Welke maat heeft dat teddyvest? En is dat een zomer of najaarsjasje vind je?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb overigens nog een donker spijkerjasje liggen en een teddyblauw vest
Bedankt voor de tip. Jammer dat het dichtstbijzijnde inzamelpunt wat verder weg is.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:56 schreef PureEvil het volgende:
Omdat we onderlaatst de discussie hadden over kleding voor afrika.....Dit lijkt me ook wel een goed doel (en in eigen land)
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_voor_minima__.html
http://stichtingbabyspullen.nl
Zoek je iets specifieks?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zag Kyara verschijnen en dacht dat Midas weer opruiming hield
Hartstikke mooi ding, maar doe dit alsjeblieft niet!quote:je hebt een horizontale babydrager.
Voor korte periodes (in huis) ging dat bij ons best hoor, vondtie fijnquote:Op maandag 8 juli 2013 19:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Hartstikke mooi ding, maar doe dit alsjeblieft niet!
Is levensgevaarlijk!quote:Op maandag 8 juli 2013 20:14 schreef W4 het volgende:
[..]
Voor korte periodes (in huis) ging dat bij ons best hoor, vondtie fijn
(Nagels zijn van mijn vriendin)
Alleen "levensgevaarlijk" zonder uitleg is ook niet echt handig. Maar deze reactie vind ik wel vreemd, voor een vader. Althans, ik zou er wel nieuwsgierig van worden.quote:
En tandpasta is gevaarlijk als je het teveel doorslikt ...quote:Op maandag 8 juli 2013 20:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Alleen "levensgevaarlijk" zonder uitleg is ook niet echt handig. Maar deze reactie vind ik wel vreemd, voor een vader. Althans, ik zou er wel nieuwsgierig van worden.
De luchtpijp van een pasgeboren baby kan inklappen als hij/zij in de verkeerde houding in een drager ligt. En je hebt dat met een beetje pech niet door. Er zijn baby's door overleden.
Of het moet zijn dat Troel nog iets anders bedoelde.
Alles is er nog!quote:Op maandag 8 juli 2013 19:44 schreef Incantrix het volgende:
NotTheSame, heb jij die bolero'tjes maat 74 nog? En dat donkergrijze rokje met roze strikje? Wat wil je ervoor hebben?
Ennuhm, heeft iemand nog zomerkleding voor meisjes in maat 74 in de aanbieding?
Ik heb zo'n minimonkeyquote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef Troel het volgende:
Ach ja, zo wordt er wel meer verkocht wat hartstikke schadelijk is voor mens en dier. Ik doelde dus inderdaad op het liggen in de verkeerde houding.
Prima dat die dingen verkocht worden, maar als je het hier te koop zet, plaats ik er een waarschuwing bij om te voorkomen dat iemand anders het ding zo gaat gebruiken. Zoals ik al zei: het is een prima ding als warme omslagdeken voor in de maxi cosi, maar niet voor een klein kindje in de kommahouding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |