quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:03 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik heb trouwens vorige week een brandwond opgelopen, weten jullie nog? Ik weet nu niet zo goed wat ik ermee moet. Even in een spoiler, want beetje onsmakelijkHoning bevordert wondgenezing, maar kleeft. Je kunt er ook een compeed-achtige pleister opplaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Typoquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Honing bevordert wondgenezing, maar kleeft. Je kunt er ook een compeed-achtige pleister opplaken.
ben wel benieuwd wat er achter de link zatquote:
Als je rickrollen gaat, zorg dan voor een onherkenbare linkquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:27 schreef Nallie het volgende:
[..]Alstu
Is en linzen en rijst/quinoa niet een beetje veel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Ik wou eerst YTen maar hij zet dan gelijk een video voorbeeld.. Dus dat werkte helemaal niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je rickrollen gaat, zorg dan voor een onherkenbare link
Ja, ik heb gewoon na 4 jaar nog steeds een heel duidelijk litteken op m'n been van kokend waterquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:08 schreef anna82 het volgende:
Korstje gaat er vanzelf af en dan krijg je een litteken dat met de jaren zal vervagen.
Ja ik doe t altijd zonder rijst of quinoa , maar gebruik dan ook wel veel veggies.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:38 schreef Probability het volgende:
[..]
Is en linzen en rijst/quinoa niet een beetje veel?
Wel goed voor de complementaire aminozurenquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja ik doe t altijd zonder, maar gebruik dan ook wel veel veggies.
http://bit.ly/30nIKquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik wou eerst YTen maar hij zet dan gelijk een video voorbeeld.. Dus dat werkte helemaal niet.
is wel stoerquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:40 schreef Novem het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewoon na 4 jaar nog steeds een heel duidelijk litteken op m'n been van kokend waterDat deed echt superzeer trouwens
Maar ik heb er ook nog een paar van toen ik 6 was ofzo
Welke tent is dat? Of waar heb je gestudeerd?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:46 schreef Tinkepink het volgende:
Voel me oud.
Zit op een terrasje waar ik tijdens mijn studietijd vaak kwam, en merkte dat de broodjes van mindere kwaliteit zijn geworden.
Toen ik hierover een opmerking wilde maken tegen de ober, realiseerde ik me dat hij waarschijnlijk is geboren in een jasr na mijn studie.
Auw.
rickrollen is zo 2011 :d zat er serieus een rickroll achter?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je rickrollen gaat, zorg dan voor een onherkenbare link
He, dat anders wel een klassieker hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:48 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
rickrollen is zo 2011 :d zat er serieus een rickroll achter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |