Fierroquote:Op maandag 24 juni 2013 22:01 schreef Sejt het volgende:
Doelsaldo even opgekrikt tegen de nummer 5: AZ.
[ afbeelding ]
Donny Gorter is hier in 2022 coach van Utrecht.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:01 schreef Sejt het volgende:
Doelsaldo even opgekrikt tegen de nummer 5: AZ.
[ afbeelding ]
Nee hoor. Ik heb ook wel eens gehad dat een spits het op zijn heupen kreeg in een wedstrijdquote:
Bingo.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Carlos Fierro, de Mexicaan van Chivas?
Neh, da's Hovvquote:
Hier werd het meestal in speelronde 31 beslecht, een game zoals iemand hier had (hij iets van 75 punten, de rest 48, met nog flink wat wedstrijden te gaan) heb ik nog niet meegemaaktquote:Op maandag 24 juni 2013 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
6 wedstrijden voor het einde al kampioen op 9 maart
Na 28 wedstrijden heb ik 75 punten en de nummer 2 FC Twente maar 56quote:Op maandag 24 juni 2013 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier werd het meestal in speelronde 31 beslecht, een game zoals iemand hier had (hij iets van 75 punten, de rest 48, met nog flink wat wedstrijden te gaan) heb ik nog niet meegemaakt
Doe je netjesquote:Op maandag 24 juni 2013 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Na 28 wedstrijden heb ik 75 punten en de nummer 2 FC Twente maar 56. Nu kan ik mooi de resterende wedstrijden de jeugd een kans geven
En voor de CL gaan natuurlijk. Bekertje ook nog winnen. Niks mis mee.
Ja dit is wel een belachelijk goed seizoen jaquote:Op maandag 24 juni 2013 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe je netjesIk heb rond de 28 wedstrijden meestal een puntenaantal van +/- 65, met Ajax op ongeveer 6 á 7 punten achterstand, PSV/Vitas/Utreg daar weer 4 punten achter en dan heb je de rest pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:41 schreef Sejt het volgende:
Deze speler (zie spoiler) werd me al meerdere keren aanbevolen door m'n scouts. Alle rapporten waren 4,5 of 5 sterren. Qua positie zou deze jongen perfect in m'n team passen als Complete Forward. (combinatie van Target Man en Poacher)
Een waarde van 2,4 mln voor een 18-jarige indiceert een vraagprijs van hoogstens 20 miljoen. Dus ik wilde mijn transferbudget van ongeveer 80 miljoen weleens aan gaan spreken.
Mijn eerste 5 boden werden lachend van tafel geveegd door Stade Rennais. Toen ik op de 15 miljoen kwam - ik vreesde het al - kwamen ze met een tegenbod van 40 miljoen + 25% van de winst bij doorverkoop!
Dat was wel erg gortig voor een 18 jarige met amper 20 wedstrijden in het 1e van Stade Rennais. Maar goed, ik zag het wel zitten in deze spits.
Uiteindelijk werden ik en Stade Rennais het eens met een transfersom van 27 miljoen + 10% van de winst bij verkoop. Absoluut een record voor Feyenoord qua uitgaven, indien het allemaal doorging.
Ik mocht dus een contract aan gaan bieden.
Meneer de zaakwaarnemer stelde het volgende voor: 44,5k per week, 11k per wedstrijd, 1,1mln aan agent fee en 'Rotatie' als status.
*slik*
Uiteindelijk kon ik het salaris nog wel naar beneden krijgen tot 36,5k per week, maar de andere bonussen waren blijkbaar niet onderhandelbaar.
Dat was me toch allemaal wel te gortig. Zo'n contract zou een 18-jarig ventje, toptalent of niet, bovenaan de loonlijst van Feyenoord zetten. Het zou binnen m'n budget passen, maar totaal niet in lijn met de rest van m'n spelers. Daarnaast heb je nooit zekerheid dat genoemde speler uiteindelijk ook zijn PA gaat halen.
Dus ik ben uiteindelijk de kamer uitgewandeld en heb meneer succes gewenst met, waarschijnlijk, een mooie transfer naar bv. Barcelona of een andere topclub.
Ik ken m'n grenzen.Dat is inderdaad wel erg veel geld voor zo iemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wel in de gaten houden hoe hij het verder doet in zijn carriere natuurlijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel erg veel geld voor zo iemand.
Nu wel in de gaten houden hoe hij het verder doet in zijn carriere natuurlijk.
Deze speler (zie spoiler) werd me al meerdere keren aanbevolen door m'n scouts. Alle rapporten waren 4,5 of 5 sterren. Qua positie zou deze jongen perfect in m'n team passen als Complete Forward. (combinatie van Target Man en Poacher)
Een waarde van 2,4 mln voor een 18-jarige indiceert een vraagprijs van hoogstens 20 miljoen. Dus ik wilde mijn transferbudget van ongeveer 80 miljoen weleens aan gaan spreken.
Mijn eerste 5 boden werden lachend van tafel geveegd door Stade Rennais. Toen ik op de 15 miljoen kwam - ik vreesde het al - kwamen ze met een tegenbod van 40 miljoen + 25% van de winst bij doorverkoop!
Dat was wel erg gortig voor een 18 jarige met amper 20 wedstrijden in het 1e van Stade Rennais. Maar goed, ik zag het wel zitten in deze spits.
Uiteindelijk werden ik en Stade Rennais het eens met een transfersom van 27 miljoen + 10% van de winst bij verkoop. Absoluut een record voor Feyenoord qua uitgaven, indien het allemaal doorging.
Meneer de zaakwaarnemer stelde het volgende voor: 44,5k per week, 11k per wedstrijd, 1,1mln aan agent fee en 'Rotatie' als status.
*slik*
Uiteindelijk kon ik het salaris nog wel naar beneden krijgen tot 36,5k per week, maar de andere bonussen waren blijkbaar niet onderhandelbaar.
Dat was me toch allemaal wel te gortig. Zo'n contract zou een 18-jarig ventje, toptalent of niet, bovenaan de loonlijst van Feyenoord zetten. Het zou binnen m'n budget passen, maar totaal niet in lijn met de rest van m'n spelers. Daarnaast heb je nooit zekerheid dat genoemde speler uiteindelijk ook zijn PA gaat halen.
Dus ik ben uiteindelijk de kamer uitgewandeld en heb meneer succes gewenst met, waarschijnlijk, een mooie transfer naar bv. Barcelona of een andere topclub.
Ik ken m'n grenzen.Zo bijzonder vind ik 'm niet. Bijna 30 miljoen is echt veel en veel te veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Idd, zulke knullen zijn voor hooguit 5M ook wel te vinden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo bijzonder vind ik 'm niet. Bijna 30 miljoen is echt veel en veel te veel.
*slik*
Ik ken m'n grenzen.Ik heb ook wel eens veel geld neergelegd voor zulke talenten. Maar 40 miljoen ga ik echt niet betalen. Daar kan ik nog zoveel meer talenten van halen voor hetzelfde geld. Die even goed kunnen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Southampton.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
Adviseer me eens een leuk team met een relatief hoog budget en mogelijkheid om te groeien. Liefst met suikeroom. En dan doel ik niet op Madrid, Barca of Manu...
Wil een nieuwe game starten.
Ik heb een keer 40 miljoen betaald voor een 30-jarige C. Ronaldoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens veel geld neergelegd voor zulke talenten. Maar 40 miljoen ga ik echt niet betalen. Daar kan ik nog zoveel meer talenten van halen voor hetzelfde geld. Die even goed kunnen worden.
Totally worth it.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:28 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik heb een keer 40 miljoen betaald voor een 30-jarige C. Ronaldo. Ik had het geld en het is C. fucking Ronaldo
. Heeft uiteindelijk nog 3 spelers begeleid en toen had ik ineens 3 C. Ronaldo-klonen rondlopen
.
http://www.aidtheboss.com(...)3-sugar-daddy-clubs/quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
Adviseer me eens een leuk team met een relatief hoog budget en mogelijkheid om te groeien. Liefst met suikeroom. En dan doel ik niet op Madrid, Barca of Manu...
Wil een nieuwe game starten.
Kijk, thanx!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:32 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
http://www.aidtheboss.com(...)3-sugar-daddy-clubs/
Indicatie van de transferbudgetten:quote:
Oh is ie weg? Dan is het geen optie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar zul je wel flink moeten bezuinigen, niet ? Aangezien de sugardaddy weg is.
quote:
klikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar selecteren jullie een assistent op?
Ik heb nu alweer een assistent die met pensioen gaat en een assistent moet zoveel kunnen.
Maar ze moeten zoveel goede stats en dingen hebben. Ik kan er maar 1 vinden die goed is en die wil niet komen.quote:
Als ik met een klein team speel en geen goeie heb zoek ik er altijd eentje die de kaliteit- en het potentieel van spelers kan beoordelen, een beetje kan trainen en een redelijk aanpassingsvermogen heeft. Verder zal het me worst wezen, ik doe toch bijna alles zelfquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ze moeten zoveel goede stats en dingen hebben. Ik kan er maar 1 vinden die goed is en die wil niet komen.
Zoals Drizz zegt. Er zijn maar weinig assistenten die alle stats op een goed niveau hebben. Je moet door middel van die site een combinatie vinden die bij jouw speelstijl past.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ze moeten zoveel goede stats en dingen hebben. Ik kan er maar 1 vinden die goed is en die wil niet komen.
Issie niet waardquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze willen 28 miljoen voor hem.
Waarom is iedere speler zo teringduur?quote:
Veel teams in mijn game gebruiken deze tacktiek, en ik wil een tactiek gebruiken dat erg sterk tegen deze is. Ik gebruik nu een 4-4-2 ruit, is dat te doen? Ben pas aan het begin van het seizoen, dus ik kan nog niet zeggen of 'ie effectief is.quote:
Bij een 4-2-3-1 dek ik de voorste 4 spelers met altijd druk zetten en op zwakke been zetten. Als ik een veel minder team heb speel ik counter (4-4-2 of 4-5-1 inverted pyramid) en voeg er mandekking aan toe.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Veel teams in mijn game gebruiken deze tacktiek, en ik wil een tactiek gebruiken dat erg sterk tegen deze is. Ik gebruik nu een 4-4-2 ruit, is dat te doen? Ben pas aan het begin van het seizoen, dus ik kan nog niet zeggen of 'ie effectief is.
Wel een mooie complete spits. En hij gaat waarschijnlijk nog veel beter wordenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Omlaag gepraat naar 23 miljoen plus 1.1 na 30 goals. Nog steeds zo veel;quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wel een mooie complete spits. En hij gaat waarschijnlijk nog veel beter worden
Waarom niet.quote:
Magneet ja?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:43 schreef fabio070 het volgende:
wuut, een Litouwse zakenmagneet steekt 153 miljoen euro in PSV ... dit is bizar veel of heb ik het verkeerd?
Omdat je zulke spelers ook voor de helft van die prijs kunt krijgen (al worden ze dan op 3M geschat en kosten ze je alsnog 15M, maar dat terzijdequote:
Zal ik zijn CA en PA eens checken?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat je zulke spelers ook voor de helft van die prijs kunt krijgen (al worden ze dan op 3M geschat en kosten ze je alsnog 15M, maar dat terzijde)
quote:
Sowieso zet ik altijd druk en op zwak been zetten op elke aanvallende middenvelder, spits doe ik altijd mandekking en zwakke been. Meestal zet ik tackelen ook op hard. En counteren uiteraard. Ben nu die touchline instructions aan het proberen dat de meeste ballen naar de flank worden weggewerkt, en dat er meer voorzetten naar het strafschopgebied gaan (heb 3 goede koppers in m'n aanval), en soms de vleugels benutten bij een counteraanval.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij een 4-2-3-1 dek ik de voorste 4 spelers met altijd druk zetten en op zwakke been zetten. Als ik een veel minder team heb speel ik counter (4-4-2 of 4-5-1 inverted pyramid) en voeg er mandekking aan toe.
Ik heb ook zo'n soort speler rondlopen, is net nieuw. Heb ik gratis gehaaldquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
vd Boomen van Ajax.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:52 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand een heel goede VM aanraden ?Heb nu Simao en Ferguson ( die is oud en speelt meestal CM) maar heb een frisse kracht nodig die ook goede stats heeft
[ afbeelding ]
Simao is wel een beest en transfervrij gekomen
Nicequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n soort speler rondlopen, is net nieuw. Heb ik gratis gehaald
[ afbeelding ]
Die speelt ook in mijn save bij Ajaxquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:52 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand een heel goede VM aanraden ?Heb nu Simao en Ferguson ( die is oud en speelt meestal CM) maar heb een frisse kracht nodig die ook goede stats heeft
[ afbeelding ]
Simao is wel een beest en transfervrij gekomen
Opstarten, dan zie je het vanzelfquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben niet bekend met steam. Hoe weet ik of de laatste update/patch van FM is geinstalleerd?
quote:
Mooi verhaal! Ik weet ook niet wat ik zou doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Ha, ik zag dat dit topic er nog was.
Laat ik maar even mijn carrière vertellen:
Ik begon als manager van Nederland -21 (met een amateur pre-experience) . Hoefde eigenlijk geen flikker te doen, op een paar wedstrijdjes na, dus dat ging al snel verloren. Op het EK-21 in Israël kwam ik dan ook de groepsfase niet eens door. Daarna een tijdje werkloos gezeten, tot ik bij het Noorse Rannheim uit de tweede divisie aan de slag mocht. Ik kreeg iets van 9 wedstrijden om me te bewijzen. Ik stond bij aanvang 9e, en werd 8e. Maar de competitie was doodsaai, dus ik nam eind 2013 ontslag.
Ik kon meteen instappen bij een club uit de Belgische tweede divisie: FC Brussels. Ik deed het daar redelijk, en vond het ook echt een leuke club. De financiën waren echter dramatisch: schuld van ~10 miljoen en dat met een clubwaarde van 750 K. Maarja, ik maakte het seizoen vol, tot de zomer van 2014, en toen gooide ik alle dure jongens (qua salaris) uit de selectie, en besloot om allerlei transfervrije Belgen vast te leggen. Net op dat moment werd de club echter onder curatele gesteld, waardoor al mijn transfers geblokkeerd werden en ik dus maar een paar selectiespelers had
Omdat de situatie een beetje uitzichtloos was, besloot ik daar ook maar te kappen.
En toen klopte het grote Northampton, uit de npower League 2, bij mij aan. Ik besloot de uitdaging aan te gaan, en het was echt een fantastische club. Begon in 2014, in 2015 verloor ik de finale voor promotie op Wembley, maar in 2016 werd ik 2e en kon rechtstreeks promoveren. Daar werd ik, totaal tegen de verwachting in, in 2017 6e en verloor, wederom, de finale van de play-offs op Wembley (door een goal in de laatste minuut) . Dit alles door mijn fantastische über-regen (potentieel top Premier League volgens m'n scouts
) die al bij de club zat toen ik er kwam, die de drie seizoenen achter elkaar elke keer meer dan 35 doelpunten maakte
.
Echter, nu na die verloren finale heb ik geen zin om nóg een seizoen in de League 1 door te brengen. Dus ik ging wat solliciteren, bij - wat ik dacht - veel te grote clubs: Schalke, Genoa, Hertha, Sampdoria, Frankfurt. Tot mijn stomme verbazing nam Sampdoria mijn sollicitatie aan, en nu heb ik de kans om in de Serie A aan de slag te gaan. Krijg meteen een transferbudget van 11 miljoen aangeboden, wat absurd veel is in vergelijking met de ~2 ton die ik constant bij Northampton had.
Zit alleen te twijfelen of ik het moet doenFantastische club, al heb ik nog nooit in Italië gecoached (eigenlijk alleen Feyenoord voor deze carrière
). Ben bang dat ik m'n spelers ga missen, ben er stiekem wel een beetje aan gehecht geraakt :$
Dat is het dus. Er gebeurt niks.Geen melding oid.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Opstarten, dan zie je het vanzelf
Start je alleen Steam op of ook FM13?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat is het dus. Er gebeurt niks.Geen melding oid.
Allebei. Bij het starten van een nieuw spel kan ik wel patch 13.3 kiezen ipv 13.0. Dat zal dan wel de laatste zijn neem ik aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Start je alleen Steam op of ook FM13?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Allebei. Bij het starten van een nieuw spel kan ik wel patch 13.3 kiezen ipv 13.0. Dat zal dan wel de laatste zijn neem ik aan.
Met wie ga je beginnen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ok top. Kan ik eindelijk beginnen.
Bedankt voor je hulp
Dan hou je daar mee opquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:26 schreef BDIL het volgende:
Ik heb gekozen om een club te managen en een land, nu wil ik geen bondscoach meer zijn![]()
Dat vraagt om een video idd!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef Sejt het volgende:
De tering, Fierro neemt net een bal op magische wijze mee tussen 2 tegenstanders in een counter, gaat alleen op de doelman af, maar legt 'm uiteindelijk tussen - alweer - 2 man magistraal breed voor Guidetti, die het doel leeg heeft.
Wat een speler.![]()
Zal 'm zo even uploaden.
Ik ben ontslagenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan hou je daar mee op
edit: op dat ding bovenin het menu op "club/land" klikken, naar het land gaan en "carriére beëindigen" oid
Om het spel even onder de knie te krijgen Real Madrid. Daarna met Feyenoord de wereld veroverenquote:
Dan speel je de wedstrijd af en begin je met recorden als de actie begint? En daarna klik je rechtsboven op Aangepaste Hoogtepunten uploaden.quote:
Jan wie?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb de nieuwe Jan Mjolby en Christian Eriksen onder contract staan
Oude Deense speler. http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_M%C3%B8lbyquote:
Done, komt eraanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan speel je de wedstrijd af en begin je met recorden als de actie begint? En daarna klik je rechtsboven op Aangepaste Hoogtepunten uploaden.
Heel smooth gedaanquote:
Pareltje hoorquote:
Dankje.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Mooi verhaal! Ik weet ook niet wat ik zou doen
Dat kan ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:38 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Dankje.
En wat denk je, ik ben gewoon een nieuwe carrière begonnen met .. MVV
Tja, je zult altijd zien dat de kutste keepers er 5 doorlaten tegen een concurrent en tegen jou een wereldpot keepenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:30 schreef Sejt het volgende:
Echt hè, hoe kan dit nou weer...
[ afbeelding ]
Keeper van Den Bosch:
[ afbeelding ]
Ik wil straftraining kunnen geven, en wel nu!
Ik had nog wel Shoot on sight aangezet als shout, omdat ik verwachtte dat Den Bosch een muur van verdedigers zou bouwen. En de keeper had uiteindelijk geen bijzondere rating, een 7.10 ofzo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, je zult altijd zien dat de kutste keepers er 5 doorlaten tegen een concurrent en tegen jou een wereldpot keepen
Dan ben je bij deze een noob.quote:
Een eckte noob speelt idd met Real, Barca of Bayern 14.gifquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:00 schreef Tjacka het volgende:
ik ben nu met real bezig
want ik verloor alles met ajakkes
ik bedoelde chelseaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een eckte noob speelt idd met Real, Barca of Bayern 14.gif
Vooruit, laten we de (sub)top van de PL ook meetellen. Maar meer niet, want dan ben je geen noob meer.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wacht, wat?
VItesse, PSV, Twente en Groningen zich allemaal geplaats voor de 1ste ronde van de EL.
Beste jaar ooit voor Nederland, nu al.
Eigen staf heb je niet. Je kunt wel huidige staf ontslaan en nieuwe trainers/fysiologen/etc contracterenquote:
Ja, helemaal verbaasd dat Groningen zowaar iets heeft gewonnen. Ze staan 162ste, zelfs nog achter VVV dat 161ste staat.quote:
En nu eens met FM13!quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als het goed loopt is het inderdaad een lekker spelHier even gauw uit m'n geheugen mijn 5 seizoenen met Twente:
2011-2012: JC Schaal, beker, kampioen, eerste knockoutfase CL eruit.
2012-2013: JC Schaal, beker, kampioen, eerste knockoutfase CL eruit.
2013-2014: JC Schaal, beker, kampioen, CL-groep eruit (werd 3e), 2e knockoutfase EL eruit.
2014-2015: JC Schaal, beker, kampioen, tweede knockoutfase CL eruit.
2015-2016: JC Schaal, beker, kampioen, CL-groep eruit (werd 3e), halve finale EL bereikt.
2016-2017: JC Schaal, staat verder op pauze (ergens in november ofzo).
Ben nu lekker bezig met Stranraer en de enige overgebleven uitdager voor de titel is Clyde. Ik moest ergens tussen plek 5 en 8 eindigen, maar het gaat heel erg lekker:
[ afbeelding ]
13 is idd beter qua overzichten (training, posities van spelers, key attributes van rollen, etc) en training, maar ik hou gewoon meer van 12quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:16 schreef Binamin het volgende:
Sommige mensen vinden dit spel te ingewikkeld. Te veel functies en opties enzo. Voor mij zijn er niet genoeg functies en kan het nooit complex genoeg. 12 is veels te beperkt imo.
12 is gewoon makkelijker ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
13 is idd beter qua overzichten (training, posities van spelers, key attributes van rollen, etc) en training, maar ik hou gewoon meer van 12
Ik was 6 wedstrijden voor het einde kampioen. Maar nu laat ik mijn talenten spelen en die winnen ook moeiteloosquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:24 schreef Binamin het volgende:
Als ik in de eredivisie altijd mijn sterkste team zou opstellen zou ik denk ik elke wedstrijd winnen. Het is dat ik talenten de kans wil geven om te groeien, anders ben ik nu elk seizoen 10 wedstrijden voor het einde van de competitie al kampioen.
Maar je mist wel een hoop.quote:
Ik speel met GAE en ben nu in 2025. Vorig jaar de CL-finale verloren van Barcelonaquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:29 schreef Binamin het volgende:
Ja lekker is dat he. Met wie speel je en hoe ver ben je?
Ik heb al best veel aanbiedingen gedaan. Maar ik stap in een game echt nooit over naar een andere club. Gaat je opvolger het zeker verneuken bij de club die jij zo zorgvuldig hebt opgebouwdquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mwhehe, ik heb Schotland, Engeland, Nederland en Duitsland in mijn game geladen en elke keer als ik "manager X vertrekt bij club Y" lees zie ik mijn naam erbij staan. Zelfs bij AGOVV, Ebbsfleet en Carl-Zeiss Jena, alleen omdat ik het goed doe met een boutploeg uit het uiterste zuidwesten van Schotland
Waarom kies je zo'n kutclubquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tjelsea
hij gooit alles in de 16 en terry kopt alles er in
Ik ga ook nooit weg hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al best veel aanbiedingen gedaan. Maar ik stap in een game echt nooit over naar een andere club. Gaat je opvolger het zeker verneuken bij de club die jij zo zorgvuldig hebt opgebouwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga ook nooit weg hoorJa maar niet in-game. Ik zou nooit een clubhopper game kunnen beginnen. Dan begin ik wel opnieuw een game als ik met een andere club wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik heb dat wel een keer geprobeerd in 2008. Toen had ik met Manchester City alles gewonnen wat er te winnen viel en wou ik iets anders. Was alleen Osasuna vrij toenquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, clubhoppen vind ik ook helemaal niks
Meid, wat naar... ik heb hier een centrale verdediger die pas over 183 dagen terug isquote:
oke ik post hier wel niet meerquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meid, wat naar... ik heb hier een centrale verdediger die pas over 183 dagen terug is
Hij wil zonodig noob zijn, dan krijg je ditquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:56 schreef BlaBla87 het volgende:
![]()
Je laat je toch niet wegpesten door een FM12 spelert!
Ja en daar dan 6 van. In de beginperiode bij GAEquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meid, wat naar... ik heb hier een centrale verdediger die pas over 183 dagen terug is
hij kan toch wel normaal doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:56 schreef BlaBla87 het volgende:
![]()
Je laat je toch niet wegpesten door een FM12 spelert!
Ja kan er wel mee te maken. Meestal kan je dat goed opbouwen in de voorbereiding en tijdens de competitie niet te zwaar zetten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:04 schreef Binamin het volgende:
Maar om even terug te komen op mijn vraag. Heeft trainingsintensiteit wat te maken met blessures?
Uhu, in de voorbereiding zet ik conditie zeer zwaar en bouw dat later af naar teamwork/automatismen gemiddeld. De andere trainingen wissel ik af tussen aanvallende impulsen en defensief positie kiezen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja kan er wel mee te maken. Meestal kan je dat goed opbouwen in de voorbereiding en tijdens de competitie niet te zwaar zetten.
Ik heb weer te overbetaald. 6 miljoen voor 14 jarige enzoquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Regentijd!Zal me verbazen als er ook maar één speler tussen zit die hoger dan 2 sterren scoort (en ik ga niet van m'n assistent uit, die heeft z'n skills op 4 en 6 staan
)
Ik ga gewoon van 12 naar 14 toequote:Op woensdag 26 juni 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind FM13 prima te doen hoor. Is wel wat moeilijker, maarja.
Je hoeft niet gelijk weer aan de slag te gaan, gewoon op vakantie gaan totdat er een leuke club/land voorbijkomtquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dat wel een keer geprobeerd in 2008. Toen had ik met Manchester City alles gewonnen wat er te winnen viel en wou ik iets anders. Was alleen Osasuna vrij toen. Toen ging ik daarheen en vond ik het kut en ben ik een nieuwe game begonnen.
WTF. Dit soort carrières kan ik alleen maar van dromen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wraak kan best lekker zijn![]()
[ afbeelding ]
Gewoon volhouden. Dan is het best te doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF. Dit soort carrières kan ik alleen maar van dromen.
Kiek em goanquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen de kakkerlakken een B team?!quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer bekerfinale verloren tegen Feyenoord doordat ik een B-team opstelde.
Het is maar een bekertjequote:Op woensdag 26 juni 2013 13:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Tegen de kakkerlakken een B team?!
Schaam je!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Tegen de kakkerlakken een B team?!
Schaam je!
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KOEKOEK SOOOOOOOOOOO!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Netjes hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Netjesquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeden tactiek (bij mij staan de poppetjes op dezelfde plekquote:
Da's best aanvallend, en 3 spelmakersquote:
Het spel is bij ook meestal best leuk om naar te kijken. Lekker tikken, driehoekjes enzo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's best aanvallend, en 3 spelmakers![]()
Heb jij nog een bepaalde tactiek om te verkopen? Ik krijg nauwelijks spelers verkocht, en al helemaal niet voor fatsoenlijke bedragen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even wat geld binnenhalenVolgend jaar veel talenten gewoon meer de kans geven.
Gewoon altijd voor het dubbele bied ik ze aan. Of ietsje hoger als ze weinig waard zijn. En je moet ze verkopen op hun hoogtepunt, en als je denkt dat ze daarna minder worden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:56 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Heb jij nog een bepaalde tactiek om te verkopen? Ik krijg nauwelijks spelers verkocht, en al helemaal niet voor fatsoenlijke bedragen.
Aanbieden zonder ze direct op de transferlijst te plaatsen dan zeker?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon altijd voor het dubbele bied ik ze aan. Of ietsje hoger als ze weinig waard zijn. En je moet ze verkopen op hun hoogtepunt, en als je denkt dat ze daarna minder worden.
Nee ik bied ze wel aan en dan staan ze op de transferlijst. En als er dan geen aanbiedingen zijn dan haal ik ze eraf. Maar het is gewoon een kwestie van timing wanneer je ze verkoopt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:09 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Aanbieden zonder ze direct op de transferlijst te plaatsen dan zeker?
Ok thanks, en overbodige spelers die nooit spelen? Hoe slijt je die, want daar ligt mijn grootste probleem.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik bied ze wel aan en dan staan ze op de transferlijst. En als er dan geen aanbiedingen zijn dan haal ik ze eraf. Maar het is gewoon een kwestie van timing wanneer je ze verkoopt.
Nou daar krijg je meestal niet het dubbele voor. Dus die moet je dan gewoon voor hun waarde laten gaan of zelfs onder hun waarde. Je kan ze ook verhuren zodat andere clubs misschien toch nog interesse krijgen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:28 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ok thanks, en overbodige spelers die nooit spelen? Hoe slijt je die, want daar ligt mijn grootste probleem.
Ben ik nu eerder kampioen geworden dan jou?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speel met GAE en ben nu in 2025. Vorig jaar de CL-finale verloren van Barcelona. Nu voor de 3e keer op rij kampioen.
Mijn vaste CV is pas over 6 maanden terugquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Staat bij mij altijd Heavy, en blessures vallen wel mee. En voortaan zet ik tackelen op Normal ipv Heavy bij AM's en Spitsen, minder gele kaarten zou wel fijn zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja kan er wel mee te maken. Meestal kan je dat goed opbouwen in de voorbereiding en tijdens de competitie niet te zwaar zetten.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een AMC die ondersteunend advanced playmaker is (en daar ook goeie stats voor heeft) kan een hele fijne TM zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:19 schreef DeHovenier het volgende:
Ik denk erover om deze tactiek te proberen:
----------P----CF--------
------------TM------------
--VL------AP------VL--
--FB--CV----CV--FB--
En dan counteren met Roaming spelers en Creatieve Vrijheid.
Is het soberzo slim om een TM als AMC te hebben?
Ja man. Daar deed ik langer over. Maar mijn eerste 3 seizoenen in de CL waren het : kwartfinale, finale, winnaar. Doe dat maar naquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben ik nu eerder kampioen geworden dan jou?
Het makkelijkste voorbeeld is Iniesta bij Barca. De enige tactiek die ik heb gehad met een TM.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:19 schreef DeHovenier het volgende:
Ik denk erover om deze tactiek te proberen:
----------P----CF--------
------------TM------------
--VL------AP------VL--
--FB--CV----CV--FB--
En dan counteren met Roaming spelers en Creatieve Vrijheid.
Is het soberzo slim om een TM als AMC te hebben?
Wil je dat even uitleggen voor mensen die nooit naar Barca kijken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het makkelijkste voorbeeld is Iniesta bij Barca. De enige tactiek die ik heb gehad met een TM.
hoe ik die binnen haalquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen?
Hij had in die editie van FM uitstekende stats voor passing en overzicht. Hij stond in de as van het veld met david villa, messi, Xavi etc. naast en voor zich.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wil je dat even uitleggen voor mensen die nooit naar Barca kijken?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een AMC die ondersteunend advanced playmaker is (en daar ook goeie stats voor heeft) kan een hele fijne TM zijn
De Vleugelspelers, Poacher (Afmaker) en Central Forward staan Aanvallend, en de AP en TM staan dan Ondersteunend ingesteld.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij had in die editie van FM uitstekende stats voor passing en overzicht. Hij stond in de as van het veld met david villa, messi, Xavi etc. naast en voor zich.
Hij werd als TM constant aangespeeld en dat resulteerde in 50+ assists per seizoen. Traditioneel gezien wijzen we de TM altijd toe aan de spits, maar een middenvelder is zo nu en dan een perfecte TM. Mijn huidige 10 is nu ook TM, die vliegt er voor minimaal 40 miljoen uit, net als de vorige.
Ik zie hele fijne mogelijkhedenquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij had in die editie van FM uitstekende stats voor passing en overzicht. Hij stond in de as van het veld met david villa, messi, Xavi etc. naast en voor zich.
Hij werd als TM constant aangespeeld en dat resulteerde in 50+ assists per seizoen. Traditioneel gezien wijzen we de TM altijd toe aan de spits, maar een middenvelder is zo nu en dan een perfecte TM. Mijn huidige 10 is nu ook TM, die vliegt er voor minimaal 40 miljoen uit, net als de vorige.
Hmm, ik zie spelers met first touch en passing op o.a. 13 en 11, dat mag wel wat hoger als je je AMC als TM in wil stellenquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
De Vleugelspelers, Poaher (Afmaker) en Central Forward staan Aanvallend, en de AP en TM staan dan Ondersteunend ingesteld.
Ik wil dan deze speler als AP inzetten:
[ afbeelding ]
en deze als zijn vervanger:
[ afbeelding ]
en deze als TM op AMC:
[ afbeelding ]
en deze als Poacher:
[ afbeelding ]
met deze baas als Poacher ernaast:
[ afbeelding ].
Eigenlijk vind ik het beter dat Moha dan TM AMC is en Cezar Complete Forward is, maar dan moet Moha wel eerst op de AMC positie getraind worden.
Wat vinden jullie ervan?
http://www.guidetofootbal(...)tions/choosing-rolesquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:45 schreef Zocalo het volgende:
Wat zijn de belangrijkste eigenschappen voor een Complete Forward in Support rol?
Kun je zo in FM13 zien hequote:Op woensdag 26 juni 2013 19:45 schreef Zocalo het volgende:
Wat zijn de belangrijkste eigenschappen voor een Complete Forward in Support rol?
Moha valt niet meer te trainen op Passen want te oud, dus Moha als 2e Poacher en Cezar als AMC TM doen dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, ik zie spelers met first touch en passing op o.a. 13 en 11, dat mag wel wat hoger als je je AMC als TM in wil stellen
Klopt, maar dit zijn er stuk of 12. Gaat mij om de belangrijkste 5 of 6.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kun je zo in FM13 zien heKlik op een speler, en selecteer rechts uit het rijtje van rollen > aanvallende rol > complete forward support
Dan zou ik eerder Mozzoni als AMC TM instellen, weet niet hoe je hem normaal gebruiktquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Moha valt niet meer te trainen op Passen want te oud, dus Moha als 2e Poacher en Cezar als AMC TM doen dan?
APs. Maar hij heeft zijn lengte en Springen niet meequote:Op woensdag 26 juni 2013 19:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder Mozzoni als AMC TM instellen, weet niet hoe je hem normaal gebruikt
wat is de echte naam van die the saint?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
De Vleugelspelers, Poacher (Afmaker) en Central Forward staan Aanvallend, en de AP en TM staan dan Ondersteunend ingesteld.
Ik wil dan deze speler als AP inzetten:
[ afbeelding ]
en deze als zijn vervanger:
[ afbeelding ]
en deze als TM op AMC:
[ afbeelding ]
en deze als Poacher:
[ afbeelding ]
met deze baas als Poacher ernaast:
[ afbeelding ].
Eigenlijk vind ik het beter dat Moha dan TM AMC is en Cezar Complete Forward is, maar dan moet Moha wel eerst op de AMC positie getraind worden.
Wat vinden jullie ervan?
Sainrimatquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:58 schreef fabio070 het volgende:
[..]
wat is de echte naam van die the saint?
Alexis Sainrimat-Moreira.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:58 schreef fabio070 het volgende:
[..]
wat is de echte naam van die the saint?
jammer genoeg niet in mijn gamequote:Op woensdag 26 juni 2013 20:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Alexis Sainrimat-Moreira.
Hij heeft 2x achtereen de Golden Boot gewonnen (topscoorder van Europa), 3x achtereen topscoorder van de ED en 2x achtereen ED Voetballer v/h Jaar
[ afbeelding ]
Ik heb bij Stranraer de twee standaardkeepers de deur gewezen en er 2 groeibriljantjes + 1 ervaren keeper voor teruggehaaldquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo mooi mijn keeper verkocht voor 18 miljoen. Hij was goed, maar ik heb goede jeugd achter hem en zo heb ik meer geld
Doe je goedquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:26 schreef fabio070 het volgende:
shit, mijn eerste tegendoelpunt ... nu heb ik er 20 voor en 1 tegen
Als je je spel gewindowd speelt, dus niet fullscreen, dan werkt die knop gewoon. Anders weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe maak ik ingame printscreen? Printscreen knop werkt niet, dan maakt hij print van bureaublad
F12quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe maak ik ingame printscreen? Printscreen knop werkt niet, dan maakt hij print van bureaublad
Dit is serieus algebra voor mequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je je spel gewindowd speelt, dus niet fullscreen, dan werkt die knop gewoon. Anders weet ik het ook niet.
Je kan ook puush downloaden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Dat heb ik zo vaak met die talenten. Daarom betaal ik nog wel eens teveel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef DeHovenier het volgende:
Irritant als een speler met 4,5 ster wel geïnteresseerd is om bij je te komen ballen maar dat de club 'm niet wil verkopen
Alt + F9 en dan staat ie bij Documenten > Sports Interactive > Football Manager > Screenshotsquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is serieus algebra voor me
Boh, m'n scout heeft de volgende Claudio Bravo ontdektquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik zo vaak met die talenten. Daarom betaal ik nog wel eens teveel.
Altijd leukquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:12 schreef Binamin het volgende:
Woho! Mijn talentje mocht voor het eerst in de basis beginnen in het Nederlands Elftal en scoort meteen!
[ afbeelding ]
Mooi bezigquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:37 schreef PirE het volgende:
Hij is binnen![]()
[ afbeelding ]
De match-winner en topscorer over dit seizoen (met een vrij bescheiden aantal doelpunten).
[ afbeelding ]
Clublegende en all-time topscore van Union Berlin
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En nu op naar Istanbul, Athene of Moskou om daar een CL te winnen
Omdat ik met deze challenge bezig ben. Ik heb Parijs (Paris FC), Rome (Lazio en nu Berlijn (Union) gehad en we zijn bijna op de helft.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooi bezig
Maar waarom nu gaan clubhoppen?
Netjesquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:37 schreef PirE het volgende:
Hij is binnen![]()
[ afbeelding ]
De match-winner en topscorer over dit seizoen (met een vrij bescheiden aantal doelpunten).
[ afbeelding ]
Clublegende en all-time topscore van Union Berlin
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En nu op naar Istanbul, Athene of Moskou om daar een CL te winnen
Ja dat is altijd zo in de CL. Ik kreeg zo fucking veel prijzengeld telkens.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:48 schreef DeHovenier het volgende:
Dajum!
[ afbeelding ]
Heb nog geen ene wedstrijd gespeeld
Hier de Zola Veste. Een indoor stadion stond erbij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:57 schreef inZanity het volgende:
Chelsea benaderd me zojuist. Hebben trouwens sinds 2021 een nieuw stadion: de Terry Veste.
Ahquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Omdat ik met deze challenge bezig ben. Ik heb Parijs (Paris FC), Rome (Lazio en nu Berlijn (Union) gehad en we zijn bijna op de helft.
Fortuna is hier sinds ze na 1 seizoen promoveerden altijd ergens tussen plek 6 en 9 geëindigdquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
2de ronde van de beker verliezen van Fortuna!
Ik probeer nieuwe spelers in te passen en nieuwe tactiek, dus het loopt allemaal niet.
Ze zitten bij mij nog steeds ergens in de Jupiler. Doen niks boeiends.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Fortuna is hier sinds ze na 1 seizoen promoveerden altijd ergens tussen plek 6 en 9 geëindigd
Is dat raar dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Best belachelijk trouwens, in FM13 krijg je bij Mansfield 287k transferbudget, maar elke keer als je iemand wil kopen komt er ineens een club uit een hogere divisie aankakken en snaait die speler voor je neus weg
Niet raar, maar strontvervelendquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat raar dan?
Ik vind vooral de waarde raar. Spelers hebben een waarde, maar die zegt niks.
Ik wilde een Russische middenvelder van 16 jaar kopen. Waarde: 60k. Ik kan hem kopen voor 14,5 miljoen.
Nou.. Ik ben gezakt van 1 naar 3 en ik wil toch gotsamme eens naar de bundesliga met Herta BSC grrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kreeg net in de 91e de 1-1 om de oren. Zulke dingen zijn toch net iets erger
Dat is best veel geld voor Mansfield? Hebben zeker een rijke eigenaar?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Best belachelijk trouwens, in FM13 krijg je bij Mansfield 287k transferbudget, maar elke keer als je iemand wil kopen komt er ineens een club uit een hogere divisie aankakken en snaait die speler voor je neus weg
ik moet er wel bij zeggen dat het de staatskampioenschappen zijn met Sao Pauloquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe je goedScreenie van je opstelling?
Ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 27 juni 2013 08:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is best veel geld voor Mansfield? Hebben zeker een rijke eigenaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |