Heb je daar een eindschoonmaak bij gedaan? Anders moet je het hele huisje poetsen voor je weg kanquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:42 schreef Debsterr het volgende:
Aankomst 5 juli 3 nachten incl belastingen 40 euro p.p. voor het hele weekend op basis van 12 man.
mooi, dan kan ik nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:42 schreef Debsterr het volgende:
Aankomst 5 juli 3 nachten incl belastingen 40 euro p.p. voor het hele weekend op basis van 12 man.
Ja dat meen ik dus wel, ik ben echt heel erg daarinquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
MC, dat meen je niet toch. Je kan twee dagen van te voren je koffer nog vullen al zit je hele frigging garderobe in de was
Ik begon dinsdag om 10 uur mijn koffer in te pakken en mijn vliegtuig ging om 16:00
Ik ook niet trouwensquote:
Volgens mij zit die er verplicht al bij ingerekend..? Anders is het nog max een tientje duurder. Maar goed, is een voorbeeld hequote:Op woensdag 26 juni 2013 14:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je daar een eindschoonmaak bij gedaan? Anders moet je het hele huisje poetsen voor je weg kan
Naja, dan moet je je daar maar overheen zetten dit keerquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat meen ik dus wel, ik ben echt heel erg daarin
jawel, alleen niet over een weekquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:44 schreef Debsterr het volgende:
Niemand wil met me mee naar Duitsland.
Het zal moeten inderdaadquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, dan moet je je daar maar overheen zetten dit keer
Ik welquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:44 schreef Debsterr het volgende:
Niemand wil met me mee naar Duitsland.
Alleen korte termijn boekingen zijn betaalbaarquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil gewoon dat de primark morgen open gaat.
Meer Duitsers soberso. En Gristenenquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Veiling op vakantieveilingen voor een weekend in een Zeeuwse comforthome![]()
Dat zou zomaar nog erger dan een Belgische kunnen zijn
En dan wij ertussenin, dat wordt echt een briljant weekendquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
iemand die ooit een topic opende, dat topic heeft nu een deel 5, en dat ze zo in elk van die topics zes keer meldt dat ze het fijn vindt dat het zo'n goed idee van haar was om dat topic te openen
En dan niet weten wie k-man is
Wut?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
iemand die ooit een topic opende, dat topic heeft nu een deel 5, en dat ze zo in elk van die topics zes keer meldt dat ze het fijn vindt dat het zo'n goed idee van haar was om dat topic te openen
Dat is gewoon een slaapzaalquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq, een Bungalow van 36m2 (nee geen comforthome, echt een bungalow) en dan zeggen ze dat er 6 man in past![]()
HOE klein zijn die kamers?
Ik zat ff te scrollen en moest wel ff gniffelen toen ze dat een tweede keer in een paar maanden kwam melden jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ooh ermahgerd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De Man Die Ooit Het Fundatopic StartteHeil Hem, Want U Zal Het Weten Ook
Daar ken ik hem dan vanquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De Man Die Ooit Het Fundatopic StartteHeil Hem, Want U Zal Het Weten Ook
het is een vervelend arrogant kwezeltjequote:Op woensdag 26 juni 2013 15:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar ken ik hem dan van
Als hij het Fundatopic startte is het wel een held
Uit het fundatopicquote:Welkom bij het Fun met Funda topic!
Opgericht/te water gelaten door niemand minder dan K_MAN himself. Waarvoor hulde en dank namens de Feestcommissie van FOK!
En o wee als je hem niet genoeg prijst voor het openen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is een vervelend arrogant kwezeltje
Ja dat heeft iemand er op een gegeven moment maar in gezet in de hoop dat ie z'n schuif zou houdenquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is een vervelend arrogant kwezeltje
Of zijn mening tegenspreekt. Want hij is de topicstarter dus wat hij zegt is waar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En o wee als je hem niet genoeg prijst voor het openen.
En dat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of zijn mening tegenspreekt. Want hij is de topicstarter dus wat hij zegt is waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |