Gaat wel gebeuren denk ikquote:Op maandag 24 juni 2013 18:39 schreef Marcoss het volgende:
Nadal nog nooit verloren in ronde 1 van een Grand Slam..
Aan de andere kant, toen Nadal op 5-5 in de tweede set brak, dacht ik al dat het voorbij was, dus zelfs wat tegenslag voor Darcis hoeft nog niet het einde te zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:40 schreef Fok-it het volgende:
Hij moet wel zijn games blijven winnen nu anders wordt het alsnog Nadal.
Bedankt voor deze prachtige woorden.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:41 schreef Pedroso het volgende:
Verwacht nog wel dat Darcis als ie eenmaal de overwinning ruikt nerveus gaat worden. Zal het toch in deze set moeten afmaken anders kan ie het wel shaken.
Nadal speelt trouwens dramatisch en Darcis de partij van zijn leven.
Logische tussenstand dus wat dat betreft.
Mwah, het aantal onnodige fouten ligt ongeveer gelijk, zo heel slecht speelt Nadal niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:41 schreef Pedroso het volgende:
Verwacht nog wel dat Darcis als ie eenmaal de overwinning ruikt nerveus gaat worden. Zal het toch in deze set moeten afmaken anders kan ie het wel shaken.
Nadal speelt trouwens dramatisch en Darcis de partij van zijn leven.
Logische tussenstand dus wat dat betreft.
Zal ik ze inlijsten voor je ?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Bedankt voor deze prachtige woorden.
Amagro heeft moeite met het perspectief van een straight-set overwinning.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:42 schreef Szura het volgende:
Almagro heeft ondertussen ook alle moeite met tenniswonder Zopp
Voor het niveau van wat je van Nadal gewend bent maakt ie erg veel fouten.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, het aantal onnodige fouten ligt ongeveer gelijk, zo heel slecht speelt Nadal niet.
Nou dan krijgen we een primeur. Sjonge jonge, weer zo'n faal speler die de dag van zijn leven heeft.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:39 schreef Marcoss het volgende:
Nadal nog nooit verloren in ronde 1 van een Grand Slam..
Hij moet wel goed opwarmen voor de latere rondjes natuurlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Amagro heeft moeite met het perspectief van een straight-set overwinning.
Wat zal je slecht slapen vannacht heeejquote:Op maandag 24 juni 2013 18:44 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dan krijgen we een primeur. Sjonge jonge, weer zo'n faal speler die de dag van zijn leven heeft.
Ben juist blij dat zo'n speler als ie goed speelt ook van zulke mannen kan winnen, dat houdt de top alleen maar scherper.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:44 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dan krijgen we een primeur. Sjonge jonge, weer zo'n faal speler die de dag van zijn leven heeft.
Dat heeft Robin ook altijd. Misschien kan Rafa bij hem om advies vragen hoe daar mee om te gaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:44 schreef alors het volgende:
[..]
Zal er in de volgende ronde tegen de nr. 312 van de wereld uit Zimbabwe ofzo wel kansloos uit gaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:44 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat heeft Robin ook altijd. Misschien kan Rafa bij hem om advies vragen hoe daar mee om te gaan.
Faalspeler zegt deze sopperquote:Op maandag 24 juni 2013 18:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ligt aan het drukke schema van de tour.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:46 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat de muziek te hard staat. Verwacht zo nog wel een uitbarsting van Rafa.
Ja de doping werkt niet zo goed he?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:47 schreef Marcoss het volgende:
Zou Nadal er nu weer een paar maanden uit liggen, net als na de wedstrijd tegen Rosol vorig jaar?
Like we give a fuck? Hiermee laat Nadal maar weer eens zien er geen tyfus van te kunnen op gras en onterecht zo hoog te staan.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:47 schreef alors het volgende:
[..]
In drie sets eruit in de volgende ronde.
Hij doet niet anders manquote:
Nadal in de tweede week kan wel op gras omgaan, dan ligt er namelijk alleen maar zandquote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Like we give a fuck? Hiermee laat Nadal maar weer eens zien er geen tyfus van te kunnen op gras en onterecht zo hoog te staan.
Hoe kun je nou onterecht hoog staan, die lijst is gebaseerd op de prestatiesquote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Like we give a fuck? Hiermee laat Nadal maar weer eens zien er geen tyfus van te kunnen op gras en onterecht zo hoog te staan.
Ja leuk.. toernooitje in Acapulco..quote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe kun je nou onterecht hoog staan. Bovendien heeft de beste man 9 finales achter elkaar gespeeld waarvan hij er zeven won. Die ongefundeerde Nadalhaat is zo komisch
Waarvan 1 niet gravel toernooi? (IW)quote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe kun je nou onterecht hoog staan, die lijst is gebaseerd op de prestatiesBovendien heeft de beste man 9 finales achter elkaar gespeeld waarvan hij er zeven won. Die ongefundeerde Nadalhaat is zo komisch
Hij is veel beter op gravel, dat is waar. Maar dat wil niet zeggen dat het geen goede tennisser is.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef Salamando het volgende:
[..]
Waarvan 1 niet gravel toernooi? (IW)
Gooss, je komt alleen met graveltoernooitjes aan. Wat heeftie de afgelopen tijd gedaan op hardcourt en gras?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan negeren we Roland Garros maar even voor de lol?
Met een titel en een finaleplaats op Wimbledon er niets van kunnenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Onzinquote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik vrees deze gamequote:Op maandag 24 juni 2013 18:50 schreef Marcoss het volgende:
De vraag is wanneer Darcis aan de zege gaat denken..
Nadal wel veel meer dan die andere 2quote:Op maandag 24 juni 2013 18:51 schreef Tchock het volgende:
Mensen ontwikkelen een soort onderbuikhaat voor spelers die goed presteren. Of dat nou Djokovic, Federer of Nadal is, ze hebben allemaal anti-fans.
Nee Federer heeft sinds vorige zomer tot twee weken geleden een wedstrijd op gras gewonnenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gooss, je komt alleen met graveltoernooitjes aan. Wat heeftie de afgelopen tijd gedaan op hardcourt en gras?
Neen. Ik vind het een leuke sport en zo vroeg in een toernooi is dit topic super handig.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:51 schreef Norrage het volgende:
Tchock, jij hier? Ben je een tennis-kenner?![]()
Ik wil best iets nuanceren dat het niet allemaal de moeilijkste toernooien waren, maar gaan roepen dat Nadal er geen tyfus van kan terwijl hij dit toernooi al twee keer heeft gewonnen vind ik gewoon bullshit.quote:Rafa is volstrekt overrated in alles dankzij zijn gravel-uitslagen. En die 9 finales op rij zijn helemaal niet indrukwekkend als iedereen altijd doet denken (voor Rafa zijn doeN). Eerste speelde hij 2 mini toernooitjes, en toe, en de rest van die toernooitjes op gravel die wint hij al 19 jaar op rij. Alleen zijn IW winst was indrukwekkend, alsmede die op RG.
Dat beeld probeert ie vast te schetsen nu jaquote:Op maandag 24 juni 2013 18:53 schreef opgebaarde het volgende:
Nadal is geblesseerd?
Liep niet echt lekker naar het net
Dan heeft hij alvast een excuus: "Ik was niet klaar."quote:Op maandag 24 juni 2013 18:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat beeld probeert ie vast te schetsen nu ja
Is dat een feit? Dat het heilige gras langzamer wordt in de tijd dat het toernooi vordert?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:53 schreef Norrage het volgende:
Rafa is gewoon niet goed op gras, punt. Maar hij groeit altijd in een toernooi, is mentaal fantastische sterk en er ontstaat een zandbak na verloop van tijd waardoor hij steeds sterker wordt. Tsja. Deze potjes zaten er áltijd tussen en nu heeft ie gewoon nog minder ritme dan normaal/
Viel me eerder ook al op. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat Darcis' prestatie minder knap is, hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:53 schreef opgebaarde het volgende:
Nadal is geblesseerd?
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:54 schreef Hazzard het volgende:
Ugh niet fijn om Nadal zo te zien bewegen
Is altijd al zo geweest toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is dat een feit? Dat het heilige gras langzamer wordt in de tijd dat het toernooi vordert?
quote:
quote:er zit een knop op je tv
die helpt je zo uit de puree
druk hem in en ga maar mee
de bloemen buiten zetten
Ja zag ik ookquote:Op maandag 24 juni 2013 18:53 schreef opgebaarde het volgende:
Nadal is geblesseerd?
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:56 schreef Evertjan het volgende:
dopingkuurtje werkte zeker tot aan Roland Garros. Weer een geval van slechte dopingmanagement
Volgens mij zenden die niet analoog uit in Nederland. Zou ook kunnen dat ik 'm nog gewoon moet programmeren.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zit er toch standaard op mag ik aannemen?:P
Veel leuker commentaarquote:
Zelfs Buren is gecancelledquote:
Ze zullen allemaal wel weer lekker lopen te janken over het programma, de wind, bla blaquote:Op maandag 24 juni 2013 18:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nadal gewoon slecht, Darcis gewoon goed, klaar. Geen smoesjes wil ik horen uit Kamp-Rafa verder ....
Hahaha wat denk jij nouquote:Op maandag 24 juni 2013 18:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nadal gewoon slecht, Darcis gewoon goed, klaar. Geen smoesjes wil ik horen uit Kamp-Rafa verder ....
Matchgame?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:59 schreef Pedroso het volgende:
Waarschijnlijk is het niet eens erg als Darcis de laatste matchgame gaat shaken. Nadal mist ze toch wel.
BBC 2 zit bij de meeste gemeenten in het analoge zenderpakketquote:Op maandag 24 juni 2013 18:58 schreef Tchock het volgende:
Op maandag 24 juni 2013 18:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zit er toch standaard op mag ik aannemen?:P
Volgens mij zenden die niet analoog uit in Nederland. Zou ook kunnen dat ik 'm nog gewoon
En shaken?quote:
Dat maakt het indd dan ook zo knap om er een topper uit te knallenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:01 schreef Tchock het volgende:
Het leuke van tennis is dat iedere uitslag (behoudens uitval en dergelijke) terecht is. Nooit een toevalstreffer zoals in andere sporten of een mazzeltje in de laatste minuut en zo
Ik las eerst 'Henk Krol'quote:Op maandag 24 juni 2013 19:01 schreef HulkHeld het volgende:
Steve Darcis = Henk Grol. Lijken hard op elkaar gek haha
Krol is wat beter in judo.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:01 schreef HulkHeld het volgende:
Steve Darcis = Henk Grol. Lijken hard op elkaar gek haha
het is een man tegen man gevecht dus iedere persoonlijke fout word direct afgestraft. In team sporten kan je je eigen nog weleens verschuilenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:01 schreef Tchock het volgende:
Het leuke van tennis is dat iedere uitslag (behoudens uitval en dergelijke) terecht is. Nooit een toevalstreffer zoals in andere sporten of een mazzeltje in de laatste minuut en zo
Speelde Nadal vorig jaar niet tegen Haase in de 1e ronde ? Of was dat alweer het jaar daarvoor ?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:07 schreef Norrage het volgende:
Ik had verwacht dat hij slecht zou zijn, maar 1e ronde al verliezen wtfmaar lang niet zo episch als vorig jaar tegen Rosol
Was 2010.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Speelde Nadal vorig jaar niet tegen Haase in de 1e ronde ? Of was dat alweer het jaar daarvoor ?
Dat was 2010 en de tweede rondequote:Op maandag 24 juni 2013 19:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Speelde Nadal vorig jaar niet tegen Haase in de 1e ronde ? Of was dat alweer het jaar daarvoor ?
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:07 schreef FedExpress het volgende:
Dag Rafa! Ga maar weer lekker gravelkasteeltjes bouwen
3 jaar geleden alweerquote:Op maandag 24 juni 2013 19:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou, overdrijven is ook een vak. Vorig jaar won hij nog, weet je nog?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:08 schreef Hazzard het volgende:
Ziet fedje zijn 0% kans om wimbledon te winnen toch weer een paar procentjes omhoog gaan.
Ja zoek maar weer excuses zoals gewoonlijkquote:Op maandag 24 juni 2013 19:10 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was je niet opgevallen? Je zag toch hoe hij bewoog.
Paire.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:10 schreef Fok-it het volgende:
Wat is 3de ronde voor Darcis als hij van Kubot wint?
Deden ze 3 dagen over volgens mij. Laatste game iets van 60-58 ofzo ?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
3 jaar geleden alweer
Zelfde dag als de laatste games van Isner-Mahut
Ohja dat mag alleen maar andersom, en dan is het doping.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:10 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja zoek maar weer excuses zoals gewoonlijk
70-68.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Deden ze 3 dagen over volgens mij. Laatste game iets van 60-58 ofzo ?
Z'n ego.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:11 schreef wimderon het volgende:
Al bekend waar Nadal geblesseerd aan is?
4de ronde moet lukken dus.quote:
Jij denkt dus dat als de huidige Federer achtereenvolgens tegen Nadal/Murray/Djoko moet spelen, hij ook maar 1 op de 100 keer alledrie de partijen wint? Ik denk dat dat echt nagenoeg onmogelijk (lees <1% kans) is voor de huidige Federer.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, overdrijven is ook een vak. Vorig jaar won hij nog, weet je nog?
Dat heb je mij niet horen zeggen.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja dat mag alleen maar andersom, en dan is het doping.
Federer heeft dan ook niet zoveel favoriete toernooien als Nadal.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als het weer zn knieën zijn kan ik er heel, heel weinig medelijden mee hebben hoor. Zodra je fit bent weer even een beestenschema spelen
Misschien Federer eens bellen hoe die zn schema's samenstelt en altijd zo fit blijft ...
Nadal kan niet zonder al die 'mooiste overwinningen van zijn leven'.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:13 schreef Salamando het volgende:
[..]
Federer heeft dan ook niet zoveel favoriete toernooien als Nadal.
Je zal een keer keuzes moeten maken.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:13 schreef Salamando het volgende:
[..]
Federer heeft dan ook niet zoveel favoriete toernooien als Nadal.
We zieden helaas ook dat Federer op zijn sloffen de finale van RG ging halenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:16 schreef Pedroso het volgende:
Nadal is er dan wel uit maar met Murray en Tsonga in 'zijn' tabelhelft heeft Federer het niet getroffen.
Djokovic gaat op zijn sloffen de finale halen.
Vorig jaar verloor hij ook kansloos op RG, maar 2 weken later won hij wel van achtereenvolgens Djokovic en Murray op Wimbledon. Ik zeg niet dat hij dat dit jaar zomaar eventjes over doet, maar op gras zie ik Federer dat best nog een keer doen..quote:Op maandag 24 juni 2013 19:12 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat als de huidige Federer achtereenvolgens tegen Nadal/Murray/Djoko moet spelen, hij ook maar 1 op de 100 keer alledrie de partijen wint? Ik denk dat dat echt nagenoeg onmogelijk (lees <1% kans) is voor de huidige Federer.
Eerst is het alleen de "grote 4" die het probleem zijn. Ligt Nadal eruit, is het weer pech dat Tsonga erin zit ... Zo kun je dus inderdaad bezig blijvenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:16 schreef Pedroso het volgende:
Nadal is er dan wel uit maar met Murray en Tsonga in 'zijn' tabelhelft heeft Federer het niet getroffen.
Federer heeft wel het voordeel dat hij er maar 1 van de 2 treft. Djoko heeft met Haas en eventueel later Berdych ook geen hele makkelijke partijen voor de halve finale trouwens..quote:Op maandag 24 juni 2013 19:16 schreef Pedroso het volgende:
Wie heeft het over pech ?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Eerst is het alleen de "grote 4" die het probleem zijn. Ligt Nadal eruit, is het weer pech dat Tsonga erin zit ... Zo kun je dus inderdaad bezig blijven
Pech met de loting doel ik op. Meer naar aanleiding van een eerdere discussie was mijn opmerking ...quote:Op maandag 24 juni 2013 19:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wie heeft het over pech ?
Zie trouwens dat Del Potro in de helft van Djokovic zit, ook geen makkie.
Delpo op gras is wel om te janken hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 19:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wie heeft het over pech ?
Zie trouwens dat Del Potro in de helft van Djokovic zit, ook geen makkie.
Mwah, dat moet in 3 sets te doen zijn voor een goede Djokovic. Del Potro kan wel een stuk lastiger worden.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Federer heeft wel het voordeel dat hij er maar 1 van de 2 treft. Djoko heeft met Haas en eventueel later Berdych ook geen hele makkelijke partijen voor de halve finale trouwens..
Volgens mij beoordeel je het puur op ranking.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, dat moet in 3 sets te doen zijn voor een goede Djokovic. Del Potro kan wel een stuk lastiger worden.
Alleen hard-court is het een topper ? Dacht dat ie op gras ook wel goed uit de voeten kon maar niet goed ingeschat dus.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
Delpo op gras is wel om te janken hoor
Berdych lijkt me op gras veel gevaarlijker dan Del Potro. Berdych won 3 jaar geleden ook al eens in straight sets van Djokovic op Wimbledon.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, dat moet in 3 sets te doen zijn voor een goede Djokovic. Del Potro kan wel een stuk lastiger worden.
Valt wel meequote:Op maandag 24 juni 2013 19:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
Delpo op gras is wel om te janken hoor
Verloor laatst nog van Cilic in straight sets. Vind Berdych geen geweldenaar met maar weinig wapens.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Berdych lijkt me op gras veel gevaarlijker dan Del Potro. Berdych won 3 jaar geleden ook al eens in straight sets van Djokovic op Wimbledon.
Cilic is ook niet echt een koekenbakker op gras hè.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:24 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Verloor laatst nog van Cilic in straight sets. Vind Berdych geen geweldenaar met maar weinig wapens.
Kun je ook over Cilic zelf zeggenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:24 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Verloor laatst nog van Cilic in straight sets. Vind Berdych geen geweldenaar met maar weinig wapens.
Valt wel mee.quote:
Zeker niet. Murray is nu de absolute favoriet geworden voor de eindzege, mijns inziensquote:Op maandag 24 juni 2013 19:42 schreef Nober het volgende:
Djokovic heeft al gewonnen na uitschakeling Nadal, beetje jammer.
Zekerquote:Op maandag 24 juni 2013 19:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Murray stond wel goed te tennissen.
Inderdaad. Staat nog in de finale van Rosmalen, stond nog in een 4e ronde 5 setter tegen Murray. etc etc.quote:
Netjes. Nou hopen dat Ome Toni ook z'n mond dicht houdtquote:Rafael Nadal is now speaking to the media: he says he doesn't want to talk about his knee and he just wants to praise his opponent. He admitted before this tournament that he shouldn't have played at Wimbledon last year - when he lost to Lukas Rosol in the second round.
Ja, dat denk ik inderdaad. En zeker op gras.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:12 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat als de huidige Federer achtereenvolgens tegen Nadal/Murray/Djoko moet spelen, hij ook maar 1 op de 100 keer alledrie de partijen wint? Ik denk dat dat echt nagenoeg onmogelijk (lees <1% kans) is voor de huidige Federer.
quote:
Met de percentages die hij geeft zal iedereen het met je eens zijn ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik inderdaad. En zeker op gras.
Als ik iemand niet moet is het die Murray wel, hoop zelf nog op Del Potro maar hoe groot die kans is??quote:Op maandag 24 juni 2013 19:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeker niet. Murray is nu de absolute favoriet geworden voor de eindzege, mijns inziens
quote:
Nja, in 2004 won ze Wimbledon al.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:11 schreef Nober het volgende:
Is dit serieus al Sharapova's 41ste Grand Slam toernooi?![]()
Weet ik maar ze had ook nog een schouderoperatie (2009?), ze heeft maar twee Grand Slams gemist in al die jaren.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, in 2004 won ze Wimbledon al.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:28 schreef Federer-fan het volgende:
Hewitt heeft echt al jaren moeite om hem omhoog te krijgen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:28 schreef Federer-fan het volgende:
Hewitt heeft echt al jaren moeite om hem omhoog te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |