Nee jongens laat je verzuipen en alleen de meisjes red jequote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet ik jongens aanraken voor zo'n diploma?
Laat maar dan.
Nice, ik kan ook snorkelenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
* AldoTheApache pakt alvast een duiksetje
waarom zou je dat doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij bent ook zo'n type die douched met de onderbroek aan
Nee, ik douchte altijd naakt bij het voetballen!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij bent ook zo'n type die douched met de onderbroek aan
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:44 schreef zwerty het volgende:
Afzwemmen met kleren aan
dat was echt stom
Hoe heb je dat gevondenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef Rezania het volgende:
ONZ / [PAINT] Twee bakvisjes in blik
Gevonden.![]()
thnxquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef Rezania het volgende:
Gevonden.![]()
Moet je ook minimaal zwemvaardigheid gedaan voor hebbenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee hoe dat moet met al die manieren van vasthouden en shit
in December bij Mexico, bij zo'n tropisch reefquote:
omdat hij foob isquote:
Er stond een link naar dat topic op een nieuwssite.quote:
voor water op zijn reet....?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in December bij Mexico, bij zo'n tropisch reef
[..]
omdat hij foob is
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef Rezania het volgende:
Gevonden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo droog![]()
Of moet ik zeggen nat
Spatieboos
Daar heb ik 3 diploma's van liggenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Moet je ook minimaal zwemvaardigheid gedaan voor hebben
Vet! Ons snorkelen zag er meer zo uitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in December bij Mexico, bij zo'n tropisch reef
[..]
omdat hij foob is
zondequote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Vet! Ons snorkelen zag er meer zo uit![]()
[ afbeelding ]
Heb je zwemvaardigheid 1 2 3quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar heb ik 3 diploma's van liggenEn 3 reddend-zwemmen en 3 van het snorkelen. En ABC natuurlijk
Kom hierheen, drinken we een biertjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:52 schreef nodig het volgende:
Nog niet 2 uur vrij van werk en ik verveel me alweer
Waar woont uquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kom hierheen, drinken we een biertje
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:52 schreef nodig het volgende:
Nog niet 2 uur vrij van werk en ik verveel me alweer
oh, ik gebruikte dat al voor ik fok ook maar kendequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heul wel, maar veul niet. Dat is typisch nodigs geloof ik.
dat is een feitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zolderkamerautist is wel iets typisch foks
Dat is dan weer heel logisch aangezien in veel derdewereldlanden de man-vrouw verhouding nog steeds errug on-feministisch is. De meeste internetgebruikers zijn mensen die dit voor hun werk doet, en de meeste werkenden zijn daar toch echt mannen. Maar in de westerse wereld is dat echt niet zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind het ook onlogisch.
Het is dan vooral in derde wereld landen volgens het artikel, misschien werkt het daar wat anders.
lekker gebald met M schatje?quote:
WAT is dit? je gaat vreemd?!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat?ik dacht dat je mijn FOK!-vriendinnetje was
Je word gestalkt ha-haquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Dafuq, lopen net 2 mensen voor mijn raam, kijken me recht aanwijzen praten met elkaar, lachen en lopen door
![]()
dafuck
Raam los en hallo roepenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Dafuq, lopen net 2 mensen voor mijn raam, kijken me recht aanwijzen praten met elkaar, lachen en lopen door
![]()
dafuck
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Je word gestalkt ha-ha
vanavond komen ze je vermoorden hihihihihihi
Ik heb terug gezwaaidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |