quote:zijn jau auders is gescheiden geweest
Wat is dit nouquote:ja de meine erst wel maar toen niet meer
quote:Wat is jouw grootste blunder???
quote:een keer in groep 5
toen liep ik tegen een paal aan van gym naar school en struikelde daarna over een touw hahaha
Ik zou willen dat dit mijn issues warenquote:ik heb ruzie met mijn vriendin . want we waren aan het voetballen en toen kwam de bal bijna tegen mijn hoofd dus toen moest ik wel hem tegen houden . en zij zei dat het hance was maar dat was niet zo omdat ik anders de bal tegen mijn hoofd kreeg . en toen kregen we dus ruzie. wat moet ik nu doen?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:54 schreef klaas_th het volgende:
Kijk ik ben ook 15, maar gedraag me zoals dat hoort, kunnen veel kinderen hoer van leren.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik zie geen verschil met klb, eigenlijk
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:56 schreef MichaelScott het volgende:
Help! Kan je zwanger worden als je een jonge gepeipd heb?#durftevragen
quote:Mijn vriendje heeft mij gisteravond geplompzakt en nu heb ik een branderig gevoel in mijn oor, is dit normaal? Is dit een bijwerking? Ben ik wel normaal?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:03 schreef BlikjeFris het volgende:
Sjitzooi, nou doet mij UI het niet meer
op een kinderdagverblijf solliciterenquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:04 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Je vergeet: 'wat moet ik doen?????????'
Zo beter?quote:Gistere hep ik lakseermiddel genomen en nu moet ik steets naar de wc maar dit wil ik helemaal niet, help wat moet ik doen????
quote:Love the peaples in your life. Love the life you live...
Troubles? Make it good.
That's good for te peaples, and yourself!
Is dit echt?quote:
quote:vertel wat meer over wat je voelt, hoe oud ben je, wat voel je dan precies, ik kan wel tis geven ben al ongesteld van af me 9e en ben nu 13 so I can Help you!
quote:ik ben al vanaf me 9e puber en ik word er gek van en een jongen kijkt altijd iets onder mijn hoofd als je begrijpt wat ik bedoel
quote:Ik heb gister een kusje ontvangen van een jongen, kan ik nu zwanger zijn?? ik denk van neit, maar mijn bff zei laatst zoiets
Ik had wel even gezocht naar andere topics maar niet zo specifiekquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:07 schreef Moira. het volgende:
Ik heb daar ook een keer een topic over gemaakt
ONZ / Spangas forum, puur vermaak!
Die ging alleen dicht omdat trollen op andere forums niet gewenst was
Alsnog wel leuk gedaan met een paar users, though
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |