Die was altijd goed ja!quote:
Auw auw AUWquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Stelletje wijven.
Ik heb eens een hooivork dwars door mijn voet gehad (en nee, wilde geen Jezus na doen)
Mijn vader heeft hem eruit getrokken en daarna 'blauw spul' erover heen gespoten
Dasrna moest ik maar weer gaan spelen.
Blauw spul is trouwens desinfectie uit spuitbus , blauw van kleur, voor boerderij dieren
Wtf! Auw!quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Stelletje wijven.
Ik heb eens een hooivork dwars door mijn voet gehad (en nee, wilde geen Jezus na doen)
Mijn vader heeft hem eruit getrokken en daarna 'blauw spul' erover heen gespoten
Blauw spul is trouwens desinfectie uit spuitbus , blauw van kleur, voor boerderij dieren
ik op mn kin, van t van de fiets vallen. 1 keer was ik een boek aan het lezen en stak er 'ineens' een dikke tak tussen mn spaken, fiets over de kop, bleef mooi ondersteboven staan en ik had mn kin kapot en kaak gekneusd, kon een week lang alleen maar vloeibaar eten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:46 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
is wel stoer
Ik heb boven elk oog een littekeneentje was op school, toen werd ik door een oudere jongen tegen een klimrek aangegooid
De tweede was thuis, toen viel ik vd bankleuning met mn hoofd op een speaker
Dat pik jij er dan weer uitquote:
whehe, kon je wel fatsoenlijk lopen dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Stelletje wijven.
ik klom ook overal op en in en over en weet ik t, verbaas me nog dat ik nooit iets ernstigs heb gehad tot vorig jaarquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:43 schreef Californium het volgende:
Heb heleboel domme littekens; was een echte jongen vroeger; voetballen, skaten, bomen klimmen enz enz, heel veel littekens op de knieën... en wat op mijn voorhoofd van de acne. voor de rest ben ik een keer heel erg verbrand in de zon dat ik een mega-blaar had, maar daar heb ik uiteindelijk alleen een paar extra sproetjes van overgehouden. Wel een keer een stukje bot van mijn teen gesplinterd / gekneusde voet met voetbal en een keer mijn enkel verzwikt toen ik van de fiets afstapte...
Knor nog steeds als ik lach.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
whehe, kon je wel fatsoenlijk lopen dan?
Wel fijn dat er blauw spul was![]()
En jij een varken.
Verbaasd mij ook nog steeds!quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik klom ook overal op en in en over en weet ik t, verbaas me nog dat ik nooit iets ernstigs heb gehad tot vorig jaar![]()
Loop ook regelmatig tegen de tafel aan en schop met mn tenen tegen de stoelpoot, heb nog steeds altijd wel érgens een blauwe plek... (Meestal geen idee waarvan)
Ik heb btw vandaag weer normaal gegeten voor het eerst.
Vanmorgen kwark met fruit, vanmiddag drie sneeen brood, twee met roerei en gemengde salade en een met pindakaas, daarna een kopje koffie, maar ik ben nu helemaal duizelig![]()
En heb steeds een droge mond, maar dat was gisteren ook al.
aangereden door een auto en daarbij een nekwervel gebroken en een verhaking in mn nek opgelopen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Verbaasd mij ook nog steeds!en dat van die tafels en stoelpoten is heel herkenbaar!
. Mag ik vragen wat je vorig jaar hebt gedaan?
Wauwquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
aangereden door een auto en daarbij een nekwervel gebroken en een verhaking in mn nek opgelopen.
Maar dat was niet mijn schuld, dus dat kan ik niet afschrijven op mijn eigen lompheid
niet helemaal, ik heb nog steeds wel last van mn nek, maar bijna nooit meer echt erg. Dus ben allang tevreden. O, en ik heb dus nog een kaal plekje op mn hoofd maar dat is gelukkig veel kleiner dan ik had verwachtquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Wauw! Hopelijk is alles weer helemaal goed gekomen?! Heeft vast een flinke tijd nodig gehad om te genezen!
O nou dat scheeltquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet helemaal, ik heb nog steeds wel last van mn nek, maar bijna nooit meer echt erg. Dus ben allang tevreden. O, en ik heb dus nog een kaal plekje op mn hoofd maar dat is gelukkig veel kleiner dan ik had verwacht
Jij wintquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
aangereden door een auto en daarbij een nekwervel gebroken en een verhaking in mn nek opgelopen.
Maar dat was niet mijn schuld, dus dat kan ik niet afschrijven op mijn eigen lompheid
ja, ik heb zoveel geluk gehad! 1,5mm naar links of rechts en mn ruggemerg of mn zenuwbaan was beschadigd geweestquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:57 schreef Californium het volgende:
[..]
O nou dat scheeltIs nog best wel snel gegaan dan! Lekker blijven sporten!
een vergiet in je hart klinkt ook niet echt lekkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hier voorlopig geen nieuwe littekens erbij!
Heb toch geen gat in mn hart, maar een hele serie gaten (of een vergiet zoals de cardioloog het noemde). Maar omdat mn conditie met de fietstest pas heel erg goed was (100% is goed, ik scoorde 130%), belemmert het me niet in het sporten.
Het irritante blijft alleen wel dat ik na 15 km fietsen gewoon nog rondhuppel, maar ik wel half dood ga bij 5 km hardlopen. Dus het komende half jaar ga ik me maar eens richten op duursporten ipv pieksporten. Kijken of het daarna weer wat beter gaat.
Operatie gaat trouwens wel ooit gebeuren, maar voorlopig niet.
gelukkig is t geen wedstrijd. Ik moest hieraan denken:quote:
quote:Polish farmer Krystof Azninski, who staked a strong claim to being Europe's most macho man by cutting off his own head in 1995. Azninski, 30, had been drinking with friends when it was suggested they strip naked and play some "men's games".
Initially they hit each other over the head with frozen turnips, but then one man upped the ante by seizing a chainsaw and cutting off the end of his foot.
Not to be outdone, Azninski grabbed the saw and, shouting "Watch this then," he swung at his own head and chopped it off. "It's funny," said one companion, "when he was young he put on his sister's underwear. But he died like a man."
Ik krijg bij de cardioloog echt iedere keer wat anders te horen dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een vergiet in je hart klinkt ook niet echt lekkerbah.
En klote vooruitzicht.
Operaties *ril* doodeng...
Sterkte iig
is het niet gevaarlijk dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik krijg bij de cardioloog echt iedere keer wat anders te horen dan ik had verwacht.En hij noemde het de Swiss cheese type, wat ik dan wel weer grappig vond.
Maar afijn, ik mag ieder jaar terug komen en dan bespreken we hoe het gaat en of een operatie wel nodig is. Vooralsnog levert het een operatie geen winst op, dus doen we het niet.
Verder heb ik er geen last van, maar is het op de echo's wel duidelijk te zien dat het niet helemaal goed zit. Als ik niet zo fanatiek was gaan sporten, dan had ik het vast nooit te weten gekomen.
Ik heb het al mn hele leven en de cardioloog zag vooral nog geen noodzaak tot operatie.quote:
5 uur!quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:25 schreef Probability het volgende:
Ik ga vanavond naar yoga.. Hoe lang van te voren kan ik beter niet eten?
ik bedoelde meer op den duur. Mn ex heeft een vergroot hart en daarvan zeiden ze dat hij er op latere leeftijd wel last van zou (kunnen) krijgen. Hij is nu 41 en heeft laatst een dagje in het ziekenhuis door moeten brengen daardoor, terwijl dat dus al ontdekt is op zn tiende.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb het al mn hele leven en de cardioloog zag vooral nog geen noodzaak tot operatie.
Dus ik denk niet dat het gevaarlijk is.
Gewoon niemand vertellen dat je ooit naar koningin Juliana hebt gezwaaid.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:46 schreef Tinkepink het volgende:
Voel me oud.
Zit op een terrasje waar ik tijdens mijn studietijd vaak kwam, en merkte dat de broodjes van mindere kwaliteit zijn geworden.
Toen ik hierover een opmerking wilde maken tegen de ober, realiseerde ik me dat hij waarschijnlijk is geboren in een jasr na mijn studie.
Auw.
Man, wat slechtquote:Diabetes of terwel Suikterziekte genoemt is een chronische ziekten.
Het lichaam maakt dan te weinig of verkeerd insuline aan.
Insuline is een hormoon wat aangemaakt word door het alvleesklier.
Door het insiline kan de glucose door de cellen binnnendringen.
De cellen zorgen ervoor dat de glucose omgezet word in energie.
Bij suikerpatiënten kan de glucose niet door de cellen binnnendringen.
Het glucose stapeld zich op in het bloed daardoor raakt het bloed een grote energie bron kwijt.
quote:-verzwachte spieren
niet doen, dan kun je niet meer pratenquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat pik jij er dan weer uit(hardlop lachen op je werk ftw
)
Parkietje vond Rick Astley ruig secksay, met z'n dansjes
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Initially they hit each other over the head with frozen turnips, but then one man upped the ante by seizing a chainsaw and cutting off the end of his foot.
niet subtiel genoeg iigquote:
^^quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:38 schreef _Dido_ het volgende:
Nog 10 minuten![]()
Man wat een energieslurpende dag
Ai, das vervelend.. Had je goed voorbereid?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef Mufasa208 het volgende:
Dat wordt een herkansing, ik was te zenuwachtig en begon uit mijn nek te lullen. Net niet gehaald, volgende week beter.
Dat is mooi vagina! Shitquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef Mufasa208 het volgende:
Dat wordt een herkansing, ik was te zenuwachtig en begon uit mijn nek te lullen. Net niet gehaald, volgende week beter.
Prut!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:29 schreef Mufasa208 het volgende:
Supergoed, waarschijnlijk teveel... want ik lulde mezelf klem met dingen die er niet toe doen.
Hoef niet veel te veranderen, maar gewoon rustiger het gesprek in. Dus ik ga aankomende week de gesprekken oefenen.
Het is Yang yoga geloof ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:44 schreef An24 het volgende:
Mufasa, wat jammer. Succes met oefenen![]()
Hpkw: dat gaat lekker bij de cardioloog. Succes met werken aan de conditie!
Prob: bij ashtanga is het beter nuchter te zijn. Ik eet licht op de dagen dat ik in de avond aan yoga doe en wacht dan twee uur. In de ochtend doe ik eerst yoga en daarna ga ik eten.
Volgens mij maakt het niet zo uit. Yoga zou zuiverend werken, afvalstoffen afdrijven. De theorie is, dat je lijf zich daar qua energie niet op kan richten, omdat het anders bezig is met verteren van voer. Ik sport sowieso niet lekker op een volle maag. Kwestie van relativeren en uitproberen denk ik.quote:
Jammer dat je leven als burger een week korter wordtquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef Mufasa208 het volgende:
TKmax?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:39 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje:
O: omelet
T: 1/2 bak kwark
L: gemengde salade met kip
T: havermoutshake
D: we gaan zo Indonesisch eten. Iig sate![]()
T: 1/2 bak kwark
Van 't weekend met een paar Fissler pannen gekookt, en nou wil ik ze ook. Zijn alleen pietsje duur.
aww!quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:12 schreef Nallie het volgende:
Beetje uitgeschoten met de chilipoeder... en ik had heul geen zoete aardappel meer
ik doe meestal twee op 150 of ik gebruik helemaal geen room.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:15 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
aww!
Ik had ook quiche met spinazie, maar in een kleinere vorm dan anders. Hij was wat waterig. Het is toch 1 ei per 100 ml slagroom?
3 jaar zijn de PhD's hier, met mogelijke uitloop naar 4, maar de beurs is voor 3quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:26 schreef Californium het volgende:
Ik zal voor je duimen MobloIs het 3 jaar? 4 jaar?
Oh, geen idee, ik doe altijd maar wat. Maar doe ook een klein beetje maizena door de mix heen, dat scheelt ook 'n beetjequote:Op woensdag 26 juni 2013 19:15 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
aww!
Ik had ook quiche met spinazie, maar in een kleinere vorm dan anders. Hij was wat waterig. Het is toch 1 ei per 100 ml slagroom?
okeu, dank voor de tipquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, geen idee, ik doe altijd maar wat. Maar doe ook een klein beetje maizena door de mix heen, dat scheelt ook 'n beetje
geen fruit vandaag?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:32 schreef loveli het volgende:
Lijstje:
O: bak kwark
L: half speltbrood
D: kip/rijst/veel groente
S: 1 pull-up
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed nieuws voor Mo zie ik?!quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: overnight oats met soyamelk en soyayoghurt, chiazaad en jam
T: groene thee met honing
L: salade met tonijn, speltboterham leverworst, paar aardbeien
T: pakje chocomelk
T: speltboterham biopindakaas
T: bietje vruchtensap
D: gegrillde kipfiletlapjes met Griekse salade
Jaja weer es een lijstje van yours truly.
Fijn Mo, ben benieuwd wat het wordt!ook bijna alles met KH's
Maar wel veel verbeterde keuzes qua ingredienten
Misschien idee om dat toch wat anders te verdelen? Dus die speltboterham pindakaas omwisselen met salade van bij de lunch en dan ook de chocomelk erbij?
Beperk je de effecten van de KH's tot minder momenten in plaats van de gehele dag door.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:
Prima lijstje indeed!quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:11 schreef anna82 het volgende:
lijstje:
O: bord fruit met wat yoghurt, klein bordje scrambled eggs en bacon
T: aardbei en blauwe bessen
L: twee stuks kabeljauw-filet, broccoli, boontjes, wortels, quinao, tomaat, komkommer, champignons
T: bordje nachos
D: buffet ? groente en vis waarschijnlijk of vlees
Op zich best veel gezonds me dunkt.
Is lekkerder. Het duitse brood dan. Het ah-speltbrood vind ik droog.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ladies, ik zie hier steeds spelt brood voorbij komen, wat is daar het voordeel van?
Vers suikerbrood, stokbrood, krentenbrood, volkorenbrood is ook lekker .quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:38 schreef loveli het volgende:
Beter voor je darmen en errug lekker als het vers is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |