Wat hij zegt.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
Dat is kut, maar eigen schuld. Moest je maar niet de slet uithangen
Boontje komt om z'n loontje.
Het was niet uit, hij speelde met mijn gevoelens. Hij wist niet wat hij wou en daarom heb ik met de jongen die hij ooit als zijn broer aanschouwde gezoend.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:34 schreef Catch22- het volgende:
gebruik eens wat enters?
wat is precies je vraag/discussiepunt overigens? Je had het net uit en ging met zijn aartsvijand zoenen ?
je bent overigens een jaar of 14, kom ik dan in de buurt?
19quote:Op maandag 24 juni 2013 15:38 schreef Catch22- het volgende:
Je bent dus 17 als ik je posthistory zo zie.
omg.
ditquote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef vera166 het volgende:
Huhhhh ik snap de reacties niet, ze mag toch wel met een ander zoenen? Die jongen zit in mijn ogen fout tochHij wordt boos omdat zij met een ander heeft gezoend, terwijl hij het zelf had uitgemaakt?
Klinkt meer alsof iets wat hij had bedacht niet meer is gelopen zoals hij wou en dat lastig vind dus boos wordt ofzo.
Al had ze met die andere jongen geneukt, het was toch uit? Dan moet ze dat toch zelf weten?
Die toevallig het broertje van de ex van de aartsvriendin is die vreemdgaat met het zusje van de ex zijn vorige ex?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef Copycat het volgende:
Over een jaar lach je erom, samen met je nieuwe vriend.
Volgens mij was het toen niet uit. Ze zoende tijdens de relatie, voor zover ik het begrijp.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef vera166 het volgende:
Huhhhh ik snap de reacties niet, ze mag toch wel met een ander zoenen? Die jongen zit in mijn ogen fout tochHij wordt boos omdat zij met een ander heeft gezoend, terwijl hij het zelf had uitgemaakt?
Nu heb ik hoofdpijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef iScream. het volgende:
Die toevallig het broertje van de ex van de aartsvriendin is die vreemdgaat met het zusje van de ex zijn vorige ex?
Oow. Ja dan is het een ander verhaal. Ik vond het niet zo makkelijk te volgen allemaal maar anyway dat hoort niet neee.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij was het toen niet uit. Ze zoende tijdens de relatie, voor zover ik het begrijp.
Hij was niet duidelijk, hij speelde met mijn gevoelens het ene moment zei hij 'ik kan het niet meer, denk dat het beter is als we niet verder gaan'quote:Op maandag 24 juni 2013 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij was het toen niet uit. Ze zoende tijdens de relatie, voor zover ik het begrijp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |