gelukkig is t geen wedstrijd. Ik moest hieraan denken:quote:
quote:Polish farmer Krystof Azninski, who staked a strong claim to being Europe's most macho man by cutting off his own head in 1995. Azninski, 30, had been drinking with friends when it was suggested they strip naked and play some "men's games".
Initially they hit each other over the head with frozen turnips, but then one man upped the ante by seizing a chainsaw and cutting off the end of his foot.
Not to be outdone, Azninski grabbed the saw and, shouting "Watch this then," he swung at his own head and chopped it off. "It's funny," said one companion, "when he was young he put on his sister's underwear. But he died like a man."
Ik krijg bij de cardioloog echt iedere keer wat anders te horen dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een vergiet in je hart klinkt ook niet echt lekkerbah.
En klote vooruitzicht.
Operaties *ril* doodeng...
Sterkte iig
is het niet gevaarlijk dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik krijg bij de cardioloog echt iedere keer wat anders te horen dan ik had verwacht.En hij noemde het de Swiss cheese type, wat ik dan wel weer grappig vond.
Maar afijn, ik mag ieder jaar terug komen en dan bespreken we hoe het gaat en of een operatie wel nodig is. Vooralsnog levert het een operatie geen winst op, dus doen we het niet.
Verder heb ik er geen last van, maar is het op de echo's wel duidelijk te zien dat het niet helemaal goed zit. Als ik niet zo fanatiek was gaan sporten, dan had ik het vast nooit te weten gekomen.
Ik heb het al mn hele leven en de cardioloog zag vooral nog geen noodzaak tot operatie.quote:
5 uur!quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:25 schreef Probability het volgende:
Ik ga vanavond naar yoga.. Hoe lang van te voren kan ik beter niet eten?
ik bedoelde meer op den duur. Mn ex heeft een vergroot hart en daarvan zeiden ze dat hij er op latere leeftijd wel last van zou (kunnen) krijgen. Hij is nu 41 en heeft laatst een dagje in het ziekenhuis door moeten brengen daardoor, terwijl dat dus al ontdekt is op zn tiende.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb het al mn hele leven en de cardioloog zag vooral nog geen noodzaak tot operatie.
Dus ik denk niet dat het gevaarlijk is.
Gewoon niemand vertellen dat je ooit naar koningin Juliana hebt gezwaaid.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:46 schreef Tinkepink het volgende:
Voel me oud.
Zit op een terrasje waar ik tijdens mijn studietijd vaak kwam, en merkte dat de broodjes van mindere kwaliteit zijn geworden.
Toen ik hierover een opmerking wilde maken tegen de ober, realiseerde ik me dat hij waarschijnlijk is geboren in een jasr na mijn studie.
Auw.
Man, wat slechtquote:Diabetes of terwel Suikterziekte genoemt is een chronische ziekten.
Het lichaam maakt dan te weinig of verkeerd insuline aan.
Insuline is een hormoon wat aangemaakt word door het alvleesklier.
Door het insiline kan de glucose door de cellen binnnendringen.
De cellen zorgen ervoor dat de glucose omgezet word in energie.
Bij suikerpatiėnten kan de glucose niet door de cellen binnnendringen.
Het glucose stapeld zich op in het bloed daardoor raakt het bloed een grote energie bron kwijt.
quote:-verzwachte spieren
niet doen, dan kun je niet meer pratenquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat pik jij er dan weer uit(hardlop lachen op je werk ftw
)
Parkietje vond Rick Astley ruig secksay, met z'n dansjes
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Initially they hit each other over the head with frozen turnips, but then one man upped the ante by seizing a chainsaw and cutting off the end of his foot.
niet subtiel genoeg iigquote:
^^quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:38 schreef _Dido_ het volgende:
Nog 10 minuten![]()
Man wat een energieslurpende dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |