quote:On 30th June 2013 WikiLeaks’ legal advisor in the Edward Snowden matter, Sarah Harrison, submitted by hand a number of requests for asylum and asylum assistance on behalf of Edward J. Snowden, the NSA whistleblower.
The requests were delivered to an official at the Russian consulate at Sheremetyevo Airport in Moscow late in the evening. The documents outline the risks of persecution Mr Snowden faces in the United States and have started to be delivered by the Russian consulate to the relevant embassies in Moscow.
The requests were made to a number of countries including the Republic of Austria, the Plurinational State of Bolivia, the Federative Republic of Brazil, the People’s Republic of China, the Republic of Cuba, the Republic of Finland, the French Republic, the Federal Republic of Germany, the Republic of India, the Italian Republic, the Republic of Ireland, the Kingdom of the Netherlands, the Republic of Nicaragua, the Kingdom of Norway, the Republic of Poland, the Russian Federation, the Kingdom of Spain, the Swiss Confederation and the Bolivarian Republic of Venezuela.
The requests join or update others previously made including to the Republic of Ecuador and the Republic of Iceland.
http://wikileaks.org/Edward-Snowden-submits-asylum.html
Die "luxe heeftie niet"?? Hij heeft met OPZET (hij is daar expres gaan werken) geheime documenten GESTOLEN. De wereld heeft geen FUCK te maken met wat de VSAmerikaanse overheid allemaal wil afluisteren, als dat hun strategie op het wereldtoneel is, dan gaan ze hun gang maar. En als je er problemen mee hebt, contraspioneer je maar wat harder.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:37 schreef Kowloon het volgende:
El_Matador, je begrijpt natuurlijk ook wel dat hij nu primair naar een land op zoek is waar hij zoveel mogelijk zekerheid heeft om uit handen van de VS te blijven. Niet naar een land waar ze burgerrechten zo belangrijk vinden, die luxe heeft hij niet.
Holland for Snowdenquote:
Snowden is gewoon een vette hypocriet. Als ie zo'n problemen heeft met het VSAmerikaanse overheidsbeleid, moet ie naar Noorwegen vluchten, niet naar China en dan Rusland. Dan zijn die "nobele" belangen van "een eerlijke rechtsgang" en "geen spionage toegestaan" echt nul, komma niks waard.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:46 schreef Kowloon het volgende:
Krachttermen maken echt geen indruk op mij hoor.
Eng mannetje ben jij.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:44 schreef El_Matador het volgende:
De wereld heeft geen FUCK te maken met wat de VSAmerikaanse overheid allemaal wil afluisteren, als dat hun strategie op het wereldtoneel is, dan gaan ze hun gang maar.
Welja, laster er gewoon lekker op los. Je kent me niet eens.quote:
Dat wil ik ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welja, laster er gewoon lekker op los. Je kent me niet eens.
De gedachte komt denk ik uit het feit dat jij vindt dat de USA zomaar onze rechten mag schenden en inpikken en dat wij daar niks van mogen vinden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welja, laster er gewoon lekker op los. Je kent me niet eens.
Lekker open minded, neutraal en geinformeerd ben je dan.quote:
"rechten schenden"??quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
De gedachte komt denk ik uit het feit dat jij vindt dat de USA zomaar onze rechten mag schenden en inpikken en dat wij daar niks van mogen vinden.
Het is in feite het schenden van briefgeheim. Je mag andermans post niet zomaar inlezen ook als je dat zomaar zou kunnen. En dat heeft niets met slimmer te maken. Het heeft te maken met bepaalde standaarden die je hebt als democratisch land en het respect wat je moet hebben als regering voor wetten die het bestaan van je samenleving mogelijk maken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"rechten schenden"??
Omdat er wat scriptjes lopen die aanslaan bij de woorden "brandbom", "osama" en "ricine" als je die in een mailtje zet? Come on...
Je mag er iets van vinden, maar het is volkomen onzinnig. Je moet zorgen dat als je vindt dat je er last van hebt, je nog betere dan wel onontcijferbare informatiesystemen ontwikkeld of de VSAmerikanen net zo hard afluistert.
Die VS zijn gewoon slim geweest met dat PRISM. Ja, ik snap dat het niet leuk is om te zien dat een ander land slimmer is dan jij, maar dat ligt dan toch echt aan jou.
Wat een baas hè?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die "luxe heeftie niet"?? Hij heeft met OPZET (hij is daar expres gaan werken) geheime documenten GESTOLEN.
Ehm nee, ze moeten met hun fikken van onze data afblijven.quote:De wereld heeft geen FUCK te maken met wat de VSAmerikaanse overheid allemaal wil afluisteren, als dat hun strategie op het wereldtoneel is, dan gaan ze hun gang maar. En als je er problemen mee hebt, contraspioneer je maar wat harder.
quote:De adoratie voor deze ordinaire boef en verklikker is echt tenenkrommend.
En iemand die "die luxe niet heeft"; wat is zijn standpunt dan waard? Als je de VS fout vindt, dan mogen Rusland, China en Venezuela natuurlijk helemaal hun bek houden, als er ergens smerige politiek wordt gevoerd is het daar. Die "luxe" die jij noemt is gewoon hypocrisie. Als Snowden werkelijk betrokken was bij politieke helderheid, had hij nooit China en Rusland uitgekozen. Het is een gore opportunist zonder enig moreel besef.
Drie van de meest corrupte, spionerende, vrijheden afpakkende landen ter wereld, op de VS na. Dus hij is er sowieso op voorruit gegaan. En aangezien andere westerse landen allemaal onder het hoedje van de VS spelen zijn wij (Nederland) net zo erg als de VS.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:31 schreef El_Matador het volgende:
Wat een grafmongool is het toch ook. En die adoratie van het zolderkamerautistenvolk, nog erger.
Als je werkelijk zo "geschokt" bent door internationale spionage (zo oud als de weg naar Rome, en slechts een modern oorlogswapen) en dan uitgerekend:
- naar China vlucht
- verder vlucht naar Rusland
- asiel aanvraagt in (o.a.) Venezuela
Drie van de meest corrupte, spionerende, vrijheden afpakkende landen ter wereld.
Die Snotneus kan beter op Paaseiland worden gedropt. Opdat ie er nooit meer wegkomt. En geen internetverbinding krijgt.
Wat zit je nou te raaskallen, alsof ik hier even allemaal systemen moet gaan installeren om de NSA af te luisteren, en met welk doel? Dat we dit allemaal al wisten maakt het niet rechtvaardig, en dat andere overheden het ook doen al helemaal niet. Wat maakt mij het nou uit of ik vanuit de VS wordt afgeluisterd of vanuit Nederland, gewoon optyfen met die fascistische toestanden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"rechten schenden"??
Omdat er wat scriptjes lopen die aanslaan bij de woorden "brandbom", "osama" en "ricine" als je die in een mailtje zet? Come on...
Je mag er iets van vinden, maar het is volkomen onzinnig. Je moet zorgen dat als je vindt dat je er last van hebt, je nog betere dan wel onontcijferbare informatiesystemen ontwikkeld of de VSAmerikanen net zo hard afluistert.
Die VS zijn gewoon slim geweest met dat PRISM. Ja, ik snap dat het niet leuk is om te zien dat een ander land slimmer is dan jij, maar dat ligt dan toch echt aan jou.
Zou mooi zijn als Noord-Korea het zou doenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:12 schreef deedeetee het volgende:
Wie durft asiel te verlenen ? Ik ben zeer benieuwd !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |