Vandaar dat hij zo lekker in het gehoor lag.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:31 schreef minthy het volgende:
Plagiplaatkandidaatje, ik hoor een treffende gelijkenis met "this is a story of a girl", geen idee of het ook de daadwerkelijke titel is
Ik dacht dat al de enige was die dat hoorde.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:31 schreef minthy het volgende:
Plagiplaatkandidaatje, ik hoor een treffende gelijkenis met "this is a story of a girl", geen idee of het ook de daadwerkelijke titel is
Bedoel je deze?quote:
Geen idee, kan hem niet luisteren (mobiel)quote:
Jezus, wat een enge kop heeft die gastquote:Op maandag 24 juni 2013 16:30 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis mee.
Met de plaat overigens ook niet.
ok populaire boytwitter:Domien twitterde op maandag 24-06-2013 om 16:42:35Mailbox stroomt werkelijk van releases van (ongetwijfeld) goedbedoelde covers van Blurred Lines. Niet per se nodig met zo'n origineel. reageer retweet
Wat een zwaar leven heeft deze jongen toch.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:42 schreef Holenmens het volgende:
ok populaire boytwitter:Domien twitterde op maandag 24-06-2013 om 16:42:35Mailbox stroomt werkelijk van releases van (ongetwijfeld) goedbedoelde covers van Blurred Lines. Niet per se nodig met zo'n origineel. reageer retweet
quote:
Emo momentjetwitter:michielveenstra twitterde op maandag 24-06-2013 om 16:53:15Vandaag de 1500e (!) @metmichiel op #3FM. Nog dagelijks verliefd op 't mooiste station met de allerbeste luisteraars! http://t.co/WpwRFGOKxi reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |