quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:53 schreef _Dido_ het volgende:
Reageer dan gewoon niet _Dido_, net zo makkelijk!
Ik meng hem met Spaanse sinaasappel yoghurt/kwark probeer die met 0% vet te nemen meestal maar had vandaag de romigequote:
Nee, dit is het kippehokquote:
ehm wat heeft dat met mijn reactie op Perr te maken? die opmerking was nergens voor nodig. En ik was niet de enige die zo deed, dus ga alsjeblieft een ander lastigvallen en laat mij met rust!quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:54 schreef Probability het volgende:
Dido ik heb niet tegen je en als ik op je reageer is dat op je handelen en gedrag en niet op jou als persoon.
Je vindt het niet leuk dat ik 'zo' tegen jou doe, maar dat komt vooral omdat je 'zo' tegen onder andere nieuwelingen doet en ik je daar dan op wijs.
Niets meer, niets minder.
Je laat zelf op je knoppen drukken.. Misschien iets minder laten gebeuren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:57 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ehm wat heeft dat met mijn reactie op Perr te maken? die opmerking was nergens voor nodig. En ik was niet de enige die zo deed, dus ga alsjeblieft een ander lastigvallen en laat mij met rust!
ik ben volledig klaar met jou en je betuttelende gedoe. Wat denk je wel niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Je laat zelf op je knoppen drukken.. Misschien iets minder laten gebeuren.
En wie een bal kaatst kan hem terug verwachten.. Wie zegt dat het een tennisbal is? Het kan ook om een korfbal gaan om maar wat te noemen
wil je weer grappig doen ten koste van mij? Reageer dan gewoon niet op me als je alleen maar kutopmerkingen kunt maken. Je weet dat dit niet de eerste keer is.quote:
Reageer dan zelf niet. Laat t lekker gaan!quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:10 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
wil je weer grappig doen ten koste van mij? Reageer dan gewoon niet op me als je alleen maar kutopmerkingen kunt maken. Je weet dat dit niet de eerste keer is.
Is fok.nl, niet fok.bequote:
nee, dit pik ik niet. Een keertje oké maar systematisch? Ik maak andersom toch ook geen achterlijke opmerkingen over haar issues?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Reageer dan zelf niet. Laat t lekker gaan!
quote:
Ja, sssssssssssssssssht.quote:
Ik vind t geen achterlijke opmerkingen, het zijn grapjes die niet iedereen kan waarderen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:14 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
nee, dit pik ik niet. Een keertje oké maar systematisch? Ik maak andersom toch ook geen achterlijke opmerkingen over haar issues?
Ik vind het vervelend dat je overstuur bent want het is niet de bedoeling om je boos, verdrietig of overstuur te maken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:14 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
nee, dit pik ik niet. Een keertje oké maar systematisch? Ik maak andersom toch ook geen achterlijke opmerkingen over haar issues?
ik vind het geen leuke grapjes en ik voel me niet serieus genomen/afgezeken. Ik val echt niet over deze ene opmerking, het is een opeenstapeling van dingen en natuurlijk vallen die mij meer op dan jullie omdat ze aan mij gericht zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:16 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik vind t geen achterlijke opmerkingen, het zijn grapjes die niet iedereen kan waarderen.
En wat GB zegt
receptje?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:56 schreef Nallie het volgende:
Ik doe even een lijstje, zonder hamburger... misschien morgen
O: overnight oats met banaan
T: koffie verkeerd, paar druiven
L: 2 speltbh met geitenkaas, salade van tomaat, komkommer en kikkererwten met beetje yoghurtdressing en pompoenpitten
T: rijstwafel pindakaas
S: KT en cardio
D: curry van aubergine, courgette, linzen en zoete aardappel
T: het eeuwige bakje kwark (ontopic)
ik ook, nog tien nachtjes!quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:22 schreef Goodbye het volgende:
Iedereen is toe aan vakantie!![]()
Ik wel iig.
Passengerquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:25 schreef Probability het volgende:
It gets harder to forgive and harder to forget
It gets under youre shirt like a dagger at work
The first cut is the deepest but the rest still flippin hurt
You build youre heart of plastic, youre cynical and sarcastic
And end up in the corner on youre own.
Cause I love to feel loved but I cant stand the rejection, I hide behind my jokes as a form of protection, I thought I was close but under further inspection, It seems ive been running in the wrong direction oh no.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
Gaat dit over Dido of over jou?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:25 schreef Probability het volgende:
With regret i’m willing to bet they say the older you get
It gets harder to forgive and harder to forget
It get’s under you’re shirt like a dagger at work
The first cut is the deepest but the rest still flippin’ hurt
You build you’re heart of plastic, you’re cynical and sarcastic
And end up in the corner on you’re own.
Cause I love to feel loved but I can’t stand the rejection, I hide behind my jokes as a form of protection, I thought I was close but under further inspection, It seems i’ve been running in the wrong direction oh no.
Volle maan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:21 schreef Novem het volgende:
Het gaat wel lekker hier de laatse dagen, pffff
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:27 schreef Nallie het volgende:
[..]Alstu
klinkt goed, tnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
Niet hier in het topic?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:27 schreef Probability het volgende:
Maar nogmaals ik wil niet dat iemand zich door mij rot voelt.
Dus zal mijn grapjes alleen toepassen op een select gezelschap. Aanmelden kan per DM.
Liedje komt net voorbij en de lyrics zijn lui als ik ben van het internet gehaald.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:27 schreef Novem het volgende:
[..]
Gaat dit over Dido of over jou?
Er staat trouwens een foutje in, you build you're heart....
oké zand eroverquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:27 schreef Probability het volgende:
Maar nogmaals ik wil niet dat iemand zich door mij rot voelt.
Dus zal mijn grapjes alleen toepassen op een select gezelschap. Aanmelden kan per DM.
Staat vol met your/you're foutenquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:27 schreef Novem het volgende:
[..]
Gaat dit over Dido of over jou?
Er staat trouwens een foutje in, you build you're heart....
Vergeet niet dat we eigenlijk allemaal sneue internethelden zijn hequote:Op woensdag 26 juni 2013 12:32 schreef _Dido_ het volgende:
Ik doe wel mn best hier nml maar heb dan het gevoel dat dat helemaal niets uitmaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |