E-readerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:00 schreef PdeHoog het volgende:
Jammer dat je nog niet zo'n ding hebt, IsaAnders had ik ze wel voor je gehad. Alle delen.
Ik heb veel te veel fantasyboeken gelezen en een beetje fantasyboeken moequote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Isa, Arty heeft wel wat fantasynoeken. Maar die is daar een jaar of zes geleden mee gestopt, dua ik vermoed dat je die werkjes allemaal al wel kent.
Ik heb er helemaal geen verstand van, maar ik zie zo snel even 'De boeken van de zieners' (volgens mij een cadeau geweest en ongelezen) en 'Bron van Duisternis'. 'Magiėr' staat hier ook.
Overigens mag je hier altijd in de boekenkast komen kijken hoor, om wat te lenen. Maar het zijn voornamelijk romans en biografieėn.
Aha. Ja Arty was het ook zat op een bepaald moment.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb veel te veel fantasyboeken gelezen en een beetje fantasyboeken moeMaar aangezien ik Game of Thrones kijk was ik wel benieuwd naar de boeken over die serie, die overigens in mijn ogen mild fantasy is omdat er nauwelijks gebruik wordt gemaakt van magie.
Anders gooi je er even een spoiler inquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:44 schreef minilot het volgende:
Moet dat nou, deze topictitel?![]()
Gisterenavond laat eindelijk ep. 8, 9 en 10 van seizoen 3 gezien.
Arme BEEP. Snif. Heb er helemaal akelig van gedroomd vannacht!
*knuffel* Ik had eigenlijk nog het meest met 'de stoere meid' te doen....zo dichtbijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:44 schreef minilot het volgende:
Moet dat nou, deze topictitel?![]()
Gisterenavond laat eindelijk ep. 8, 9 en 10 van seizoen 3 gezien.
Arme -. Snif. Heb er helemaal akelig van gedroomd vannacht!
Voor mij was het geen spoilerquote:
Het echte fantasy vind ik niks. Deze boeken zijn goed te doen. Ze focussen meer op de intriges en zo. Erg leuk leesvoerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:45 schreef minilot het volgende:
Wat fantasy betreft: ik ben er een beetje dubbel over. An sich spreekt het concept van fantasy als genre me heel erg aan, maar toch vind ik het meeste ervan saai en onnozel.
Wel enorme Terry Pratchett/Discworld-fan, maar dat is anders.
Dat gaat me dan weer een stap te verquote:
Het scheelt dat je een groot deel van die karakters al bij naam kentquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:55 schreef TAV74 het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik aan de boeken begin, het aantal karakters schrikt me wel af, ik verdwaal nogal snel als er teveel verschillende personages in een boek zitten, kan in real life al slecht namen onthouden, laat staan in boeken
Oh, maar dat is gaaf!quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het scheelt dat je een groot deel van die karakters al bij naam van gezicht kent
Ken er ook een heel flink aantal gewoon bij naam uiteraard, maar gebeurd ook dat ze weer eens over iemand praten en ik echt moet graven wie dat nu ook alweer wasquote:
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Fijne vakantie al vast, lieve Lein! Waar gaat de reis naartoe?
En prachtige docu was dat inerdaad. Geen traantjes hier, maar wel indrukwekkend! Vroeg me wel af waar haar vader was. Maar die wilde wellicht gewoon niet in beeld.
In het topic in TV is iemand die haar kende, die zei dat hij idd niet in beeld wilde maar verder dus wel betrokkenquote:
Dat is een heel genre op zichzelfquote:
Dat deed ik ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ik koop alleen fysieke boeken. Maar bedankt voor het aanbod.
En het leest gewoon handiger.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:12 schreef Isabeau het volgende:
Het geweldige van zo'n ding is natuurlijk dat je er heel veel boeken op kwijt kan!
Handiger, maar nog steeds niet even prettig.quote:
Wat jij wilquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Handiger, maar nog steeds niet even prettig.
De Kindle Paperwhite en Kobo Glo komen weer een stap verder in de goede richting (plus lezen in het schemer/donker = genot) maar de contrastratio tussen actieve en passieve pixels is nog steeds wat laag. Het is nu donkergrijs op lichtgrijs.
Jammer, Anouk is lekker bezig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Gemist
Heb een allergie voor LdM en kijk nooit naar haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
Heftig dagje op kantoor vandaag. Boel gezeik aan mijn kop overal. En morgen beginnen aan het inpakken van mijn computerhok. Eens kijken hoe snel we kunnen beginnen met schilderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door PdeHoog op 26-06-2013 08:44:14 ]"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Het is al morgen:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:16 schreef golfer het volgende:
In het kader va de Iens-dinerweek hapje gegeten bij De Brasserie in Haarlem, voorheen Lambermons.
Foto's en verslagje volgen morgen.
Wees daarom vooral maar blij dat je niet ongenezenlijk ziek bent en nog jaren van het leven kunt genieten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; die doc was een tip van n kennis die dj is bij de kroeg waar zij altijd kwam en hij kende haar al jaren. Hij schreef t gisteren dus wilde ik kijken.
Vind dat zo knap dat zo'n jonge meid er zo rustig onder is, tot de prik aan toe. Zoveel moed heb ik bij lange na niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Carpe Diem!quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:48 schreef AnneX het volgende:
Af en toe heb ik een zwaarmoedige kant en begrijp niet wat daarmee wordt bedoeld : van het leven genieten![]()
Heb je ze toevallig als e-pub?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:00 schreef PdeHoog het volgende:
Jammer dat je nog niet zo'n ding hebt, IsaAnders had ik ze wel voor je gehad. Alle delen.
Frankrijk en Italiėquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Fijne vakantie al vast, lieve Lein! Waar gaat de reis naartoe?
En prachtige docu was dat inerdaad. Geen traantjes hier, maar wel indrukwekkend! Vroeg me wel af waar haar vader was. Maar die wilde wellicht gewoon niet in beeld.
Yup. Hebben? Stuur ff je mailadres via pm. Dan zorg ik vanavond dat je ze krijgt.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:48 schreef AnneX het volgende:
Af en toe heb ik een zwaarmoedige kant en begrijp niet wat daarmee wordt bedoeld : van het leven genieten![]()
Desondanks hebben we allemaal lekker gesmuld van een recept van Ottolenghi uit Jerusalem.
En heb ik sch.va (weer) van de grond geraaptmet behulp van een stoel.
Hij verstapte zich en belandde in de wasmand.
Mn.AnneX was vergaderen.
Welterusten.
Zij had vooral het 'geloof' dat ze naar haar moeder ging.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; die doc was een tip van n kennis die dj is bij de kroeg waar zij altijd kwam en hij kende haar al jaren. Hij schreef t gisteren dus wilde ik kijken.
Vind dat zo knap dat zo'n jonge meid er zo rustig onder is, tot de prik aan toe. Zoveel moed heb ik bij lange na niet.
Ik heb het net wat aangepastquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:19 schreef Isabeau het volgende:
P, ik zou wat voorzichtig zijn met dingen hier op FOK! zetten hoorIn ieder geval succes en ik hoop echt dat ze je aannemen
Da's irritantquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:49 schreef minilot het volgende:
Bah. Wit vestje veranderde vanmorgen vroeg op de fiets in aantrekkelijk canvas voor rondzwevend boompluis en allerhande vliegjes en kevertjes
Heel goed!quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:36 schreef Stereotomy het volgende:
Laatst een Greenwheels (car sharing) abonnement afgesloten en vanochtend alvast een proefritje gemaakt met de auto hier in de straat. Leuk concept als alles werkt en er geen problemen zijn
Voor korte ritten is het ideaal, en absoluut niet duur in vergelijking met een auto voor de deur.
Ik ook, maar de bestuurder van die vette Audi die ik vanochtend de pas afsneed vond het wat minder. Is toch iets wat je regelmatig moet doen om er goed in te blijven, autorijdenquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Heel goed!![]()
Ik word er altijd wel vrolijk van als ik zo'n Greenwheelsautootje zie rijden.
Als je niet veel rijdt is het prima. Alleen de meesten die ik er in zie en hoor rijden kunnen echt niet autorijden. Arme velgen en koppelingenquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:36 schreef Stereotomy het volgende:
Laatst een Greenwheels (car sharing) abonnement afgesloten en vanochtend alvast een proefritje gemaakt met de auto hier in de straat. Leuk concept als alles werkt en er geen problemen zijn
Voor korte ritten is het ideaal, en absoluut niet duur in vergelijking met een auto voor de deur.
Kan ik me ergens wel voorstellenquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als je niet veel rijdt is het prima. Alleen de meesten die ik er in zie en hoor rijden kunnen echt niet autorijden. Arme velgen en koppelingen
Klein: 4 EUR/uur en 0.25 EUR per kilometer incl. benzine (geschat)quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:31 schreef Den_Haag het volgende:
Slim om voor een grotere te gaan. Zo'n klein blikje kun je ook voor heel weinig per dag huren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Noodlot heeft weer toegeslagen bij een collega, gaat lekker hier de laatste tijd. Ik ben er nog een beetje onthutst van. Wat is het toch bijzonder fijn om gezond te zijn.BuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Kloptquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:07 schreef golfer het volgende:
Greenwheels is leuk als je in een (grote) stad woont met veel opppik en gebruikerspunten, maar in onze buurt zit de dichtstbijzijnde beschikbare auto ergens in Haarlem.
Noodlot heeft weer toegeslagen bij een collega, gaat lekker hier de laatste tijd. Ik ben er nog een beetje onthutst van. Wat is het toch bijzonder fijn om gezond te zijn.BahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Hoe lang heb je hiervoor niet gereden dan? Fileparkeren ben ik ook geen held in trouwens.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
Net ff langs het Greenwheels auto'tje gereden met de fiets op weg naar de supermarkt. Mān, inparkeren kan ik ook al niet.![]()
incidenteelquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hiervoor niet gereden dan? Fileparkeren ben ik ook geen held in trouwens.
Ah ok, sinds je rijbewijs nooit lange periodes veel gereden dus? Logisch dat je moet wennen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
incidenteeldoorgaans alleen openbaar vervoer, en in busjes om vrienden te helpen verhuizen enzo. Wel sinds m'n 18e rijbewijs.
Nee eigenlijk niet, eerst veel OV-jaarkaart gebruikt en daarna nooit echt behoefte gehad aan rijden. Altijd best mobiel geweest met trein.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah ok, sinds je rijbewijs nooit lange periodes veel gereden dus? Logisch dat je moet wennen.
Noodlot heeft weer toegeslagen bij een collega, gaat lekker hier de laatste tijd. Ik ben er nog een beetje onthutst van. Wat is het toch bijzonder fijn om gezond te zijn.beide ogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Nog steeds niks gezienquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:55 schreef golfer het volgende:
Wat een slagveld aan blessures en zich terugtrekkende spelers op Wimbledon.
Noodlot heeft weer toegeslagen bij een collega, gaat lekker hier de laatste tijd. Ik ben er nog een beetje onthutst van. Wat is het toch bijzonder fijn om gezond te zijn.HeftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een rechthoekige met hoge rand...is net wat handiger met groenten roosteren in de oven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
Welke vorm bakblik, AnneX?
Mijn ronde bakplaat voor mijn combioven is tot nu toe mijn beste bakaankoop denk ik. Past exact op de glazen tray.
Euhm, je kunt ook op Facebook reageren, op de een of andere manier is dit onlogischquote:
Merci voor de tipquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Zet je stembandjes open door of een lach of een huilbeweging met je stem te maken tijdens het zingen! Dan klinkt en voelt het niet zo schor. Leuk een echte CD!
Ik vond het wel leuk gedaan van Steerquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, je kunt ook op Facebook reageren, op de een of andere manier is dit onlogisch
Zaterdag- en zondagnacht en dan dinsdag en woensdag weer overdag.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:37 schreef Den_Haag het volgende:
Nice!!
Isa, volgende week dag of nacht werken?
Er blijft heel weinig tegenstand over voor Djoko.quote:
Ja joh, moedig hem ook nog even aanquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk gedaan van Steer
Bakkie koffie beschikbaar?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zaterdag- en zondagnacht en dan dinsdag en woensdag weer overdag.
Vanuit betrouwbare bron weet ik te vermelden dan Isa sinds niet al te lang zeer fatsoenlijke cappuccino's kan makenquote:
Ze werkt als barrista?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vanuit betrouwbare bron weet ik te vermelden dan Isa sinds niet al te lang zeer fatsoenlijke cappuccino's kan maken
Ennn... stop de klok!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Steer!!
Oh en deze klok wil ik kopen:
[ afbeelding ]
Ontworpen door de vriendin van mijn neef![]()
Sorry als ik een stomme vraag stelde maar ik snapte het echt even niet. Eerst las ik blind en daarna 'oog' in enkelvoud.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zaterdag- en zondagnacht en dan dinsdag en woensdag weer overdag.
Ze heeft een melkboer ontdekt?quote:
Knappe tumoren die synchroon groeienquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Sorry als ik een stomme vraag stelde maar ik snapte het echt even niet. Eerst las ik blind en daarna 'oog' in enkelvoud.
Bio termen zeggen me ook niks
Freakquote:
Database van Steer is onovertroffen.quote:
Dankjewelquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Knappe tumoren die synchroon groeien
Dankjewelquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat weet zij toch niet.
En van vragen word je wijs.
Dus.
En.
Zo.
Gelijk heb je. Niet iedereen heeft een academische medische of technisch-medische studie doorlopen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dankjewel
En ik schaam me er niet voor dat ik dingen niet weet. Niemand weet alles. Ik schaam me eigenlijk nergens voor
Dankjewelquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Niet iedereen heeft een academische medische of technisch-medische studie doorlopen.
Die van mij was niet van mijquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
@ Steer: doet die van jou het nog??
Ohja, dat was natuurlijk in je leen-huissie..quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die van mij was niet van mij
En ik bedoelde het niet lullig tov FF hoorGoed dat ze het vraagt.
![]()
Dara kan je lekkere koffie mee maken, maar cappuccino ermee maken zit er niet bij met alleen zo'n pruttelding.quote:
Wist je dat je een cafetičre ook als melkopschuimer kan gebruiken?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:45 schreef golfer het volgende:
Dara kan je lekkere koffie mee maken, maar cappuccino ermee maken zit er niet bij met alleen zo'n pruttelding.
Brownie heeft een periode gehad dat-ie zich verstopte achter de TV en dan rustig ging liggen slapenquote:Op donderdag 27 juni 2013 06:35 schreef Bluezz het volgende:
En waarom springt Xena 'smorgens tegenwoordig altijd įchter de TV en gaat ze daar een poosje zitten
Mogguh Isaquote:Op donderdag 27 juni 2013 06:50 schreef Isabeau het volgende:
Omdat het een mooie schuilplaats is of zo? Van Xena dus hč
Heb er alweer een mooie wandeling opzitten, bevalt me wel eigenlijk zo elke ochtend
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vanuit betrouwbare bron weet ik te vermelden dan Isa sinds niet al te lang zeer fatsoenlijke cappuccino's kan maken
quote:Op donderdag 27 juni 2013 05:55 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen
In de categorie 'Rare dromen over FOK!kers' vandaag de beurt aan *tromgeroffel* Stereotomy!
Steer en ik waren gezellig samen naar de bouw van prefab huizen aan het kijken. Enorme betonplaten met ramen en deuren werden tegen elkaar gezet. Steer vroeg zich plots af hoe ze nu de kabels onder die huizen doortrokken, want je kon ze er beter gewoon over heen leggen. Ik zei dat DH dat wel wist en dat we hem dat moesten vragen. Einde droom. Helaas, geen sex, drugs en rock 'n roll dit keer.
In mijn droom welquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:41 schreef Stereotomy het volgende:
leggen er mensen tegenwoordig nog kabels onder huizen door?
Ook gezelligquote:
O meisje komt goed hoor! We hebben de tijd!quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:03 schreef Sarabi het volgende:
@Dude http://www.nu.nl/economie(...)bezorgd-staking.html
Ik hoop dat de nagellakjes toch snel bezorgd worden
Heb je dan straks ook zo'n lange zomervakantie als je leerlingen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:09 schreef Sunnythesun het volgende:
24 rapporten geschreven. Morgen uitdelen aan de leerlingen
*eindeisinzicht*
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Heb je dan straks ook zo'n lange zomervakantie als je leerlingen?![]()
(Ik mis dat!)
Goed bezig, Sunquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:09 schreef Sunnythesun het volgende:
24 rapporten geschreven. Morgen uitdelen aan de leerlingen
*eindeisinzicht*
Isawat droom je toch grappig de laatste tijd
Herkenbaar. Ik ben ook erg goed in maf dromenquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goed bezig, Sun![]()
en ik droom altijd wel maf, maar zelden over mensen die ik van fok ken
Ik ben mijn droom altijd direct kwijt als ik wakker ben, misschien eens in de twee weken dat ik vaag iets nog weet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:26 schreef Isabeau het volgende:
tijdje een droomdagboek bij gehouden, je ligt dubbel van jezelf als je dat maanden later leest
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:26 schreef Isabeau het volgende:
tijdje een droomdagboek bij gehouden, je ligt dubbel van jezelf als je dat maanden later leest
Had dat even eerder gemeld. We hebben daarvoor een microsim-kniptang aangeschaft, waarmee je feilloos een oude simcard kan veranderen in een microsim.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:47 schreef borisz het volgende:
Zo. Telefoonnr is officieel overgezet. Kan mijn nieuwe telefoon nu echt gebruiken.![]()
Had al eerder gekund als ik mijn oude sim liet bijknippen bij de telefoonwinkel alleen die zit niet in de buurt en was te lui om de stad daarvoor in te gaan. In de HTC One gaat alleen een microsim en mijn oude sim was nog groot![]()
Een keertje goed in analyse gaan en droomduiding vragen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:26 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:34 schreef Isabeau het volgende:
Oh, DH, kom je dinsdag of woensdag langs?
Woensdag.quote:
Over Fokkers dromen lijkt me best zorgelijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
en ik droom altijd wel maf, maar zelden over mensen die ik van fok ken
Dat doe ik zeer regelmatig. Gaat vanzelfquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:53 schreef minilot het volgende:
Ik heb mezelf een tijdje geleden eens getraind in het hebben van lucide dromen. Was tof, en lukte op een gegeven moment best goed!Helaas te lui geweest om het vol te houden..
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Over Fokkers dromen lijkt me best zorgelijk
Dat heb ik ook. Ik herinner zelden een droom.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben mijn droom altijd direct kwijt als ik wakker ben, misschien eens in de twee weken dat ik vaag iets nog weet.
Gelukkigquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O meisje komt goed hoor! We hebben de tijd!
Op mijn werk. Duhquote:
Sarabi, guess what?!quote:
ohquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op mijn werk. Duh
En ik droom eigenlijk elke nacht wel en ik onthou het ook als ik wakker word. Maar een uurtje nadat ik wakker ben is het weg hoor, vandaar dat droomdagboek.
Zoals verwacht... Die mensen waren niet geschikt om de toko te runnnen.quote:TILBURG - Fabbricca Della Pasta in de Reeshof is failliet. De helpende hand die topchef Herman den Blijker begin dit jaar uitstak, heeft niet mogen baten.
Dat staat op faillisementen.com.
Dit voorjaar was het restaurant in het televisieprogramma Herrie XXL te zien. In Fabbricca Della Pasta zat voor de komst van Herman den Blijker een pannenkoekenrestaurant dat Spek & Stroop heette. Den Blijker maakte er een Italiaans restaurant van. Dat heeft slechts een paar maanden bestaan. De rechtbank sprak dinsdag het faillissement uit.
Spek en Stroop was een echt familierestaurant en werd gerund door René en Anita Verhagen met dochter Manon. Het restaurant was gevestigd in het Reeshofpark aan de Campenhoefdreef en werd begin 2012 geopend.
Heb je het ook naar je zin wat betreft nieuwe collega's? Mooi dat het voorspoedig gaatquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Mijn conditie gaat vooruit qua statusverwerking.. gelukkig.
En het inwerken gaat goed
Nu weekend
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Heb je het ook naar je zin wat betreft nieuwe collega's? Mooi dat het voorspoedig gaat
Morgen heb ik een garnalencocktail voor mijn lunchHet was fijn jullie gekend te hebben.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Had dat even eerder gemeld. We hebben daarvoor een microsim-kniptang aangeschaft, waarmee je feilloos een oude simcard kan veranderen in een microsim.
Klopt alle2.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:26 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen mag zijn of haar lievelingsbloem meebrengen. Lekker een mengelmoes bij elkaar
Ik vind je niet zo enthousiast klinken over je collega'sEn je had zulk leuk contact met je ex-collega's
Ja hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:49 schreef AnneX het volgende:
Lukt schrijven een beetje, Borisz![]()
Of heb je een duim nodig ?
Wij noemen dat op mijn nieuwe werkplekkie afwerkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:57 schreef borisz het volgende:
Ja hoor
Theorie is bijna af.
Data is verzameld, maar dat moet ik nu eens goed gaan uitwerken.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja hoor
Theorie is bijna af.
Data is verzameld, maar dat moet ik nu eens goed gaan uitwerken.
Nee joh ik was 2 toen ik ziek wasquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:25 schreef AnneX het volgende:
Jeuh, FFT wat raar om te weten ( van de 25%) ...was dat voordat je naar hier
kwam?
Das wel heel veel bier... of had je mixdrankjes/cocktails?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:57 schreef Geerd het volgende:
Gister beetje lopen zuipen op het terras, paar bitterballen erbij, 50 euro ofzo, ik heb gepind, en daarna 2,5 fooi gegeven.
Was dat voldoende?
Lekker! En Hollandse garnaaltjes zijn heeeul anders. Komt vast goed.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je het ook naar je zin wat betreft nieuwe collega's? Mooi dat het voorspoedig gaat
Morgen heb ik een garnalencocktail voor mijn lunchHet was fijn jullie gekend te hebben.
Dat komt wel. Ik had een tijd dat ik mijn manager weer zo stom vond dat ik op t punt stond om iets anders te zoeken. Had t al aangekondigd bij mn ouders. Tot ik mn manager na werktijd een keer had gebeld om wat dingen te bespreken. Sindsdien let hij gelukkig goed op zn gedrag. Ook waren mijn 2 inwerkcollega's behoorlijk betweterig en mocht ik niks zelf inbrengen (want alles was nou eenmaal zo) en nadat het teveel werd heb ik hen een e-mail geschreven. Daarna hebben we gepraat en het gaat nu ook beter. Ik zeg het nu eerder als ze een tijdje stom doen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]Welke bloemen wilde je ook alweer?
Ja gaat wel beter met ups en downs, maar nu ik meer zelfstandig kan voel ik me ook wat beter.
Er zitten wel wat collega's bij die ok zijn en ook ok doen, maar bij sommigen heb ik het gevoel dat ik 'teveel' ben of onzichtbaar
Ze moeten mij ook nog leren kennen natuurlijk![]()
Paar halve liters 4,5 de stuk sja stuk of 8/9 plus die borrelhapjes.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Das wel heel veel bier... of had je mixdrankjes/cocktails?
Super!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja en ik mag weer hardlopen![]()
wel weer bij het begin beginnen vrees ik, maar dat hindert niet.
quote:
Vet cool ende gaaf. Alleen zit ik dat weekend in Valkenswaardquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Pee!! Heidevolk staat volgend weekend in Almelo op het gratis jaarlijkse festival![]()
Ik ga denk ik ook niet hoor, maar vond het wel grappigquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vet cool ende gaaf. Alleen zit ik dat weekend in Valkenswaard
Had me wel tof geleken hoor. Wil die gasten nog steeds een keer live zien.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook niet hoor, maar vond het wel grappig
Oh, we kunnen weer op jacht...quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.hellomagazine.(...)ith-charles-saatchi/
Houdoe en bedankt
Het laatste nieuws... Daarbij vergeleken is de Telegraaf iets tussen de Staatscourant en het financieel dagbladquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:16 schreef z80 het volgende:
ik dacht dat ze in NL waren doorgeslagen met regeltjes en wetten, maar de belgen kunnen het nog beter.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-krijgt-boete.dhtml
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:02 schreef AnneX het volgende:
Tof, Sunny dat je weer kunt opbouwen met lopen !
quote:
Alsjeblieft niet zeg.....die burgermeuk is dodelijk saaiquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:46 schreef golfer het volgende:
Je kunt ook met de auto in Hoofddorp naast alle andere vliegtuigspotters gaan staan met je camera.
Hij zou toch pas in augustus gaan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef Bluezz het volgende:
De hele avond lekker staan bakken en een klein foto-album gemaakt voor Q, van de tijd dat hij hier in NL was. Dat krijgt ie dan vlak voor ie in het vliegtuig stapt... lijkt me leuk... als kadootje/verrassingkje.
Hij vliegt al 21 juli
Ik vond de patatkraam daar altijd t leukstquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg.....die burgermeuk is dodelijk saaiLeuk voor een uurtje, maar langer ook niet.
Als ik in zijn schoenen stond zou ik ook zo snel mogelijk weg willenquote:
De vlucht die ik voor hem op 6 augustus had uitgezocht was 150 euro duurder.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:40 schreef Bluezz het volgende:
Ja. Maar hij vond een veel goedkopere vlucht op die datum
@P
heel leuk idee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef Bluezz het volgende:
De hele avond lekker staan bakken en een klein foto-album gemaakt voor Q, van de tijd dat hij hier in NL was. Dat krijgt ie dan vlak voor ie in het vliegtuig stapt... lijkt me leuk... als kadootje/verrassingkje.
Hij vliegt al 21 juli
Hank "fucking" Moodyquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:21 schreef golfer het volgende:
Eerste seizoen van een USA-serie (uit 2007)bekeken.
Weet nog niet of het iets voor ons is.
Misschien niet te gevoelig meer voor af-en-toe in beeld komende blote tietjes?
Conversaties zijn wel soms grappig
Californication (TV Series 2007ā ) - IMDb
Ja dat gevoel hebben wij ook... maar we geven het nog een kansje.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat snel al @ Q!!![]()
Die serie heb ik ook wel eens wat van gezien @ G. Vond het erg oppervlakkig en té Amerikaans (op de verkeerde manier).
Wat ik wel een grappige woordgrap vond is : I hear a but. A big hairy freakin' but.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hank "fucking" Moody![]()
DVD boxen liggen thuis
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:11 schreef spenky het volgende:
Vraagje,
Ik heb een recept met Runderwangen. Wat is hiervoor het beste alternatief? Runder/riblabben of is het niet te vergelijken?
De hele serie is gewoon geweldig.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat ik wel een grappige woordgrap vond is : I hear a but. A big hairy freakin' but.
ik moest lachen
En verder is het voordeel dat ik Amerikaans altijd beter versta dan Engels
Ja wij keken elkaar aan van WTF? De toon was wel meteen gezetquote:
Merci!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ben geen culinair wonder, vraag het aan Pietverdriet! Die heeft een eigen topic!
CUL / Het grote vraag Piet hoe maak ik het klaar topic - #35
Even zoeken voor je....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dus.Weet niet goed hoe ik me momenteel moet voelen hierover. Nouja, beter dan een keiharde afwijzing
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:53 schreef Stereotomy het volgende:
Terug van de Eindbaasgesprek bij de lampjesDe volgende fase dus in. In ieder geval nog een deur op een kier voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dus.Weet niet goed hoe ik me momenteel moet voelen hierover. Nouja, beter dan een keiharde afwijzing
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:53 schreef Stereotomy het volgende:
Terug van de Eindbaasgesprek bij de lampjesJe zou maandag bijv. nog eens kunnen mailen met deze bovenstaande puntjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dus.Weet niet goed hoe ik me momenteel moet voelen hierover. Nouja, beter dan een keiharde afwijzing
Ik ben door mijn ervaringen met doorvragen, helderheid en gewoon te zeggen dat ik wil weten waar ik aan toe ben (dus niet meer die kousenvoetjes aan te trekken) in mails wel altijd verder gekomen dan als ik het niet gedaan had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er nog steeds van in de war wat het nou allemaal betekent.
Dat je al beste een oude zak aan het worden bent?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ben er nog steeds van in de war wat het nou allemaal betekent.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:51 schreef Stereotomy het volgende:
Thanks voor de reactiesStom eigenlijk als je iets graag wilt en ze je dan overgekwalificeerd vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er nog steeds van in de war wat het nou allemaal betekent.
Maar wie weet komt er iet sgeweldigs uit voort!"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:06 schreef borisz het volgende:
Komt goed Steer.
Nu definitief goed nieuws voor mijn broertje. Hij kan definitief blijven bij defensie.. Al wordt het wel Woensdrecht ipv Leeuwarden.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh fijn Boor! Zal een opluchting voor hem zijn lijkt me
Lekker hoor, maar waarschijnlijk wilde je dat plaatsen in CUL / Taarten en cupcakes decoreren #35 ?quote:
,,quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom in godesnaam een mooi klein taartje verpesten met die kitkats?
Overdag? In bed? Is 'ie ziek?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:55 schreef AnneX het volgende:
Kom ik thuis met boodsch. - huisdeur op slot - koken van voorbereidingen voor
cateren morgen van de buren - nog eens boskippen - hehe ik zit.![]()
Telefoon - vraagt iemand naar Mn.AnneX en die is niet thuis.(remember huisdeur op slot)
Ja hoor, ligt ie boven in bed
Kijk Lein, je moet van het positieve uitgaan hequote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zie trouwens het verschil tussen de reactie van een pleeg en de reactie van een man
Vrouwen-perspectief: als kaas overdag in bed ligt als ik thuiskom, koop ik van ganse harte dat 'ie ziek is want als hij met een andere vrouw ligt...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
Kijk Lein, je moet van het positieve uitgaan he
Mwah. Heb een paar toffe plaatjes. Maareh....men....wat een irritante lui zeg, die spotters. Continue blerren als er per ongeluk iemand achter een toestel liep en ze geen goeie foto konden maken. Voor je lens gaan staan als je net bezig bent om een foto te maken etc.quote:
dit klinkt als een fotograaf bij een concert of optreden. grote bek, lens in je nek of op je hoofd en ik zijn belangrijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwah. Heb een paar toffe plaatjes. Maareh....men....wat een irritante lui zeg, die spotters. Continue blerren als er per ongeluk iemand achter een toestel liep en ze geen goeie foto konden maken. Voor je lens gaan staan als je net bezig bent om een foto te maken etc.
We hebben helaas geen BBC3, maar vanavond en morgenavond vanaf 23:00 uur is het gelukkig ook op BBC2 te bekijken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Glastonbury kijken op BBC3 nuGaaf! Zou er zelf niet naar toe willen, té groot en te veel keuzestress maar wel erg leuke beelden
Als die gast hoog heeft ingezet heeft hij geluk, want ik ben er inmiddels zo klaar mee dat hij het gewoon mag gaan doen als die tweede offerte niet heel snel komt en veel scherper is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, blijkbaar gaat het erg goed in het wereldje want ze komen niet opdagen, reageren niet op dingen, zeggen af..Heb nu 1 daadwerkelijke offerte binnen..
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Glastonbury kijken op BBC3 nuGaaf! Zou er zelf niet naar toe willen, té groot en te veel keuzestress maar wel erg leuke beelden
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als die gast hoog heeft ingezet heeft hij geluk, want ik ben er inmiddels zo klaar mee dat jij het gewoon mag gaan doen als die tweede offerte niet heel snel komt en veel scherper is.
*zucht* jij = hijquote:
quote:
Mijn wenkbrauwen gingen ook al omhoogquote:
Welk van de 300+ bedoel je precies?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Wie is de artiest op Glastonbury? Vond het concert met Beyonce zooo tof
Dat had ik gister of zo ook jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn wenkbrauwen gingen ook al omhoog
En bovendien herken ik Tav niet en dacht waarom bemoeit die onbekende gast zich ermee![]()
Wat leuk zijn zequote:
Die line up is echt zo goedquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welk van de 300+ bedoel je precies?![]()
It is I, TAVquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn wenkbrauwen gingen ook al omhoog
En bovendien herken ik Tav niet en dacht waarom bemoeit die onbekende gast zich ermee![]()
Waarom ga je vreemd?quote:
Voor de verandering. Moet wel zeggen dat ik mijn eigen posts nu niet altijd herkenquote:
En u bentquote:
Dat doet iedereen denk ik, gaat vanzelf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |