Ik zou haar wel willen volyoghurten.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:27 schreef marcodej het volgende:
Ik was vroeger altijd verliefd op Anita.
Of een ongeneeslijke ziekte.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:27 schreef PoezeligDing het volgende:
En de doodstraf toepassen op een topic openen wat je niet gesloten hebt?
Het is een vraag , geen verwensingquote:
dat doe je maar in China/USAquote:Op maandag 24 juni 2013 23:27 schreef PoezeligDing het volgende:
En de doodstraf toepassen op een topic openen wat je niet gesloten hebt?
Nou nou noutwitter:deschreeuw twitterde op maandag 24-06-2013 om 23:28:41Als Witzier terminaal is kom ik met veel plezier filmen #emoslet #KvdB reageer retweet
Waarom zou ik? Waarom open jij geen topics als een dolle in de VS of China? Je post hier nog geen drol.quote:
Open riool dat internet.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:30 schreef tralalala het volgende:
Nou nou noutwitter:deschreeuw twitterde op maandag 24-06-2013 om 23:28:41Als Witzier terminaal is kom ik met veel plezier filmen #emoslet #KvdB reageer retweet
Ergens nog wel een punt ook. Dat sensatiegezoek ook altijd. Vier en treur lekker in besloten kring, ik hoef het niet te zienquote:Op maandag 24 juni 2013 23:30 schreef tralalala het volgende:
Je bent een soort van Henkie voor me. Je komt op voor de zwakkerenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Waarom open jij geen topics als een dolle in de VS of China? Je post hier nog geen drol.
Niet mijn soort televisie inderdaad.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:30 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ergens nog wel een punt ook. Dat sensatiegezoek ook altijd. Vier en treur lekker in besloten kring, ik hoef het niet te zien
Ik ken geen Henk, maar jij bent een Ingrid en voelt je aangesproken?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:31 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je bent een soort van Henkie voor me. Je komt op voor de zwakkeren
Nou dan gaat hij lekker fappen op Dionne in zijn witte Scapino sokken, maar die aids TTs verspreiden zich als de mazelen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:30 schreef Latert het volgende:
Wat een haat op superneger. Dione Stax is gewoon een geil wijf, en zo kan je tenminste weer lekker snel posten.
Takelt ook aardig af.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet mijn soort televisie inderdaad.
Geef mij maar de programma's van Alberto Stegeman!
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ken geen Henk, maar jij bent een Ingrid en voelt je aangesproken?
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dan gaat hij lekker fappen op Dionne in zijn witte Scapino sokken, maar die aids TTs verspreiden zich als de mazelen.
Ga eens onder een vent liggen met je verzuurde doosquote:Op maandag 24 juni 2013 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dan gaat hij lekker fappen op Dionne in zijn witte Scapino sokken, maar die aids TTs verspreiden zich als de mazelen.
Ik kijk liever de uitzending dan wat jij nu post.. Misschien leuk voor later.quote:
Ze is onvruchtbaar he door een auto-ongeluk op haar veertiendequote:Op maandag 24 juni 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen zijn er uit haar doos gekomen?
Dat kan ik mij niet.... herinneren. huhuhuhquote:Op maandag 24 juni 2013 23:33 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ze is onvruchtbaar he door een auto-ongeluk op haar veertiende
Ik lul ook maar wat. Tijd voor Henkiequote:Op maandag 24 juni 2013 23:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat kan ik mij niet.... herinneren. huhuhuh
Nee manquote:Op maandag 24 juni 2013 23:33 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ze is onvruchtbaar he door een auto-ongeluk op haar veertiende
quote:Anno 2005 is ze woonachtig in Blaricum. Witzier is eerst getrouwd geweest met Peter Ruitenbeek. Hierna is ze tot 2001 getrouwd geweest met televisieproducent Jeroen van Baaren. Uit het tweede huwelijk kreeg ze twee kinderen, zoon Bram (1992) en dochter Julia (1997).
Sinds 2003 heeft ze een relatie met Michel Nillesen. Ze leerde hem kennen als productieleider bij Memories.[1]
Ze is in ieder geval bekend in de TV wereldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |