Fierroquote:Op maandag 24 juni 2013 22:01 schreef Sejt het volgende:
Doelsaldo even opgekrikt tegen de nummer 5: AZ.
[ afbeelding ]
Donny Gorter is hier in 2022 coach van Utrecht.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:01 schreef Sejt het volgende:
Doelsaldo even opgekrikt tegen de nummer 5: AZ.
[ afbeelding ]
Nee hoor. Ik heb ook wel eens gehad dat een spits het op zijn heupen kreeg in een wedstrijdquote:
Bingo.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Carlos Fierro, de Mexicaan van Chivas?
Neh, da's Hovvquote:
Hier werd het meestal in speelronde 31 beslecht, een game zoals iemand hier had (hij iets van 75 punten, de rest 48, met nog flink wat wedstrijden te gaan) heb ik nog niet meegemaaktquote:Op maandag 24 juni 2013 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
6 wedstrijden voor het einde al kampioen op 9 maart
Na 28 wedstrijden heb ik 75 punten en de nummer 2 FC Twente maar 56quote:Op maandag 24 juni 2013 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier werd het meestal in speelronde 31 beslecht, een game zoals iemand hier had (hij iets van 75 punten, de rest 48, met nog flink wat wedstrijden te gaan) heb ik nog niet meegemaakt
Doe je netjesquote:Op maandag 24 juni 2013 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Na 28 wedstrijden heb ik 75 punten en de nummer 2 FC Twente maar 56. Nu kan ik mooi de resterende wedstrijden de jeugd een kans geven
En voor de CL gaan natuurlijk. Bekertje ook nog winnen. Niks mis mee.
Ja dit is wel een belachelijk goed seizoen jaquote:Op maandag 24 juni 2013 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe je netjesIk heb rond de 28 wedstrijden meestal een puntenaantal van +/- 65, met Ajax op ongeveer 6 á 7 punten achterstand, PSV/Vitas/Utreg daar weer 4 punten achter en dan heb je de rest pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:41 schreef Sejt het volgende:
Deze speler (zie spoiler) werd me al meerdere keren aanbevolen door m'n scouts. Alle rapporten waren 4,5 of 5 sterren. Qua positie zou deze jongen perfect in m'n team passen als Complete Forward. (combinatie van Target Man en Poacher)
Een waarde van 2,4 mln voor een 18-jarige indiceert een vraagprijs van hoogstens 20 miljoen. Dus ik wilde mijn transferbudget van ongeveer 80 miljoen weleens aan gaan spreken.
Mijn eerste 5 boden werden lachend van tafel geveegd door Stade Rennais. Toen ik op de 15 miljoen kwam - ik vreesde het al - kwamen ze met een tegenbod van 40 miljoen + 25% van de winst bij doorverkoop!
Dat was wel erg gortig voor een 18 jarige met amper 20 wedstrijden in het 1e van Stade Rennais. Maar goed, ik zag het wel zitten in deze spits.
Uiteindelijk werden ik en Stade Rennais het eens met een transfersom van 27 miljoen + 10% van de winst bij verkoop. Absoluut een record voor Feyenoord qua uitgaven, indien het allemaal doorging.
Ik mocht dus een contract aan gaan bieden.
Meneer de zaakwaarnemer stelde het volgende voor: 44,5k per week, 11k per wedstrijd, 1,1mln aan agent fee en 'Rotatie' als status.
*slik*
Uiteindelijk kon ik het salaris nog wel naar beneden krijgen tot 36,5k per week, maar de andere bonussen waren blijkbaar niet onderhandelbaar.
Dat was me toch allemaal wel te gortig. Zo'n contract zou een 18-jarig ventje, toptalent of niet, bovenaan de loonlijst van Feyenoord zetten. Het zou binnen m'n budget passen, maar totaal niet in lijn met de rest van m'n spelers. Daarnaast heb je nooit zekerheid dat genoemde speler uiteindelijk ook zijn PA gaat halen.
Dus ik ben uiteindelijk de kamer uitgewandeld en heb meneer succes gewenst met, waarschijnlijk, een mooie transfer naar bv. Barcelona of een andere topclub.
Ik ken m'n grenzen.Dat is inderdaad wel erg veel geld voor zo iemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wel in de gaten houden hoe hij het verder doet in zijn carriere natuurlijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel erg veel geld voor zo iemand.
Nu wel in de gaten houden hoe hij het verder doet in zijn carriere natuurlijk.
Deze speler (zie spoiler) werd me al meerdere keren aanbevolen door m'n scouts. Alle rapporten waren 4,5 of 5 sterren. Qua positie zou deze jongen perfect in m'n team passen als Complete Forward. (combinatie van Target Man en Poacher)
Een waarde van 2,4 mln voor een 18-jarige indiceert een vraagprijs van hoogstens 20 miljoen. Dus ik wilde mijn transferbudget van ongeveer 80 miljoen weleens aan gaan spreken.
Mijn eerste 5 boden werden lachend van tafel geveegd door Stade Rennais. Toen ik op de 15 miljoen kwam - ik vreesde het al - kwamen ze met een tegenbod van 40 miljoen + 25% van de winst bij doorverkoop!
Dat was wel erg gortig voor een 18 jarige met amper 20 wedstrijden in het 1e van Stade Rennais. Maar goed, ik zag het wel zitten in deze spits.
Uiteindelijk werden ik en Stade Rennais het eens met een transfersom van 27 miljoen + 10% van de winst bij verkoop. Absoluut een record voor Feyenoord qua uitgaven, indien het allemaal doorging.
Meneer de zaakwaarnemer stelde het volgende voor: 44,5k per week, 11k per wedstrijd, 1,1mln aan agent fee en 'Rotatie' als status.
*slik*
Uiteindelijk kon ik het salaris nog wel naar beneden krijgen tot 36,5k per week, maar de andere bonussen waren blijkbaar niet onderhandelbaar.
Dat was me toch allemaal wel te gortig. Zo'n contract zou een 18-jarig ventje, toptalent of niet, bovenaan de loonlijst van Feyenoord zetten. Het zou binnen m'n budget passen, maar totaal niet in lijn met de rest van m'n spelers. Daarnaast heb je nooit zekerheid dat genoemde speler uiteindelijk ook zijn PA gaat halen.
Dus ik ben uiteindelijk de kamer uitgewandeld en heb meneer succes gewenst met, waarschijnlijk, een mooie transfer naar bv. Barcelona of een andere topclub.
Ik ken m'n grenzen.Zo bijzonder vind ik 'm niet. Bijna 30 miljoen is echt veel en veel te veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Idd, zulke knullen zijn voor hooguit 5M ook wel te vinden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo bijzonder vind ik 'm niet. Bijna 30 miljoen is echt veel en veel te veel.
*slik*
Ik ken m'n grenzen.Ik heb ook wel eens veel geld neergelegd voor zulke talenten. Maar 40 miljoen ga ik echt niet betalen. Daar kan ik nog zoveel meer talenten van halen voor hetzelfde geld. Die even goed kunnen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Southampton.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
Adviseer me eens een leuk team met een relatief hoog budget en mogelijkheid om te groeien. Liefst met suikeroom. En dan doel ik niet op Madrid, Barca of Manu...
Wil een nieuwe game starten.
Ik heb een keer 40 miljoen betaald voor een 30-jarige C. Ronaldoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens veel geld neergelegd voor zulke talenten. Maar 40 miljoen ga ik echt niet betalen. Daar kan ik nog zoveel meer talenten van halen voor hetzelfde geld. Die even goed kunnen worden.
Totally worth it.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:28 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik heb een keer 40 miljoen betaald voor een 30-jarige C. Ronaldo. Ik had het geld en het is C. fucking Ronaldo
. Heeft uiteindelijk nog 3 spelers begeleid en toen had ik ineens 3 C. Ronaldo-klonen rondlopen
.
http://www.aidtheboss.com(...)3-sugar-daddy-clubs/quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
Adviseer me eens een leuk team met een relatief hoog budget en mogelijkheid om te groeien. Liefst met suikeroom. En dan doel ik niet op Madrid, Barca of Manu...
Wil een nieuwe game starten.
Kijk, thanx!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:32 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
http://www.aidtheboss.com(...)3-sugar-daddy-clubs/
Indicatie van de transferbudgetten:quote:
Oh is ie weg? Dan is het geen optie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar zul je wel flink moeten bezuinigen, niet ? Aangezien de sugardaddy weg is.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |