Ik zou haar wel willen volyoghurten.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:27 schreef marcodej het volgende:
Ik was vroeger altijd verliefd op Anita.
Of een ongeneeslijke ziekte.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:27 schreef PoezeligDing het volgende:
En de doodstraf toepassen op een topic openen wat je niet gesloten hebt?
Het is een vraag , geen verwensingquote:
dat doe je maar in China/USAquote:Op maandag 24 juni 2013 23:27 schreef PoezeligDing het volgende:
En de doodstraf toepassen op een topic openen wat je niet gesloten hebt?
Nou nou noutwitter:deschreeuw twitterde op maandag 24-06-2013 om 23:28:41Als Witzier terminaal is kom ik met veel plezier filmen #emoslet #KvdB reageer retweet
Waarom zou ik? Waarom open jij geen topics als een dolle in de VS of China? Je post hier nog geen drol.quote:
Open riool dat internet.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:30 schreef tralalala het volgende:
Nou nou noutwitter:deschreeuw twitterde op maandag 24-06-2013 om 23:28:41Als Witzier terminaal is kom ik met veel plezier filmen #emoslet #KvdB reageer retweet
Ergens nog wel een punt ook. Dat sensatiegezoek ook altijd. Vier en treur lekker in besloten kring, ik hoef het niet te zienquote:Op maandag 24 juni 2013 23:30 schreef tralalala het volgende:
Je bent een soort van Henkie voor me. Je komt op voor de zwakkerenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Waarom open jij geen topics als een dolle in de VS of China? Je post hier nog geen drol.
Niet mijn soort televisie inderdaad.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:30 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ergens nog wel een punt ook. Dat sensatiegezoek ook altijd. Vier en treur lekker in besloten kring, ik hoef het niet te zien
Ik ken geen Henk, maar jij bent een Ingrid en voelt je aangesproken?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:31 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je bent een soort van Henkie voor me. Je komt op voor de zwakkeren
Nou dan gaat hij lekker fappen op Dionne in zijn witte Scapino sokken, maar die aids TTs verspreiden zich als de mazelen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:30 schreef Latert het volgende:
Wat een haat op superneger. Dione Stax is gewoon een geil wijf, en zo kan je tenminste weer lekker snel posten.
Takelt ook aardig af.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet mijn soort televisie inderdaad.
Geef mij maar de programma's van Alberto Stegeman!
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ken geen Henk, maar jij bent een Ingrid en voelt je aangesproken?
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dan gaat hij lekker fappen op Dionne in zijn witte Scapino sokken, maar die aids TTs verspreiden zich als de mazelen.
Ga eens onder een vent liggen met je verzuurde doosquote:Op maandag 24 juni 2013 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dan gaat hij lekker fappen op Dionne in zijn witte Scapino sokken, maar die aids TTs verspreiden zich als de mazelen.
Ik kijk liever de uitzending dan wat jij nu post.. Misschien leuk voor later.quote:
Ze is onvruchtbaar he door een auto-ongeluk op haar veertiendequote:Op maandag 24 juni 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen zijn er uit haar doos gekomen?
Dat kan ik mij niet.... herinneren. huhuhuhquote:Op maandag 24 juni 2013 23:33 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ze is onvruchtbaar he door een auto-ongeluk op haar veertiende
Ik lul ook maar wat. Tijd voor Henkiequote:Op maandag 24 juni 2013 23:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat kan ik mij niet.... herinneren. huhuhuh
Nee manquote:Op maandag 24 juni 2013 23:33 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ze is onvruchtbaar he door een auto-ongeluk op haar veertiende
quote:Anno 2005 is ze woonachtig in Blaricum. Witzier is eerst getrouwd geweest met Peter Ruitenbeek. Hierna is ze tot 2001 getrouwd geweest met televisieproducent Jeroen van Baaren. Uit het tweede huwelijk kreeg ze twee kinderen, zoon Bram (1992) en dochter Julia (1997).
Sinds 2003 heeft ze een relatie met Michel Nillesen. Ze leerde hem kennen als productieleider bij Memories.[1]
Ze is in ieder geval bekend in de TV wereldquote:
Paul had allang een mooi bruggetje gemaakt...quote:Op maandag 24 juni 2013 23:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Tijs en Andries vinden het blijkbaar niet kunnen om dat af te kappen.
Sukkels
niet aan Dionne gedacht?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even gerukt. Ik bedoel natuurlijk gedouchd.
En ik heb aan Renske gedacht.
De gordijnen fungeerden als handdoek?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Positieve discriminatie ja... krijgen allemaal korting bij musea, trein, etc.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:38 schreef OProg het volgende:
Henkie trekt weer eens een discriminatie kaart.
Je bedoelt gedoucht.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Anita?quote:
Heb geen gordijnen maar anders had ik 'm daar aan afgeveegd.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De gordijnen fungeerden als handdoek?
Die doet het meer dan leuk voor een 51 jarigequote:
En laat Henk nu een een mandaat stellen voor de jongeren voor straks.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:40 schreef alors het volgende:
Haha lul, jongeren moeten dat toch ook_________!
Anders had jij chauffeur gezegd.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
Wat heeft het geslacht van de chaufeuse ermee te maken?
'dat gebeurde vroeger wel'quote:Op maandag 24 juni 2013 23:42 schreef alors het volgende:
Dat heeft gewoon te maken met aso's. In de stadsbussen in Groningen vol met studenten wordt altijd opgestaan voor oudjes.
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef Latert het volgende:
Vroeger in de kerk moest je zitten op je knietjes, met de leuter van meneer pastoor in je mond.
Vroeger kregen ze allemaal gratis geld. Nu nog steedsquote:Op maandag 24 juni 2013 23:42 schreef thettes het volgende:
[..]
'dat gebeurde vroeger wel'
vroeger was alles beter.
Oh ik moest naar de kindernevendienstquote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef Latert het volgende:
Vroeger in de kerk moest je zitten op je knietjes, met de leuter van meneer pastoor in je mond.
Henk had de tijd van zijn leven.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef Latert het volgende:
Echt waar?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef Latert het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef superniger het volgende:
Rosa Parks stond ook niet op voor andere mensen
De negerin omdat het kanquote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef superniger het volgende:
Rosa Parks stond ook niet op voor andere mensen
Ja dat is Henkie.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Henk gaat met de bus.
Wat is hij gewoon gebleven mensen!
Terwijl het CDA juist de partij van de jongeren isquote:Op maandag 24 juni 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
Al die oudjes blokkeren de banen voor jongeren zoals ik.
Nou aan je avatar te zien ben je heus niet meer zo jong.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
Al die oudjes blokkeren de banen voor jongeren zoals ik.
Hoe komen ze erop..quote:Op maandag 24 juni 2013 23:45 schreef Travel. het volgende:
Het wegvallen van de kerk heeft discrimatie van ouderen in de hand gewerkt
Ja
Nee
Het zal de werkloosheid onder bejaarden geen goed hebben gedaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:45 schreef Travel. het volgende:
Ja
Nee
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:45 schreef Travel. het volgende:
Ja
Nee
Nog niet zo lang geleden was het CDA het grootste onder jongeren inderdaad.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terwijl het CDA juist de partij van de jongeren is
Jij pleit voor genocide?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Kunnen we mensen van 65+ niet gewoon uit de weg ruimen, wat moeten ermee.
Is dit serieus?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:45 schreef Travel. het volgende:
Ja
Nee
Renskequote:Op maandag 24 juni 2013 23:46 schreef Martinello het volgende:
[..]
Wie moet hem opvolgen? Bertje van Leeuwen?
Ze noemen me wel de Berlusconi van de lage landen.quote:
Dan moeten Linda de Mol en Paul de Leeuw het maar presenteren hierquote:Op maandag 24 juni 2013 23:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Renske zit dan allang met een miljoenencontract bij SBS of RTL
Volgens mij is het een politicus.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Goh die krol heeft het alleen over cijfers als het m goed uitkomt
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:48 schreef tralalala het volgende:
Die meid achter hem lacht hem keihard uit.
Reality has a well known juvenile bias.quote:
Die mocro link met krullenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:48 schreef tralalala het volgende:
Die meid achter hem lacht hem keihard uit.
Liever niet, want dan zie ik hem niet meer. Knevel stopt over 9 maanden, er moet een gat gevuld worden, and it ain't minequote:Op maandag 24 juni 2013 23:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Renske zit dan allang met een miljoenencontract bij SBS of RTL
fixedquote:Op maandag 24 juni 2013 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is het een populist.
Ze hadden Bodar uit kunnen nodigen om te vragen wat hij van de huidige paus vindt.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waren er niet wat interessantere onderwerpen?
Ja, Chuck Norris op RTL7.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waren er niet wat interessantere onderwerpen?
Ik had iig wel wat over snowden verwachtquote:Op maandag 24 juni 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hadden Bodar uit kunnen nodigen om te vragen wat hij van de huidige paus vindt.
Nu een varken met een tulband en een baard, kijken hoe daarop gereageerd wordt...quote:Op maandag 24 juni 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Varkens met kroontjes op het hoofd.
Hoe durven ze. gvd. een provocatie!
Arresteren dat wijf.
ze is Nederlandse.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:54 schreef Martinello het volgende:
Marlene spreekt wel keurig ABN voor een Vlaamse.
Jan Boskamp spreekt ook perfect ABNquote:Op maandag 24 juni 2013 23:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoewel ze werd geboren in Amsterdam bezit Marlène de Wouters de Belgische nationaliteit.
En de Nederlandsequote:Op maandag 24 juni 2013 23:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoewel ze werd geboren in Amsterdam bezit Marlène de Wouters de Belgische nationaliteit.
beter luisterenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Je gediscrimineerd voelen omdat je geneukt hebt met de koning en hij je niet erkent.. Uhuh.
FFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 24 juni 2013 23:57 schreef tralalala het volgende:
Op dit moment zijn we niet live. Naar de website
Wat is dit? Geen Renske?
Nog beter? Mij was de materie al bekend.quote:
Ik denk niet dat ze met haar vader geneukt heeft...quote:Op maandag 24 juni 2013 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nog beter? Mij was de materie al bekend.
Nee, ma wel..quote:Op maandag 24 juni 2013 23:58 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze met haar vader geneukt heeft...
Ik kus niet. Mijn zin klopt inderdaad niet.quote:
Hij is zo kinkyquote:Op maandag 24 juni 2013 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Renske heeft naaktfoto achter gelaten
Renske beweert dat Henk de oudste aan tafel wasquote:
Maar Knevel zei dat ie nog 9 maanden moest, en Henk Krol is 63.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Renske beweert dan Henk de oudste aan tafel was
Ja, ik hoorde het..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar Knevel zei dat ie nog 9 maanden moest, en Henk Krol is 63.
Ken je de duinen.. de helling op een duin ( gelegen aan een willekeurig strand) is een duinpanquote:
tnksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ken je de duinen.. de helling op een duin ( gelegen aan een willekeurig strand) is een duinpan
Henk is ouder dan die EO lul? Bummerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:04 schreef Latert het volgende:
[..]
Tsja, volgens Wikipedia heeft Renske gelijk.
Kaal .. cq duinpanquote:
Hahaha , okequote:
Je hoorde niet dat Ruby niet zo onschuldig is als dat ze zich wi doen voorkomen?quote:
Ik geloof trouwens ook niet dat jij jonger bent dan Renskequote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Would hit.
Laten we er een groot bunga feest van maken.
Hij probeert het niet eens meer te verhullen inderdaadquote:
Na één glaasje?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Hij probeert het niet eens meer te verhullen inderdaad![]()
Al die gasten zijn ook aangeschoten wanneer hij met zijn microfoon aan komt lopen.
Hoe oud was Renske ook al weer?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik geloof trouwens ook niet dat jij jonger bent dan Renske
23quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe oud was Renske ook al weer?
Volgens mij krijgt iedereen een scheut alcohol in hun drankje voor de uitzending, en als het voorbij is gaan alle flessen open.quote:
Met dat vooraf hield ik inderdaad geen rekening, moodswings binnen één glaasje na uitzending houd ik toch uitgesloten, ze zijn zich bewust van cameraquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:15 schreef Latert het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt iedereen een scheut alcohol in hun drankje voor de uitzending, en als het voorbij is gaan alle flessen open.
Dan ben je wijzer, solliciteer eens!quote:
Ik dacht echt dat je ouder was, een prins als koning van een troon stoten 'niks mis mee'quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil koning Renske niet van zijn troon stoten.
Ja bij mij niet, ik kreeg opeens dat scherm dat 'er momenteel geen uitzending was' ofzo. Hij was nog midden in het gesprek met die meid.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Huh? Renske sloot keurig af hoor.
Renske heeft een hekel aan jouquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ja bij mij niet, ik kreeg opeens dat scherm dat 'er momenteel geen uitzending was' ofzo. Hij was nog midden in het gesprek met die meid.
Dan heb je echt wat gemist! Los dat Renske ging! We weten nu wat de favoriete pizza van de mevrouw uit Genua is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ja bij mij niet, ik kreeg opeens dat scherm dat 'er momenteel geen uitzending was' ofzo. Hij was nog midden in het gesprek met die meid.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, dat heb ik wel vaker dat ik wat ouder over kom hier op FOK!
Ik denk dat het door mijn volwassen commentaren komt zoals "woud hit" en "kort & pittig" en "geil wijf". Dan heb je toch een streepje voor op die pubertjes!
Boskamp dik noemenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:24 schreef Latert het volgende:
[..]![]()
Of onwetende mensen denken gewoon dat jij die dikke man in je avatar bent.
As je nou niet oprot!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:24 schreef Latert het volgende:
[..]![]()
Of onwetende mensen denken gewoon dat jij die dikke man in je avatar bent.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat het door mijn volwassen commentaren komt zoals "woud hit" en "kort & pittig" en "geil wijf". Dan heb je toch een streepje voor op die pubertjes!
Ik spreek voor mijzelf, je post over dingen die voor 'je tijd 'warenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij is een wonderkindquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:26 schreef alors het volgende:
Waar is trouwens de bron dat hij 23 is? Geloof er niks van. Hij heeft in 2005 examen gedaan.
Hier http://renzeklamer.tumblr.com/quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:26 schreef alors het volgende:
Waar is trouwens de bron dat hij 23 is? Geloof er niks van. Hij heeft in 2005 examen gedaan.
Dat was iig in een terugblik op 2012...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hier http://renzeklamer.tumblr.com/
Alleen de afterparty zou ik doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Jeeej, KvdB voor een groot deel gemist.![]()
Terugkijken waard?
Inhoudelijk gezien niet. Maar de België- en Italië correspondenten zijn wel geil.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Terugkijken waard?
Ligt aan de reden waarom je het gemist hebtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Terugkijken waard?
Dan was hij in 2012 23..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:28 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was iig in een terugblik op 2012...
Ik denk dat Alors niet wil dat Renske jonger is dan haar, want dan gaat haar droom aan flarden.quote:
Ik ben de feiten, dus daar geef ik geen moer omquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:31 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik denk dat Alors niet wil dat Renske jonger is dan haar, want dan gaat haar droom aan flarden.
Bewaar ik voor morgen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen de afterparty zou ik doen
Marlène.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:30 schreef Latert het volgende:
[..]
Inhoudelijk gezien niet. Maar de België- en Italië correspondenten zijn wel geil.
Kwam iets tussen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ligt aan de reden waarom je het gemist hebt
Is Renske wel een Fries?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:31 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik denk dat Alors niet wil dat Renske jonger is dan haar, want dan gaat haar droom aan flarden.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:31 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik sta als laatste.. ik ga wat belangrijkers doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bewaar ik voor morgen.
[..]
Marlène.![]()
[..]
Kwam iets tussen.
Dat is jammer. Ik ben namelijk 50.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:35 schreef alors het volgende:
[..]Ik heb geen moeite met jongere jongens hoor.
Henk Krol geeft geen moer om feiten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben de feiten, dus daar geef ik geen moer om
Ik 51.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is jammer. Ik ben namelijk 50.
50 pas?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is jammer. Ik ben namelijk 50.
De herhaling vangt nu aan. Second changequote:
Volgens mij is ze minstens 10 jaar jonger, dus ik vind deze schatting niet zo netjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:37 schreef Latert het volgende:
Karina is 83, dus we zijn allemaal gewoon nog hartstikke jong.
Als het om feiten/ meningen gaat doet de leeftijd er niet toe.quote:
Succes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik sta als laatste.. ik ga wat belangrijkers doen
Want mensen met een mening die heb je niet zo veel, users genoeg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als het om feiten/ meningen gaat doet de leeftijd er niet toe.
Er zijn maar weinig meningen echt rullevant.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Want mensen met een mening die heb je niet zo veel, users genoeg.
Ik lees niet alles wat meent een mening te moeten spuien, daarentegen als ik merk dat men weet waar het over gaat..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Want mensen met een mening die heb je niet zo veel, users genoeg.
Joke, de schoonzus van Henkquote:
Er zijn genoeg mensen die in hun zondagse pak aan een tafel gaan zitten om dan vervolgens een uur lang niks te zeggen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig meningen echt rullevant.
Ik mag er niet op klikken. Terwijl ik best nieuwsgierig ben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij kan dat toch zien als mod.
#yolo #durfteklikken #styloformodquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik mag er niet op klikken. Terwijl ik best nieuwsgierig ben.
Mag ik je uit luiïgheid Vermeer noemen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#yolo #durfteklikken #styloformod
Dat mag. Johannes mag ook. Johnny Vermeer mag ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag ik je uit luiïgheid Vermeer noemen?
Johan werkt nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat mag. Johannes mag ook. Johnny Vermeer mag ook.
Fan van wat?quote:
Dat is mijn alias op youtube.quote:
Nog even, en je mag aan het PoezeligDing van PoezeligDing zittenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is mijn alias op youtube.
http://www.youtube.com/sdvfan
Fantastisch kanaal mensen! Abonneren!
Hoelang ban staat hier op? Ik keek, maar geen idee waar ik naar moest kijken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is mijn alias op youtube.
http://www.youtube.com/sdvfan
Fantastisch kanaal mensen! Abonneren!
Heb je toevallig nog wat foto's van secretaresses van Veenstra in je binnenzak zitten?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:49 schreef Latert het volgende:
[..]
Nog even, en je mag aan het PoezeligDing van PoezeligDing zitten
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik mijn eigen filmpjes genoemd heb was ik nu al lang miljonair geweest.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoelang ban staat hier op? Ik keek, maar geen idee waar ik naar moest kijken.
Dat zijn de simpele geesten, stel je voor dat het ergens over gaat en je niet ergens aan mag zitten. Ik ben 85 daar moet je ziek voor zijn om aan te willen zitten. Ik heb een commerciële website voor necrofielen, maar ik schat zo in dat de overheidstoelage dat je niet toestaatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:49 schreef Latert het volgende:
[..]
Nog even, en je mag aan het PoezeligDing van PoezeligDing zitten
Kom op, jezelf een oud lijk vinden getuigt niet van veel zelfrespect.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat zijn de simpele geesten, stel je voor dat het ergens over gaat en je niet ergens aan mag zitten. Ik ben 85 daar moet je ziek voor zijn om aan te willen zitten. Ik heb een commerciële website voor necrofielen, maar ik schat zo in dat de overheidstoelage dat je niet toestaat
Als je 15 was had ik het overwogen, anders te oud.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat zijn de simpele geesten, stel je voor dat het ergens over gaat en je niet ergens aan mag zitten. Ik ben 85 daar moet je ziek voor zijn om aan te willen zitten. Ik heb een commerciële website voor necrofielen, maar ik schat zo in dat de overheidstoelage dat je niet toestaat
Integendeelquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:54 schreef Latert het volgende:
[..]
Kom op, jezelf een oud lijk vinden getuigt niet van veel zelfrespect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |