E-readerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:00 schreef PdeHoog het volgende:
Jammer dat je nog niet zo'n ding hebt, IsaAnders had ik ze wel voor je gehad. Alle delen.
Ik heb veel te veel fantasyboeken gelezen en een beetje fantasyboeken moequote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Isa, Arty heeft wel wat fantasynoeken. Maar die is daar een jaar of zes geleden mee gestopt, dua ik vermoed dat je die werkjes allemaal al wel kent.
Ik heb er helemaal geen verstand van, maar ik zie zo snel even 'De boeken van de zieners' (volgens mij een cadeau geweest en ongelezen) en 'Bron van Duisternis'. 'Magiėr' staat hier ook.
Overigens mag je hier altijd in de boekenkast komen kijken hoor, om wat te lenen. Maar het zijn voornamelijk romans en biografieėn.
Aha. Ja Arty was het ook zat op een bepaald moment.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb veel te veel fantasyboeken gelezen en een beetje fantasyboeken moeMaar aangezien ik Game of Thrones kijk was ik wel benieuwd naar de boeken over die serie, die overigens in mijn ogen mild fantasy is omdat er nauwelijks gebruik wordt gemaakt van magie.
Anders gooi je er even een spoiler inquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:44 schreef minilot het volgende:
Moet dat nou, deze topictitel?![]()
Gisterenavond laat eindelijk ep. 8, 9 en 10 van seizoen 3 gezien.
Arme BEEP. Snif. Heb er helemaal akelig van gedroomd vannacht!
*knuffel* Ik had eigenlijk nog het meest met 'de stoere meid' te doen....zo dichtbijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:44 schreef minilot het volgende:
Moet dat nou, deze topictitel?![]()
Gisterenavond laat eindelijk ep. 8, 9 en 10 van seizoen 3 gezien.
Arme -. Snif. Heb er helemaal akelig van gedroomd vannacht!
Voor mij was het geen spoilerquote:
Het echte fantasy vind ik niks. Deze boeken zijn goed te doen. Ze focussen meer op de intriges en zo. Erg leuk leesvoerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:45 schreef minilot het volgende:
Wat fantasy betreft: ik ben er een beetje dubbel over. An sich spreekt het concept van fantasy als genre me heel erg aan, maar toch vind ik het meeste ervan saai en onnozel.
Wel enorme Terry Pratchett/Discworld-fan, maar dat is anders.
Dat gaat me dan weer een stap te verquote:
Het scheelt dat je een groot deel van die karakters al bij naam kentquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:55 schreef TAV74 het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik aan de boeken begin, het aantal karakters schrikt me wel af, ik verdwaal nogal snel als er teveel verschillende personages in een boek zitten, kan in real life al slecht namen onthouden, laat staan in boeken
Oh, maar dat is gaaf!quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het scheelt dat je een groot deel van die karakters al bij naam van gezicht kent
Ken er ook een heel flink aantal gewoon bij naam uiteraard, maar gebeurd ook dat ze weer eens over iemand praten en ik echt moet graven wie dat nu ook alweer wasquote:
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Fijne vakantie al vast, lieve Lein! Waar gaat de reis naartoe?
En prachtige docu was dat inerdaad. Geen traantjes hier, maar wel indrukwekkend! Vroeg me wel af waar haar vader was. Maar die wilde wellicht gewoon niet in beeld.
In het topic in TV is iemand die haar kende, die zei dat hij idd niet in beeld wilde maar verder dus wel betrokkenquote:
Dat is een heel genre op zichzelfquote:
Dat deed ik ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ik koop alleen fysieke boeken. Maar bedankt voor het aanbod.
En het leest gewoon handiger.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:12 schreef Isabeau het volgende:
Het geweldige van zo'n ding is natuurlijk dat je er heel veel boeken op kwijt kan!
Handiger, maar nog steeds niet even prettig.quote:
Wat jij wilquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Handiger, maar nog steeds niet even prettig.
De Kindle Paperwhite en Kobo Glo komen weer een stap verder in de goede richting (plus lezen in het schemer/donker = genot) maar de contrastratio tussen actieve en passieve pixels is nog steeds wat laag. Het is nu donkergrijs op lichtgrijs.
Jammer, Anouk is lekker bezig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Gemist
Heb een allergie voor LdM en kijk nooit naar haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
Heftig dagje op kantoor vandaag. Boel gezeik aan mijn kop overal. En morgen beginnen aan het inpakken van mijn computerhok. Eens kijken hoe snel we kunnen beginnen met schilderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door PdeHoog op 26-06-2013 08:44:14 ]"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Het is al morgen:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:16 schreef golfer het volgende:
In het kader va de Iens-dinerweek hapje gegeten bij De Brasserie in Haarlem, voorheen Lambermons.
Foto's en verslagje volgen morgen.
Wees daarom vooral maar blij dat je niet ongenezenlijk ziek bent en nog jaren van het leven kunt genieten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; die doc was een tip van n kennis die dj is bij de kroeg waar zij altijd kwam en hij kende haar al jaren. Hij schreef t gisteren dus wilde ik kijken.
Vind dat zo knap dat zo'n jonge meid er zo rustig onder is, tot de prik aan toe. Zoveel moed heb ik bij lange na niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |