Nee is prima hoor, je gaat je gang maar.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:14 schreef Flipmoehoe het volgende:
Clayton1, ik ben zo vrij geweest om je eerste foto even door photoshop te halen.
Om te laten zien dat de foto na iets bewerken (brightness en contrast) echt al stukken mooier is.
Mocht je dit liever niet hebben, let me know. verwijder ik de foto
before and after in 1 foto.
[ afbeelding ]
Gave plaaten VeerEliquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:45 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb vannacht wat geprobeerd met de maan, dit is eruit gekomen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het zelf wel gaaf, omdat dit één van m'n eerste foto's zijn.
Maar kwalitatief kan het natuurlijk veel beter. Ik zie veel ruis in beeld en het had ook wel wat scherper gemogen. Iemand tips hiervoor of andere ideeën erover?
lightroom is echt fijn hoor, beetje aan de schuifjes trekken en het resultaat is direct zichtbaar.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:05 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Nee is prima hoor, je gaat je gang maar.
Heb vandaag Lightroom op een pc gezet , nu nog mee leren werken.
Dat heb ik nog weleens ja. Dan ben je klaar met bewerken en denk je Nice.. Kijk je later terug en denk je omg.. Fluoriserend gras ^^quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:24 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
lightroom is echt fijn hoor, beetje aan de schuifjes trekken en het resultaat is direct zichtbaar.
ook kan je orginele foto en de bewerkte naast elkaar zetten om in de gaten te houden of het niet to much word
Nee hoor, dat was ik al zat vlak daarvoor ook nog in het zwembad.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:23 schreef Clayton1 het volgende:
Ik ken Win 7 wel, op mijn laptop draait het.
Nu ben jij zeiknat
* m1st1g is jaloersquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was ik al zat vlak daarvoor ook nog in het zwembad.
Ben niet van plan er zelf een te kopenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:35 schreef Clayton1 het volgende:
Optie: onderwaterhuis kopen. wellicht goedkoper dan een Camera
Laters en hapsequote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:41 schreef Clayton1 het volgende:
Ik ga wat te bikken organiseren mensen. tot later.
Gewoon een compactje in zo'n Ebay onderwaterhoes van een paar dollar stoppenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben aan het kijken of iemand in mijn vriendenkring een onderwatercamera heeft. Foto van loebes onderwater maken ^^
Moet ik nieuwe compact kopen ben de mijne kwijt.. geen idee wat ik er mee gedaan heb.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:13 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gewoon een compactje in zo'n Ebay onderwaterhoes van een paar dollar stoppen
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Moet ik nieuwe compact kopen ben de mijne kwijt.. geen idee wat ik er mee gedaan heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |