abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128197858
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 15:46 schreef Makeitraiin het volgende:

[..]

Hij was niet duidelijk, hij speelde met mijn gevoelens het ene moment zei hij 'ik kan het niet meer, denk dat het beter is als we niet verder gaan'

Het andere moment was het 'ik moet erover nadenken' het volgende moment was het weer ' ik wil geen ruzie'

Hij liet mij in onzekerheid dat ik twee keren tegen buitenstaanders heb gezegd dat het 'uit' was.

Het was gewoon een vies spel wat hij speelde. Volgens hem was hij zichzelf kwijt.
Hij, hij, hij, hij.

En jij dan? Een relatie is toch niet dat jullie samen doen wat jij zegt?
pi_128197871
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 15:49 schreef Makeitraiin het volgende:

[..]

Over de kleinste dingen.
Bijv. de dag na mijn verjaardag kwam hij op visite. Maar na twee uurtjes was hij ook alweer weg.

Ik vond het niet leuk maar ik moest maar begrip tonen dat een mens ook wel eens moe kan zijn, terwijl hij er niet op mijn verjaardag was.

Om dit soort kleine dingen dus.
Misschieeeen zijn jullie gewoon niet geschikt voor elkaar. Een verjaardag is maar een verjaardag.. nu is het niet erg leuk van hem nee maar als je al zoveel ruzie hebt moet je misschien een keer bedneken van 'okeeee laat maar'.
Ik zou niet met hem verder gaan, ga gewoon meer jongens zoenen en vergeet hem :D

De slet uithangen vind ik trouwens geen goede benaming, je mag best met jongens zoenen en jongens met jou, zonder dat je een slet bent. Heb gewoon lol ipv te praten in termen als 'aardsvijand' en die dingen. Dat was vet cool in groep 8.
pi_128197937
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:02 schreef RetepV het volgende:

[..]

Ja, en gezien de beleveniswereld en het feit dat ze zegt dat het ingewikkeld is, terwijl ik tot noch toe niks ingewikkelds lees, denk ik dat het wel verder ging dan zoenen...

In ieder geval is TS nog niet toe aan een vaste relatie, want ze fladdert zo van A naar B. Dus ik snap het hele probleem niet.

Ik denk dat het probleem een beetje bij TS ligt, dat ze niet weet wat ze wil, dat ze zich niet kan binden, en dat haar ex-vriend dat zat was omdat hij een meisje zoekt die wel serieus een relatie wil beginnen, en verder kijkt dan alleen maar kussen en neuken.
Ja tuurlijk ik ben zo een meisje die op klaar lichte dag bij een brug afspreekt om even op het fietspad te gaan neuken.

Jij bent zeker helderziend?

En een relatie van 1,5 jaar gaat zeker ook alleen om zoenen neuken? Dan had ik geen relatie gehad.. Pff
pi_128197976
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 15:55 schreef Makeitraiin het volgende:
Overigens heeft mijn 'ex' het aan de vriendin van zijn aartsvijand verteld.

Die jongen belde me op om mij te vertellen hoeveel het hem spijt. Ik heb daar niks aan mijn relatie is stuk.

Hij heeft me aan de telefoon gesmeekt om tegen zijn vriendin te liegen dat er niks gebeurt is, want hoogstwaarschijnlijk gaat ze mij contacten.
Ho! Ik zie een 'ik'!

...oh, helaas, het is er niet eentje van zelfreflectie. Alleen maar eentje van egoisme.
pi_128198024
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:03 schreef Makeitraiin het volgende:

[..]

Alles irriteerde gewoon de laatste tijd.
Ja, en in plaats van ruzie te maken kun je daar gewoon over praten. Dat lost problemen namelijk wel op.

quote:
Kan je wel deze onnozele vraag aan me gaan stellen,
Het zijn geen onnozele vragen. Sommige mensen zijn gewoon niet gereed voor een relatie. Of nou ja, om een relatie te onderhouden in ieder geval. Er is reden waarom ik die vraag aan je stel, je komt bij namelijk over alsof je nog te kinds bent voor een (volwassen) relatie. Tja, verwacht dan ook geen volwassen relatie denk ik dan maar.

quote:
maar als je elkaar voorheen bijna dagelijks ziet en daarna maar een gaatje moet vinden wanneer je tijd hebt voor elkaar wekt dat bij mij irritaties op.
Ja, prima, begrijp ik allemaal wel. Maar los het dan op een andere manier op...

En als praten geen nut heeft, je merkt dat jullie niet bij elkaar passen, los dat dan op een volwassen manier op.
  maandag 24 juni 2013 @ 16:07:51 #56
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_128198041
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:05 schreef Makeitraiin het volgende:

[..]

Ja tuurlijk ik ben zo een meisje die op klaar lichte dag bij een brug afspreekt om even op het fietspad te gaan neuken.

Jij bent zeker helderziend?

En een relatie van 1,5 jaar gaat zeker ook alleen om zoenen neuken? Dan had ik geen relatie gehad.. Pff
welke brug??? O+
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_128198143
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, en in plaats van ruzie te maken kun je daar gewoon over praten. Dat lost problemen namelijk wel op.

[..]

Het zijn geen onnozele vragen. Sommige mensen zijn gewoon niet gereed voor een relatie. Of nou ja, om een relatie te onderhouden in ieder geval. Er is reden waarom ik die vraag aan je stel, je komt bij namelijk over alsof je nog te kinds bent voor een (volwassen) relatie. Tja, verwacht dan ook geen volwassen relatie denk ik dan maar.

[..]

Ja, prima, begrijp ik allemaal wel. Maar los het dan op een andere manier op...

En als praten geen nut heeft, je merkt dat jullie niet bij elkaar passen, los dat dan op een volwassen manier op.
Het was 'opgelost' en toen ben ik zo DOM geweest om eerlijk te zijn
pi_128198155
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:05 schreef Makeitraiin het volgende:

[..]

Je begrijpt me niet. Ik zeg niet dat je een slet bent. Dat zijn de anderen.

Ik chargeerde het wat. Maar wat ik bedoeld is dat een relatie verder gaat dan aan elkaar zitten en de hele tijd bij elkaar zijn.
  maandag 24 juni 2013 @ 16:11:12 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128198199
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:10 schreef Makeitraiin het volgende:

Nee, je was zo dom om met die andere gast te gaan zoenen terwijl je nog een relatie had.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_128198213
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:10 schreef Makeitraiin het volgende:

[..]

Opgelost? :').

Jullie hadden gewoon tijdelijk even geen ruzie. Dat is geen oplossen. Eerlijk zijn is niet dom.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2013 16:12:07 ]
pi_128198219
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:10 schreef RetepV het volgende:

[..]

Je begrijpt me niet. Ik zeg niet dat je een slet bent. Dat zijn de anderen.

Ik chargeerde het wat. Maar wat ik bedoeld is dat een relatie verder gaat dan aan elkaar zitten en de hele tijd bij elkaar zijn.
Je zegt net toch echt dat je denkt dat het verder ging dan zoenen, meneertje helderziend ;)
pi_128198273
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Opgelost? :').

Jullie hadden gewoon tijdelijk even geen ruzie. Dat is geen oplossen.
We hadden er goed over gesproken, maar jij weet zo goed wat zich heeft afgespeeld in mijn relatie.. Fijn
Geloof lekker in je waan ideetjes.
pi_128198369
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:12 schreef Makeitraiin het volgende:

[..]

We hadden er goed over gesproken, maar jij weet zo goed wat zich heeft afgespeeld in mijn relatie.. Fijn
Wacht even... Jullie maken telkens ruzie over kleine dingen. Deze zijn op een gegeven moment zo bepalend voor jullie relatie dat je niet meer gelukkig wordt in je relatie.

EN DAN PLOTSKLAPS OP EEN DAG...

Communiceren jullie perfect, lossen jullie alles op met een gesprek en zijn de problemen opgelost.

meisjepls

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2013 16:18:16 ]
  maandag 24 juni 2013 @ 16:16:07 #64
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_128198429
Achteraf ben je hier blij mee.

Die relatie was gewoon kut. En na twee weken terug bij elkaar zijn, zal het weer net zo kut worden.

Ik denk dat je je dat ook deels wel realiseerde, anders had je niet gezoend met de aartsvijand.

Verspil geen tijd. Vergeet dit. Even verdriet hebben en dan weer verder met je leven.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_128198531
quote:
14s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:16 schreef eleusis het volgende:
Achteraf ben je hier blij mee.

Die relatie was gewoon kut. En na twee weken terug bij elkaar zijn, zal het weer net zo kut worden.

Ik denk dat je je dat ook deels wel realiseerde, anders had je niet gezoend met de aartsvijand.

Verspil geen tijd. Vergeet dit. Even verdriet hebben en dan weer verder met je leven.
Dankjewel
  maandag 24 juni 2013 @ 16:18:33 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128198579
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:12 schreef Makeitraiin het volgende:

Ondertussen ben jij degene die haar kalverrelatie heeft verneukt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 juni 2013 @ 16:20:10 #67
163650 Greys
pi_128198678
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:03 schreef Makeitraiin het volgende:

[..]

Alles irriteerde gewoon de laatste tijd.
Wat is het probleem nou eigenlijk? Want in alle voorgaande posts klink je niet alsof je hem zo'n tof vriendje vond. Je bent alleen maar negatief over hem. Dus hij is beter af en jij ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_128198702
Is dit niet het exacte plot van Friends met Ross & Rachel "we we're on a break" etc. ?
pi_128198912
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat is het probleem nou eigenlijk? Want in alle voorgaande posts klink je niet alsof je hem zo'n tof vriendje vond. Je bent alleen maar negatief over hem. Dus hij is beter af en jij ook.
Hij was super tof, het ging gewoon even niet. De jongen die ik heb gezoend heeft mij vroeger ellende bezorgd ik was 16 hij 21.. Toch ben ik zo dom geweest met hem af te spreken en in zn gladde verhalen te trappen.

Mijn vriend was lief geduldig rustig tot alle ruzies te veel werden. Ik ken hem al sinds mijn twaalfde en we gingen pas 1,5 jaar, maar hij is nog nooit zo koud en hard tegen mij geweest.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 juni 2013 @ 16:26:46 #70
163650 Greys
pi_128199018
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:24 schreef Makeitraiin het volgende:

[..]

Hij was super tof, het ging gewoon even niet. De jongen die ik heb gezoend heeft mij vroeger ellende bezorgd ik was 16 hij 21.. Toch ben ik zo dom geweest met hem af te spreken en in zn gladde verhalen te trappen.

Mijn vriend was lief geduldig rustig tot alle ruzies te veel werden. Ik ken hem al sinds mijn twaalfde en we gingen pas 1,5 jaar, maar hij is nog nooit zo koud en hard tegen mij geweest.
Ah oke. Ik las alleen maar dingen als dat ie niet op je verjaardag kwam, dat ie de dag er na ook maar kort tijd voor je had, met je gevoelens speelde etc.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_128199087
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 15:46 schreef Makeitraiin het volgende:

[..]

Hij was niet duidelijk, hij speelde met mijn gevoelens het ene moment zei hij 'ik kan het niet meer, denk dat het beter is als we niet verder gaan'

Het andere moment was het 'ik moet erover nadenken' het volgende moment was het weer ' ik wil geen ruzie'

Hij liet mij in onzekerheid dat ik twee keren tegen buitenstaanders heb gezegd dat het 'uit' was.

Het was gewoon een vies spel wat hij speelde. Volgens hem was hij zichzelf kwijt.
Haha, ja, lekker makkelijk om de verantwoording ergens anders neer te leggen. Je hebt het verpest, volgende keer beter.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_128199106
Ik lees telkens dat je op een bepaalde manier toch vooral (het gedrag van) je vriend als oorzaak wil neerzetten.

Waarom was hij hard en koud?
pi_128199124
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah oke. Ik las alleen maar dingen als dat ie niet op je verjaardag kwam, dat ie de dag er na ook maar kort tijd voor je had, met je gevoelens speelde etc.
Ja de laatste tijd hadden we veel ruzies, maar het is niet altijd zo geweest.
pi_128199136
Ga lekker met vriendinnen op vakantie! :Y
dag
pi_128199210
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:28 schreef zarGon het volgende:
Ik lees telkens dat je op een bepaalde manier toch vooral (het gedrag van) je vriend als oorzaak wil neerzetten.

Waarom was hij hard en koud?
Hij zei dat de ruzies hem te veel waren geworden.
Hij had tijd nodig en kwam zelf met het voorstel voor een 'time out'

Iets was bij hem geknapt en hij werd emotioneel toen ik bij hem was en hij vertelde zichzelf kwijt te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')