abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128543835
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:17 schreef Nober het volgende:

[..]

IJsland, Peru? Ik weet niet precies welke landen er geen uitleveringsverdrag met de VS hebben.

Maar ik heb dan ook geen geheime informatie die ik zou kunnen lekken, mocht ik dat ooit wel krijgen en willen delen dan verhuis ik eerst naar een veilig land.
NK, Iran, Cuba?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_128544476
Kan me overigens niet voorstellen dat putin afzijdig blijft

Of Snowden accepteert voorwaarden van Rusland, of hij vertrekt of hij gaat met een enkeltje maar de vs
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 3 juli 2013 @ 18:19:12 #203
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_128548828
quote:
Het lijkt een gemiste kans voor Edward Snowden dat hij niet aan boord was van het toestel van de Boliviaanse president Evo Morales: in Wenen had de Amerikaanse klokkenluider wel politiek asiel kunnen aanvragen en was vervolgens de procedure opgestart inzake erkenning als politiek vluchteling.

Dat heeft de Oostenrijkse minister van Binnenlandse Zaken, Johanna Mikl-Leitner, woensdag gezegd tegen de publieke omroep ÖRF.

De bewindsvrouw voegde eraan toe dat Oostenrijk niet bang is voor de VS, die jacht maken op Snowden. Frankrijk, Italië, Spanje en Portugal hadden geweigerd Morales door hun luchtruim te laten vliegen, omdat Snowden mogelijk aan boord was.
Tsja het is de vraag of hij mee had mogen vliegen en hij kon van te voren niet weten dat de reis in Oostenrijk onderbroken zou worden natuurlijk....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_128549837
Wat een hoop populistisch gelul, EU levert alleen niet uit als de doodstraf geeist kan worden
pi_128551218
Ya volví de la Rosada. Olivos, 21:46 hs. Me avisan, Presidente Correa al teléfono "Rafael?. Pasámelo".
"Hola Rafa, como estás?". Me contesta entre enojado y angustiado. "No sabés que está pasando?".
"No, que pasa?". Yo en babia. Raro, por que siempre estoy atenta… y vigilante. Pero recién había finalizado una reunión.
"Cristina. Lo han detenido a Evo con su avión, y no lo dejan salir de Europa".

"Qué? Evo? Evo Morales detenido?" Inmediatamente me viene a la mente su última fotografía, en Rusia, junto a Putín, Nicolás Maduro y otros Jefes de Estado.
"Pero que pasó Rafael?". "Varios países le revocaron el permiso de vuelo y está en Viena", me contesta.
Definitivamente están todos locos. Jefe de Estado y su avión tiene inmunidad total. No puede ser este grado de impunidad.
Rafael me dice que va a llamar urgente a Ollanta Humala para reunión urgente UNASUR.
Lo llamo a Evo. Del otro lado de la línea, su voz me responde tranquila: "Hola compañera, como está?". Te dás cuenta? El me pregunta a mí como estoy.

Me lleva miles de años de civilización de ventaja. Me cuenta la situación. "Estoy aquí, en un saloncito en el aeropuerto, y no voy a permitir que revisen mi avión. No soy un ladrón". Simplemente perfecto. Fuerza Evo.

CFK: "Dejáme que llame a Cancillería. Quiero ver jurisdicción, Tratado y Tribunal al que se puede recurrir. Te vuelvo a llamar". "Gracias compañera".

"Hola, Susana". No querido, Susana Ruiz Cerruti. Nuestra experta en legales internacionales de Cancillería.

Me confirma inmunidad absoluta por derecho consuetudinario, receptado por Convención de 2004 y Tribunal de La Haya.

Si Austria no lo deja salir o quiere revisar su avión, puede presentarse ante la Corte Internacional de La Haya y pedir…
Siiii!, UNA MEDIDA CAUTELAR. No se si ponerme a reír o llorar. Te dás cuenta para que son las medidas cautelares.
Bueno, sino le podemos mandar algún juez de acá. Madre de Dios! Que mundo!

Lo llamo a Evo nuevamente. Su Ministro de Defensa toma nota. En Austria son las 3AM. Van a intentar comunicarse con las autoridades.

Hablo con Pepe (Mujica). Está indignado. Tiene razón. Es todo muy humillante. Me vuelve a hablar Rafa.

Me avisa que Ollanta va a convocar a reunión de UNASUR. Son las 00:25 AM. Mañana va a ser un día largo y difícil. Calma. No van a poder.

Gelukkig heeft Evo wel Cristina om zich te verdedigen

De vertaling laat ik maar zitten want die is om te huilen
  woensdag 3 juli 2013 @ 19:28:20 #206
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_128551261
Post dan niks als je de vertaling laat zitten. Weinig Fok!kers die Spaans spreken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_128551324
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:28 schreef StateOfMind het volgende:
Post dan niks als je de vertaling laat zitten. Weinig Fok!kers die Spaans spreken.
Het is om te huilen
pi_128552010
pi_128553457
Volgens het journaal heeft President Morales van Bolivia te horen gekregen van Frankrijk, Italië en Portugal dat hij niet via hun luchtruim zou mogen overvliegen, maar dat Frankrijk en Portugal zeggen dat dit niet waar is en dat het gewoon mag. Hoe kan dat nou? Een partij moet hier liegen.
pi_128553565
Snap sws niet dat er niet als een blok wordt opgetreden als NAVO, lijkt me dat de bescherming van je machtsblok niet ophoudt bij de grond
pi_128554592
pi_128556303
quote:
He Nederlander erbij betrokken :D

quote:
The radio communications between flights and air traffic controllers can be publicly accessed by anyone with an appropriate radio; aviation hobbyists, a sizable sub-culture, are often listening in. One such hobbyist, who according to Wired and the Guardian has previously identified as a former member of the Dutch military and is well known within the community, posted the audio shortly after the incident.
Zou je als hobbyist ook eenvoudig met de radiocommunicatie van de Amerikaanse presidentsvliegtuig mee kunnen luisteren? Lijkt me wel grappig.
pi_128556501
Nee
pi_128556585
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:24 schreef Matamalam het volgende:

[..]

He Nederlander erbij betrokken :D

[..]

Zou je als hobbyist ook eenvoudig met de radiocommunicatie van de Amerikaanse presidentsvliegtuig mee kunnen luisteren? Lijkt me wel grappig.
Nee maar je kon zo wel met de vorige koning van Joranie babbelen.
pi_128556954
'Nederlandse economie lijdt onder digitale spionage'

Enkele quotes uit het bovenstaande artikel:

quote:
Minister Ivo Opstelten van Veiligheid en Justitie waarschuwt in een brief aan de Tweede Kamer voor de gevolgen van cyberspionage voor overheid en bedrijfsleven.
quote:
Met zijn brief presenteert Opstelten het Cybersecuritybeeld dat is opgesteld door het Nationaal Cyber Security Centrum (NCSC).
quote:
Spionage
De toename van spionage wordt volgens het NCSC veroorzaakt door overheden die investeren in het ontwikkelen en inzetten van 'geavanceerde hulpmiddelen'. Nederland heeft zulke activiteiten waargenomen vanuit Rusland, China, Syrië en Iran.
quote:
De zorgen over spionage volgen op de onthullingen van klokkenluider Edward Snowden. Hij toonde dat de Amerikanen miljarden investeren in het bespioneren van burgers, bedrijven, politici en overheden. Het land blijkt ook regelmatig bij bedrijven in te breken. Ook de AIVD waarschuwt al langer voor digitale spionage, vooral uit China.
De brief richting het parlement volgt na de onthullingen van Snowden. Maar er wordt enkel specifiek bij naam en toenaam Rusland, China, Syrië en Iran genoemd. The Digital Axis of Evil :P
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:57:07 #216
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_128557937
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:49 schreef Pharmacist het volgende:
[ afbeelding ]
:D
  woensdag 3 juli 2013 @ 22:02:49 #217
pi_128558287
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:24 schreef Matamalam het volgende:
Volgens het journaal heeft President Morales van Bolivia te horen gekregen van Frankrijk, Italië en Portugal dat hij niet via hun luchtruim zou mogen overvliegen, maar dat Frankrijk en Portugal zeggen dat dit niet waar is en dat het gewoon mag. Hoe kan dat nou? Een partij moet hier liegen.
In wezen is dit een oorlogsverklaring van de dictatoriale landen Frankrijk en Italie en van Portugal aan het adres van het democratische Bolivia. }:|

Frankrijk en Italie zijn altijd al kutlanden geweest, maar van Portugal valt me dit erg tegen. ;( -O-

Waar is de 'espirito' van 'o Gaivoto', 'os capitaes do abril' en 'Grandola, vila morena. Terra da fraternidade' gebleven? ;(
pi_128562656
Ik denk dat Bolivia snel hun Marine zal inzetten, met wat geluk hebben ze genoeg roeiers om Portugal te bereiken
pi_128563374
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat Bolivia snel hun Marine zal inzetten, met wat geluk hebben ze genoeg roeiers om Portugal te bereiken
Ze hebben wel een soort kustwacht/marine voor het Titicaca meer overigens.

He maar stel je voor dat Brazilië ook zich ermee gaat bemoeien en er economische consequenties komen, dan schijten ze in Lissabon echt wel in hun broek. Sowieso is het de vraag hoelang de Portugese premier het nog uit gaat houden.
pi_128569091
Ja want Dilma heeft inderdaad niks beters te doen dan een diplomatieke rel om niets uit te gaan voeren
  donderdag 4 juli 2013 @ 11:26:57 #221
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_128573606
beetje voorbarig :')

Snowden zit toch nog steeds in Rusland ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 4 juli 2013 @ 13:44:32 #222
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_128578269
quote:
France apologises to Bolivia over jet row - Europe - Al Jazeera English

Moraless plane not allowed to country because of 'conflicting information' about passengers, says French President.

France has expressed "regret" for the country's delay in granting Bolivian President Evo Morales permission to use French airspace Tuesday.

Besides France, Italy, Spain and Portugal also denied Morales’ plane the right to fly through their airspace on Tuesday because of suspicions US intelligence whistleblower Edward Snowden was abroad.

Morales’ plane, on its way home from Moscow, had been forced to land in the Austrian capital, in an incident that sparked a diplomatic row and was likened by Morales to a "13-hour kidnapping".

French President Francois Hollande told reporters in Berlin on Wednesday that there was "conflicting information" about the plane passengers. He said permission was granted as soon as he knew it was Morales' plane.

France Foreign Ministry on Wednesday also issued a statement, saying that it was sorry that President Evo Morales' jet was refused entry into French airspace, forcing it to make an unscheduled stopover in Vienna.

"The foreign minister called his Bolivian counterpart to tell him about France's regrets after the incident caused by the late confirmation of permission for President Morales' plane to fly over (French) territory," said ministry spokesman Philippe Lalliot.

Morales back to Bolivia

Bolivia has accused Washington of pressuring European countries to keep him from traveling home over the “groundless rumours”.

Morales urged European countries to "free themselves from the US empire" as he arrived home late on Wednesday .

"They are not going to frighten us, because we are a people with dignity and sovereignty," he said.

Late on Wednesday, a group of around 100 protesters threw rocks and firecrackers at the French embassy in the Bolivian capital, smashing windows. They also burned French flags.

Snowden still in Russia

Snowden is seeking to avoid US espionage charges after leaking embarrassing details of a vast US phone and internet surveillance programme that has alarmed Washington's foreign allies.

The 30-year-old is currently holed up at a Moscow airport looking for a country that will give him safe haven.

Bolivia is one of 21 countries Snowden has asked for asylum. Morales said earlier this week that his country would be willing to study the request.

Austrian officials confirmed Snowden was not traveling with Morales after being allowed to search the aircraft.

Bron: www.aljazeera.com
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_128578691
Ja één partij moest liegen, want wat gisteren in het journaal werd gezegd was wel een beetje raar natuurlijk.
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:03:24 #224
56411 welck
Music, Video & Art
pi_128578929
Edward Snowden heeft ook asiel gevraagd in Nederland voor het publiekelijk maken van Amerika's criminele spionage praktijken.

In Nederland is het Haagse internationale gerechtshof; het tribunaal dat juist ons moet beschermen van misdaden tegen de mensheid door overheden.

Hier is dan de petitie:

http://petities.nl/petitie/bescherm-edward-snowden
pi_128581077
Doe iets nuttigs en ga vrijwilligerswerk doen
  donderdag 4 juli 2013 @ 15:23:27 #226
pi_128582247
quote:
quote:
At the Government Accountability Project (GAP), we do a fair amount of international work on whistleblower protection legislation. Often we advise governments on provisions they should include, if their new law is to be effective. These clauses are numerous and complex, and at some point in the discussions, we pause to say that no matter how comprehensive the law, if the country enacting it lacks either an independent judiciary or a free press, the legislation is little more than a good-government charade.

As Americans, we've been comfortable speaking about these prerequisites for effective whistleblower protections for a long time. Two weeks ago, however, at the International Whistleblower Research Network in London, this changed. As we spoke, Edward Snowden, the NSA whistleblower, was in hiding in Hong Kong, and we were discovering what our government had done to prevent him from disclosing more about its electronic surveillance of ordinary civilians.

Bron: www.huffingtonpost.com
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_128582500
Whistleblower voor iets wat illegaal is, komop
pi_128592391
Goh, het zijn niet alleen de "foute" Verenigde Staten, maar ook Duitsland en Frankrijk (en zat andere landen natuurlijk) ook:

'Frankrijk tapt telefoongesprekken, e-mails en sociale media af'
De Franse geheime inlichtingendienst houdt telefoongespekken, e-mails en activiteiten op sociale media van verschillende landen in de gaten.

Dat meldt de Franse krant Le Monde.

De geheime inlichtingendienst DGSE onderschepte op grote schaal signalen van computers en telefoons binnen Frankrijk en tussen Frankrijk en andere landen.

Met de data wil de DGSE een kaart maken van de verschillende soorten communicatie en wie met wie communiceert. Le Monde meldt wel dat de DGSE minder geïnteresseerd is in de inhoud van de afgetapte communicatie.

Bespioneerd
"Al onze communicatie wordt bespioneerd", schrijft Le Monde. "Onze e-mails, tekstberichten, telefoongesprekken en Facebook- en Twitter-activiteiten worden voor jaren opgeslagen."

De activiteiten van de DGSE zijn volgens de Franse krant verglijkbaar met die van de Amerikaanse geheime inlichtingendienst NSA. Zij gebruiken het programma PRISM om verschillende vormen van communicatie af te tappen.

De DGSE wil niet op het nieuws reageren.

Eerder werd bekend dat Duitsland het grootste internetknooppunt ter wereld aftapt.

Nieuws voor de zolderkamerFOK!ker, gewoon logische (contra)spionage voor de minder wereldvreemde forummers met een ruimere blik.

^O^

Volgens de autistische FOK!ker dienen alle LeMonde-medewerkers asiel te krijgen in Nederland. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_128595557
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juli 2013 19:48 schreef El_Matador het volgende:

Nieuws voor de zolderkamerFOK!ker, gewoon logische (contra)spionage voor de minder wereldvreemde forummers met een ruimere blik.

^O^

Volgens de autistische FOK!ker dienen alle LeMonde-medewerkers asiel te krijgen in Nederland. :')
Ja, duh, maar dat zijn onze Europese diensten. Wat jij niet snapt is dat niet alleen de manier uitmaakt hoe iets gebeurd maar ook wie het doen en waarom. Op de een of andere manier denk ik niet dat Europa evenveel afgeluisterd heeft in de VS als andersom, ook heeft Europa niet de intentie om te wroeten in het beleid van de VS.

Afluisteren is een neutraal iets, loyaliteit aan je land en continent niet.
pi_128603124
Hoe kan je voorkomen dat een land A burgers uit land B afluistert als de data via kabels die bij land A binnen komen?

Lijkt me dat ieder land het doet en Nederland heeft het voordeel dat het een knooppunt is voor transatlantische data
  vrijdag 5 juli 2013 @ 20:43:33 #231
pi_128634261
  vrijdag 5 juli 2013 @ 20:59:09 #232
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_128635073
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe kan je voorkomen dat een land A burgers uit land B afluistert als de data via kabels die bij land A binnen komen?

Lijkt me dat ieder land het doet en Nederland heeft het voordeel dat het een knooppunt is voor transatlantische data
SSL encryptie
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 5 juli 2013 @ 21:05:52 #233
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_128635403
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 20:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Vaag verhaal. Vooral vervelend om te zien dat Europese systemen direct aangestuurd kunnen worden door de VS.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 5 juli 2013 @ 21:07:15 #234
pi_128635466
Is het eigenlijk geen beter idee, gezien alleen tapschandalen, alle internetlekken, hackers en zo, om te de-digitaliseren?

Gewoon weer de kaartenbak invoeren en ponskaarten?

DigiD uitschakelen.

Papieren bankafschriften en papieren overschrijvingskaarten en geld opnemen bij de bank tijdens kantooruren met je spaarbankboekje en je paspoort.

Dat systeem werkte prima en is veel beter bestand tegen vijandige krachten, zoals de V.S., die aftappen.

Laat internet alleen bestaan voor niet-belangrijke zaken, zoals dit forum, andere discussiefora en voor de autisten wat spelletjes. Maar geen bankzaken meer, geen overheidsdiensten, geen GBA enzovoorts. Daar is internet gewoon niet veilig genoeg voor.
pi_128638572
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 21:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Is het eigenlijk geen beter idee, gezien alleen tapschandalen, alle internetlekken, hackers en zo, om te de-digitaliseren?

Gewoon weer de kaartenbak invoeren en ponskaarten?

DigiD uitschakelen.

Papieren bankafschriften en papieren overschrijvingskaarten en geld opnemen bij de bank tijdens kantooruren met je spaarbankboekje en je paspoort.

Dat systeem werkte prima en is veel beter bestand tegen vijandige krachten, zoals de V.S., die aftappen.

Laat internet alleen bestaan voor niet-belangrijke zaken, zoals dit forum, andere discussiefora en voor de autisten wat spelletjes. Maar geen bankzaken meer, geen overheidsdiensten, geen GBA enzovoorts. Daar is internet gewoon niet veilig genoeg voor.
Uhm nee. Niet efficiënt, uren in de rij staan :')
  zaterdag 6 juli 2013 @ 01:44:53 #236
132191 -jos-
Money=Power
pi_128648345
quote:
Nicaragua says would grant Snowden asylum if circumstances permit

(Reuters) - Nicaragua's President Daniel Ortega said on Friday that he had received an asylum request from U.S. fugitive Edward Snowden and could accept the bid "if circumstances permit."
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE96411P20130705
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_128650672
Heeft hij wel een hotel daar in transit of hangt hij gewoon een beetje rond zoals die gast in The Terminal?
  zaterdag 6 juli 2013 @ 09:16:40 #238
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_128650879
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 08:54 schreef Nielsch het volgende:
Heeft hij wel een hotel daar in transit of hangt hij gewoon een beetje rond zoals die gast in The Terminal?
Ze hebben hem een winkelkarretje gegeven voor al z'n spullen en hij gromt naar mensen die zijn bankje willen inpikken.
reset
  zaterdag 6 juli 2013 @ 09:35:02 #239
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_128651068
Welke landen mag ie nu eigenlijk heen buiten Venezuela en Nicaragua?
reset
  zaterdag 6 juli 2013 @ 09:45:41 #240
pi_128651207
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 09:35 schreef Individual het volgende:
Amerika. *)
pi_128653108
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 09:35 schreef Individual het volgende:
Ik schat Iran, NK, Cuba en Venezuela

Maar goed hij wordt toch onderschept en het is maar afwachten hoe lang Putin hem nog wil
pi_128653132
Ik zeg verbannen naar Nova Zembla
  zaterdag 6 juli 2013 @ 12:16:05 #243
pi_128653625
quote:
US request for extradition of Edward Snowden - full text | World news | guardian.co.uk
A copy of the request sent to Venezuela to extradite the NSA whistleblower to the US should he arrive in the South American country

pi_128653675
En hoe denk je dat hij daar aan komt?
  zaterdag 6 juli 2013 @ 12:22:06 #245
pi_128653782
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 12:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En hoe denk je dat hij daar aan komt?
Gewoon, flankeren.
pi_128654034
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Gewoon, flankeren.
Wat is flankeren?
  zaterdag 6 juli 2013 @ 12:51:59 #247
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_128654689
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 08:54 schreef Nielsch het volgende:
Er komen elke dag duizenden mensen in die terminal, zo niet meer. Ben er zelf ook een aantal keer geweest. En niemand, geen enkel persoon, heeft een foto van hem? Lijkt me niet dat ie daar een beetje staat rond te hangen. Die zit waarschijnlijk ergens in een achterkamertje ofzo.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 6 juli 2013 @ 12:57:08 #248
pi_128654829
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 12:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat is flankeren?
Flankeren is gebaseerd op het idee dat je sneller ergens lijkt aan te komen naarmate je meer ontspannen bent. Wetenschappers hebben uitgevonden dat de ultieme ontspanning komt na het nuttigen van een bepaalde hoeveelheid wijn waarmee de tijdsbeleving tot nul word gereduceerd en je dus aankomt op de plek van bestemming op hetzelfde moment als waarop je vertrekt.

Een psychisch geïnduceerde teleportatie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128654947
Ok, je hebt dus geen idee waar je het over hebt, goed om te weten

Ben benieuwd hoe lang Putin geduld heeft
pi_128656342
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 21:05 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Vaag verhaal. Vooral vervelend om te zien dat Europese systemen direct aangestuurd kunnen worden door de VS.
Ja, wat is er dan nog van je soevereiniteit over als een of andere ex-makelaar die wat geld aan Obummer gegeven heeft zo even het luchtruim van landen kan sluiten? Dacht dat een voordeel van de EU was dat Europese landen gezamenlijk sterker zouden kunnen staan in de wereld, maar het lijkt zowat het tegenovergestelde. Waarom zo slaafs en onderdanig ook, die NSA moet haast wel een enorme collectie sekstapes van Europese politici hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')