Dat is mooi vagina! Shitquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef Mufasa208 het volgende:
Dat wordt een herkansing, ik was te zenuwachtig en begon uit mijn nek te lullen. Net niet gehaald, volgende week beter.
Prut!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:29 schreef Mufasa208 het volgende:
Supergoed, waarschijnlijk teveel... want ik lulde mezelf klem met dingen die er niet toe doen.
Hoef niet veel te veranderen, maar gewoon rustiger het gesprek in. Dus ik ga aankomende week de gesprekken oefenen.
Het is Yang yoga geloof ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:44 schreef An24 het volgende:
Mufasa, wat jammer. Succes met oefenen![]()
Hpkw: dat gaat lekker bij de cardioloog. Succes met werken aan de conditie!
Prob: bij ashtanga is het beter nuchter te zijn. Ik eet licht op de dagen dat ik in de avond aan yoga doe en wacht dan twee uur. In de ochtend doe ik eerst yoga en daarna ga ik eten.
Volgens mij maakt het niet zo uit. Yoga zou zuiverend werken, afvalstoffen afdrijven. De theorie is, dat je lijf zich daar qua energie niet op kan richten, omdat het anders bezig is met verteren van voer. Ik sport sowieso niet lekker op een volle maag. Kwestie van relativeren en uitproberen denk ik.quote:
Jammer dat je leven als burger een week korter wordtquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef Mufasa208 het volgende:
Dat wordt een herkansing, ik was te zenuwachtig en begon uit mijn nek te lullen. Net niet gehaald, volgende week beter.
TKmax?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:39 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje:
O: omelet
T: 1/2 bak kwark
L: gemengde salade met kip
T: havermoutshake
D: we gaan zo Indonesisch eten. Iig sate![]()
T: 1/2 bak kwark
Van 't weekend met een paar Fissler pannen gekookt, en nou wil ik ze ook. Zijn alleen pietsje duur.
aww!quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:12 schreef Nallie het volgende:
Beetje uitgeschoten met de chilipoeder... en ik had heul geen zoete aardappel meer
ik doe meestal twee op 150 of ik gebruik helemaal geen room.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:15 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
aww!
Ik had ook quiche met spinazie, maar in een kleinere vorm dan anders. Hij was wat waterig. Het is toch 1 ei per 100 ml slagroom?
3 jaar zijn de PhD's hier, met mogelijke uitloop naar 4, maar de beurs is voor 3quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:26 schreef Californium het volgende:
Ik zal voor je duimen MobloIs het 3 jaar? 4 jaar?
Oh, geen idee, ik doe altijd maar wat. Maar doe ook een klein beetje maizena door de mix heen, dat scheelt ook 'n beetjequote:Op woensdag 26 juni 2013 19:15 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
aww!
Ik had ook quiche met spinazie, maar in een kleinere vorm dan anders. Hij was wat waterig. Het is toch 1 ei per 100 ml slagroom?
okeu, dank voor de tipquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, geen idee, ik doe altijd maar wat. Maar doe ook een klein beetje maizena door de mix heen, dat scheelt ook 'n beetje
geen fruit vandaag?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:32 schreef loveli het volgende:
Lijstje:
O: bak kwark
L: half speltbrood
D: kip/rijst/veel groente
S: 1 pull-up
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed nieuws voor Mo zie ik?!quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: overnight oats met soyamelk en soyayoghurt, chiazaad en jam
T: groene thee met honing
L: salade met tonijn, speltboterham leverworst, paar aardbeien
T: pakje chocomelk
T: speltboterham biopindakaas
T: bietje vruchtensap
D: gegrillde kipfiletlapjes met Griekse salade
Jaja weer es een lijstje van yours truly.
Fijn Mo, ben benieuwd wat het wordt!ook bijna alles met KH's
Maar wel veel verbeterde keuzes qua ingredienten
Misschien idee om dat toch wat anders te verdelen? Dus die speltboterham pindakaas omwisselen met salade van bij de lunch en dan ook de chocomelk erbij?
Beperk je de effecten van de KH's tot minder momenten in plaats van de gehele dag door.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:
Prima lijstje indeed!quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:11 schreef anna82 het volgende:
lijstje:
O: bord fruit met wat yoghurt, klein bordje scrambled eggs en bacon
T: aardbei en blauwe bessen
L: twee stuks kabeljauw-filet, broccoli, boontjes, wortels, quinao, tomaat, komkommer, champignons
T: bordje nachos
D: buffet ? groente en vis waarschijnlijk of vlees
Op zich best veel gezonds me dunkt.
Is lekkerder. Het duitse brood dan. Het ah-speltbrood vind ik droog.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ladies, ik zie hier steeds spelt brood voorbij komen, wat is daar het voordeel van?
Vers suikerbrood, stokbrood, krentenbrood, volkorenbrood is ook lekker .quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:38 schreef loveli het volgende:
Beter voor je darmen en errug lekker als het vers is.
Oh ja, daar bleek ik vorig jaar ook plots allergisch voor te zijn, kersenquote:
Ik zou niet die van AH halen hoor.. keertje meenemen bij de bakkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, beter voor je darmen klinkt vrij algemeen en schreeuwt me nog niet het nut van naar de ah rijden toe. Zelf met regelmaat maken is ook geen optie voorlopig, dus ik laat het voorlopig maar even aan me voorbij gaan.
Dank u voor de terugvoeder!quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]ook bijna alles met KH's
Maar wel veel verbeterde keuzes qua ingredienten
Misschien idee om dat toch wat anders te verdelen? Dus die speltboterham pindakaas omwisselen met salade van bij de lunch en dan ook de chocomelk erbij?
Beperk je de effecten van de KH's tot minder momenten in plaats van de gehele dag door.
Ik kan wel even opsnorren wat Amber Albarda erover zei als je wilt!quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, beter voor je darmen klinkt vrij algemeen en schreeuwt me nog niet het nut van naar de ah rijden toe. Zelf met regelmaat maken is ook geen optie voorlopig, dus ik laat het voorlopig maar even aan me voorbij gaan.
Terugvoederquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dank u voor de terugvoeder!
De chocomelk was een one time thing, dus die knikker ik er gewoon uit, was ook niet echt nodig eigenlijk![]()
![]()
Met effecten bedoel je suikerpiekjes? Vond het wel een flinke salade, dus die hoorde wat mij betreft wel bij lunchKrijg rond 4 uur meestal weer trek en pak dan makkelijk een boterham.
Heb trouwens de hele dag chocolaatjes weerstaan, van die gevulde met (geloof ik?) hazelnootcrème!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |