Vandaar dat hij zo lekker in het gehoor lag.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:31 schreef minthy het volgende:
Plagiplaatkandidaatje, ik hoor een treffende gelijkenis met "this is a story of a girl", geen idee of het ook de daadwerkelijke titel is
Ik dacht dat al de enige was die dat hoorde.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:31 schreef minthy het volgende:
Plagiplaatkandidaatje, ik hoor een treffende gelijkenis met "this is a story of a girl", geen idee of het ook de daadwerkelijke titel is
Bedoel je deze?quote:
Geen idee, kan hem niet luisteren (mobiel)quote:
Jezus, wat een enge kop heeft die gastquote:Op maandag 24 juni 2013 16:30 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis mee.
Met de plaat overigens ook niet.
ok populaire boytwitter:Domien twitterde op maandag 24-06-2013 om 16:42:35Mailbox stroomt werkelijk van releases van (ongetwijfeld) goedbedoelde covers van Blurred Lines. Niet per se nodig met zo'n origineel. reageer retweet
Wat een zwaar leven heeft deze jongen toch.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:42 schreef Holenmens het volgende:
ok populaire boytwitter:Domien twitterde op maandag 24-06-2013 om 16:42:35Mailbox stroomt werkelijk van releases van (ongetwijfeld) goedbedoelde covers van Blurred Lines. Niet per se nodig met zo'n origineel. reageer retweet
quote:
Emo momentjetwitter:michielveenstra twitterde op maandag 24-06-2013 om 16:53:15Vandaag de 1500e (!) @metmichiel op #3FM. Nog dagelijks verliefd op 't mooiste station met de allerbeste luisteraars! http://t.co/WpwRFGOKxi reageer retweet
Dat is Zweeds lees ik, Maria Mena komt uit Noorwegenquote:Op maandag 24 juni 2013 17:28 schreef henkde_j het volgende:
Hopen dat zij dan ook Surströmming meeneemt
Weten zij veelquote:Op maandag 24 juni 2013 17:37 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dat is Zweeds lees ik, Maria Mena komt uit Noorwegen
Dat was de 1000e een tijdje terug denk ik, hebben ze ook nog een oorkonde van aan de muur hangen op hun redactie.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:42 schreef MarijeH het volgende:
Ah vandaag is pas de 1500ste metmichiel. Ik dacht dat de 1500ste aflevering al was geweest.
Ik vind hem saaiquote:
Iedereen weet de uitslag al, daar is toch geen zak aan?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:45 schreef Evertjan het volgende:
Nederland-West Duitsland halve finale EK 1988 nu op Best 24
is toch mooi om die oude beelden te bekijken. Iquote:Op maandag 24 juni 2013 20:47 schreef minthy het volgende:
Iedereen weet de uitslag al, daar is toch geen zak aan?
Nou ja, ik hou sowieso niet zo van voetbal maar bij een live-wedstrijd kan ik het me nog voorstellen dat het tof is om te zienquote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is toch mooi om die oude beelden te bekijken. I
winnen van de Duitsers, dat moet je af en toe terugkijkenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Iedereen weet de uitslag al, daar is toch geen zak aan?
Het kan me weinig meer boeien, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik praktisch in Duitsland woonquote:Op maandag 24 juni 2013 20:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
winnen van de Duitsers, dat moet je af en toe terugkijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |