Klop! Ik gebruik het nu een jaar of 2 en het werkt echt goed! En het is zo ingetrokken hoor, dat duurt niet langquote:Op maandag 24 juni 2013 21:03 schreef Mirjam het volgende:
Ik geloof dat Sylvana ervaring heeft met Vevina
Super! Dan ga ik het ook maar eens proberen denk ik! Bedankt voor je reactie.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Klop! Ik gebruik het nu een jaar of 2 en het werkt echt goed! En het is zo ingetrokken hoor, dat duurt niet lang
Graag gedaan en je doet best een tijdje met zo'n tube, je hebt er maar heel weinig van nodigquote:Op maandag 24 juni 2013 21:16 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Super! Dan ga ik het ook maar eens proberen denk ik! Bedankt voor je reactie.
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:02 schreef Lollertrolle het volgende:
Van die lekkere dikke boven benen en billen
Helemaal goed. Heb het al in mijn winkelmandje gestoptquote:Op maandag 24 juni 2013 21:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Graag gedaan en je doet best een tijdje met zo'n tube, je hebt er maar heel weinig van nodigEn als je het besteld hebt, heb je het met een dag of 2 al in huis
Ik zal ook eens laten weten wat ik ervan vind.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:26 schreef Zeester het volgende:
Ik heb er ook last van. Ik draag gewoon altijd een broekje onder rokjes. Vind ik sowieso wel prettig ivm niet-lady-like kunnen zitten/bukken/fiets opstappen.
Maar dat zalfje, als het een succes is hou ik me ook aanbevolen!
Geen idee, op de tube staat geen ingrediëntenlijst en de verpakking heb ik niet meer. Dus misschien dat TS dat kan posten als ze het binnen heeftquote:Op maandag 24 juni 2013 21:44 schreef trovey het volgende:
Zit in dat spul siliconen of zo, dat zou wel verklaren waarom je geen wrijving hebt.
Is altijd handig wat extra info, weet men ook wat men aan het smeren is.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Geen idee, op de tube staat geen ingrediëntenlijst en de verpakking heb ik niet meer. Dus misschien dat TS dat kan posten als ze het binnen heeft
Het blijft ook zitten als je transpireert? Ik heb nu zo'n broekje en dat werkt best, maar moet je van tevoren wel aan denken om aan te doen. Zo'n tube gooi je gewoon in je tas.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Klop! Ik gebruik het nu een jaar of 2 en het werkt echt goed! En het is zo ingetrokken hoor, dat duurt niet lang
Ja, het blijft gewoon de hele dag zitten, tenzij je echt heel overdreven transpireert ofzo, maar dat doe ik niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het blijft ook zitten als je transpireert? Ik heb nu zo'n broekje en dat werkt best, maar moet je van tevoren wel aan denken om aan te doen. Zo'n tube gooi je gewoon in je tas.
Het is te koop op http://www.vevina.net/, maar ook in sommige winkels (zie site voor verkooppunten) en kost 9,95 euro. Maar je doet best lang met zo'n tube!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:16 schreef thetalkingchair het volgende:
Oee, ik ben benieuwd! Hoe duur is het en waar koop je het?
Ik ben redelijk veel afgevallen en gewoon slank tegenwoordig, maar nog steeds last hiervan.
Maar kan dit kwaad? Ik ga het vandaag voor het eerst proberen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:28 schreef trovey het volgende:
Veel siliconen dus in de ingrediënten, zoals ik al verwachtte.
Nee, voor mij niet maar het is altijd handig handig voor mensen om te weten, niet iedereen is er gek op en genoeg mensen willen niets van dat spul gebruiken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:15 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Maar kan dit kwaad? Ik ga het vandaag voor het eerst proberen.
Dat is waar! Ik laat nog wel even weten hoe ik mijn wandeling heb bevonden hahaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, voor mij niet maar het is altijd handig handig voor mensen om te weten, niet iedereen is er gek op en genoeg mensen willen niets van dat spul gebruiken.
En zink en parafine. Zou een sudocreme dan ook niet werken? Weet niet of dat goedkoper is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:28 schreef trovey het volgende:
Veel siliconen dus in de ingrediënten, zoals ik al verwachtte.
Zit geen siliconen in en dat zorgt hier voor de werking. Siliconen leggen een glad laagje op je huid waardoor de huid niet meer langs elkaar schuurt en je geen irritatie meer hebt. Die gezichtprimers met siliconen zouden, vreemd genoeg, wel uitstekend werken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
En zink en parafine. Zou een sudocreme dan ook niet werken? Weet niet of dat goedkoper is.
in hoeverre zou dat goed zijn voor je huid?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:29 schreef trovey het volgende:
Ik zit me te bedenken dat zelfs een spuitbus siliconenspray wel eens zou kunnen helpen (gewoon van de Action vandaan)....nee, serieus.
Even in de ingredientenlijst kijken om te zien wat er verder in zit (dat spul moet tenslotte ook veilig zijn voor dingen als rubber e.d. wat van zichzelf ook nogal gevoelig is) en je kunt het er net zo goed weer afkrijgen als die creme lijkt me, met water en zeep.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
in hoeverre zou dat goed zijn voor je huid?
zou dat er wel weer af te halen zijn?
smeermiddel?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:29 schreef trovey het volgende:
Ik zit me te bedenken dat zelfs een spuitbus siliconenspray wel eens zou kunnen helpen (gewoon van de Action vandaan)....nee, serieus.
De dikte van je bovenbenen heeft maar heel weinig te maken met sporten of niet. Zoals hierboven geschreven staat zijn er ook veel slanke mensen die hier last van hebben. Dat is gewoon je bouw.quote:
We hebben het over siliconen.quote:
mensen die er niets van snappen en toch de neiging hebben om iets te posten. Tijdens het hardlopen heb ik hier ook last van wanneer ik langer dan een uur loop. Nu een korte tight onder broekje aan om het te voorkomen, zo'n slidingbroekje zegmaar. Vaseline smeren helpt ook overigens, maar wellicht niet de charmanste oplossing.quote:
slanke vrouwen hebben geen schurende benen, easy as that.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:58 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
De dikte van je bovenbenen heeft maar heel weinig te maken met sporten of niet. Zoals hierboven geschreven staat zijn er ook veel slanke mensen die hier last van hebben. Dat is gewoon je bouw.
Ik ben vandaag de stad in geweest en heb weinig tot geen irritatie gehad
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
slanke vrouwen hebben geen schurende benen, easy as that.
want er bestaan geen dikketjes met maatje 34?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:08 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
![]()
k ken dames met maatje 34 die er ook last van hebben..
Lul niet zo dom.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
slanke vrouwen hebben geen schurende benen, easy as that.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
want er bestaan geen dikketjes met maatje 34?
Als ik niet bewoog kon ik ook niet weten dat het schuurt toch? Hier zijn de levens op dus ga lekker ergens anders zoeken.quote:
de een zijn dood de ander zijn brood, komen er nog meer sterfgevallen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:14 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Als ik niet bewoog kon ik ook niet weten dat het schuurt toch? Hier zijn de levens op dus ga lekker ergens anders zoeken.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
de een zijn dood de ander zijn brood, komen er nog meer sterfgevallen?
Het zal wel niet fancy en duur genoeg zijn, maar als er bij mij iets schuurt, nieuwe schoenen of zo, dan smeer ik er gewoon heel ouderwets vaseline op. Goed spul en de geur trekt veel sneller weg dan het spul zelf.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:08 schreef AlexN het volgende:
Vaseline smeren helpt ook overigens, maar wellicht niet de charmanste oplossing.
Ik heb op andere fora gelezen dat vaseline het schuren juist erger maakt. Hetzelfde met bodylotion enzovoort.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zal wel niet fancy en duur genoeg zijn, maar als er bij mij iets schuurt, nieuwe schoenen of zo, dan smeer ik er gewoon heel ouderwets vaseline op. Goed spul en de geur trekt veel sneller weg dan het spul zelf.
Volgens mij trekt het niet in de huid itt allerlei cremes, maar vormt het een beschermende laag. Wel kan het rode plekken eerst wat roder maken, maar dat trekt in mijn ervaring snel weg.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:17 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Ik heb op andere fora gelezen dat vaseline het schuren juist erger maakt. Hetzelfde met bodylotion enzovoort.
Ah oké! Ach ik heb nu vevina en ga dat verder proberen. Ik ben al lang blij als iets werktquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij trekt het niet in de huid itt allerlei cremes, maar vormt het een beschermende laag. Wel kan het rode plekken eerst wat roder maken, maar dat trekt in mijn ervaring snel weg.
Mooi!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:58 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Ik ben vandaag de stad in geweest en heb weinig tot geen irritatie gehad
Ja ja ja!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:43 schreef Cuppiecake het volgende:
Werkt het echt echt echt? Want dan zou dit voor mij zo'n verademing zijndan kunnen mijn leggings de deur uit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |