Oh ja, daar bleek ik vorig jaar ook plots allergisch voor te zijn, kersenquote:
Ik zou niet die van AH halen hoor.. keertje meenemen bij de bakkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, beter voor je darmen klinkt vrij algemeen en schreeuwt me nog niet het nut van naar de ah rijden toe. Zelf met regelmaat maken is ook geen optie voorlopig, dus ik laat het voorlopig maar even aan me voorbij gaan.
Dank u voor de terugvoeder!quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]ook bijna alles met KH's
Maar wel veel verbeterde keuzes qua ingredienten
Misschien idee om dat toch wat anders te verdelen? Dus die speltboterham pindakaas omwisselen met salade van bij de lunch en dan ook de chocomelk erbij?
Beperk je de effecten van de KH's tot minder momenten in plaats van de gehele dag door.
Ik kan wel even opsnorren wat Amber Albarda erover zei als je wilt!quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, beter voor je darmen klinkt vrij algemeen en schreeuwt me nog niet het nut van naar de ah rijden toe. Zelf met regelmaat maken is ook geen optie voorlopig, dus ik laat het voorlopig maar even aan me voorbij gaan.
Terugvoederquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dank u voor de terugvoeder!
De chocomelk was een one time thing, dus die knikker ik er gewoon uit, was ook niet echt nodig eigenlijk![]()
![]()
Met effecten bedoel je suikerpiekjes? Vond het wel een flinke salade, dus die hoorde wat mij betreft wel bij lunchKrijg rond 4 uur meestal weer trek en pak dan makkelijk een boterham.
Heb trouwens de hele dag chocolaatjes weerstaan, van die gevulde met (geloof ik?) hazelnootcrème!
Dan zwelt mijn gezicht op, gaan mijn ogen dichtzitten en opgezwollen tandvlees is echt heel erg ieuw.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:56 schreef _Dido_ het volgende:
Help, een invasie vd Dieetclub in Slank
Ik heb nog nooit speltbrood gehad!
Allergisch voor kersen, Isa? Wat gebeurt er dan?
Don't worry, ik ben zo weer weg!quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:56 schreef _Dido_ het volgende:
Help, een invasie vd Dieetclub in Slank
Ik heb nog nooit speltbrood gehad!
Allergisch voor kersen, Isa? Wat gebeurt er dan?
Werk je toevallig in een ziekenhuis?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan zwelt mijn gezicht op, gaan mijn ogen dichtzitten en opgezwollen tandvlees is echt heel erg ieuw.
Nog niet zo erg als garnalenToen was mijn hele lijf 1 grote samengevloeide galbult en kon ik amper ademhalen. Dus wat dat betreft vallen kersen wel mee
Oh ja, vrijdag wilde ik een theorie uitproberen en garnalen meenemen naar mijn werk voor bij de lunch
Wish me luck.
Wie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kan wel even opsnorren wat Amber Albarda erover zei als je wilt!![]()
Ik neem het vooral om te kijken of het buikklachten vermindert, heb gekke boogie-darmen.
dag Isa, het was leuk je gekend te hebbenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan zwelt mijn gezicht op, gaan mijn ogen dichtzitten en opgezwollen tandvlees is echt heel erg ieuw.
Nog niet zo erg als garnalenToen was mijn hele lijf 1 grote samengevloeide galbult en kon ik amper ademhalen. Dus wat dat betreft vallen kersen wel mee
Oh ja, vrijdag wilde ik een theorie uitproberen en garnalen meenemen naar mijn werk voor bij de lunch
Wish me luck.
En slagroomgebak, slagroomhoorntjes, hazelnootschuim met slagroom, puddingbroodjesquote:
Oh ja, goeie!quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meeste bakkers hebben wel speltbrood.
Oh en anders een keer de bio super op de lange Groenendaal proberen!
Ja, maak het nog even erger!quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En slagroomgebak, slagroomhoorntjes, hazelnootschuim met slagroom, puddingbroodjes
Heb je geen abo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maak het nog even erger!![]()
*kuttopic-knop drukt...
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En slagroomgebak, slagroomhoorntjes, hazelnootschuim met slagroom, puddingbroodjes
Ja maar popcorn hebben ze nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:05 schreef _Dido_ het volgende:
[..]je weet hoe dit topic heet?
slagroomsoesjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |