quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:53 schreef _Dido_ het volgende:
Reageer dan gewoon niet _Dido_, net zo makkelijk!
Ik meng hem met Spaanse sinaasappel yoghurt/kwark probeer die met 0% vet te nemen meestal maar had vandaag de romigequote:
Nee, dit is het kippehokquote:
ehm wat heeft dat met mijn reactie op Perr te maken? die opmerking was nergens voor nodig. En ik was niet de enige die zo deed, dus ga alsjeblieft een ander lastigvallen en laat mij met rust!quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:54 schreef Probability het volgende:
Dido ik heb niet tegen je en als ik op je reageer is dat op je handelen en gedrag en niet op jou als persoon.
Je vindt het niet leuk dat ik 'zo' tegen jou doe, maar dat komt vooral omdat je 'zo' tegen onder andere nieuwelingen doet en ik je daar dan op wijs.
Niets meer, niets minder.
Je laat zelf op je knoppen drukken.. Misschien iets minder laten gebeuren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:57 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ehm wat heeft dat met mijn reactie op Perr te maken? die opmerking was nergens voor nodig. En ik was niet de enige die zo deed, dus ga alsjeblieft een ander lastigvallen en laat mij met rust!
ik ben volledig klaar met jou en je betuttelende gedoe. Wat denk je wel niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Je laat zelf op je knoppen drukken.. Misschien iets minder laten gebeuren.
En wie een bal kaatst kan hem terug verwachten.. Wie zegt dat het een tennisbal is? Het kan ook om een korfbal gaan om maar wat te noemen
wil je weer grappig doen ten koste van mij? Reageer dan gewoon niet op me als je alleen maar kutopmerkingen kunt maken. Je weet dat dit niet de eerste keer is.quote:
Reageer dan zelf niet. Laat t lekker gaan!quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:10 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
wil je weer grappig doen ten koste van mij? Reageer dan gewoon niet op me als je alleen maar kutopmerkingen kunt maken. Je weet dat dit niet de eerste keer is.
Is fok.nl, niet fok.bequote:
nee, dit pik ik niet. Een keertje oké maar systematisch? Ik maak andersom toch ook geen achterlijke opmerkingen over haar issues?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Reageer dan zelf niet. Laat t lekker gaan!
quote:
Ja, sssssssssssssssssht.quote:
Ik vind t geen achterlijke opmerkingen, het zijn grapjes die niet iedereen kan waarderen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:14 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
nee, dit pik ik niet. Een keertje oké maar systematisch? Ik maak andersom toch ook geen achterlijke opmerkingen over haar issues?
Ik vind het vervelend dat je overstuur bent want het is niet de bedoeling om je boos, verdrietig of overstuur te maken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:14 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
nee, dit pik ik niet. Een keertje oké maar systematisch? Ik maak andersom toch ook geen achterlijke opmerkingen over haar issues?
ik vind het geen leuke grapjes en ik voel me niet serieus genomen/afgezeken. Ik val echt niet over deze ene opmerking, het is een opeenstapeling van dingen en natuurlijk vallen die mij meer op dan jullie omdat ze aan mij gericht zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:16 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik vind t geen achterlijke opmerkingen, het zijn grapjes die niet iedereen kan waarderen.
En wat GB zegt
receptje?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:56 schreef Nallie het volgende:
Ik doe even een lijstje, zonder hamburger... misschien morgen
O: overnight oats met banaan
T: koffie verkeerd, paar druiven
L: 2 speltbh met geitenkaas, salade van tomaat, komkommer en kikkererwten met beetje yoghurtdressing en pompoenpitten
T: rijstwafel pindakaas
S: KT en cardio
D: curry van aubergine, courgette, linzen en zoete aardappel
T: het eeuwige bakje kwark (ontopic)
ik ook, nog tien nachtjes!quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:22 schreef Goodbye het volgende:
Iedereen is toe aan vakantie!![]()
Ik wel iig.
Passengerquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:25 schreef Probability het volgende:
It gets harder to forgive and harder to forget
It gets under youre shirt like a dagger at work
The first cut is the deepest but the rest still flippin hurt
You build youre heart of plastic, youre cynical and sarcastic
And end up in the corner on youre own.
Cause I love to feel loved but I cant stand the rejection, I hide behind my jokes as a form of protection, I thought I was close but under further inspection, It seems ive been running in the wrong direction oh no.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
Gaat dit over Dido of over jou?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:25 schreef Probability het volgende:
With regret i’m willing to bet they say the older you get
It gets harder to forgive and harder to forget
It get’s under you’re shirt like a dagger at work
The first cut is the deepest but the rest still flippin’ hurt
You build you’re heart of plastic, you’re cynical and sarcastic
And end up in the corner on you’re own.
Cause I love to feel loved but I can’t stand the rejection, I hide behind my jokes as a form of protection, I thought I was close but under further inspection, It seems i’ve been running in the wrong direction oh no.
Volle maan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:21 schreef Novem het volgende:
Het gaat wel lekker hier de laatse dagen, pffff
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:27 schreef Nallie het volgende:
[..]Alstu
klinkt goed, tnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
Niet hier in het topic?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:27 schreef Probability het volgende:
Maar nogmaals ik wil niet dat iemand zich door mij rot voelt.
Dus zal mijn grapjes alleen toepassen op een select gezelschap. Aanmelden kan per DM.
Liedje komt net voorbij en de lyrics zijn lui als ik ben van het internet gehaald.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:27 schreef Novem het volgende:
[..]
Gaat dit over Dido of over jou?
Er staat trouwens een foutje in, you build you're heart....
oké zand eroverquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:27 schreef Probability het volgende:
Maar nogmaals ik wil niet dat iemand zich door mij rot voelt.
Dus zal mijn grapjes alleen toepassen op een select gezelschap. Aanmelden kan per DM.
Staat vol met your/you're foutenquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:27 schreef Novem het volgende:
[..]
Gaat dit over Dido of over jou?
Er staat trouwens een foutje in, you build you're heart....
Vergeet niet dat we eigenlijk allemaal sneue internethelden zijn hequote:Op woensdag 26 juni 2013 12:32 schreef _Dido_ het volgende:
Ik doe wel mn best hier nml maar heb dan het gevoel dat dat helemaal niets uitmaakt.
Jawel joh! Iedereen vind het leuk dat je hier post, en terugkerende grapjes zijn juist een teken van waardering.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:32 schreef _Dido_ het volgende:
Ik doe wel mn best hier nml maar heb dan het gevoel dat dat helemaal niets uitmaakt.
Ajoh! Doe gewoon lekker je ding, sommigen zullen je een sukkel vinden en anderen zullen je geen sukkel vinden en beide hebben waarschijnlijk gelijk. In mijn geval wel in ieder geval. Laten we er een wortel op etenquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:32 schreef _Dido_ het volgende:
lolwut? van mensen die hier niet posten?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:38 schreef Probability het volgende:
Ik wist niet dat we zoveel lurkers hadden, 49 nieuwe DM's!
"It get’s under you’re shirt like a dagger at work" was je niet opgevallen?quote:
Je hebt GTST en je hebt Slank. Ieder z'n meug.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:40 schreef the85mc het volgende:
[..]
lolwut? van mensen die hier niet posten?
Je mag grapjes maken over mensen die niet meeposten? Lol!quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:38 schreef Probability het volgende:
Ik wist niet dat we zoveel lurkers hadden, 49 nieuwe DM's!
Hap hapquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:40 schreef the85mc het volgende:
[..]
lolwut? van mensen die hier niet posten?
Nee, je had het zinnetje uit de quote van Probje geselecteerd voor je op "quote" klikte.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
"It get’s under you’re shirt like a dagger at work" was je niet opgevallen?
Lol wtf ik snap mn eigen quote/post niet. Oh ik heb je quote gesloopt.
Even verbeterdquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:22 schreef Goodbye het volgende:
Iedereen is toe aan vakantie! de zon![]()
Ik wel iig.
[..]Alstu
Oh wow! Ik heb aubergine, courgette en zoete aardappel in huis en volgens mij ook nog wel rode linzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet wat ik vanavond ga eten!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hamburgers?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wow! Ik heb aubergine, courgette en zoete aardappel in huis en volgens mij ook nog wel rode linzenIk weet wat ik vanavond ga eten!
Altijd door iedereen genegeerd worden is pas ergquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:37 schreef Probability het volgende:
Jawel joh! Iedereen vind het leuk dat je hier post, en terugkerende grapjes zijn juist een teken van waardering.
Ik word door mijn vrienden ook jaren met dezelfde dingen geplaagd - en dat is niet gemeen bedoeld maar juist dat je elkaar al lang en goed kent en 'geschiedenis' hebt samen.
MacDonaldsquote:
RIP Henkquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:57 schreef _Dido_ het volgende:
Ik moet die hamburger van hpkw weer eens maken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. En geen pleister overheen doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:08 schreef anna82 het volgende:
Korstje gaat er vanzelf af en dan krijg je een litteken dat met de jaren zal vervagen.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:03 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik heb trouwens vorige week een brandwond opgelopen, weten jullie nog? Ik weet nu niet zo goed wat ik ermee moet. Even in een spoiler, want beetje onsmakelijkHoning bevordert wondgenezing, maar kleeft. Je kunt er ook een compeed-achtige pleister opplaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Typoquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Honing bevordert wondgenezing, maar kleeft. Je kunt er ook een compeed-achtige pleister opplaken.
ben wel benieuwd wat er achter de link zatquote:
Als je rickrollen gaat, zorg dan voor een onherkenbare linkquote:
[..]Alstu
Is en linzen en rijst/quinoa niet een beetje veel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Ik wou eerst YTen maar hij zet dan gelijk een video voorbeeld.. Dus dat werkte helemaal niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je rickrollen gaat, zorg dan voor een onherkenbare link
Ja, ik heb gewoon na 4 jaar nog steeds een heel duidelijk litteken op m'n been van kokend waterquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:08 schreef anna82 het volgende:
Korstje gaat er vanzelf af en dan krijg je een litteken dat met de jaren zal vervagen.
Ja ik doe t altijd zonder rijst of quinoa , maar gebruik dan ook wel veel veggies.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:38 schreef Probability het volgende:
[..]
Is en linzen en rijst/quinoa niet een beetje veel?
Wel goed voor de complementaire aminozurenquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja ik doe t altijd zonder, maar gebruik dan ook wel veel veggies.
http://bit.ly/30nIKquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik wou eerst YTen maar hij zet dan gelijk een video voorbeeld.. Dus dat werkte helemaal niet.
is wel stoerquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:40 schreef Novem het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewoon na 4 jaar nog steeds een heel duidelijk litteken op m'n been van kokend waterDat deed echt superzeer trouwens
Maar ik heb er ook nog een paar van toen ik 6 was ofzo
Welke tent is dat? Of waar heb je gestudeerd?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:46 schreef Tinkepink het volgende:
Voel me oud.
Zit op een terrasje waar ik tijdens mijn studietijd vaak kwam, en merkte dat de broodjes van mindere kwaliteit zijn geworden.
Toen ik hierover een opmerking wilde maken tegen de ober, realiseerde ik me dat hij waarschijnlijk is geboren in een jasr na mijn studie.
Auw.
rickrollen is zo 2011 :d zat er serieus een rickroll achter?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je rickrollen gaat, zorg dan voor een onherkenbare link
He, dat anders wel een klassieker hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:48 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
rickrollen is zo 2011 :d zat er serieus een rickroll achter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |