Jawel joh! Iedereen vind het leuk dat je hier post, en terugkerende grapjes zijn juist een teken van waardering.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:32 schreef _Dido_ het volgende:
Ik doe wel mn best hier nml maar heb dan het gevoel dat dat helemaal niets uitmaakt.
Ajoh! Doe gewoon lekker je ding, sommigen zullen je een sukkel vinden en anderen zullen je geen sukkel vinden en beide hebben waarschijnlijk gelijk. In mijn geval wel in ieder geval. Laten we er een wortel op etenquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:32 schreef _Dido_ het volgende:
Ik doe wel mn best hier nml maar heb dan het gevoel dat dat helemaal niets uitmaakt.
lolwut? van mensen die hier niet posten?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:38 schreef Probability het volgende:
Ik wist niet dat we zoveel lurkers hadden, 49 nieuwe DM's!
"It get’s under you’re shirt like a dagger at work" was je niet opgevallen?quote:
Je hebt GTST en je hebt Slank. Ieder z'n meug.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:40 schreef the85mc het volgende:
[..]
lolwut? van mensen die hier niet posten?
Je mag grapjes maken over mensen die niet meeposten? Lol!quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:38 schreef Probability het volgende:
Ik wist niet dat we zoveel lurkers hadden, 49 nieuwe DM's!
Hap hapquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:40 schreef the85mc het volgende:
[..]
lolwut? van mensen die hier niet posten?
Nee, je had het zinnetje uit de quote van Probje geselecteerd voor je op "quote" klikte.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
"It get’s under you’re shirt like a dagger at work" was je niet opgevallen?
Lol wtf ik snap mn eigen quote/post niet. Oh ik heb je quote gesloopt.
Even verbeterdquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:22 schreef Goodbye het volgende:
Iedereen is toe aan vakantie! de zon![]()
Ik wel iig.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:27 schreef Nallie het volgende:
[..]Alstu
Oh wow! Ik heb aubergine, courgette en zoete aardappel in huis en volgens mij ook nog wel rode linzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet wat ik vanavond ga eten!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hamburgers?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wow! Ik heb aubergine, courgette en zoete aardappel in huis en volgens mij ook nog wel rode linzenIk weet wat ik vanavond ga eten!
Altijd door iedereen genegeerd worden is pas ergquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:37 schreef Probability het volgende:
Jawel joh! Iedereen vind het leuk dat je hier post, en terugkerende grapjes zijn juist een teken van waardering.
Ik word door mijn vrienden ook jaren met dezelfde dingen geplaagd - en dat is niet gemeen bedoeld maar juist dat je elkaar al lang en goed kent en 'geschiedenis' hebt samen.
MacDonaldsquote:
RIP Henkquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:57 schreef _Dido_ het volgende:
Ik moet die hamburger van hpkw weer eens maken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. En geen pleister overheen doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:08 schreef anna82 het volgende:
Korstje gaat er vanzelf af en dan krijg je een litteken dat met de jaren zal vervagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |