quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:50 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Herstel: Jij vindt het ontzettende kletskoek. Maar goed, als je als een kleuter door wil drammen dat wat jij vindt pertinent ook zo is, dan moet je dat lekker doen. Veel plezier nog.
Goed punt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:50 schreef k_man het volgende:
Steek je energie liever in het vinden van leuke foto's.
Ze heeft gelijk. Jij bent de hele tijd aan het doordrammen hier.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: presenteer je dit nou als een feit of als jouw mening?
Ik kijk meestal naar de extreem dure huizen. Rijke mensen kunnen het zich verantwoorden om toe te geven aan heel persoonlijke wensen, uitgesproken smaken en bepaalde rariteiten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Goed punt.
Hoe vinden jullie eigenlijk opmerkelijke foto's? Loop je daar zomaar toevallig tegenaan of is het een kwestie van de hele site afspeuren in bepaalde wijken of prijsklassen of zo?
De hele tijd zelfs. Goh. In die ene post die ik inhoudelijk aan die reisfoto's besteed had? Want voor de rest heb ik alleen maar met hem ingestemd (i.c.: ja, het is een mening).quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Jij bent de hele tijd aan het doordrammen hier.
Ik heb het teruggelezen en het klopt niet wat je nu zegt. Daarnaast gedraag je je als een hork en dat vind ik ook niet echt gepast in dit topic. Hij geeft zijn mening en jij reageert daar nogal onfatsoenlijk op.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:07 schreef k_man het volgende:
[..]
De hele tijd zelfs. Goh. In die ene post die ik inhoudelijk aan die reisfoto's besteed had? Want voor de rest heb ik alleen maar met hem ingestemd (i.c.: ja, het is een mening).
Onfatsoenlijk! Toe maar!quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb het teruggelezen en het klopt niet wat je nu zegt. Daarnaast gedraag je je als een hork en dat vind ik ook niet echt gepast in dit topic. Hij geeft zijn mening en jij reageert daar nogal onfatsoenlijk op.
Tja, 'niet normaal', 'onfatsoenlijk', dat zijn ook maar meningen, meid.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als je niet normaal kunt reageren, reageer dan helemaal niet.
Die van de douche kwam ik toevallig tegen omdat ik een goedkope huurwoning zocht (fijne discussie ook, gaan we bij elke foto een discussie houden wie het wel opmerkelijk vind en wie niet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Goed punt.
Hoe vinden jullie eigenlijk opmerkelijke foto's? Loop je daar zomaar toevallig tegenaan of is het een kwestie van de hele site afspeuren in bepaalde wijken of prijsklassen of zo?
Jazeker. Ik heb zijn mening (let wel, het is een mening!) bestempeld als kletskoek. Dat is natuurlijk alle perken te buiten. Op de Telegraafsite zou ik er waarschijnlijk een ban voor krijgen. Zulke woorden zijn niet netjes, oh nee!quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Overigens, 'zieke crib'? Ben je 12 of zo?
er staan allemaal rozen in plastic in de vazenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:00 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Veel te hoge vraagprijs (174K) voor dit armzalige flatje dat van binnen ook nog eens een sneue boel is. Je kunt in deze buurt in Utrecht appartementen van vergelijkbare afmetingen (èn veel beter onderhouden) krijgen voor zo'n 120-135K... )
Oh, er zit wel een tuin bij, hoera. Maar opruimen was óók hier kennelijk al teveel gevraagd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ruik een enorm echtscheidingsdrama...
hahaha dat is vertekend beeld hoor op een andere foto blijft er nog veel tafel over.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:03 schreef xibalba het volgende:
Praktisch, zo'n tafel:
[ afbeelding ]
Edit:
Op andere foto's is te zien dat dit wel een verkeerde indruk wekt...
(Tevens zebra boven de trap en kerstboom op zolder)
nou ja om op jouw echtscheiding terug te komen, misschien dat er in de loop van de tijd nog wat geprobeerd is met het meebrengen van een roosquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:54 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Nou je het zegt. Tsja de rozenhandel op de terrasjes loopt niet zo lekker op 't moment...
Haha, niet één roos, maar vele, zo te zien. Treurig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:58 schreef Gits het volgende:
[..]
nou ja om op jouw echtscheiding terug te komen, misschien dat er in de loop van de tijd nog wat geprobeerd is met het meebrengen van een roos
dat drama zal wel meevallen, het staat al 6+maanden te koop, haast hebben ze dus niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:00 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Veel te hoge vraagprijs (174K) voor dit armzalige flatje dat van binnen ook nog eens een sneue boel is. Je kunt in deze buurt in Utrecht appartementen van vergelijkbare afmetingen (èn veel beter onderhouden) krijgen voor zo'n 120-135K... )
Oh, er zit wel een tuin bij, hoera. Maar opruimen was óók hier kennelijk al teveel gevraagd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ruik een enorm echtscheidingsdrama...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |