dank u...nu heb ik zin in browniepudding met slagroom...en ik heb een ander toetje in huis en wil niet voor de vierde keer vandaag naar de winkel...quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:35 schreef lady-wrb het volgende:
die browniepudding is trouwens wel vreselijk lekker spul
om af te smeren heb ik de botercreme die ik van de vorige taart heb ingevroren op jullie advies ontdooid en gebruikt. het staat nu koud te worden in de koelkast, naast een grote kom pure chocoladeganache.
dit gaat wel goedkomen, denk ik zo.
morgen weer een dag toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:45 schreef kvd het volgende:
[..]
dank u...nu heb ik zin in browniepudding met slagroom...en ik heb een ander toetje in huis en wil niet voor de vierde keer vandaag naar de winkel...
Gelukkig wel. Maar dan moet ik er dan wel nog zin in hebben, en dat is niet altijd zoquote:
Nou! Afknapper! Hoewel, ik geloof niet dat ik wil weten in welk model deze meneer zijn bush whackedquote:
nou sorry, maar voor mij hoeft een man niet zo nodig helemaal naakt. dr moet wat te raden overblijvenquote:
Maar dan moeten ze er niet naked bijzettenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou sorry, maar voor mij hoeft een man niet zo nodig helemaal naakt. dr moet wat te raden overblijven
zal wel amerikaans zijn. anders moeten ze blurren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze er niet naked bijzetten
ziet er lekker uit zeg!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:49 schreef Spunks het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste taarten gemaakt, voor mijn moeders verjaardag.
Het resultaat!
[ afbeelding ]
Taart 1 (biscuitvulling met aardbeien, botercrème, Nutella en chocolademousse)
[ afbeelding ]
Taart 2 (onderste laag Devil's Food, bovenste laag Strawberry, vulling idem dito)
[ afbeelding ]
Een fotootje van de vulling
[ afbeelding ]
Mooihoor. Vulling van taart 1 klinkt apart. Dus op taart 2 kwam nog eens zo een laagje? Is de taart zo roze?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:49 schreef Spunks het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste taarten gemaakt, voor mijn moeders verjaardag.
Het resultaat!
[ afbeelding ]
Taart 1 (biscuitvulling met aardbeien, botercrème, Nutella en chocolademousse)
[ afbeelding ]
Taart 2 (onderste laag Devil's Food, bovenste laag Strawberry, vulling idem dito)
[ afbeelding ]
Een fotootje van de vulling
[ afbeelding ]
dat is helemaal niet off-topic hoor, het gaat hier over gedecoreerde taarten en cupcakes.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:12 schreef Spunks het volgende:
Een beetje offtopic aangezien het hier om de decoratie gaat, maar een korte toelichting bij de taart:
[ afbeelding ]
1: dijkje van botercrème
2: besmeerd met Nutella
3: bekleed met aardbeien
4: chocolademousse eroverheen
5: andere helft van het biscuit erop
6: afwerken met botercrème zodat de fondant eroverheen kan
De lilac taart was van regulier biscuit, de paarse van aardbeiencake en de witte van chocoladetaart, maar allemaal met deze vulling. Omnomnom!
Heb je een receptje van de aarbeidencake?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:12 schreef Spunks het volgende:
Een beetje offtopic aangezien het hier om de decoratie gaat, maar een korte toelichting bij de taart:
[ afbeelding ]
1: dijkje van botercrème
2: besmeerd met Nutella
3: bekleed met aardbeien
4: chocolademousse eroverheen
5: andere helft van het biscuit erop
6: afwerken met botercrème zodat de fondant eroverheen kan
De lilac taart was van regulier biscuit, de paarse van aardbeiencake en de witte van chocoladetaart, maar allemaal met deze vulling. Omnomnom!
Funcakes Biscuitmix met verse aardbeien erdoorheenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:29 schreef laziness het volgende:
[..]
Heb je een receptje van de aarbeidencake?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |