Die x miljard is gebonden aan de Nederlandse belangen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als ik lees hoeveel miljard er elk jaar door Nederland heen gaat vind ik het meer dan een mooie aanname.
Heb ik simpelweg geen boodschap aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand een fatsoenlijk gebit ontzeggen, arme mensen zijn machteloos en kunnen zelf geen keuzes maken omdat ze simpelweg het geld dat ze hebben moeten besteden aan eten en de huurschuld, begrijp dat nou.
Nee, maar een deel wel. Samen met de delen die we terugkrijgen omdat ze in Engeland, Duitsland en Frankrijk die belastingvoordeeltjes ook afschaffen kom je al een heel eind.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die x miljard is gebonden aan de Nederlandse belangen?
Alfa-studies daarentegen, die studenten betalen nog steeds 20k p/jaar voor een MAquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we eindelijk eens een einde maken aan al die te dure technische pretstudies.
Neehoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij moet je voor een mooi gebit allang zelf betalen, dus dit argument gaat niet op.
Ga een jaar van bijstandsniveau leven, misschien dat er dan wat begint op te lichten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb ik simpelweg geen boodschap aan.
Dan zoeken ze een belastingparadijs in Afrika op.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, maar een deel wel. Samen met de delen die we terugkrijgen omdat ze in Engeland, Duitsland en Frankrijk die belastingvoordeeltjes ook afschaffen kom je al een heel eind.
Engeland verzet zich nog harder tegen die plannen dan Nederland.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, maar een deel wel. Samen met de delen die we terugkrijgen omdat ze in Engeland, Duitsland en Frankrijk die belastingvoordeeltjes ook afschaffen kom je al een heel eind.
Wat voor belastingvoordelen zijn er dan in Duitsland?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Met mijn Fok!-zolderkamertje van 12 m2 à 250 euro moet dat best lukkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga een jaar van bijstandsniveau leven, misschien dat er dan wat begint op te lichten.
Inderdaad, die belastingvoordelen zitten eerder in takketoekielanden en niet in Europese landen waar je eventueel afspraken mee zou kunnen maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan zoeken ze een belastingparadijs in Afrika op.
Infrastructuren ook afschaffen gaarne.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we eindelijk eens een einde maken aan al die te dure technische pretstudies.
Omdat ik het goed heb moet ik in hun schoenen gaan staan? Neuh. Laat ze zelf gaan werken die beroepskanslozen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga een jaar van bijstandsniveau leven, misschien dat er dan wat begint op te lichten.
Natuurlijk, maar dan hoeft nog niet te betekenen dat wij er niet naar moeten streven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Engeland verzet zich nog harder tegen die plannen dan Nederland.
Daarnaast kunnen wij de USA, Zwitserland en Rusland niet dwingen Europese richtlijnen over te nemen voor belastingtarieven en zullen wij nog steeds verdragen aangaan als dat in ons voordeel is.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:21 schreef Friek_ het volgende:
Het beste is om gelijk maar de overheid af te schaffen.
Er is nauwelijks een rest man, wake up.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat ik het goed heb moet ik in hun schoenen gaan staan? Neuh. Laat ze zelf gaan werken die beroepskanslozen.
Heb niks tegen gedwongen werklozen en bijstandsmoeders, maar de rest kan wat mij betreft wel met minder.
Het moet gezegd worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:21 schreef Friek_ het volgende:
Het beste is om gelijk maar de overheid af te schaffen.
Gesubsidieerd hoop ik dan maar? Anders hebben werklozen het nog goedkoper dan jou, met meer ruimte.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met mijn Fok!-zolderkamertje van 12 m2 à 250 euro moet dat best lukken.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Er is nauwelijks een rest man, wake up.
Ik vestig mijn multinational liever in Liechtenstein.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, die belastingvoordelen zitten eerder in takketoekielanden en niet in Europese landen waar je eventueel afspraken mee zou kunnen maken.
Jawel. Er zijn belangrijker problemen dan bedrijven die minder dan het optimale belastingtarief betalen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dan hoeft nog niet te betekenen dat wij er niet naar moeten streven.
Vooral niet investeren in je bevolking.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:16 schreef Webschip het volgende:
[..]
Mensen hun opleiding volledig zelf laten betalen. Hoppa.
Ok, doe dat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vestig mijn multinational liever in Liechtenstein.
Helaas, onvoldoende inschrijftijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gesubsidieerd hoop ik dan maar? Anders hebben werklozen het nog goedkoper dan jou, met meer ruimte.
Wellicht kunt u een handel in filosofisch pseudo-gelul beginnen. Types als Robijn48 lijken me binnen de doelgroep van potentiële klanten te vallen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vestig mijn multinational liever in Liechtenstein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |