mja, 99750kg / 670pk = 0,0067167919799499pk per kilo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:35 schreef densmee het volgende:
[..]
vermogen valt vaak wel mee.
en er fikken al genoeg van die dingen af, hoge aslasten en lichte remmen wordt lekker warm
Ik moest lachen en huilen tegelijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Vond een foto uit de periode dat densmee nog stage liep.
[ afbeelding ]
Als ze langzamer dan 70 kunnen mogen ze de snelweg niet opquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef blup het volgende:
Dat weet jij wel SD, waarom lopen die hijsbakkies altijd zo achterlijk langzaam ondanks hun dikke V8, V12 noem maar op. Oké, de LTM11200 even buiten beschouwing gelaten alhoewel dat ding ook bijna 700pk heeft... Maar die dinkytoys lopen maar ook vaak 75km/u.
60 toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ze langzamer dan 70 kunnen mogen ze de snelweg niet opDie dingen zijn bedoeld om te hijsen, verplaatsen is bijzaak.
volgens mijn bron 70, maar dat is al weer een tijdje terug dat ie dat vertelde, kan ondertussen veranderd zijnquote:
Hele dikke laklaag dusquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:58 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hier in de buurt staat een Renault busje waarvan de lampen met zwarte tape vastzitten. heb een gesprek met de eigenaar gehad, die lampen donderden er gewoon uit toen ie op de snelweg zat.
Zal er eens een foto van maken.
[..]
Die van mij is dit jaar al weer 10 jaartjes oud (rare zin). En alleen de uitlaat verrot gehad
Dan ben je dus een incompetente prutser of je Citroën is echt, echt echt stuk. Auto stuk = auto repareren. Auto stuk ≠ ANWB bellen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
En da's fijn als je weer eens op de ANWB zit te wachten.
Ik bewaarde altijd de goede tiewraps om die stok.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn auto heeft een netpanty aan
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd, lekker verticaal rukken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
Nieuwe werkgever trouwens per maandag; SD gaat weer op een hijsding speuluh![]()
![]()
Binnenkort nog meer nieuws, maar da's nog effe confidential
In de ZX hangt ie vol met haar-elastiekjes.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik bewaarde altijd de goede tiewraps om die stok.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef blup het volgende:
Dat weet jij wel SD, waarom lopen die hijsbakkies altijd zo achterlijk langzaam ondanks hun dikke V8, V12 noem maar op. Oké, de LTM11200 even buiten beschouwing gelaten alhoewel dat ding ook bijna 700pk heeft... Maar die dinkytoys lopen maar ook vaak 75km/u.
Ook een beetje, maar is meer technisch; bij de 650 liep domweg de bak warm als hij harder liep als 68km/u, en op de langere afstanden word je een beetje moe van de klapbandenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:35 schreef densmee het volgende:
[..]
vermogen valt vaak wel mee.
en er fikken al genoeg van die dingen af, hoge aslasten en lichte remmen wordt lekker warm
hele dunne bedoel jequote:
mogguh, vandaag laatste dagje op Chemesnot voorlopigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:54 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen trouwens. Vandaag laatste stagedag.
pics morgen? En succesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mogguh, vandaag laatste dagje op Chemesnot voorlopig
Morgen bij de nieuwe werkgever instruktie op mijn nieuwe masjientje
Doe ik ook altijd maar hij zwaait nooit terugquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Tetten. En ik zwaai straks ff naar je SD als ik langrij.
De onbeschofte vlegelquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd maar hij zwaait nooit terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |