Heb aan vrienden ook gevraagd om een camera die onder water kan haha.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:20 schreef Susteren het volgende:
[..]![]()
Lenen zou idd wel lastig worden als je verteld dat je hem onder water gaat gebruiken![]()
Maar geloof me, die ebay onderwater hoesjes zijn echt waterdicht genoeg voor <10 meter, en zodra je merkt dat er beetje water in komt gewoon uit het water halen, camera kan toch wel tegen paar druppels.
Er zijn maar weinig camera's die zijn gemaakt om onder water te gaan (op die cheapo wegwerp cam's na dan), vrijwel altijd wordt gewoon een cage gebruikt. Misschien een huren voor je dslr?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb aan vrienden ook gevraagd om een camera die onder water kan haha.
Ik verzin wel iets heeft geen haast. En ik ga niet huren ofzo gaat me echt maar om 1 foto.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:25 schreef Susteren het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig camera's die zijn gemaakt om onder water te gaan (op die cheapo wegwerp cam's na dan), vrijwel altijd wordt gewoon een cage gebruikt. Misschien een huren voor je dslr?
Ja maar dat durf ik niet hoor. Ga over een week op vakantie straks sloop ik hem. Ik ken mezelf niet te vertrouwen met dat soort dingen.quote:
Misschien dat ik wel zo'n coolpix aanschaf.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:43 schreef Clayton1 het volgende:
, zou het zelf ook niet zomaar doen.
Compactje aanschaffen via MP, heb ik ook gedaan ¤20
Succesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:58 schreef Clayton1 het volgende:
Yeah, ik heb lightroom 3 op mijn pc gekregen, dus dan kan ik gaan oefenen
Ja doe je niks aan. Ik zit mobiel maar het lijkt of ze er niet helemaal scherp op staan. Voortaan je diafragma als dat zo is iets nijpen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:43 schreef Clayton1 het volgende:
Jammer van die eerste dat net dat blaadje voor de vleugel zit hé
Deze gemaakt met f5,6quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja doe je niks aan. Ik zit mobiel maar het lijkt of ze er niet helemaal scherp op staan. Voortaan je diafragma als dat zo is iets nijpen.
Geluidje kun je uitzetten toch.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:59 schreef Clayton1 het volgende:
Ja dat geloof ik graag.
Je moet ook niet te dichtbij komen anders zijn ze weg, en het lijkt af en toe
of ze dat piepje horen van de camera. Focus je, piep, weg beest.
Ik zou soms nog wel verder willen inzoomen, maar ja dat gaat niet
Oh zou best kunnen, weet ik niet, ik hoor het zelf niet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Geluidje kun je uitzetten toch.
Thxquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:00 schreef Frenk3nstein het volgende:
Clayton; mooie vooruitgang inderdaad.
Vlinders zijn koudbloedig en zijn daarom 's ochtends (kort na zonsopkomst) nog minder actief dan overdag, misschien helpt dat nog iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |