Beetje amateurisme, Is toch leuk joh. Tom doet niet voor niks de presentatie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:43 schreef alors het volgende:
Ze hadden beter even een groen doek kunnen meenemen en vragen of hij apart nog wat vragen wilde beantwoorden
Dan ga ik nog een keer dit gifje van Tom plaatsen net zo lang tot het viral wordtquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje amateurisme, Is toch leuk joh. Tom doet niet voor niks de presentatie.
Ik ben fan van Ambrosiusquote:
Retweetquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ga ik nog een keer dit gifje van Tom plaatsen net zo lang tot het viral wordt
[ afbeelding ]
Dit terugblikken van jong oranje spelers is sowieso treurig. Ambrosius zit echt niet op hun mening te wachten.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://nos.nl/video/522698-van-basten-vaak-genoeg-herbeleefd.html
Ha ha, iemand heeft allerlei sponsors op de achtergrond er in geshopt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://nos.nl/video/522698-van-basten-vaak-genoeg-herbeleefd.html
Ha ha, iemand heeft allerlei sponsors op de achtergrond er in geshopt.
Ambrosius had liever wat jonge Nederlande tennissers naar deze beelden laten kijken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit terugblikken van jong oranje spelers is sowieso treurig. Ambrosius zit echt niet op hun mening te wachten.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik niet ineens. Ik word er genoeg aan herinnerd.
Ze wilde het veelte veel naar het heden trekken. Dan was het uitzenden van volledige wedstrijden toch pakkender paar jaar terug.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen deze terugblik.
Wat ik net ook al zei: bij sommige dingen had ik het idee dat ze hetzelfde filmpje elke dag lieten zien. Ik had wat meer interviews met oud spelers willen zien ook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze wilde het veelte veel naar het heden trekken. Dan was het uitzenden van volledige wedstrijden toch pakkender paar jaar terug.
Gisteren heb ik de finale teruggezien op live24 of zoiets.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze wilde het veelte veel naar het heden trekken. Dan was het uitzenden van volledige wedstrijden toch pakkender paar jaar terug.
Vraag het hem, misschien wil hij als bewijs dan wel een topic openen waarin hij zijn aankoopkaartjes post.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze hadden Tong moeten interviewen. Volgens mij heeft die één keer door laten schemeren dat hij er ook bij was.
Welke vervolgens van een willekeurige voetbalkaartjes site afkomt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vraag het hem, misschien wil hij als bewijs dan wel een topic openen waarin hij zijn aankoopkaartjes post.
Ik denk inderdaad dat het gros van de toeristen die dagelijks een rondvaarttocht door de Amsterdamse grachten maken nog nooit een toernooi hebben gewonnen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Tegenwoordig hoef je niet meer een toernooi te winnen om een rondvaarttocht te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |