Nee jongens laat je verzuipen en alleen de meisjes red jequote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet ik jongens aanraken voor zo'n diploma?
Laat maar dan.
Nice, ik kan ook snorkelenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
* AldoTheApache pakt alvast een duiksetje
waarom zou je dat doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij bent ook zo'n type die douched met de onderbroek aan
Nee, ik douchte altijd naakt bij het voetballen!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij bent ook zo'n type die douched met de onderbroek aan
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:44 schreef zwerty het volgende:
Afzwemmen met kleren aan
dat was echt stom
Hoe heb je dat gevondenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef Rezania het volgende:
ONZ / [PAINT] Twee bakvisjes in blik
Gevonden.![]()
thnxquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef Rezania het volgende:
Gevonden.![]()
Moet je ook minimaal zwemvaardigheid gedaan voor hebbenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee hoe dat moet met al die manieren van vasthouden en shit
in December bij Mexico, bij zo'n tropisch reefquote:
omdat hij foob isquote:
Er stond een link naar dat topic op een nieuwssite.quote:
voor water op zijn reet....?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in December bij Mexico, bij zo'n tropisch reef
[..]
omdat hij foob is
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef Rezania het volgende:
Gevonden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo droog![]()
Of moet ik zeggen nat
Spatieboos
Daar heb ik 3 diploma's van liggenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Moet je ook minimaal zwemvaardigheid gedaan voor hebben
Vet! Ons snorkelen zag er meer zo uitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in December bij Mexico, bij zo'n tropisch reef
[..]
omdat hij foob is
zondequote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Vet! Ons snorkelen zag er meer zo uit![]()
[ afbeelding ]
Heb je zwemvaardigheid 1 2 3quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar heb ik 3 diploma's van liggenEn 3 reddend-zwemmen en 3 van het snorkelen. En ABC natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |