Alles is er nog!quote:Op maandag 8 juli 2013 19:44 schreef Incantrix het volgende:
NotTheSame, heb jij die bolero'tjes maat 74 nog? En dat donkergrijze rokje met roze strikje? Wat wil je ervoor hebben?
Ennuhm, heeft iemand nog zomerkleding voor meisjes in maat 74 in de aanbieding?
Ik heb zo'n minimonkeyquote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef Troel het volgende:
Ach ja, zo wordt er wel meer verkocht wat hartstikke schadelijk is voor mens en dier. Ik doelde dus inderdaad op het liggen in de verkeerde houding.
Prima dat die dingen verkocht worden, maar als je het hier te koop zet, plaats ik er een waarschuwing bij om te voorkomen dat iemand anders het ding zo gaat gebruiken. Zoals ik al zei: het is een prima ding als warme omslagdeken voor in de maxi cosi, maar niet voor een klein kindje in de kommahouding.
Oh top, thnx! Ja prima hoor, no hurry!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:20 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Alles is er nog!
Het rokje is trouwens donkerbruin.
Ik kom er morgen even op terug als je het niet erg vind, ben net pas weer thuis.
+1quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik heb zo'n minimonkey
[ afbeelding ]
Maar 1 keer geprobeerd Rayen als baby erin te leggen, en zo onhandig ben ik ook nou weer niet. Maar ik vond dat hij er echt een beetje ongelukkig in lag. En ik had inderdaad al ergens gelezen op internet dat het mogelijk is dat een baby er verkeerd inligt, kin teveel op de borst.
Dus hij ligt nog steeds in de kast eigenlijk, verder nooit meer gebruikt
Precies, wapens (om maar eens iets te noemen) worden ook gewoon verkocht.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:32 schreef Morretje het volgende:
[..]
+1
Wat een non-argument dat als het niet veilig was het niet verkocht zou worden..
ik wel, een hele blije in de supermarkt vorige week. heb de vader verder wel aangesproken en hij pikte t oke opquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:17 schreef bitterend het volgende:
Die baby in de foto ziet er ook niet zo gelukkig uit...
ik zie bijna elke dag een baby in de BabyBjorn FaceForward..nog geen 1 zien lachen
ja maar als je de moeder had aangesproken had ze je waarschijnlijk nog net je ogen niet uitgekrabtquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik wel, een hele blije in de supermarkt vorige week. heb de vader verder wel aangesproken en hij pikte t oke op
ik heb er misschien wel eentje, moet ik even overleggen met mijn man.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:54 schreef danic het volgende:
Eeeeh das een beetje boven budget![]()
Ik heb van de wibter er eentje overgenomen van Claudia _X voor ¤40,-.
Deze zou voor mijn zusje zijn en die hoopt een zelfde deal te kunnen vinden.
Hahaha eigenlijk wil ze hem wel gelijk en we gaan maandag toevallig een midweek naar het heijderbos. Ik weet niet of hij klein in te klappen is? En welke woonplaats zit je (ongeveer)?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik heb er misschien wel eentje, moet ik even overleggen met mijn man.
Mijn man zegt dat hij hem nu nog regelmatig gebruikt.
Ik weet niet op welke termijn je hem nodig hebt (en of je hem wil/kan ophalen in Noord/Zuid-Limburg).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |