Heb je daar een eindschoonmaak bij gedaan? Anders moet je het hele huisje poetsen voor je weg kanquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:42 schreef Debsterr het volgende:
Aankomst 5 juli 3 nachten incl belastingen 40 euro p.p. voor het hele weekend op basis van 12 man.
mooi, dan kan ik nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:42 schreef Debsterr het volgende:
Aankomst 5 juli 3 nachten incl belastingen 40 euro p.p. voor het hele weekend op basis van 12 man.
Ja dat meen ik dus wel, ik ben echt heel erg daarinquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
MC, dat meen je niet toch. Je kan twee dagen van te voren je koffer nog vullen al zit je hele frigging garderobe in de was
Ik begon dinsdag om 10 uur mijn koffer in te pakken en mijn vliegtuig ging om 16:00
Ik ook niet trouwensquote:
Volgens mij zit die er verplicht al bij ingerekend..? Anders is het nog max een tientje duurder. Maar goed, is een voorbeeld hequote:Op woensdag 26 juni 2013 14:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je daar een eindschoonmaak bij gedaan? Anders moet je het hele huisje poetsen voor je weg kan
Naja, dan moet je je daar maar overheen zetten dit keerquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat meen ik dus wel, ik ben echt heel erg daarin
jawel, alleen niet over een weekquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:44 schreef Debsterr het volgende:
Niemand wil met me mee naar Duitsland.
Het zal moeten inderdaadquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, dan moet je je daar maar overheen zetten dit keer
Ik welquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:44 schreef Debsterr het volgende:
Niemand wil met me mee naar Duitsland.
Alleen korte termijn boekingen zijn betaalbaarquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil gewoon dat de primark morgen open gaat.
Meer Duitsers soberso. En Gristenenquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Veiling op vakantieveilingen voor een weekend in een Zeeuwse comforthome![]()
Dat zou zomaar nog erger dan een Belgische kunnen zijn
En dan wij ertussenin, dat wordt echt een briljant weekendquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
iemand die ooit een topic opende, dat topic heeft nu een deel 5, en dat ze zo in elk van die topics zes keer meldt dat ze het fijn vindt dat het zo'n goed idee van haar was om dat topic te openen
En dan niet weten wie k-man is
Wut?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
iemand die ooit een topic opende, dat topic heeft nu een deel 5, en dat ze zo in elk van die topics zes keer meldt dat ze het fijn vindt dat het zo'n goed idee van haar was om dat topic te openen
Dat is gewoon een slaapzaalquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq, een Bungalow van 36m2 (nee geen comforthome, echt een bungalow) en dan zeggen ze dat er 6 man in past![]()
HOE klein zijn die kamers?
Ik zat ff te scrollen en moest wel ff gniffelen toen ze dat een tweede keer in een paar maanden kwam melden jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ooh ermahgerd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De Man Die Ooit Het Fundatopic StartteHeil Hem, Want U Zal Het Weten Ook
Daar ken ik hem dan vanquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De Man Die Ooit Het Fundatopic StartteHeil Hem, Want U Zal Het Weten Ook
het is een vervelend arrogant kwezeltjequote:Op woensdag 26 juni 2013 15:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar ken ik hem dan van
Als hij het Fundatopic startte is het wel een held
Uit het fundatopicquote:Welkom bij het Fun met Funda topic!
Opgericht/te water gelaten door niemand minder dan K_MAN himself. Waarvoor hulde en dank namens de Feestcommissie van FOK!
En o wee als je hem niet genoeg prijst voor het openen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is een vervelend arrogant kwezeltje
Ja dat heeft iemand er op een gegeven moment maar in gezet in de hoop dat ie z'n schuif zou houdenquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is een vervelend arrogant kwezeltje
Of zijn mening tegenspreekt. Want hij is de topicstarter dus wat hij zegt is waar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En o wee als je hem niet genoeg prijst voor het openen.
En dat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of zijn mening tegenspreekt. Want hij is de topicstarter dus wat hij zegt is waar.
Burdiequote:Op woensdag 26 juni 2013 15:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn topic is nu aan deel 35 maar ik heb me nooit bedacht dat ik daar trots om moet zijn
Wie heeft het eerste shjntopic geopend eigenlijk?
Wat is jouw topic?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn topic is nu aan deel 35 maar ik heb me nooit bedacht dat ik daar trots om moet zijn
Welkon?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh das een leuke ja, ik lurk daar wel eensquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
taarten en cupcaketopic in CUL
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:24 schreef Debsterr het volgende:
Ik was er vanaf het 1ste SHJN topique bij.
Ah daar heb ik ook wel eens zitten koekeloeren jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
taarten en cupcaketopic in CUL
Zelfde topic voor mij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:27 schreef Debsterr het volgende:
En m'n 1ste echte nagelpost in het topqie
LIF / Show hier je nagels! Deel 4
Kiek die stompjesquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:27 schreef Debsterr het volgende:
En m'n 1ste echte nagelpost in het topqie
LIF / Show hier je nagels! Deel 4
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:28 schreef Debsterr het volgende:
En Mir had toen al hoarder aidsLIF / Show hier je nagels! Deel 4
Ik heb ook nog een dubbele Catricelak staan hierquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:28 schreef Debsterr het volgende:
Waar wat hoe, in een nagellaktopic?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:31 schreef Debsterr het volgende:
IS THIS SHIT REAL?
"Kunstige glittertjes van mmascha"
Jup.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar wat hoe, in een nagellaktopic?
Masja haar account had meerdere aaaa's
mirquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:28 schreef Debsterr het volgende:
emoslinger.gifquote:Ik kom binnenvallen .
Pakweg een jaar geleden vond ik nagellak wel leuk, maar dekkende nagellak dragen, dat deed ik vrijwel niet. Ik had een stuk of 10 lakjes, vooral voor m'n tenen. Op m'n vingernagels alleen nude-kleuren.
Ik heb er nu ergens tussen de 70 en de 80. . Verslaving, u kent het . Nu wel een hoop verschillende kleuren.
Mag ik gelijk een leuke tip delen? Bij Enchantra zijn alleen vandaag alle lakken voor 50%! (behalve Orly en de verzorgingslakken geloof ik). Ik hou van cheepass nagellak (betaal zelden meer dan 4 euro), dus heb m'n kans gepakt om wat china glaze te bestellen .
Wel al een hoop uitverkocht, maar het mag de pret niet drukken. http://www.enchantra.eu/index.php/
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik ging in mijn eerste post gelijk enablen
[..]
emoslinger.gif
Tevens: cheepass![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
emoslinger.gif
![]()
enchantraquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
emoslinger.gif
![]()
ghihihihi ik lollerde hardopquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:28 schreef Debsterr het volgende:
Nostalgie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:40 schreef Debsterr het volgende:
Dit was zoveel beter "rekenen ze $ 18 voor shipping van 0 - 9 flesjes".
Ik zag ergens mijn vraag: wat is beter, ORLY of China Glaze?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
toen hoardde iedereen nog HEMA, 2TRUE en Essence
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat een ontzettend mooie lak is dat zeg! Waar heb je die vandaan?
Ik ben zelf met mijn zoveelste poging bezig om eens definitief te stoppen met nagelbijten. Het stoppen lukt wel, maar zo gauw als de nagels dan een beetje lengte hebben gaan ze afbreken, en dan begin ik vanzelf ook weer met bijten.
Dus als er nog mensen zijn met tips, of me een hart onder de riem willen steken, kom maar op
Nog een paar maanden tot m'n 4e jaar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:44 schreef Mss het volgende:
ZOMG vorige week mijn 3,5 jarig jubileum gemist!
Wat is je voorstel?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:28 schreef Maisnon het volgende:
Mag ik de zaak Maisnon potentieel in de facebook groep aan jullie voorleggen
Mietjesspierenquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, wat heb ik voor mietjesspieren dat ik spierpijn krijg van net aan 2 km hardlopen?
Ik verwacht een belangrijk telefoontje inzake het vriendinnendilemma wat ik laatst op de facebook postte. Dat is namelijk heul niet opgelostquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik verwacht een belangrijk telefoontje inzake het vriendinnendilemma wat ik laatst op de facebook postte. Dat is namelijk heul niet opgelost.
Nope, dat is alleen maar erger geworden sindsdien en nu gaat andere vriendin daar een beetje duidelijkheid in zoeken en eens kijken wat zij loskrijgt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Shit nee, ik dacht dat dat helemaal goedgekomen was. Succes dan!
Ah dikke crap. Hopelijk komt het weer goed. Op jou reageert ze verder helemaal niet? Dat daarom je andere vriendin het probeert?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Nope, dat is alleen maar erger geworden sindsdien en nu gaat andere vriendin daar een beetje duidelijkheid in zoeken en eens kijken wat zij loskrijgt.
Denk het niet eigenlijk, het lijkt er veel op dat ze mij ontwijkt, daarom krijg ik haar ook niet te spreken en wil zoiets niet over de mail doen. Vandaar dat andere vriendin eens gaat vragen wat er nou aan de hand is. Maar ik denk dat het eigenlijk wel duidelijk is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah dikke crap. Hopelijk komt het weer goed. Op jou reageert ze verder helemaal niet? Dat daarom je andere vriendin het probeert?
Ik vond die echt heel zaad om te lezen. Heel pompeus en ik heb niks met de kerk dus ik vond het ook niet heel boeiend.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Door inferno van dan Brown wil ik Dante lezenfml
Mehquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Denk het niet eigenlijk, het lijkt er veel op dat ze mij ontwijkt, daarom krijg ik haar ook niet te spreken en wil zoiets niet over de mail doen. Vandaar dat andere vriendin eens gaat vragen wat er nou aan de hand is. Maar ik denk dat het eigenlijk wel duidelijk is.
Ja het voelt echt heel kut om ineens na al die jaren zo finaal aan de kant gezet te worden door een van je beste vriendinnenquote:
Maar je andere vriendin staat er nog steeds neutraal in wat dat betreft? Van wat ik heb gelezen ben jíj juist degene die de vriendschap nog vooruit probeert te duwen, dus dan moet je echt het probleem niet bij jezelf gaan zoeken hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja het voelt echt heel kut om ineens na al die jaren zo finaal aan de kant gezet te worden door een van je beste vriendinnen. Ben ook helemaal aan mezelf aan het twijfelen enzo.
Ja, die staat er neutraal in, maar het valt haar ook op dat die ander mij ontwijkt. En zij wil haar dus vragen wat er aan de hand is. Ik weet ook wel dat ik het wel probeer, maar het feit dat iemand mij ineens niet meer wil zien hakt er toch wel in.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar je andere vriendin staat er nog steeds neutraal in wat dat betreft? Van wat ik heb gelezen ben jíj juist degene die de vriendschap nog vooruit probeert te duwen, dus dan moet je echt het probleem niet bij jezelf gaan zoeken hoor
Ja begrijpelijk, is voor je gevoel ook heel persoonlijk omdat er weinig andere redenen voor te bedenken zijn denk ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, die staat er neutraal in, maar het valt haar ook op dat die ander mij ontwijkt. En zij wil haar dus vragen wat er aan de hand is. Ik weet ook wel dat ik het wel probeer, maar het feit dat iemand mij ineens niet meer wil zien hakt er toch wel in.
Niet leuk mop!quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja het voelt echt heel kut om ineens na al die jaren zo finaal aan de kant gezet te worden door een van je beste vriendinnen. Ben ook helemaal aan mezelf aan het twijfelen enzo.
Dat is ook kut.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:29 schreef Mss het volgende:
Nee en ik weet het ook wel dat het meer zegt over haar dan over mij dat ze me ontwijkt en doet alsof er niks aan de hand is als ik het aan haar vraag, maar toch is het kut om dan zo ineens een van je beste vriendinnen te verliezen en je weet niet waarom.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
Wij hebben er hier een en die doet niet andersquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Op het werk aankomen en gelijk koffie en roken
Ik doe wel gelijk koffiequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wij hebben er hier een en die doet niet andersneemt in totaal twee uur pauze op een dag, komt om half 11 binnenkakken en dan om kwart voor 5 weer weg. En dan heb ik het nog niet eens over de rookpauzes
Weet jij eigenlijk al wat je gaat doen qua studie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wij hebben er hier een en die doet niet andersneemt in totaal twee uur pauze op een dag, komt om half 11 binnenkakken en dan om kwart voor 5 weer weg. En dan heb ik het nog niet eens over de rookpauzes
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk al wat je gaat doen qua studie?
Ja ik ookquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik doe wel gelijk koffiemaar die neem ik gewoon mee naar mn plekkie
Ah deeltijd, dus gewoon blijven werken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Communicatie en media, deeltijd. 2 avonden per week. Had jij al bericht gehad?
Ja krijg volgende week mn contract voor sowieso 0.8 ftequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah deeltijd, dus gewoon blijven werken?
Ik heb de brief gehad die de instroomcoördinator morgen aan de examencommissie gaat voorleggen, dus hopelijk volgende week uitslag.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:02 schreef IJsdraakje het volgende:
De kat van mijn zus heeft mijn broek verkracht.
DOE HET NIET!quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Communicatie en media, deeltijd. 2 avonden per week. Had jij al bericht gehad?
Oh de richting heb je het overquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
waardeloze kutopleidingen zijn het en er zijn al drie miljoen anderen die het studeren /ervaringsdeskundige
Ik baal achteraf echt dat ik geen nuttige studie ben gaan doen
je moet ook iets kiezen waar je een goed toekomstperspectief mee hebt...quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh de richting heb je het overik weet verder niet echt wat me interessant lijkt
Ja dat deed ik met Bedrijfseconomie, maar dat was niet zo'n succes.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet ook iets kiezen waar je een goed toekomstperspectief mee hebt...
(ik meen het echt hoor, dat ik spijt heb van mijn studie)
Hmmmmmmmmmmmmm. Ik ga nog even verder kijken dan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
kies CE
Marketingeikels zijn harder nodig![]()
Meh, das zondequote:Op woensdag 26 juni 2013 17:25 schreef PriemGirl het volgende:
Pandora bedel gekregen
Ik ben eerder naar huis gegaan om uitgebreid te koken. Komt ie net thuis, is ie helemaal niet fit en heeft geen honger![]()
*opent champagne voor haar alleen*
Ahquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:25 schreef PriemGirl het volgende:
Pandora bedel gekregen
Ik ben eerder naar huis gegaan om uitgebreid te koken. Komt ie net thuis, is ie helemaal niet fit en heeft geen honger![]()
*opent champagne voor haar alleen*
niet omdat ik het zeg hoor, maar ik wil gewoon dat je 110% overtuigd bent dat je de juiste keuze maakt voor jezelf, anders krijg je spijt net als ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmmm. Ik ga nog even verder kijken dan.
Ja dat is ook alleen maar goedquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet omdat ik het zeg hoor, maar ik wil gewoon dat je 110% overtuigd bent dat je de juiste keuze maakt voor jezelf, anders krijg je spijt net als ik![]()
Tapassssssssssssss omnomnomquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:49 schreef Diconnected het volgende:
over 1.5 wss pas eten en ik heb hongerrrrrrrrrdus maar even rijstwafel met kaas eten totdat ik word opgehaald door vriendin om tapas te gaan eten ermnerm
Dat is ook de enige lak (behalve base- en topcoats natuurlijk) waar ik een kans van zie dat hij misschien ooit op zal raken.quote:
Is nu al lang geleden dat ie echt ziek wasquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
Cif is lief, maar is ie al eens naar de dokter geweest onderhand?
Dat ze überhaupt zulke nagels mag!quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
Er was een nieuwe caissière bij de jumbo. Lange zeeblauwe glitter acrylnagels. Naam: Charity!!!
er.mah.gerd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
Er was een nieuwe caissière bij de jumbo. Lange zeeblauwe glitter acrylnagels. Naam: Charity!!!
Dat zijn ook echt hun namen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
Bij de jumbo wel, zeker een kleine marginale centrumjumbo in Eindhovenashley, chanel en romana hebben ook allemaal die nagels
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ankie is mijn lievelings, dat is een soort platinablonde versie van megamandy en de enige wiens IQ de lopende band overstijgt
het zijn caissières, geen raketgeleerden. For obvious reasons.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zijn ook echt hun namen?
Dat sowieso.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Note to self: kies normale naam voor nageslacht
daar heb ik bij jou nog wel vertrouwen in. Alhoewel breinen vaak de andere kant uit slaan en hun kind dan een Gaelic naam gaan geven ofzoquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Note to self: kies normale naam voor nageslacht
boobs?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:23 schreef Sharana_LV het volgende:
de meneer hier op ijburg bij de AH kassa heet boobs
Ermahgerd ik ga in vervolg op de namen lettenquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ankie is mijn lievelings, dat is een soort platinablonde versie van megamandy en de enige wiens IQ de lopende band overstijgt
allemaal kloontjesquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ermahgerd ik ga in vervolg op de namen letten
Laatst was ik bij de AH op het Trudoplein, allemaal meisjes met blond haar tot het midden van hun rug en alles kassa's waren open. Zag best vreemd uit zo op een rij
hier ook hoor, kan mij oko weinig schelen zolang ze maar gewoon hun werk goed doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier zitten ze bij de appie ook allemaal met zulke nagels
Brabant is 1 groot woonwagenkampquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
djennifurquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
En dico, als het Jennifer wordt, dan wel Jennifer. Dus niet Jennefer, Djennefer of Jaennifurr.
Dan houden ze zich niet aan hun eigen huisregels.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
vast geen blauwe glittor van 53mmquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dan houden ze zich niet aan hun eigen huisregels.![]()
Ik heb trouwens een keer een acrylnagel gehad op mijn kapotte duimnagel en die had ik na een uurtje kassa al stuk.
Godver eigenlijk wil ik NU naar de Jumbo lopenquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vast geen blauwe glittor van 53mm
eerst glitternagellak op doen!quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:29 schreef megamandy het volgende:
Toen ik bij de c1000 werkte waren bijna alle avond- en weekendhulpen mensen van het atheneum. Als ik
[..]
Godver eigenlijk wil ik NU naar de Jumbo lopen
Komt vast goedquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar heb ik bij jou nog wel vertrouwen in. Alhoewel breinen vaak de andere kant uit slaan en hun kind dan een Gaelic naam gaan geven ofzo
HOU JE AAN DE REGELS VAN DE KASSACHICKS!quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar ik ben net klaar met mijn Russian Navy voor morgen
er zat holo bijquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:29 schreef megamandy het volgende:
Toen ik bij de c1000 werkte waren bijna alle avond- en weekendhulpen mensen van het atheneum. Als ik
[..]
Godver eigenlijk wil ik NU naar de Jumbo lopen
Nee gewoon een naturel! Om mijn vreemde nagel te verbergen. Uiteindelijk zag het er alleen maar vreemder uit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vast geen blauwe glittor van 53mm
Gewoon eroverheenquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar ik ben net klaar met mijn Russian Navy voor morgen
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOU JE AAN DE REGELS VAN DE KASSACHICKS!
je heet vanaf nu ook mehendyie
mijn naam bij de starbucksquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:32 schreef megamandy het volgende:
[..]Terwijl ik afgelopen weekend in Madrid nog wel blij was met mijn naam omdat zelfs slecht Engels sprekende Spanjaarden bij de Starbucks mijn naam in 1x snapten
In alle tekenfilmpjes is diegene die Mandy heet ook altijd stomquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
Mandy zou zomaar ook een kampert kunnen zijn. Naamtechnisch. Maar dan wel op zijne Brabants. Man-Die.
herr fick van de Gestapoquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn naam bij de starbucks
afgelopen weekend had die vent van de SB de naam van SF als FICK geschreven, echt hoe moeilijk kan het zijn!!!
Ik vind de meeste mensen die ik ken met mijn naam ook stomquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
In alle tekenfilmpjes is diegene die Mandy heet ook altijd stom
Ik ken er maar 1 met die naam en das SQ zelfquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:37 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind de meeste mensen met de naam van SQ stom![]()
Die niet iddquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ken er maar 1 met die naam en das SQ zelf
En die vind ik niet stom
Dat zijn meestal ook kampersquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:42 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind mijn eigen naam ook stom bij anderen
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:37 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind de meeste mensen met de naam van SQ stom![]()
of luizenmoeder of kapsterquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:47 schreef Mss het volgende:
Ik kom mijn naam heel vaak tegen als ik bedrijven bel voor mijn werk. Echt opvallend vaak.
Ik ben gedoemd tot de financiële administratie van een of ander bedrijf.
Ook echt met dezelfde spelling als bij jou?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:47 schreef Mss het volgende:
Ik kom mijn naam heel vaak tegen als ik bedrijven bel voor mijn werk. Echt opvallend vaak.
Ik ben gedoemd tot de financiële administratie van een of ander bedrijf.
het is ook een stomme Gerdanaamquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
SORRY SQ IK BEDOELDE HET NIET STOM KUSJEKROEL
maar jij niet, maar andere waren wel stom
Geen idee, dat hoef ik -tenzij ik een emailadres nodig heb- niet te weten. Gaat er vooral om dat ik weet wie ik gesproken heb. Ik schrijf het wel altijd met een q omdat die vrouwen ouder klinken en ik het idee heb dat mijn spelling wat moderner is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ook echt met dezelfde spelling als bij jou?
fixedquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Geen idee, dat hoef ik -tenzij ik een emailadres nodig heb- niet te weten. Gaat er vooral om dat ik weet wie ik gesproken heb. Ik schrijf het wel altijd met een q omdat die vrouwen ouder klinken en ik het idee heb dat mijn spelling wat moderner saaier is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
fixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
fixeder had "Duitser" moeten staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
[..]
fixedIk moet 'm altijd velen uitleggen, daar is niks saais aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
Jupquote:
Whutquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn naam is ook moeilijk blijkbaar. Mensen die het met een Q schrijven of me Glen noemen_
NOMMIEquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ermahgerd he's back
[ afbeelding ]
Met een Q?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn naam is ook moeilijk blijkbaar. Mensen die het met een Q schrijven of me Glen noemen_
ZO LIEFquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ermahgerd he's back
[ afbeelding ]
Werkt ze ook op een financiële administratie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup. En jij heet hetzelfde als mijn moeder
maar die heeft de Q versie.
Ze is agent in opleidingquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Werkt ze ook op een financiële administratie?
Armen hamstor met die katters van jou?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZO LIEF
ik wil er ook een
*haalt kooi bij priem op*
SF heeft vogels dat wordt ook nog leukquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb die kooien hiermede nog staan.... En nog een boel hamterzooi waar ik vanaf moet
Ik ging vandaag naar de slager om blees te halen................. 2 pikante kipfilets en 8 lamsstukjes verder: 19 euro bittequote:Op woensdag 26 juni 2013 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
Biologisch vlees
Behalve de kipfilet, 25 euro de kilo
Mwehehequote:Op woensdag 26 juni 2013 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
Kwam te overlijden. Maisnon is masja.
ermah.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
Maar ik ben zo'n truus die voor haar garnalen naar de dierenarts gaatdusjahhhh
jullie hebben me ontmaskerdquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
Stiekem ban ik een extreme f&f-erquote:
dat wel!quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
jullie hebben me ontmaskerd
Nu kan ik wel eindelijk een onesie aan
och...quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
Iets zegt me dat het niet slim is om die champagne fles alleen op te maken![]()
![]()
Hij is wel lekkerquote:
Kan wel voor 1 dagje. Morgen rest op drinkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
Je kan m moeilijk bewaren. Dan laat je de wijn toch dicht?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb een gesloten kooienkel tralies bovenin, ideaal als je katten hebt hint hint
Dun laagje? Half uur max denk ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:29 schreef Debsterr het volgende:
Hoe lang zou acrylverf op je nagels moeten drogen voor topcoat?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
Nailart frutsels..quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dun laagje? Half uur max denk ik.
In de klas vinden ze het leuk, vooral degenen zonder huisdierenquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In de klas vinden ze het leuk, vooral degenen zonder huisdieren
Maar nu is er 6 weken geen school en hij moet toch ergens heen dus dan maar hier he
De katten zijn er ook blij meeHammie heeft er 1 al in zijn neus gebeten door de tralies heen
Wat heb je precies aan spullen en voor hoeveel? B is nieuwsgierigquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb een gesloten kooienkel tralies bovenin, ideaal als je katten hebt hint hint
Heul veel en geen ideequote:Op woensdag 26 juni 2013 19:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat heb je precies aan spullen en voor hoeveel? B is nieuwsgierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |