Ai, das vervelend.. Had je goed voorbereid?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef Mufasa208 het volgende:
Dat wordt een herkansing, ik was te zenuwachtig en begon uit mijn nek te lullen. Net niet gehaald, volgende week beter.
Dat is mooi vagina! Shitquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef Mufasa208 het volgende:
Dat wordt een herkansing, ik was te zenuwachtig en begon uit mijn nek te lullen. Net niet gehaald, volgende week beter.
Prut!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:29 schreef Mufasa208 het volgende:
Supergoed, waarschijnlijk teveel... want ik lulde mezelf klem met dingen die er niet toe doen.
Hoef niet veel te veranderen, maar gewoon rustiger het gesprek in. Dus ik ga aankomende week de gesprekken oefenen.
Het is Yang yoga geloof ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:44 schreef An24 het volgende:
Mufasa, wat jammer. Succes met oefenen![]()
Hpkw: dat gaat lekker bij de cardioloog. Succes met werken aan de conditie!
Prob: bij ashtanga is het beter nuchter te zijn. Ik eet licht op de dagen dat ik in de avond aan yoga doe en wacht dan twee uur. In de ochtend doe ik eerst yoga en daarna ga ik eten.
Volgens mij maakt het niet zo uit. Yoga zou zuiverend werken, afvalstoffen afdrijven. De theorie is, dat je lijf zich daar qua energie niet op kan richten, omdat het anders bezig is met verteren van voer. Ik sport sowieso niet lekker op een volle maag. Kwestie van relativeren en uitproberen denk ik.quote:
Jammer dat je leven als burger een week korter wordtquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef Mufasa208 het volgende:
TKmax?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:39 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje:
O: omelet
T: 1/2 bak kwark
L: gemengde salade met kip
T: havermoutshake
D: we gaan zo Indonesisch eten. Iig sate![]()
T: 1/2 bak kwark
Van 't weekend met een paar Fissler pannen gekookt, en nou wil ik ze ook. Zijn alleen pietsje duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |