Nee jongens laat je verzuipen en alleen de meisjes red jequote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet ik jongens aanraken voor zo'n diploma?
Laat maar dan.
Nice, ik kan ook snorkelenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
* AldoTheApache pakt alvast een duiksetje
waarom zou je dat doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij bent ook zo'n type die douched met de onderbroek aan
Nee, ik douchte altijd naakt bij het voetballen!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij bent ook zo'n type die douched met de onderbroek aan
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:44 schreef zwerty het volgende:
Afzwemmen met kleren aan
dat was echt stom
Hoe heb je dat gevondenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef Rezania het volgende:
ONZ / [PAINT] Twee bakvisjes in blik
Gevonden.![]()
thnxquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef Rezania het volgende:
Gevonden.![]()
Moet je ook minimaal zwemvaardigheid gedaan voor hebbenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee hoe dat moet met al die manieren van vasthouden en shit
in December bij Mexico, bij zo'n tropisch reefquote:
omdat hij foob isquote:
Er stond een link naar dat topic op een nieuwssite.quote:
voor water op zijn reet....?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in December bij Mexico, bij zo'n tropisch reef
[..]
omdat hij foob is
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef Rezania het volgende:
Gevonden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo droog![]()
Of moet ik zeggen nat
Spatieboos
Daar heb ik 3 diploma's van liggenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Moet je ook minimaal zwemvaardigheid gedaan voor hebben
Vet! Ons snorkelen zag er meer zo uitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in December bij Mexico, bij zo'n tropisch reef
[..]
omdat hij foob is
zondequote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Vet! Ons snorkelen zag er meer zo uit![]()
[ afbeelding ]
Heb je zwemvaardigheid 1 2 3quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar heb ik 3 diploma's van liggenEn 3 reddend-zwemmen en 3 van het snorkelen. En ABC natuurlijk
Kom hierheen, drinken we een biertjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:52 schreef nodig het volgende:
Nog niet 2 uur vrij van werk en ik verveel me alweer
Waar woont uquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kom hierheen, drinken we een biertje
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:52 schreef nodig het volgende:
Nog niet 2 uur vrij van werk en ik verveel me alweer
oh, ik gebruikte dat al voor ik fok ook maar kendequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heul wel, maar veul niet. Dat is typisch nodigs geloof ik.
dat is een feitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zolderkamerautist is wel iets typisch foks
Dat is dan weer heel logisch aangezien in veel derdewereldlanden de man-vrouw verhouding nog steeds errug on-feministisch is. De meeste internetgebruikers zijn mensen die dit voor hun werk doet, en de meeste werkenden zijn daar toch echt mannen. Maar in de westerse wereld is dat echt niet zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind het ook onlogisch.
Het is dan vooral in derde wereld landen volgens het artikel, misschien werkt het daar wat anders.
lekker gebald met M schatje?quote:
WAT is dit? je gaat vreemd?!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat?ik dacht dat je mijn FOK!-vriendinnetje was
Je word gestalkt ha-haquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Dafuq, lopen net 2 mensen voor mijn raam, kijken me recht aanwijzen praten met elkaar, lachen en lopen door
![]()
dafuck
Raam los en hallo roepenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Dafuq, lopen net 2 mensen voor mijn raam, kijken me recht aanwijzen praten met elkaar, lachen en lopen door
![]()
dafuck
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Je word gestalkt ha-ha
vanavond komen ze je vermoorden hihihihihihi
Ik heb terug gezwaaidquote:
jij bent zelf een onderbroekquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Het is een leugen/vooroordeel!
Ik heb nog nooit met mijn onderbroek aan gedoucht!
okequote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:55 schreef Rezania het volgende:
ONZ / Vandaag weer uit de kast gekomen.
Reageer eens.
I honestly don't give a damn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Het is een leugen/vooroordeel!
Ik heb nog nooit met mijn onderbroek aan gedoucht!
Mijn ONZ-modus staat aanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:55 schreef Rezania het volgende:
ONZ / Vandaag weer uit de kast gekomen.
Reageer eens.
Nee, helaas.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:54 schreef msacras het volgende:
[..]
oh, ik gebruikte dat al voor ik fok ook maar kende
[..]
dat is een feit
[..]
Dat is dan weer heel logisch aangezien in veel derdewereldlanden de man-vrouw verhouding nog steeds errug on-feministisch is. De meeste internetgebruikers zijn mensen die dit voor hun werk doet, en de meeste werkenden zijn daar toch echt mannen. Maar in de westerse wereld is dat echt niet zo.
[..]
lekker gebald met M schatje?
[..]
WAT is dit? je gaat vreemd?!
openquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Raam los
Raam los komt zeker niet voor in het groene boekje van toto
Dan worden ze loops en staan ze sonates te zingen s'nachts, heb ik alleen mezelf meequote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:57 schreef msacras het volgende:
[..]
volgende keer gewoon voor het raam staan en broek naar beneden
dat zal ze leren!
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Gewoon blije kop trekken en zwaaienIk zie aldo nu zo voor me
ha-haquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan worden ze loops en staan ze sonates te zingen s'nachts, heb ik alleen mezelf mee
Oh, dus dat uit eten gaan betekende niks?quote:
hoofdpijn > sloom > lamquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Valt me toch weer een beetje tegen van je hoooor
quote:
Kreeg je een kusjekroel terug?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:59 schreef msacras het volgende:
Toen ik trouwens laatst een nogal boze mailwisseling had met mijn verzuimcoördinator op school heb ik al m'n mails ondertekent met "gr gr," maar ik vind het echt zo'n type die op fok zit dus straks wist hij dat ik gewoon hem liep belachelijk te maken.
hihiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:59 schreef msacras het volgende:
Toen ik trouwens laatst een nogal boze mailwisseling had met mijn verzuimcoördinator op school heb ik al m'n mails ondertekend met "gr gr," maar ik vind het echt zo'n type die op fok zit dus straks wist hij dat ik gewoon hem liep belachelijk te maken.
Hazenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:59 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Op werkweek zaten we in een hotel en zagen we aan de overkant jongeren lopen, ik was aangeschoten en schreeuwde naar hun en ze kwamen opeens naar het hotel toerennenWij snel lamp uit en deur op slot
gr gr word ook buiten FOK! gebruiktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:59 schreef msacras het volgende:
Toen ik trouwens laatst een nogal boze mailwisseling had met mijn verzuimcoördinator op school heb ik al m'n mails ondertekent met "gr gr," maar ik vind het echt zo'n type die op fok zit dus straks wist hij dat ik gewoon hem liep belachelijk te maken.
neequote:
Zou tof zijn, je begeleider op FOK!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:00 schreef msacras het volgende:
[..]
neeHij bleef heel beleefd. Maar ik zie m dagelijks onder werktijd op facebook zitten, als hij er volgend jaar nog is (als hij dan niet is weggepest ofzo
) zal ik eens kijken of ik fok voorbij zie komen
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:02 schreef zwerty het volgende:
Vraag me af of er leraren van mij op fok zitten
Door hetty en harold als ze een reactie achterlaten op facebook bij de foto van bep die op vakantie was in duitsland met de camperquote:
valt wel mee toch? mja op fok is het iig standaard welke toon er achter zit zegmaar, dus die toon zou ie kennen dan als ie op fok zitquote:
geen begeleider, verzuimcoördinator.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zou tof zijn, je begeleider op FOK!
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:04 schreef msacras het volgende:
[..]
geen begeleider, verzuimcoördinator.
Dat is dus iemand die boos je ouders belt en/of mailt als je spijbelt.
Dat had hij dus gedaan zonder mij eerst een waarschuwing te geven (dat moet officieel eerst, eerst de leerling waarschuwen, als die dan niet luistert zijn er consequenties) en toen werd ik boos en was er onaardig mailcontact
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:04 schreef msacras het volgende:
[..]
geen begeleider, verzuimcoördinator.
Dat is dus iemand die boos je ouders belt en/of mailt als je spijbelt.
Dat had hij dus gedaan zonder mij eerst een waarschuwing te geven (dat moet officieel eerst, eerst de leerling waarschuwen, als die dan niet luistert zijn er consequenties) en toen werd ik boos en was er onaardig mailcontact
watquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:05 schreef Toto69 het volgende:
He msacras ik ben je vacuümcoördinator, grgr
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:59 schreef msacras het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dafuq, zei ik vacuümik bedoelde verzuim
ja er is zelfs een docententopiquereeksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:05 schreef Spatieloos het volgende:
Als er al geen klasgenoten op Fok! zitten, denk ik dat mijn leraren er ook wel niet opzitten. Maar er zitten vast wel wat leraren van Nederland op FOK!.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dafuq, zei ik vacuümik bedoelde verzuim
hier erg lekker weer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Door hetty en harold als ze een reactie achterlaten op facebook bij de foto van bep die op vakantie was in duitsland met de camper
Heel wat mensen die ik ken gebruikte het op twitter enzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:03 schreef msacras het volgende:
[..]
valt wel mee toch? mja op fok is het iig standaard welke toon er achter zit zegmaar, dus die toon zou ie kennen dan als ie op fok zit
FF biertje bij de oude haven zeker?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:06 schreef zwerty het volgende:
[..]
hier erg lekker weer.
straks stad bezkn.
gr gr xx
Ze zitten gewoon allemaal op FOK!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Heel wat mensen die ik ken gebruikte het op twitter enzo
bij die haven waar OF marlboro haalt voor 3 euri?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
FF biertje bij de oude haven zeker?
ja net wandeltocht gedaan ging allemal erg goed gr mijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
FF biertje bij de oude haven zeker?
OF?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
bij die haven waar OF marlboro haalt voor 3 euri?
gr gr
Is verdomd ver wandelen vanaf schiedamquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:09 schreef zwerty het volgende:
[..]
ja net wandeltocht gedaan ging allemal erg goed gr mij
iig met dezelfde strekking waarschijnlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Heel wat mensen die ik ken gebruikte het op twitter enzo
van die vrouwen met hip kort kapsel en een hond zeggen toch echt gr gr?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:10 schreef msacras het volgende:
[..]
iig met dezelfde strekking waarschijnlijk![]()
of het zijn allemaal fokkers
of dat ze de toren van pisa 'omduwen'quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die na hun vakantie 2500 foto's van dezelfde dingen laten zien zoals de eiffeltoren de champs ellysees.
Ik weet hoe die dingen er uit zien
Weet je ook hoe de Taj Mahal eruit ziet met een Aldo ervoor?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die na hun vakantie 2500 foto's van dezelfde dingen laten zien zoals de eiffeltoren de champs ellysees.
Ik weet hoe die dingen er uit zien
dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
van die vrouwen met hip kort kapsel en een hond zeggen toch echt gr gr?
9 van de 10 keer staan ze er zelf niet op. En care, je hoeft mij niet te bewijzen dat je er bent geweest.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weet je ook hoe de Taj Mahal eruit ziet met een Aldo ervoor?
hier een glitterplaatje voor jouquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
van die vrouwen met hip kort kapsel en een hond zeggen toch echt gr gr?
terechte klachtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
9 van de 10 keer staan ze er zelf niet op. En care, je hoeft mij niet te bewijzen dat je er bent geweest.
Mensen die hun vakantie alleen door een lens zien
ik vind het wel leuk om die te krijgenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En wat is het fucking nut van een vakantiekaartje?
veel mensen doen het meer ook als een soort herinneringquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
9 van de 10 keer staan ze er zelf niet op. En care, je hoeft mij niet te bewijzen dat je er bent geweest.
had nou gedaan wat ik zeiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef AldoTheApache het volgende:
die mensen liepen weer langs, heb ik gesalueertfaal
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef AldoTheApache het volgende:
die mensen liepen weer langs, heb ik gesalueertfaal
''Hoi het is vet leuk hier en lekker weer doei''quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:12 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk om die te krijgen
het gaat erom dat iemand aan je denktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Hoi het is vet leuk hier en lekker weer doei''
dat je meer moeite voor ze doet dan zo'n fb post iddquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef msacras het volgende:
En vakantiekaartjes zijn leuk! laten zien dat je aan iemand denkt enzo
Snap ik, heb ook wel een aantal foto's. Maar je hoeft niet van elk gebouw dat van voor 1950 is een foto te makenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef msacras het volgende:
[..]
veel mensen doen het meer ook als een soort herinnering
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef msacras het volgende:
En vakantiekaartjes zijn leuk! laten zien dat je aan iemand denkt enzo
Van vrienden krijg ik ze nietquote:
nee kloptquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Snap ik, heb ook wel een aantal foto's. Maar je hoeft niet van elk gebouw dat van voor 1950 is een foto te maken
Brace yourself, new friendships are comingquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:15 schreef Rezania het volgende:
Het kutte van je diploma halen.
[ afbeelding ]
Nog kutter als veel van je vrienden van school gaan en jij blijft met een paar overquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:15 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit. Nooit gedacht dat een jarenlange vriendschap ineens weg kan zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:15 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
jij zeuren dat mensen de hele tijd alles door hun lens zien, maar wel tijdens je vakantie de hele tijd op whatsapp zitten?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Van vrienden krijg ik ze nietMaar die sturen het naar niemand
En meestal is er dan nog wel whapp contact enzo
Klinkt als mijn exquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Nog kutter als veel van je vrienden van school gaan en jij blijft met een paar over
"WE BLIJVEN CONTACT HOUDEN BLIJVEN VRIENDEN!!!!EINZ!"
nee, natuurlijk gebeurt dat niet.
Jij hebt gewoon een slechte versie gedownload.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:15 schreef badschaap het volgende:
kut sleeping dogs. Save ik een spel, is vervolgens het laatste uur van me gameplay niet gesaved![]()
thnx square enix voor het fucking slecht programmeren van een spel![]()
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Brace yourself, new friendships are coming
maar het is gewoon een leuk gebaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Van vrienden krijg ik ze nietMaar die sturen het naar niemand
En meestal is er dan nog wel whapp contact enzo
Sommige mensen houden gewoon van foto's maken ja. En zelfgemaakte foto's is voor de maker eenmaal leuker dan zomaar een foto. Zo erg is het toch niet dat ze die laten zien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu word ik emotioneel met een emotioneel liedje op de achtergrondquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:15 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus ja, zo typisch.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Nog kutter als veel van je vrienden van school gaan en jij blijft met een paar over
precies.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:16 schreef zwerty het volgende:
[..]
maar het is gewoon een leuk gebaar.
wappje is 10 seconde werk
Basisschoolquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar ik heb het dan ook over de iets te dikke oom die de hele dag met zijn compact cameraatje zit te schieten op alles wat los en vast zit.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:16 schreef msacras het volgende:
[..]
ze wou serieus als vrienden uit elkaar?
Al geloof ik het bij een deel van m'n vriendinnetjes nog wel ook, maar vooral als ik zelf naar Groningen bonjour denk ik niet dat het contact nog zo regelmatig blijftquote:
Daar had ik dus geen last van, wantquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:15 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vervaagtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Al geloof ik het bij een deel van m'n vriendinnetjes nog wel ook, maar vooral als ik zelf naar Groningen bonjour denk ik niet dat het contact nog zo regelmatig blijft
Net als met de hoeveelheid foto's: er wordt hier en daar een berichtje gestuurdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:16 schreef msacras het volgende:
[..]
jij zeuren dat mensen de hele tijd alles door hun lens zien, maar wel tijdens je vakantie de hele tijd op whatsapp zitten?
Ik zie alle jongens uit mijn groep nog op 2 naquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:17 schreef zwerty het volgende:
[..]
Basisschool
'we blijven met z'n allen afspreken'
Ahh maar als je in groep 8 zit mag je in die waan verkeren. Ik heb trouwens nog steeds met één vriendinnetje van de basisschool contact, spreek en zie ik regelmatig. Het kán dus wel, maar ze is dan ook de enige. Mijn andere 2 beste vriendinnen van de basisschool zijn minder goed terecht gekomenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:17 schreef zwerty het volgende:
[..]
Basisschool
'we blijven met z'n allen afspreken'
schoonmaaknicht dat je bentquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:19 schreef Etsu het volgende:
hoi daar ben ik weer
ik heb mn hele huis schoongemaakt + badkamer en wc een sopje gegeven.
lekker soppen :s :squote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:19 schreef Etsu het volgende:
hoi daar ben ik weer
ik heb mn hele huis schoongemaakt + badkamer en wc een sopje gegeven.
van de basisschool die groep waar ik in heb gezeten, zijn er een stuk of 3-4 collega's nu van mequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zie alle jongens uit mijn groep nog op 2 naEn meiden nog 1 van de 5 ofzo
ik ga morgen naar rotterdam voor 2,5 week, en heb hier al heel lang niet meer schoongemaakt dus moest welquote:
Dat ook natuurlijk, maar ook gewoon vrienden die in de buurt blijven wonen verlies je snel contact mee. Je gaat toch nieuwe vrienden maken en zo, dan vergeet je elkaar. Zo jammer eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Al geloof ik het bij een deel van m'n vriendinnetjes nog wel ook, maar vooral als ik zelf naar Groningen bonjour denk ik niet dat het contact nog zo regelmatig blijft
Mensen die denken dat dat werkt moeten echt even realistisch worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zie haar nog 1x per half jaar ofzo, maarja zij had iets anders voor ogen volgens mij
ZIj dacht eerst toen we in een andere stad gingen wonen dat onze relatie wel zou aanblijven. Niet gelukt uiteraardquote:
Gezellig man, keer een bakkie doen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga morgen naar rotterdam voor 2,5 week, en heb hier al heel lang niet meer schoongemaakt dus moest wel
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:16 schreef zwerty het volgende:
[..]
maar het is gewoon een leuk gebaar.
wappje is 10 seconde werk
Dan ben ik gewoon een gevoelloze autistquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:17 schreef msacras het volgende:
[..]
precies.
en een kaartje kan je bewaren, een whatsappje... nouja, niet echt.
Rare Reneequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Ahh maar als je in groep 8 zit mag je in die waan verkeren. Ik heb trouwens nog steeds met één vriendinnetje van de basisschool contact, spreek en zie ik regelmatig. Het kán dus wel, maar ze is dan ook de enige. Mijn andere 2 beste vriendinnen van de basisschool zijn minder goed terecht gekomen(de ene werd zwanger op d'r 15e en zit nu al 2,5 jaar met een kind, de ander staat bekend op school als "Rare Renee", dus ja
)
Nee, jij bent hetero en ik ben heterofoob volgens Spatieloos.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gezellig man, keer een bakkie doen?
okéquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Net als met de hoeveelheid foto's: er wordt hier en daar een berichtje gestuurd
dus je wilt ook geen bakkie doen met mijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, jij bent hetero en ik ben heterofoob volgens Spatieloos.
Nou dan niet hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben jij hetero dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:21 schreef nodig het volgende:
[..]
dus je wilt ook geen bakkie doen met mij
Klopt. Veel van mijn vrienden blijven gewoon in Leiden studeren dus die zie ik dit jaar nog wel vaker waarschijnlijk. Gaan ook niet bij een vereniging ofzo, dus ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk, maar ook gewoon vrienden die in de buurt blijven wonen verlies je snel contact mee. Je gaat toch nieuwe vrienden maken en zo, dan vergeet je elkaar. Zo jammer eigenlijk.
Ik ben nu ook helemaal negatief ingesteld over het halen van mijn diploma.Ik wil terug naar 4 havo.
Nee hoor, want je gaat ook met mij omquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik op vakantie was was december 2011quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:21 schreef msacras het volgende:
[..]
oké
ik ga op vakantie gewoon m'n internet uit zetten hoor, hoef ik echt niet. Ik ga lekker zonnen en boeken lezen en andere dingen doen waar ik normaal geen tijd voor heb
lolquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:20 schreef zwerty het volgende:
[..]
Rare Reneehahahah
4 zitten er nog bij me in de klas, en 2 zie ik buiten school nog af en toe
Een goede vriend van school gaat nog even twee jaar vwo doen op mijn school, dus dan zit hij iedere week maar twee kilometer verderop of zo. Maar wedden dat ik hem amper ga zien?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt. Veel van mijn vrienden blijven gewoon in Leiden studeren dus die zie ik dit jaar nog wel vaker waarschijnlijk. Gaan ook niet bij een vereniging ofzo, dus ja.
Ik ga met maatje en zijn ouders 2,5 weken naar spanje en nog paar dagen frankrijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik op vakantie was was december 2011En het zit er voorlopig niet meer in want met mijn ouders ga ik niet mee
oh okequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik op vakantie was was december 2011En het zit er voorlopig niet meer in want met mijn ouders ga ik niet mee
Dat denk ik ook niet, zeker als jij gaat studeren etc. Je ontmoet weer nieuwe mensenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een goede vriend van school gaat nog even twee jaar vwo doen op mijn school, dus dan zit hij iedere week maar twee kilometer verderop of zo. Maar wedden dat ik hem amper ga zien?
Ach, ik ga nog wel mee af en toe hoor, komende lente naar NYquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aan de ene kant maar kut dat studeren, aan de andere kant is het weer geweldig. Raar gevoel wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, zeker als jij gaat studeren etc. Je ontmoet weer nieuwe mensen
Googled platonisch, jaaaaaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
we hebben gewoon een platonische relatie.
Ja dan zou ik ook mee gaan. Maar vakantie met mijn ouders betekent musea, oude gebouwen en al die dingen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ach, ik ga nog wel mee af en toe hoor, komende lente naar NY
serieusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:24 schreef Rezania het volgende:
Maar ja, je hebt ook van die figuren die regelmatig (zo'n beetje iedere week) hun oude middelbare school bezoeken in hun eerste jaar op het vervolgonderwijs, dat wil je ook niet worden.
Op jezelf wonenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Aan de ene kant maar kut dat studeren, aan de andere kant is het weer geweldig. Raar gevoel wel.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Googled platonisch, jaaaaa
Etsu en ik hebben en relatie
Ik kan echt niet wach-ten tot m'n sudententijdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Aan de ene kant maar kut dat studeren, aan de andere kant is het weer geweldig. Raar gevoel wel.
nee etsu heeft met míj een relatiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Googled platonisch, jaaaaa
Etsu en ik hebben en relatie
thuis in het weekend met je oude matties op stap, je weet toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:25 schreef msacras het volgende:
[..]
serieuswaarom zou je in godsnaam
echt, zodra ik weg ben ben ik weg. Ook met de basisschool, voor de vorm nog één keer langs gekomen, en dat was het wel weer
En met de groep 8 musical van m'n zusje natuurlijkMaar dat is anders
Ik deel geen vrouwenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:26 schreef msacras het volgende:
en aldo ook met mij. misschien moeten we er maar een driehoeksrelatie van maken.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
thuis in het weekend met je oude matties op stap, je weet toch?![]()
Ik doe dat 1x per maand ofzo maar achin het 1e jaar gaat bijna iedereen elk weekend naar paps en mams
Wutquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn groep 8-klas heeft 3 tienermoeders waarvan 2 aan de harddrugs. Ghetto-zutphen
Ik kom nog één keer terug voor een presentatie over studiekeuzes of zo, dat moest ik beloven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:25 schreef msacras het volgende:
[..]
serieuswaarom zou je in godsnaam
echt, zodra ik weg ben ben ik weg. Ook met de basisschool, voor de vorm nog één keer langs gekomen, en dat was het wel weer
En met de groep 8 musical van m'n zusje natuurlijkMaar dat is anders
Meh, misschien in het tweede jaar. Eerst maar eens kijken hoe het studeren zelf gaat.quote:
Neequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen reden, dus klik maar op het rode kruisje.
Dat was ook mijn redenatie naar nimmaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:27 schreef msacras het volgende:
[..]Ach, af en toe mee stappen is wel leuk, in de nieuwe stad van een van hen ofzo.
Oh dat ga ik echt niet doen hoorElk weekend van Groningen naar Leiden en terug, ik ben niet helemaal achterlijk.
Sharing is Caringquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee zij deelt jou met Etsu
Ik reis het hele jaar ieder weekend Groningen - Rotterdam. Het is erg vermoeiend, maar daar wen je wel aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:27 schreef msacras het volgende:
[..]Ach, af en toe mee stappen is wel leuk, in de nieuwe stad van een van hen ofzo.
Oh dat ga ik echt niet doen hoorElk weekend van Groningen naar Leiden en terug, ik ben niet helemaal achterlijk.
sharing is caringquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:27 schreef msacras het volgende:
[..]
tussen etsu en mij is uiteraard volkomen platonisch
Gemiddelde citoscore was rond de 525quote:
Lekker slapen in de treinquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik reis het hele jaar ieder weekend Groningen - Rotterdam. Het is erg vermoeiend, maar daar wen je wel aan.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kom nog één keer terug voor een presentatie over studiekeuzes of zo, dat moest ik beloven.Voor de rest bekijken ze het maar.
[..]
Meh, misschien in het tweede jaar. Eerst maar eens kijken hoe het studeren zelf gaat.
oh tof dat ik niet wist dat we waren getrouwd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:28 schreef msacras het volgende:
[..]
ja maar we blijven getrouwd
geen scheidingspapieren ondertekend
Waaaaaaatttttttttquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gemiddelde citoscore was rond de 525
ja, maar waarschijnlijk wordt het gratis OV afgeschaft en aangezien groningen-leiden toch wel een eurootje of 40/50 is..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik reis het hele jaar ieder weekend Groningen - Rotterdam. Het is erg vermoeiend, maar daar wen je wel aan.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:28 schreef msacras het volgende:
[..]Zo'n meisje die vorig jaar bij mij op school zat komt nu vaak terug voor het debating team, helpt ze met begeleiden ofzo.
Bitch please, ga een leven krijgen. Terwijl ze juist doet alsof haar leven zo interessant is en ze het eigenlijk veel te druk heeft
welquote:
stiekemquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh tof dat ik niet wist dat we waren getrouwd.
10 mensen naar het praktijkonderwijs en 5 naar het gymnasium. Er was een hele rare twee-delingquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Waaaaaaattttttttt
Onze was echt dik hoogIk gok rond 540?
Ohja. Maar da's niet zeker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:29 schreef msacras het volgende:
[..]
ja, maar waarschijnlijk wordt het gratis OV afgeschaft en aangezien groningen-leiden toch wel een eurootje of 40/50 is..
gebeurt nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:29 schreef msacras het volgende:
[..]
ja, maar waarschijnlijk wordt het gratis OV afgeschaft en aangezien groningen-leiden toch wel een eurootje of 40/50 is..
549quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
mensen die voor de cito geen 550 haalden
in wat voor pauper klas zat jijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gemiddelde citoscore was rond de 525
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Even graag als jij met Etsu zou willen.
Jij natuurlijk naar het gymnasiumquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
10 mensen naar het praktijkonderwijs en 5 naar het gymnasium. Er was een hele rare twee-deling
Nah zal iets hoger zijn, 530, maar idd, pauperklasquote:
ja kloptquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:29 schreef Rezania het volgende:
[..]Je had ook van die figuren bij Lemun, op het Stedelijk Gymnasium. Tering man, ga toch studeren, feesten en bier zuipen!
Dan moet hij iemand anders gaan hosselen. Er staan wel jongens voor hem de rij dus lang hoeft hij niet alleen te zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Even graag als jij met Etsu zou willen.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:30 schreef msacras het volgende:
[..]
ja klopthet zijn dan ook niet de knappe studenten die terug komen, immer de zielige no-lifers
Ik heb Jordy nog.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan moet hij iemand anders gaan hosselen. Er staan wel jongens voor hem de rij dus lang hoeft hij niet alleen te zijn.
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:30 schreef msacras het volgende:
[..]
ja klopthet zijn dan ook niet de knappe studenten die terug komen, immer de zielige no-lifers
Jongens voor hem in de rij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan moet hij iemand anders gaan hosselen. Er staan wel jongens voor hem de rij dus lang hoeft hij niet alleen te zijn.
545quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
mensen die voor de cito geen 550 haalden
445?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:31 schreef msacras het volgende:
ik had 445 overigens. best netjes aangezien ik er niks voor had gedaan (wat wel moest)
Ah, dus hij verzint dat tegen mij?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongens voor hem in de rij.Ha, goede.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad ja.Die gozer bleef ook maar memes citeren, verklaarde wel wat.
quote:
Rezje is een beetje boos nu ik een trap in z'n ballen heb gegeven, dus nu wil hij mij op alle manieren zwart maken. Laat hem maar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah, dus hij verzint dat tegen mij?
Etsu?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |