Wat hij zegt.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
Dat is kut, maar eigen schuld. Moest je maar niet de slet uithangen
Boontje komt om z'n loontje.
Het was niet uit, hij speelde met mijn gevoelens. Hij wist niet wat hij wou en daarom heb ik met de jongen die hij ooit als zijn broer aanschouwde gezoend.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:34 schreef Catch22- het volgende:
gebruik eens wat enters?
wat is precies je vraag/discussiepunt overigens? Je had het net uit en ging met zijn aartsvijand zoenen ?
je bent overigens een jaar of 14, kom ik dan in de buurt?
19quote:Op maandag 24 juni 2013 15:38 schreef Catch22- het volgende:
Je bent dus 17 als ik je posthistory zo zie.
omg.
ditquote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef vera166 het volgende:
Huhhhh ik snap de reacties niet, ze mag toch wel met een ander zoenen? Die jongen zit in mijn ogen fout tochHij wordt boos omdat zij met een ander heeft gezoend, terwijl hij het zelf had uitgemaakt?
Klinkt meer alsof iets wat hij had bedacht niet meer is gelopen zoals hij wou en dat lastig vind dus boos wordt ofzo.
Al had ze met die andere jongen geneukt, het was toch uit? Dan moet ze dat toch zelf weten?
Die toevallig het broertje van de ex van de aartsvriendin is die vreemdgaat met het zusje van de ex zijn vorige ex?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef Copycat het volgende:
Over een jaar lach je erom, samen met je nieuwe vriend.
Volgens mij was het toen niet uit. Ze zoende tijdens de relatie, voor zover ik het begrijp.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef vera166 het volgende:
Huhhhh ik snap de reacties niet, ze mag toch wel met een ander zoenen? Die jongen zit in mijn ogen fout tochHij wordt boos omdat zij met een ander heeft gezoend, terwijl hij het zelf had uitgemaakt?
Nu heb ik hoofdpijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef iScream. het volgende:
Die toevallig het broertje van de ex van de aartsvriendin is die vreemdgaat met het zusje van de ex zijn vorige ex?
Oow. Ja dan is het een ander verhaal. Ik vond het niet zo makkelijk te volgen allemaal maar anyway dat hoort niet neee.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij was het toen niet uit. Ze zoende tijdens de relatie, voor zover ik het begrijp.
Hij was niet duidelijk, hij speelde met mijn gevoelens het ene moment zei hij 'ik kan het niet meer, denk dat het beter is als we niet verder gaan'quote:Op maandag 24 juni 2013 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij was het toen niet uit. Ze zoende tijdens de relatie, voor zover ik het begrijp.
Hoe dan ook, het is duidelijk dat je van hem houdt. Dat laat je wel zien door zowat meteen een ander te zoenen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:46 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Hij was niet duidelijk, hij speelde met mijn gevoelens het ene moment zei hij 'ik kan het niet meer, denk dat het beter is als we niet verder gaan'
Het andere moment was het 'ik moet erover nadenken' het volgende moment was het weer ' ik wil geen ruzie'
Hij liet mij in onzekerheid dat ik twee keren tegen buitenstaanders heb gezegd dat het 'uit' was.
Het was gewoon een vies spel wat hij speelde. Volgens hem was hij zichzelf kwijt.
dat jaquote:Op maandag 24 juni 2013 15:48 schreef Copycat het volgende:
Maar ondertussen ben jij degene die met een ander zoent.
Over de kleinste dingen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef zarGon het volgende:
Waarom gingen de ruzies over? Je bent enorm algemeen aan het vertellen, zo ingewikkeld is het allemaal niet...
Doe jij dat nooit dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ja
met de "aartsvijand"
dat doe je niet als je nog wil dat je relatie een kans maakt
ik heb een keer het zusje van de ex van het zusje van mijn vriendin's aartsvijand gevingerd, dat viel niet in goede aarde kan ik je vertellen. Zulke strapatsen heb ik mijzelf dan ook wel afgeraden voor mijn verdere leven.quote:
Mensen maken fouten, dit is wel een erg grote en vieze fout. Maar ik kan de tijd helaas niet terugkeren.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:48 schreef zarGon het volgende:
Waar gingen de ruzies om?
[..]
Hoe dan ook, het is duidelijk dat je van hem houdt. Dat laat je wel zien door zowat meteen een ander te zoenen.
Je zeurt en je zoent met een ander.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:49 schreef Makeitraiin het volgende:
Over de kleinste dingen.
Bijv. de dag na mijn verjaardag kwam hij op visite. Maar na twee uurtjes was hij ook alweer weg.
Ik vond het niet leuk maar ik moest maar begrip tonen dat een mens ook wel eens moe kan zijn, terwijl hij er niet op mijn verjaardag was.
Om dit soort kleine dingen dus.
Je hebt bewezen dat je niet te vertrouwen bent, begrijp je vriend volkomen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:51 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Mensen maken fouten, dit is wel een erg grote en vieze fout. Maar ik kan de tijd helaas niet terugkeren.
Ik had idd niet de slet moeten uithangen, maar mn vriend liet me waardeloos voelen.
Was zeker omdat je vriendin ongesteld was?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik heb een keer het zusje van de ex van het zusje van mijn vriendin's aartsvijand gevingerd, dat viel niet in goede aarde kan ik je vertellen. Zulke strapatsen heb ik mijzelf dan ook wel afgeraden voor mijn verdere leven.
je moet zeggen dat ze gelijk had om te gaan sletten en dat dr ex de boeman isquote:Op maandag 24 juni 2013 15:54 schreef msacras het volgende:
Ik snap geen hond van je verhaal, maar volgensmij ben je vreemdgegaan met je ex.
En nu? Ja is kut voor, wat wil je dat wij doen?
ah homo!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik heb een keer het zusje van de ex van het zusje van mijn vriendin's aartsvijand gevingerd, dat viel niet in goede aarde kan ik je vertellen. Zulke strapatsen heb ik mijzelf dan ook wel afgeraden voor mijn verdere leven.
Je ex heeft het fout gedaan en sletten is goed TS!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet zeggen dat ze gelijk had om te gaan sletten en dat dr ex de boeman is
Ik zie een zakelijke relatie aankomen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:55 schreef Makeitraiin het volgende:
Hij heeft me aan de telefoon gesmeekt om tegen zijn vriendin te liegen dat er niks gebeurt is, want hoogstwaarschijnlijk gaat ze mij contacten.
Ja, daar ben ik nu ook achter gekomen -_-quote:Op maandag 24 juni 2013 15:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zie een zakelijke relatie aankomen.![]()
Tevens ja, jammer joh! Wel netjes van je dat je het verteld hebt, maar eerlijkheid is geen wondermiddel.
Jongens manipuleren meisjes in het algemeen niet op zo'n manier. Het is echt een meisjesding om jongens proberen jaloers te maken of op een andere manier plannetjes maken om 'dingen' te laten gebeuren.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef vera166 het volgende:
[..]
Klinkt meer alsof iets wat hij had bedacht niet meer is gelopen zoals hij wou en dat lastig vind dus boos wordt ofzo.
Jaa daar heb je wel gelijk in eigenlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:59 schreef RetepV het volgende:
[..]
Jongens manipuleren meisjes in het algemeen niet op zo'n manier. Het is echt een meisjesding om jongens proberen jaloers te maken of op een andere manier plannetjes maken om 'dingen' te laten gebeuren.
Als een jongen iets wil laten gebeuren, dan stapt hij er gewoon op af en zorgt dat het gebeurt. Of huij doet helemaal niets.
Uitzonderingen daargelaten, natuurlijk.
Ben jij wel geschikt voor relaties?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:49 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Over de kleinste dingen.
Bijv. de dag na mijn verjaardag kwam hij op visite. Maar na twee uurtjes was hij ook alweer weg.
Ik vond het niet leuk maar ik moest maar begrip tonen dat een mens ook wel eens moe kan zijn, terwijl hij er niet op mijn verjaardag was.
Ja, en gezien de beleveniswereld en het feit dat ze zegt dat het ingewikkeld is, terwijl ik tot noch toe niks ingewikkelds lees, denk ik dat het wel verder ging dan zoenen...quote:Op maandag 24 juni 2013 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gewoon bevestigen. Dan is hun relatie ook kapot en kan jij je ex naaien om dan uitgewoond te worden door zn aarstvijandquote:Op maandag 24 juni 2013 15:55 schreef Makeitraiin het volgende:
Overigens heeft mijn 'ex' het aan de vriendin van zijn aartsvijand verteld.
Die jongen belde me op om mij te vertellen hoeveel het hem spijt. Ik heb daar niks aan mijn relatie is stuk.
Hij heeft me aan de telefoon gesmeekt om tegen zijn vriendin te liegen dat er niks gebeurt is, want hoogstwaarschijnlijk gaat ze mij contacten.
Alles irriteerde gewoon de laatste tijd.quote:
Hij, hij, hij, hij.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:46 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Hij was niet duidelijk, hij speelde met mijn gevoelens het ene moment zei hij 'ik kan het niet meer, denk dat het beter is als we niet verder gaan'
Het andere moment was het 'ik moet erover nadenken' het volgende moment was het weer ' ik wil geen ruzie'
Hij liet mij in onzekerheid dat ik twee keren tegen buitenstaanders heb gezegd dat het 'uit' was.
Het was gewoon een vies spel wat hij speelde. Volgens hem was hij zichzelf kwijt.
Misschieeeen zijn jullie gewoon niet geschikt voor elkaar. Een verjaardag is maar een verjaardag.. nu is het niet erg leuk van hem nee maar als je al zoveel ruzie hebt moet je misschien een keer bedneken van 'okeeee laat maar'.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:49 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Over de kleinste dingen.
Ja tuurlijk ik ben zo een meisje die op klaar lichte dag bij een brug afspreekt om even op het fietspad te gaan neuken.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:02 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ja, en gezien de beleveniswereld en het feit dat ze zegt dat het ingewikkeld is, terwijl ik tot noch toe niks ingewikkelds lees, denk ik dat het wel verder ging dan zoenen...
In ieder geval is TS nog niet toe aan een vaste relatie, want ze fladdert zo van A naar B. Dus ik snap het hele probleem niet.
Ik denk dat het probleem een beetje bij TS ligt, dat ze niet weet wat ze wil, dat ze zich niet kan binden, en dat haar ex-vriend dat zat was omdat hij een meisje zoekt die wel serieus een relatie wil beginnen, en verder kijkt dan alleen maar kussen en neuken.
Ho! Ik zie een 'ik'!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:55 schreef Makeitraiin het volgende:
Overigens heeft mijn 'ex' het aan de vriendin van zijn aartsvijand verteld.
Die jongen belde me op om mij te vertellen hoeveel het hem spijt. Ik heb daar niks aan mijn relatie is stuk.
Ja, en in plaats van ruzie te maken kun je daar gewoon over praten. Dat lost problemen namelijk wel op.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:03 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Alles irriteerde gewoon de laatste tijd.
Het zijn geen onnozele vragen. Sommige mensen zijn gewoon niet gereed voor een relatie. Of nou ja, om een relatie te onderhouden in ieder geval. Er is reden waarom ik die vraag aan je stel, je komt bij namelijk over alsof je nog te kinds bent voor een (volwassen) relatie. Tja, verwacht dan ook geen volwassen relatie denk ik dan maar.quote:Kan je wel deze onnozele vraag aan me gaan stellen,
Ja, prima, begrijp ik allemaal wel. Maar los het dan op een andere manier op...quote:maar als je elkaar voorheen bijna dagelijks ziet en daarna maar een gaatje moet vinden wanneer je tijd hebt voor elkaar wekt dat bij mij irritaties op.
welke brug???quote:Op maandag 24 juni 2013 16:05 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ik ben zo een meisje die op klaar lichte dag bij een brug afspreekt om even op het fietspad te gaan neuken.
Jij bent zeker helderziend?
En een relatie van 1,5 jaar gaat zeker ook alleen om zoenen neuken? Dan had ik geen relatie gehad.. Pff
Het was 'opgelost' en toen ben ik zo DOM geweest om eerlijk te zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 16:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, en in plaats van ruzie te maken kun je daar gewoon over praten. Dat lost problemen namelijk wel op.
[..]
Het zijn geen onnozele vragen. Sommige mensen zijn gewoon niet gereed voor een relatie. Of nou ja, om een relatie te onderhouden in ieder geval. Er is reden waarom ik die vraag aan je stel, je komt bij namelijk over alsof je nog te kinds bent voor een (volwassen) relatie. Tja, verwacht dan ook geen volwassen relatie denk ik dan maar.
[..]
Ja, prima, begrijp ik allemaal wel. Maar los het dan op een andere manier op...
En als praten geen nut heeft, je merkt dat jullie niet bij elkaar passen, los dat dan op een volwassen manier op.
Je begrijpt me niet. Ik zeg niet dat je een slet bent. Dat zijn de anderen.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:05 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ik ben zo een meisje die op klaar lichte dag bij een brug afspreekt om even op het fietspad te gaan neuken.
Nee, je was zo dom om met die andere gast te gaan zoenen terwijl je nog een relatie had.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:10 schreef Makeitraiin het volgende:
Het was 'opgelost' en toen ben ik zo DOM geweest om eerlijk te zijn
Opgelost?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:10 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Het was 'opgelost' en toen ben ik zo DOM geweest om eerlijk te zijn
Je zegt net toch echt dat je denkt dat het verder ging dan zoenen, meneertje helderziendquote:Op maandag 24 juni 2013 16:10 schreef RetepV het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet. Ik zeg niet dat je een slet bent. Dat zijn de anderen.
Ik chargeerde het wat. Maar wat ik bedoeld is dat een relatie verder gaat dan aan elkaar zitten en de hele tijd bij elkaar zijn.
We hadden er goed over gesproken, maar jij weet zo goed wat zich heeft afgespeeld in mijn relatie.. Fijnquote:Op maandag 24 juni 2013 16:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Opgelost?.
Jullie hadden gewoon tijdelijk even geen ruzie. Dat is geen oplossen.
Wacht even... Jullie maken telkens ruzie over kleine dingen. Deze zijn op een gegeven moment zo bepalend voor jullie relatie dat je niet meer gelukkig wordt in je relatie.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:12 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
We hadden er goed over gesproken, maar jij weet zo goed wat zich heeft afgespeeld in mijn relatie.. Fijn
Geloof lekker in je waan ideetjes.
Dankjewelquote:Op maandag 24 juni 2013 16:16 schreef eleusis het volgende:
Achteraf ben je hier blij mee.
Die relatie was gewoon kut. En na twee weken terug bij elkaar zijn, zal het weer net zo kut worden.
Ik denk dat je je dat ook deels wel realiseerde, anders had je niet gezoend met de aartsvijand.
Verspil geen tijd. Vergeet dit. Even verdriet hebben en dan weer verder met je leven.
Ondertussen ben jij degene die haar kalverrelatie heeft verneukt.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:12 schreef Makeitraiin het volgende:
We hadden er goed over gesproken, maar jij weet zo goed wat zich heeft afgespeeld in mijn relatie.. Fijn
Geloof lekker in je waan ideetjes.
Wat is het probleem nou eigenlijk? Want in alle voorgaande posts klink je niet alsof je hem zo'n tof vriendje vond. Je bent alleen maar negatief over hem. Dus hij is beter af en jij ook.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:03 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Alles irriteerde gewoon de laatste tijd.
Hij was super tof, het ging gewoon even niet. De jongen die ik heb gezoend heeft mij vroeger ellende bezorgd ik was 16 hij 21.. Toch ben ik zo dom geweest met hem af te spreken en in zn gladde verhalen te trappen.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het probleem nou eigenlijk? Want in alle voorgaande posts klink je niet alsof je hem zo'n tof vriendje vond. Je bent alleen maar negatief over hem. Dus hij is beter af en jij ook.
Ah oke. Ik las alleen maar dingen als dat ie niet op je verjaardag kwam, dat ie de dag er na ook maar kort tijd voor je had, met je gevoelens speelde etc.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:24 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Hij was super tof, het ging gewoon even niet. De jongen die ik heb gezoend heeft mij vroeger ellende bezorgd ik was 16 hij 21.. Toch ben ik zo dom geweest met hem af te spreken en in zn gladde verhalen te trappen.
Mijn vriend was lief geduldig rustig tot alle ruzies te veel werden. Ik ken hem al sinds mijn twaalfde en we gingen pas 1,5 jaar, maar hij is nog nooit zo koud en hard tegen mij geweest.
Haha, ja, lekker makkelijk om de verantwoording ergens anders neer te leggen. Je hebt het verpest, volgende keer beter.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:46 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Ja de laatste tijd hadden we veel ruzies, maar het is niet altijd zo geweest.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke. Ik las alleen maar dingen als dat ie niet op je verjaardag kwam, dat ie de dag er na ook maar kort tijd voor je had, met je gevoelens speelde etc.
Hij zei dat de ruzies hem te veel waren geworden.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:28 schreef zarGon het volgende:
Ik lees telkens dat je op een bepaalde manier toch vooral (het gedrag van) je vriend als oorzaak wil neerzetten.
Waarom was hij hard en koud?
Als jullie de laatste tijd al veel ruzies hadden, moet je nu denk ik echt geen poging(en) gaan doen om het weer goed te krijgen, na wat je nu gedaan hebt. Want het wás al moeilijk en stroef tussen jullie de laatste tijd, zelfs zonder het zoenen met de 'vijand'. Kan je nagaan wat er gebeurt als jullie nu alsnog verder zouden gaan, dan gaat ie je dat bij elke gelegenheid of onenigheid of ruzie voor de voeten gooien.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:28 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Ja de laatste tijd hadden we veel ruzies, maar het is niet altijd zo geweest.
Ik mis een beetje de ik-vorm in je verhaal.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:31 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Hij zei dat de ruzies hem te veel waren geworden.
Hij had tijd nodig en kwam zelf met het voorstel voor een 'time out'
Iets was bij hem geknapt en hij werd emotioneel toen ik bij hem was en hij vertelde zichzelf kwijt te zijn.
Ja klopt, daar was ik ook al bang voor.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jullie de laatste tijd al veel ruzies hadden, moet je nu denk ik echt geen poging(en) gaan doen om het weer goed te krijgen, na wat je nu gedaan hebt. Want het wás al moeilijk en stroef tussen jullie de laatste tijd, zelfs zonder het zoenen met de 'vijand'. Kan je nagaan wat er gebeurt als jullie nu alsnog verder zouden gaan, dan gaat ie je dat bij elke gelegenheid of onenigheid of ruzie voor de voeten gooien.
Wat wil je weten?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de ik-vorm in je verhaal.
Daar probeer ik de hele tijd naartoe te werken, maar je blijft namens hem praten.
Je noemt hem hard en koud. Zo was hij niet, zo is hij geworden. Waarom? Wat heb jij gedaan (of juist niet gedaan) dat hij zo werd? Even daargelaten dat hij natuurlijk ook steken heeft laten vallen.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:37 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
Ik communiceerde laatste tijd slecht met hem.
Ik wou niet dat het zo gelopen was, want ik had de hoop nog niet opgegeven.
Het is nu ook mijn eigenschuld dat het uit is.
Ik heb hem veranderd en hij mij, maar wat ik heb gedaan had ik never nooit mogen doen.
Klopt, heel egoïstisch van mij. Ik was bang dat hij me niet meer zou willen.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:37 schreef Peter het volgende:
Maar toch verborg je bij dat uitpraten dat je met een ander gezoend had. Een ander waarvan je wist dat het hem extra hard zou raken..
Ik ben 3/4 maanden geleden op een avond naar hem toe gegaan tijdens een ruzie, omdat ik hem niet mans genoeg vond.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je noemt hem hard en koud. Zo was hij niet, zo is hij geworden. Waarom? Wat heb jij gedaan (of juist niet gedaan) dat hij zo werd? Even daargelaten dat hij natuurlijk ook steken heeft laten vallen.
Vind je het vreemd?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:44 schreef Makeitraiin het volgende:
Ik ben 3/4 maanden geleden op een avond naar hem toe gegaan tijdens een ruzie, omdat ik hem niet mans genoeg vond.
[...]
Ik heb toen al zijn spullen die voor mij waren voor zn deur gesmeten.
Hij zei toen vrijdag toen we hadden gesproken dat er die avond iets bij hem geknapt is.
Geloof mij, onze rollen zijn verwisseldquote:Op maandag 24 juni 2013 16:46 schreef Peter het volgende:
Wat heb jij hem eigenlijk nog voor positiefs te bieden? Ik hoor alleen maar dingen die je hem hebt aangedaan..
Geloof je jezelf en gelooft hij dat ook? Kennelijk niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:47 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Geloof mij, onze rollen zijn verwisseld
Dat noem ik geen kleine dingen meer. Je vond het verschrikkelijk om zo een manier ruzie te maken en hoe los je het dus op? Door zijn spullen die voor jou waren voor z'n deur te smijten?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:44 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Ik ben 3/4 maanden geleden op een avond naar hem toe gegaan tijdens een ruzie, omdat ik hem niet mans genoeg vond.
We hadden ruzie op whatsapp en ik vind het verschrikkelijk om op zo een manier ruzie te maken. Dingen komen verkeerd over... Ik heb toen al zijn spullen die voor mij waren voor zn deur gesmeten.
Hij zei toen vrijdag toen we hadden gesproken dat er die avond iets bij hem geknapt is.
Ik ben ook wel dominant geweest en heb het idee dat ik hem heb veranderd in mijzelf.
Wat bedoel je hier precies mee?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:47 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is hij hard en koud geworden door jouw gedrag naar hem toe? Vat dat het een beetje samen?quote:
Ik heb tegen hem gezegd ik heb het idee dat ik je veranderd heb in mezelf. Toen zij hij dat klopt ja. En daarmee bedoel ik mijn dominante ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Geloof je jezelf en gelooft hij dat ook? Kennelijk niet.
Dan zat het dus van meet af aan niet goed en was het een ongelijkwaardige relatie. Echt, beter zo. Even slikken en doorgaan. Je vindt heus wel een vriendje waarmee het wel goed klikt.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:47 schreef Makeitraiin het volgende:
Hij vond het te ver gaan, dat dominante in jou en is daardoor zelf ook gaan terug'vechten'? En dat kon jij weer niet hebben en nu botsen jullie en zoen jij met een ander.. duidelijk. Kansloze relatie lijkt me.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:50 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Ik heb tegen hem gezegd ik heb het idee dat ik je veranderd heb in mezelf. Toen zij hij dat klopt ja. En daarmee bedoel ik mijn dominante ik.
Ja, in het begin was alles geweldig.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is hij hard en koud geworden door jouw gedrag naar hem toe? Vat dat het een beetje samen?
'Jullie' zijn een gepasseerd station. Het is nu juist het moment om te beseffen wat jouw eigen gedrag is geweest, zodat je het in je volgende relatie kunt voorkomen of juist beter kunt doen. Verder gaan met je leven (zonder je ex), dus, zoals Copycat en de rest al hebben aangegeven. Komt wel goed,quote:Op maandag 24 juni 2013 16:58 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Ja, in het begin was alles geweldig.
We waren verliefd etc.
Ik was het gewend om als naïeve middelbaar scholiere meid achter jongens aan te lopen.
Mijn vriend was niet zo een gladjanus en in tegenstelling tot andere jongens liep hij achter mij aan.
Ik had geen moment rust, hij wou niks liever dan de hele dag bij me zijn.
Dat geplak en echte liefde ontvangen van iemand die holte de bolte op me was, was helemaal nieuw voor mij.
Niks mis mee als ik er nu aan denk?
Ik weet niet wat mij bezielde eerlijk gezegd.
Ik zou nu niks liever doen dan hij deed vroeger, maar daar is het nu te laat voor.
Dit dus, het was ongelijkwaardig.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zat het dus van meet af aan niet goed en was het een ongelijkwaardige relatie. Echt, beter zo. Even slikken en doorgaan. Je vindt heus wel een vriendje waarmee het wel goed klikt.
Het was al te laat toen het begon. Geen gelijkwaardigheid allebei de kanten op, gaat nooit werken.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:02 schreef Makeitraiin het volgende:
Dit dus, het was ongelijkwaardig.
Toen ik dagen heb lopen janken en gesmeekt en beloofd om te veranderen was het al te laat naar mijn idee.
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:03 schreef Copycat het volgende:
Holte de bolte. Hij is fraai!
Het is hoteldebotel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |