Dan is denken jouw sterkste kant niet. Jij dacht tenslotte ook dat er geen slager bij je in de buurt zat.quote:
Goed advies.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:12 schreef waht het volgende:
Het advies is vooral om geen been te breken.
Hij heeft zijn heldere momenten.quote:
Dat sowieso, is nooit een pretje.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:12 schreef waht het volgende:
Het advies is vooral om geen been te breken.
Lieve hemel, die kokervisie van jou. Stuitend.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan is denken jouw sterkste kant niet. Jij dacht tenslotte ook dat er geen slager bij je in de buurt zat.
Ik denk pragmatisch in tegenstelling tot mensen die zich laten leiden door valse emoties.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieve hemel, die kokervisie van jou. Stuitend.
Neuh, je bent een fantast die het geluk heeft sterk en gezond te zijn in een welvarend land.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik denk pragmatisch in tegenstelling tot mensen die zich laten leiden door valse emoties.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Appel stapelt dan drie van zijn broertjes op zijn schouders?
Rondje van mij. Ik betaal in natura. Bukt u maar even......quote:
Nee, als Voorschrift achter je gaat staan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:11 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als Monolith achter je gaat staan?
Gaan ze nou aan de slag terwijl ze in de bijstand zitten of krijgen ze een "echte" baan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:30 schreef remlof het volgende:
Arnhemmers in de bijstand aan de slag als schoonmaker
Heel goed.
Wat een ordinaire del.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:32 schreef YokiKater het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)rvangt_laptop__.html
Gratis snoep van de NSA
Er staat dat ze in dienst worden genomen, dus ik neem aan dat het om echte banen gaat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gaan ze nou aan de slag terwijl ze in de bijstand zitten of krijgen ze een "echte" baan?
quote:Eerste opleiding voor besturen drones
Een eerste Nederlandse opleiding om onbemande vliegtuigjes te leren besturen begint in september. Luchtvaartbedrijf AEC Air Support heeft die opleiding ontwikkeld samen met het Nationaal Lucht- en Ruimtevaartlaboratorium (NLR). Dinsdagmiddag wordt de samenwerkingsovereenkomst getekend.
Behalve Defensie en de politie werken naar schatting ruim honderd particuliere bedrijven in Nederland met een zogeheten Unmanned Aerial Vehicle. De vliegtuigjes kunnen bijvoorbeeld foto- of videoreportages maken en mensenmassa's in de gaten houden. Kwaliteitseisen daarvoor moeten nog worden ontwikkeld. In mei drong D66 in de Tweede Kamer nog aan op wetgeving voor de inzet van de zogeheten drones.
Ook Stef Have, de eigenaar van AEC Air Support en het Brabantse vliegveld Seppe, hoopt dat er snel wetgeving komt. „Het is potentieel gevaarlijk dat mensen zich in het luchtruim begeven die zeer beperkt onderlegd zijn. De techniek gaat harder dan de wetgeving”, zegt hij.
De thuisbasis van de nieuwe European Aerial Systems Training Academy (EUTA) wordt de luchtvaartcampus Gilze-Rijen. Gevlogen wordt vanaf vliegveld Seppe. De opleiding is nu nog niet verplicht, maar gesprekken daarover zouden in volle gang zijn.
Volgens Ten Have hebben tientallen belangstellenden zich al gemeld. De eerste cursus biedt plaats aan acht van hen. Zij weten vaak wel hoe hun eigen vliegtuig werkt, maar moeten het vakmanschap nog leren. De opleiding duurt 4,5 maand en kost 4.500 euro. Er wordt les gegeven door wetenschappers van het NLR en oud-militaire piloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |