Waarom? Als je ziek bent mag je niet anoniem zijn of zo?quote:Op zondag 22 december 2013 12:49 schreef Copycat het volgende:
Maar dat er een radiostilte naar FA's en A's blijft, maakt het voor mij helemaal klip en klaar. Als het echt is, wil je toch niet als fantast worden weggezet, maar dat direct ophelderen, lijkt mij.
Lees even terug, dan snap je het waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 22 december 2013 12:57 schreef hugecooll het volgende:
Waarom? Als je ziek bent mag je niet anoniem zijn of zo?
Ik weet waar het over gaatquote:Op zondag 22 december 2013 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lees even terug, dan snap je het waarschijnlijk wel.
Dat is ook een academisch centrum. In pricipe gaan kinderen in eerste instantie naar de academie, als er meer duidelijkheid is over diagnose of behandeling, kan je wel terug naar een (topklinisch) ziekenhuis dichter in de buurt. Helemaal niet naar de academie ken ik niet zo goed bij kinderoncologie, maar ik weet niet wat er mogelijk is qua overleggen.quote:Op zondag 22 december 2013 10:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De kleindochter van mijn collega heeft acute leukemie. Zij ligt ook niet in WKZ, maar in het Sophia kinderziekenhuis in Rotterdam.
Nou dan, dan is het toch raar dat de begripvolle user wel contact krijgt buiten FOK!, maar een meer kritische FA of A nul op rekest krijgt?quote:
Niet per se. Als haar ouders aangeven dat zij niet willen dat mensen kaartjes en dergelijke naar haar sturen, waarom zou zij dan aan een (F)A kenbaar maken wie zij is?quote:Op zondag 22 december 2013 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou dan, dan is het toch raar dat de begripvolle user wel contact krijgt buiten FOK!, maar een meer kritische FA of A nul op rekest krijgt?
Omdat je niet als leugenaar te boek wilt staan? Het is natuurlijk niet zo dat de FA of A naw-gegevens aan derden gaat doorspelen. En nogmaals: aan de vriendelijke user worden wel gegevens verschaft. Dat geeft mij iig te denken.quote:Op zondag 22 december 2013 13:06 schreef hugecooll het volgende:
Niet per se. Als haar ouders aangeven dat zij niet willen dat mensen kaartjes en dergelijke naar haar sturen, waarom zou zij dan aan een (F)A kenbaar maken wie zij is?
Je kan het idee hebben acuut dood te gaan natuurlijk en dan blijven posten als het minder extreem blijkt. Ik zou ook blijven fokken als tijdverdrijf als ik in het ziekehuis lag.quote:Op zondag 22 december 2013 13:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen: als je een topic opent met de mededeling dat je gaat stoppen met fok (wat ze niet doet) omdat je erg ziek bent, vraag ik me af of je het opent omdat je wil vertellen dat je stopt of dat je ziek bent (aandacht).
Met ons of haar?quote:
Mag ik ook een dm met opheldering?quote:Op zondag 22 december 2013 14:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee ik weet t al. Thanks voor de opheldering toto
Ik ben het er helemaal mee eensquote:Op zondag 22 december 2013 14:24 schreef Mylene het volgende:
Laten we het hier dan verder bij laten.
Ik moet vaker naar de wijze Copycat luisteren.quote:Op zondag 22 december 2013 14:25 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat het voor iedereen nu wel duidelijk is.
Ik vind het oprecht lullig voor je.quote:Op zondag 22 december 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
Ik moet vaker naar de wijze Copycat luisteren.
Ach, al doende leert men. Laten we het daar maar bij houdenquote:Op zondag 22 december 2013 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht lullig voor je.
Hoogstwaarschijnlijk wel jaquote:
Dat verwacht ik niet. Bij bekendere users zal het (imo helaas gezonde) wantrouwen sowieso al minder zijn en bij twijfel is dat zo weg te nemen. Of niet en dan val je snel door de mand.quote:Op zondag 22 december 2013 17:12 schreef Disana het volgende:
Hopelijk weerhoudt dit niemand ervan kaarten te sturen als het nodig is. Ik heb zelf veel aan de steun gehad die ik van Fok! kreeg toen ik in 2010 vijf maanden in het ziekenhuis lag. Het geeft je moed en een dikke glimlach.
Zoals ook nu weer blijkt. Ik had al mijn twijfels, maar vind het jammer van alle goede bedoelingen.quote:Op zondag 22 december 2013 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet. Bij bekendere users zal het (imo helaas gezonde) wantrouwen sowieso al minder zijn en bij twijfel is dat zo weg te nemen. Of niet en dan val je snel door de mand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |