Ik had van duke begrepen dat jouw gedrag daar meer debet aan is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, jij berokkent FOK! alleen maar schade.
Omdat ik hier al heel lang rondhang.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En waardoor voel je je in deze chaos wél thuis?
Maar je bent ooit eens hierheen komen overwaaien vanuit R&P, dus iets moet je hier toch wel toe hebben aangetrokken, want toen was het ook al een chaos.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat ik hier al heel lang rondhang.
Ik kwam hier toen EG verdedigenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar je bent ooit eens hierheen komen overwaaien vanuit R&P, dus iets moet je hier toch wel toe hebben aangetrokken, want toen was het ook al een chaos.
Top.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kwam hier toen EG verdedigenMaar uiteindelijk bleek het hier gewoon gezellig.
Ik heb m'n koffer al gepakt, ik wacht op vP en de tickets.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:15 schreef waht het volgende:
Zo, iedereen klaar voor de volgende veldslag?
Vrijdagochtend gaat het richting de marinearsenaal in het Duitse Wilhelmshaven, dan zie ik je daar wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb m'n koffer al gepakt, ik wacht op vP en de tickets.
Danku.quote:
Jawohl herr General.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrijdagochtend gaat het richting de marinearsenaal in het Duitse Wilhelmshaven, dan zie ik je daar wel.
Nee, dat noem je efficiënt alloceren van complimenten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tering, het inlikken is ook weer begonnen.
5 minuten radiostilte. Fok heeft zulke gebaren nodigquote:
Wie is die bolle?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |