quote:zijn jau auders is gescheiden geweest
Wat is dit nouquote:ja de meine erst wel maar toen niet meer
quote:Wat is jouw grootste blunder???
quote:een keer in groep 5
toen liep ik tegen een paal aan van gym naar school en struikelde daarna over een touw hahaha
Ik zou willen dat dit mijn issues warenquote:ik heb ruzie met mijn vriendin . want we waren aan het voetballen en toen kwam de bal bijna tegen mijn hoofd dus toen moest ik wel hem tegen houden . en zij zei dat het hance was maar dat was niet zo omdat ik anders de bal tegen mijn hoofd kreeg . en toen kregen we dus ruzie. wat moet ik nu doen?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:54 schreef klaas_th het volgende:
Kijk ik ben ook 15, maar gedraag me zoals dat hoort, kunnen veel kinderen hoer van leren.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik zie geen verschil met klb, eigenlijk
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:56 schreef MichaelScott het volgende:
Help! Kan je zwanger worden als je een jonge gepeipd heb?#durftevragen
quote:Mijn vriendje heeft mij gisteravond geplompzakt en nu heb ik een branderig gevoel in mijn oor, is dit normaal? Is dit een bijwerking? Ben ik wel normaal?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:03 schreef BlikjeFris het volgende:
Sjitzooi, nou doet mij UI het niet meer
op een kinderdagverblijf solliciterenquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:04 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Je vergeet: 'wat moet ik doen?????????'
Zo beter?quote:Gistere hep ik lakseermiddel genomen en nu moet ik steets naar de wc maar dit wil ik helemaal niet, help wat moet ik doen????
quote:Love the peaples in your life. Love the life you live...
Troubles? Make it good.
That's good for te peaples, and yourself!
Is dit echt?quote:
quote:vertel wat meer over wat je voelt, hoe oud ben je, wat voel je dan precies, ik kan wel tis geven ben al ongesteld van af me 9e en ben nu 13 so I can Help you!
quote:ik ben al vanaf me 9e puber en ik word er gek van en een jongen kijkt altijd iets onder mijn hoofd als je begrijpt wat ik bedoel
quote:Ik heb gister een kusje ontvangen van een jongen, kan ik nu zwanger zijn?? ik denk van neit, maar mijn bff zei laatst zoiets
Ik had wel even gezocht naar andere topics maar niet zo specifiekquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:07 schreef Moira. het volgende:
Ik heb daar ook een keer een topic over gemaakt
ONZ / Spangas forum, puur vermaak!
Die ging alleen dicht omdat trollen op andere forums niet gewenst was
Alsnog wel leuk gedaan met een paar users, though
Wat moet ik doenquote:ik word altijd rood als ik met jongens praat tewijl ik ze stom vind
nou ja bij de jongen die ik leuk vind word ik niet rood
wat moet ik doen
Gast, dafuq.quote:jolè en de andere
wat moet ik doen als je vriendje ziek is en je er niet heen mag omdat het besmetelijk is
en je wilt hem zo graag zien
als ik niet kom dan ga ik nog dood ik doe egt niks voor hem omdat me moeder ook zo ziek was dat is niet leuk ik wil hier weg ik wil me vriendje hebben ikvoel me zo
ps:
me vader zij zo dat ik op jolè lijk samen met barry
me moeder is nu dood
toen ik ging beuten spelen toen kwam me vader huilend buiten
het was de ergste dag van me leven
groetjes naomi
Ja dat kan dus niet Einstein.quote:ik snap het wel hoor
ga gewoon naar je vriendje toe en zeg dat je r niet tegen kan
dan begrijp die het wel
liefe sgat
quote:Hooii allemaal! Ik en mijn 2 beste vriendinnen zouden graag een blog aanmaken, kan dat gevaarlijk zijn?
Dat was ook mijn idee ja, zie TT. Maar smeg dacht daar destijds anders overquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik had wel even gezocht naar andere topics maar niet zo specifiek
Het doel is ook niet om te trollen maar gewoon puur vermaak.
Edit: hehehehe dat spangasforumtopic was ook snel dicht
En dan zegt Henk:quote:Hey Ik ben Ingrid
Ik ben een meisje dat toen ik 17 jaar was haar ouders heeft verloren
Ik ben toen bij 2 jongens ingetrokken(die jongens kende ik ergens van en ik vertelde het hele verhaal aan hun en die zijden dat ik bij hun kon intrekken)
Die 2 jongens zijn tweeling met een eigen stijl daar pas ik dus goed tussen
Ik woonde eerst in loitsche en we zijn verhuist naar een appartement in berlijn
de jongens zitten met 2 andere jongens in een band van die band ben ik de make-up artist en Hairdresser en ik tour ook met de jongens mee
als je meer wilt weten vraag het gerust via een berichtje op spangas of voeg me maar toe ingrid@hotmail.com
En dan zegt Priscilla:quote:jaja, ik geloof het hele verhaal niet! met je piercing blablabla!
Ze hebben meer vertrouwen in dat rare verhaal dan in die Henkquote:Henk!!! ''dimmen voor dat je iets overkomt!!
ga wegg met je onzin!!
Dat laatste is zeker waar ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee ja, zie TT. Maar smeg dacht daar destijds anders over
Uiteindelijk toch dat forum op gegaan om te trollenMja weinig aan, want je snapt toch geen kut van die kinders, en het is daar populair om lesbisch/homo/aangerand/ongesteld/verliefd op je leraar te zijn, omdat het in SpangaS is geweest
quote:wat is bbeter als je actrice wil worden?
gymnasium of atheneum
ik kan misschien naar het gym maar ik moet wel nog even wachten op de cito dus
groetjes
Daar wordt hij vast niet slimmer van inderdaadquote:er is een jongen op school die is egt dom ik negeer hem maar helpt niet HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kom je vanavond weer op schoot ik heb nieuw snoepquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:54 schreef klaas_th het volgende:
Kijk ik ben ook 15, maar gedraag me zoals dat hoort, kunnen veel kinderen hier van leren.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef Annnet het volgende:
![]()
meer voorbeelden! Nee ik ga niet zelf zoeken wat moet ik doen???!!!
quote:mijn vader staat heel vaak bloot in huis maar dat is niet erg want iedereen is bij ons bloot alleen kan ik nooit vrienden mee naar huis nemen, dat vind ik niet eerlijk
anonieme, 12
quote:ik zat gisteren ergens en het vriendje van een vriendin zat er ook en toen ging hij over haar roddelen omg en allemaal erge dingen over haar zeggen maar als ik het aan haar vertel weet hij dat ik het heb doorverteld en zo niet vind ik het lullig voor haar want die weet het niet
dit moest ik even kwijt want ik zit er heel erg mee!
We've all been herequote:Ik heb de laatste paar weken best veel gespijbelt omdat ik school echt niet meer zag zitten enz. Maar toevallig ging mijn moeder afgelopen week op het magister kijken (waar wordt geregistreerd welke uren je afwezig bent en je cijfers enz) en zag ze dus dat ik best veel afwezig was. Natuurlijk deed ik alsof ik nergens van af wist en alsof ik het allemaal heel raar vond, maaaaarrrrr nu was er vandaag een brief in de post met uitnodiging voor mentorgesprek. Mijn ouders zijn nu niet thuis dus ik zou de brief nog kunnen verstoppen maar hier even de nadelen daarvan:
-mijn moeder gaat dan binnenkort sowieso naar mijn mentor mailen over die uren + of er een gesprek zou kunnen komen en dan stuurt mijn mentor terug dat dat pasgeleden kon en is iedereen boos
-als ik hem tot 27 maart verstop (uiterste inleverdatum van formulier voor een gesprek) en hem daarna laat zien word ook iedereen boos en gaat mijn moeder ook mailen
wat er gebeurd als ik niks doe en mijn ouders op mentorgesprek gaan
-iedereen komt erachter van het spijbelen
-mijn ouders weten dat ik achterloop met alles
-ze komen erachter dat ik weer slaapproblemen heb en gaan weer met me naar de dokter
wat ik nu kan doen:
-brief verstoppen en proberen het zelf te regelen (...... gaat toch fout)
-met mijn ouders mee naar het mentorgesprek en vertellen waarom ik spijbelde en dat ik me weer slecht voel
help ik weet niet wat ik moet doen
Een reactie daaropquote:Hoii!
Ik heb een vraag en ik wil best wel graag t antwoord weten!
Mijn vraag: Doet seks pijn?
Ik heb graag antwoord,
Alvast bedankt!
xoxo Anoniemmx
quote:de eerste keer kan het pijn doen maar dit komt ook omdat je dan gespannen bent.
Je moet je gewoon ontspannen en je moet opgewonden raken zodat het daar beneden nat wordt.
Ook kunnen condooms met glijmiddel helpen.
Bij mij deed het de eerste keer pijn maar daarna is het echt heel lekker
XX
Topic Habbo hotel meeting, eerste pagina..quote:willen jullie me wel even toevoegen op hyves dan weet ik met wie ik speel.
of maakt iemand even een Hyves groep aan.
Dramaquote:Ik en mijn 3 vriendinnen hebben al heeel lang een groepje van 4 dus. We hebben zelfs een naam bedacht: Het Kwartet. Alleen onze groep was eerst 4/5 daar begon het mee toen werd het 5/6 en toen bleef mijn hartsvriendin zitten. Gelukkig zaten we toen nog dat jaar daarna 6/7. Bij elkaar en nu zit groep 6 niet meer bij ons. Dat is niet het allergrootste probleem maar we hebben wel 3 vriendinnen in groep 7 zitten en 2 ervan zijn hartsvriendinnen. En ik zit daar letterlijk en figuurlijk tussen in. Volgend jaar zit ik in groep 8 en dan ga ik van school dan zal ik mijn verkering bijna niet meer zien en mijn hartsvriendin ook niet. En nog iets. Er is in de klas een meisje die eigenlijk nergens bij hoort.. Dus toen kwam ze bij ons groepje staan. Maar wij wouden dat niet want we zijn een groepje van 4. Maar er zijn ook 2 kinderen uit groep 6 bij. We doen de laatste tijd allemaal doen,durf of de waarheid. Als de Vakantie voorbij is gaan we allemaal wedstrijdjes doen. Ik hoop dat het leuk gaat worden de laatste maanden in groep 7 en dan nog een jaar in groep 8 dat ik dan kan genieten van mijn vriendinnen 4 EVER.
Php bbquote:
De spelling van deze 10/11-jarigen is velen malen beter dan dat van de meesten die hier op Fok! rondhangen.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
[..]
Php bben dan het standaard thema gebruiken
Ach een soort anti-kledij fetisj.quote:
Kutnoobs.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
http://www.kindertent.nl/viewtopic.php?f=20&t=509
Je bent kind tot je 18e?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:33 schreef Ceviche het volgende:
Waarom zitten mensen van boven de 16 op dat forum serieus te posten?
Het heet gvd 'kindertent'.
Ja wie had dat niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Daar had ik vroeger een accounttegenwoordig alleen nog een forum dus
dat is zeker tong80 zijn kindertent account?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
http://www.kindertent.nl/viewtopic.php?f=20&t=509
Kinderen kunnen gewoon klagen daar?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:36 schreef KoningPils het volgende:
TS is er ook een klacht.nl website voor kinderen?
Herkend buiten klbquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:36 schreef KoningPils het volgende:
TS is er ook een klacht.nl website voor kinderen?
Trollen is niet eens mogelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:53 schreef Ceviche het volgende:
Jongens, kom op nou.
Dit topic is niet bedoeld om op die sites te gaan trollen, het is juist dat typische kinderpraat wat het leuk maakt.
Niet allemaalquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:53 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Trollen is niet eens mogelijk.
Account moet door beheerder goedgekeurd worden.![]()
![]()
![]()
![]()
#Volgende website (Omegle)
Wat voor trolls ik daar soms tegenkomquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:56 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Niet allemaal
Wat heeft Omegle hier nou weer mee te maken?
Afgezien dat het gewoon gejat is:quote:Hier is het eerste deel :
Lotte Zit in de klas .
Ze voelt zich opeens niet niet lekker .
Ze ging toen naar de WC.
Ze keek toen in de spiegel , ze zag helemaal bleek ,ze wou haar handen door haar gezicht doen toen zag ze een hele blauwe en rode plek .
Ze rende de WC uit en ging naar de klas .
Ze zei tegen de juf : Help , ik ben bleek en ik heb een grote plek !!!!
Ze belde de dokter .
Het 2 deel komt morgen!
doeg xxx
Kreten zijn gewoon uitroepbare tekstenquote:Kennen Jullie Wat Gave/Mooie Kreten? Kreten Zijn Gewoon Uitroepbare Teksten. Dit Zijn Wat VOorbeelden:
~Sea You
~No Time To Wast
~It Don't Matter If You're Black Or White
~Dance All Night
quote:DOOR ALLE RUZIES O.A ROMY EN JANE EN RENSKE DIE VOKGENSMIJ AL WEG ZIJN HEBBEN MIJ NU ER (WAARSCIJNLIJK) OOK WEGGEJAAGD
MIJN ANDERE KM HEEFT GEEN UITLEG LAAT DIE MAAR
quote:#Update 't is goed tussen Jane en mij.
Het was m'n opa of m'n tante, die hebben allebei gerookt!quote:nou, ik lag in bed, en ik hoorde 2 keer het geluid van een aansteker, (als je hem aan wil maken) ik werd bang en deed snel mijn ogen dicht! toen ik ze open deed zag ik een geest bij mijn kast staan! ik ging heel snel knipperen, en bij elke knipper ging de geest langzaam weg! ik weet niet wie het was, ik denk mijn opa of mijn tante, want die hebben alle bij gerookt! en ik hoorde een aansteker. Mijn tante en opa zijn nu in de hemel! maar ik blijf aan ze denken! maar wat moet ik doen! ik wil de geest graag nog een keer zien, en met heb praten, maar de geest verdwijnt snel!
help
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:39 schreef Ceviche het volgende:
Ik denk ook steeds: allemachtig wat een kinderachtig geleuter, en dan: oh wacht.
http://www.kindertelefoon(...)88&page=3&position=1quote:help
ik wil graag sex hebben maar nietmand wil da met mijn
imke, 13 jaar
quote:Ik vind het altijd leuk om 112 te bellen en dan weer af te drukken
......, 13 jaar
Wil je reageren, klik hier
door: lola (10 jaar) op 25 juni 2013
ik zou stoppen of gewoon door gaan
door: lieselotte (10 jaar) op 25 juni 2013
waarom? als er echt hulp nodig is dan komen ze mechien wel te laat! maar pas op ze kunnen zoeken waar je dan bent en dan krijg je een groote boete
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:16 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Echt te kansloos dit zeg.
Gevonden op http://www.kindertelefoon(...)38&page=1&position=1
[..]
http://www.kindertelefoon(...)88&page=3&position=1
[..]
Wel moi topik angemaakt. Dis nou sirieuse shitquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:53 schreef Ceviche het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit nou
[..]
[..]
Er is niet echt een apart forum maar de meeste sites van kinderprogramma's hebben wel iets wat er op lijkt, http://www.spangas.nl/forum/index.php (spangas), http://www.kindertelefoon.nl/helpelkaar en www.kidsforum.nl.
[..]
Ik zou willen dat dit mijn issues waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |