Nee, maar dat is wel zijn doelgroep tochquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Er staan drie huizen in die post. Ik neem aan dat je de eerste bedoelt.
Overigens, 'zieke crib'? Ben je 12 of zo?
Dan ben ik blij met mijn biblebelt-kerkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:17 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Kom eens van zaterdag op zondag hier slapen. Gaat gewoon geautomatiseerd elke zondag 0730 5min (opstaan kerkgangers) en 0830 10min (de mis begint).
Alsof er iemand in je kamer met een tang op een pan staat te rossen >200 keer.
* Ireth probeert een M&M omhoog te hoesten...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:00 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd of in Derde Wereldlanden de mensen in hun plaggenhutten posters van Nederlanders op klompen hebben_
ben 14 kom misschien wat jonger overquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Er staan drie huizen in die post. Ik neem aan dat je de eerste bedoelt.
Overigens, 'zieke crib'? Ben je 12 of zo?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Andersom niet, niets zo irritant als loeiende kerkklokken en een dreunend kerkorgel tegenover je huis terwijl je met een kater in bed ligt. Mijn vriendin heeft ook eens tegenover een kerk gewoond, op zondagmorgen was het alsof je zelf midden in de kerk zat...
de woning is ook vlakbij de martini toren, dan wen je snel genoeg aan kerkklokkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:15 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Hij bedoelt dus of de klokken op zondag 0830 geluid worden.
Zo ja, dan zou ik er never gaan wonen.
Dit interieur noemen ze toch 'koloniaal'? Ik vind het wel mooi.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:31 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wauw, ik vind het apart en zelfs mooi. Veel kleuren variaties,open en kunstig.
Fraai houtwerk ook!
Ik presenteer het niet als feit, ik zeg enkel dat ik "persoonlijk van mening ben dat...". De woorden "ik vind" lijken me ook voor jou prima te begrijpen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat een enorme kletskoek. Ja, het zou een beetje vreemd zijn om andermans vakantiefoto's aan de muren te hangen, maar daar heeft dit niks mee te maken. Dit zijn geen vakantiekiekjes ter herinnering, dit is fotografie als kunstvorm. Ik mag van jou zeker ook geen portretfoto's van Anton Corbijn aan de muur hangen, tenzij ik de geportretteerde persoonlijk ontmoet heb?
Maar door je formulering vind je het dus niet alleen voor jezelf maar heb je die mening ook voor een ander.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:57 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Ik presenteer het niet als feit, ik zeg enkel dat ik "persoonlijk van mening ben dat...". De woorden "ik vind" lijken me ook voor jou prima te begrijpen.
Haha, dat klopt. Zodra ik die term bij een muziekrecensie zie staan dan stop ik met lezen want dat betekent voor mij "de recensent heeft geen flauw idee hoe deze muziek te benoemen". Ik neem aan dat hetzelfde geldt voor bouwstijlen, inrichtingen enzovoorts.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Als je niet precies weet wat voor mengelmoesje van stijlen het is, dan noem je het gewoon 'eclectisch'. Altijd goed.
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar door je formulering vind je het dus niet alleen voor jezelf maar heb je die mening ook voor een ander.
quote:
Daar staat 'je moet naar mijn mening', niet 'voor mezelf vind ik dat'.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:12 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart, met daarbij als kanttekening dat als je zulke uitgesproken foto's ophangt, je ze naar mijn mening wel zelf genomen moet hebben.
Ah, dus nu mag ik op Fok! niet meer zeggen wat mijn mening is, want dat is dan flauwekul. Punt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
Daar staat 'je moet naar mijn mening', niet 'voor mezelf vind ik dat'.
Het was me helemaal duidelijk dat jij dat vindt. Ik gaf aan dat wat jij vindt ontzettende kletskoek is. Ook dat lijkt me niet zo lastig te begrijpen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:57 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Ik presenteer het niet als feit, ik zeg enkel dat ik "persoonlijk van mening ben dat...". De woorden "ik vind" lijken me ook voor jou prima te begrijpen.
Herstel: Jij vindt het ontzettende kletskoek. Maar goed, als je als een kleuter door wil drammen dat wat jij vindt pertinent ook zo is, dan moet je dat lekker doen. Veel plezier nog.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Het was me helemaal duidelijk dat jij dat vindt. Ik gaf aan dat wat jij vindt ontzettende kletskoek is. Ook dat lijkt me niet zo lastig te begrijpen.
Ik ben 27 en vind hier niets bijzonders aan. Hooguit ietwat gedateerd. Zo was ooit de situatie bij ons thuis ook, en in talloze andere klein jaren '60 en '70 badkamersquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef Elvi het volgende:
Geen Funda maar een foto van een sociale huurwoning (waar ik trouwens op gereageerd heb)
Hele bijzondere douche constructie:
[ afbeelding ]
het is anders best opmerkelijk dan de warm en koud water toevoer niet op dezelfde plek binnenkomen andersquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:03 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ik ben 27 en vind hier niets bijzonders aan. Hooguit ietwat gedateerd. Zo was ooit de situatie bij ons thuis ook, en in talloze andere klein jaren '60 en '70 badkamers
Ik ben bijna 47 en heb nog nooit in een huis gewoond met zo'n vreemde constructie in de badkamer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:03 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ik ben 27 en vind hier niets bijzonders aan. Hooguit ietwat gedateerd. Zo was ooit de situatie bij ons thuis ook, en in talloze andere klein jaren '60 en '70 badkamers
Hoezo? Koud water komt van beneden, warmwater van de CV combiketel op zolder. Gewoon een goedkope woningbouw-oplossing. Klaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:05 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
het is anders best opmerkelijk dan de warm en koud water toevoer niet op dezelfde plek binnenkomen anders
Je wilt toch niet zeggen dat zoiets 'normaal' is?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:09 schreef Ivo1985 het volgende:
Hoezo? Koud water komt van beneden, warmwater van de CV combiketel op zolder. Gewoon een goedkope woningbouw-oplossing. Klaar.
Je zegt toch wat je vindt dat een ander moet doen, of ontken je dat nog steeds?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:20 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Ah, dus nu mag ik op Fok! niet meer zeggen wat mijn mening is, want dat is dan flauwekul. Punt.
Bijzonder...
Dit was volgens mij ook 60 jaar geleden niet 'normaal' hoor...quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat zoiets 'normaal' is?
Zestig jaar geleden misschien, maar nú toch niet meer?
Ik vind de hele dag dingen die anderen moeten doen. Ik vind bijvoorbeeld dat bejaarden die de hele dag niets te doen hebben niet na 5 uur boodschappen moeten doen als het werkende plebs los komt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je zegt toch wat je vindt dat een ander moet doen, of ontken je dat nog steeds?
Hij zei ook al dat het gedateerd is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat zoiets 'normaal' is?
Zestig jaar geleden misschien, maar nú toch niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |