ik vind de combinaties die je noemt nogal tegenstrijdig. In mijn beleving is het rubber altijd harder bij energy savers waardoor je juist minder grip hebt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:08 schreef jitzzzze het volgende:
Lekker hoor, 4 Michelin Energy Savers. Niet om het energy saven want dat boeit me geen hol. Maar wel om het lage geluid, uitstekende grip in nat en droog en de goede prijs.
En weinig rolweerstand is ook lekker op de snelweg, en ze zijn comfortabel. Wat wil een mens nog meer?
energie saven is grip inleveren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:08 schreef jitzzzze het volgende:
Lekker hoor, 4 Michelin Energy Savers. Niet om het energy saven want dat boeit me geen hol. Maar wel om het lage geluid, uitstekende grip in nat en droog en de goede prijs.
En weinig rolweerstand is ook lekker op de snelweg, en ze zijn comfortabel. Wat wil een mens nog meer?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:41 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ik vind de combinaties die je noemt nogal tegenstrijdig. In mijn beleving is het rubber altijd harder bij energy savers waardoor je juist minder grip hebt.
Tsja jongens, ik verzin het ook niet. Ik rijd er al jaren op (tenzij 'nieuwe' auto met andere banden gekocht word) en ze bevallen me prima.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
energie saven is grip inleveren.
profielen die voor minder geluid worden gemaakt hebben een slechtere waterafvoer dan degene die gemaakt worden waar het voor dient, water afvoeren.
Nee, het is een benzine.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zeker een diesel ? Zoja je brandstofpomp.
Zoiets denk ik ook ja, kan het alleen zelf zo even niet zien. Het rare is wel dat het soms ook na 5 kilometer is. Dan zou het blok nog niet zo warm moeten zijn toch?quote:
Voel er maar eens aan na 500mquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook ja, kan het alleen zelf zo even niet zien. Het rare is wel dat het soms ook na 5 kilometer is. Dan zou het blok nog niet zo warm moeten zijn toch?
Schijnt vaker gebeuren bij BMW dat de pakking in het kleppendeksel wat lekt. Ik hoop in ieder geval dat ze iets kunnen vinden.
Altijd zo irritant als ze niks kunnen vinden maar dat er wel iets aan de hand isMaar ik breng mijn auto altijd naar die garage en helpen me altijd super met uitgebreide uitleg erbij en dergelijke dus ik heb goede moed.
Hmm oke dan zou het nog wel kunnen jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voel er maar eens aan na 500mDat wordt heter dan je denkt.
Het kan ook gewoon een smerige interieurfilter zijn. Als je rijd komt er veel meer lucht doorheen en valt het niet zo op.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hmm oke dan zou het nog wel kunnen ja
Ik vind het altijd zo kut he met een andere auto. Elk geurtje en elk geluidje wat je hoort... ik word er altijd veel te nerveus van
Het is niet altijd, soms sta ik gewoon stil en loopt hij keurig netjes stationair en ruik ik helemaal niets. Het is alleen volgens mij als ik even een dot gas gegeven heb.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon een smerige interieurfilter zijn. Als je rijd komt er veel meer lucht doorheen en valt het niet zo op.
Dan moet het haast wel verbrande olie zijn of je uitlaat lekt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:54 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het is niet altijd, soms sta ik gewoon stil en loopt hij keurig netjes stationair en ruik ik helemaal niets. Het is alleen volgens mij als ik even een dot gas gegeven heb.
helemaal gek kan dat mij maken..... het gevoel hebben dat mijn auto uit elkaar dreigt te vallen en dan blijkt er ergens een klein dingetje los te hangen oidquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:52 schreef Fopje het volgende:
elk geluidje wat je hoort... ik word er altijd veel te nerveus van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |