nopequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:44 schreef sararaats het volgende:
is er een henna-tattoo topic? anders open ik er 1.
donequote:Op woensdag 13 november 2013 21:17 schreef tong80 het volgende:
TT-titel moet veranderd worden in donderdagavond.
LIF / [TV-TIP] Zembla donderdagavond op NED-2 over GHB-gebruik
Alvast bedankt.
Mijn woensdagavond is weer goed.quote:
nee, nog nietquote:Op donderdag 5 december 2013 13:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Is er een centraal pds/spastische.darm topic?
nee, natuurlijk nietquote:Op donderdag 5 december 2013 16:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Bezwaar tegen als ik er 1 open?
quote:Op zondag 15 december 2013 20:38 schreef CandyApplez het volgende:
Dankje mensen! Ik waardeer alle steun heel erg! Die gaan me hier doorheen helpen. Btw, bedankt voor het openen van een nieuw topic
Ook FHF / Let's show some christmas spirit! is gesloten.quote:Op zondag 15 december 2013 22:01 schreef Sylvana het volgende:
Waarom is LIF / Leukemie [deel 2] gesloten, terwijl de oorspronkelijke TS heeft gepost dat het goed was dat er een deel 2 is geopend?
[..]
Vreemd hoor, want zelf vond ze het zo leuk allemaal...quote:Op zondag 15 december 2013 22:03 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ook FHF / Let's show some christmas spirit! is gesloten.
Hoor net via DM van Pharkus dat ze meer zekerheid willen rondom haar verhaal. Oftewel, ze geloven het niet...quote:Op zondag 15 december 2013 22:06 schreef Toto69 het volgende:
Zal vast een geldige reden hebben maar ik lees mee.
Oei, dat is nogal een aanname...quote:Op zondag 15 december 2013 22:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hoor net via DM van pharkus dat ze meer zekerheid willen rondom haar verhaal. Oftewel, ze geloven het niet...
Oh ok. Maar haar topic liep al langer en ze had zelf niet om kerskaarten gevraagd.quote:Op zondag 15 december 2013 22:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hoor net via DM van Pharkus dat ze meer zekerheid willen rondom haar verhaal. Oftewel, ze geloven het niet...
Ja precies, ik weet ook niet waarom ze hun bedenkingen hebben, ik vind het niet ongeloofwaardig overkomen iig. Maar goed, hopen dat er snel duidelijkheid is en topics weer open kunnen danquote:Op zondag 15 december 2013 22:12 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Oh ok. Maar haar topic liep al langer en ze had zelf niet om kerskaarten gevraagd.
Ben ook benieuwd hoe zoiets dan bewezen moet worden...quote:Op zondag 15 december 2013 22:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja precies, ik weet ook niet waarom ze hun bedenkingen hebben, ik vind het niet ongeloofwaardig overkomen iig. Maar goed, hopen dat er snel duidelijkheid is en topics weer open kunnen dan
Misschien kan een fa of mod het wel verifieren. Dat ze toch haar kamer gegevens of naam aan hen moet doorgeven.quote:Op zondag 15 december 2013 22:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe zoiets dan bewezen moet worden...
Ja iddquote:Op zondag 15 december 2013 22:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe zoiets dan bewezen moet worden...
Dat is nogal wat voor een 16-jarig meisje met leukemie. Vind het een ethisch lastige kwestiequote:Op zondag 15 december 2013 22:15 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Misschien kan een fa of mod het wel verifieren. Dat ze toch haar kamer gegevens of naam aan hen moet doorgeven.
Ja, in dat andere topic heeft ze wel gezegd dat ze in het St. Antonius ligt, maar snap aan ene kant ook wel van haar ouders dat ze niet willen dat ze al haar gegevens doorgeeft ivm privacy. Of dat ze een foto moet sturen van zichzelf in een ziekenhuisbed ofzoquote:Op zondag 15 december 2013 22:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is nogal wat voor een 16-jarig meisje met leukemie. Vind het een ethisch lastige kwestie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |