quote:
quote:
quote:Hey Hey,
Ook ik als 18 jarige jongen ben enorme FAN van jullie!
Sinds het winnen van de JuniorSongFestival ben ik niet meer bij jullie nummers weg te slaan, Jullie hebben een mooi en speciaal stem geluid,
en ik heb in 2009 leren zingen d.m.v jullie uithalen uit te proberen(en behulp van zanglessen uiteraard)
Het is heel erg mooi om te zien hoe jullie als kleine meiden ontpoppen tot bloedmooie vrouwen, (Ik ben zelf homoseksueel en heb een vriend),
Ga zo door Amy, Shelley, en vooral LISA!!
quote:
hoe moet je stropdas binde dan ahahquote:Op maandag 24 juni 2013 14:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik keek de gehele clip zo:
[ afbeelding ]
Godverdommequote:
quote:
Een das heet zoiets pauperquote:Op maandag 24 juni 2013 15:09 schreef LissaZuid het volgende:
[..]
hoe moet je stropdas binde dan ahah
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:40 schreef Robbert. het volgende:
Iedereen kent ze wel, soort Destiny's Child van Nederland.
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:53 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Dat ben jij zelf gewoon, Robert Coret.
Is K3 toch ook, die hebben zelf kinderen in de leeftijd waarvoor ze zingen.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:30 schreef Ordinateur het volgende:
Zouden die meiden nooit is elkaar aankijken en zeggen, 'meiden dit slaat toch helemaal nergens op'? Ze zijn onderhand volwassen!
Om de een of andere reden doet dit me denken aanquote:Op maandag 24 juni 2013 17:05 schreef ForzaMilan het volgende:
Vroeger was hier ook al een topic over alleen over dit nummer:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als je als mooi jong meisje in je ster wordt genomen kan dat ook views opleveren, maar dat wil niet zeggen dat je daar vrolijk naar terugkijkt als je 35 bent.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:32 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Om de een of andere reden doet dit me denken aan
Maar dat is waarschijnlijk meer omdat ik me afvraag hoe deze meisjes 'later als ze groot zijn' terugkijken op hun liedjes
Och kleine kinderen vinden het waarschijnlijk leuk. En ze hebben toch aardig wat views
Dat is een ziekte.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hun afkorting is LAS. ALS lijkt me iets beter in deze.
ja daaromquote:
Wat is dit nou weer voor oorkanker?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:40 schreef Robbert. het volgende:
Ze hebben een nieuwe hit.
Klacht: Die kleine magere ziet er echt fucking raar uit en ze bewegen raar.
Lets go to the mall,TODAAAY!!!quote:Op maandag 24 juni 2013 19:32 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Om de een of andere reden doet dit me denken aan
Maar dat is waarschijnlijk meer omdat ik me afvraag hoe deze meisjes 'later als ze groot zijn' terugkijken op hun liedjes
Och kleine kinderen vinden het waarschijnlijk leuk. En ze hebben toch aardig wat views
ja lekker schudden met konten die ze niet hebbenquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:20 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Lets go to the mall,TODAAAY!!!
Is dat niet van how i met your mother?
Nog nooit van gehoord maar zal wel weer zo zoveelste meidengroep zijn die iets moet gaan betekenen. Beetje zoals onderstaand groepje.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:40 schreef Robbert. het volgende:
Ze hebben een nieuwe hit.
Klacht: Die kleine magere ziet er echt fucking raar uit en ze bewegen raar.
quote:
kun je een stickertje opplakken toch?quote:Op zondag 10 november 2013 12:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik dacht eerst dat die middelste wel lekker paalbaar was, totdat ik die grote gore moedervlek in haar nek zag BAAAAHH!
Laatst bij de drogist voor een pakje condooms, vraagt die meid of ik er een zak bij wil. 'Nee dank je, zo lelijk is ze niet.'quote:Op zondag 10 november 2013 12:49 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
kun je een stickertje opplakken toch?
Was de zak niet voor jouw hoofd bedoeld?quote:Op zondag 10 november 2013 12:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Laatst bij de drogist voor een pakje condooms, vraagt die meid of ik er een zak bij wil. 'Nee dank je, zo lelijk is ze niet.'
Ik word stiekem een beetje geil als ik naar die gif kijkquote:Op maandag 24 juni 2013 17:05 schreef ForzaMilan het volgende:
Vroeger was hier ook al een topic over alleen over dit nummer:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
wtfquote:
Maak daar maar gerust WTF vanquote:
donequote:Op zondag 10 november 2013 13:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maak daar maar gerust WTF van
Ik ben trots op je.quote:
DONEquote:Op zondag 10 november 2013 13:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.
Maar zeg dan ook meteen DONE.
Wel een goeie kick hoorquote:Op zondag 10 november 2013 12:13 schreef mapima het volgende:
Hahahha al die reacties op YT op dat stuk vanaf 2:48
quote:Op zondag 10 november 2013 12:13 schreef mapima het volgende:
Hahahha al die reacties op YT op dat stuk vanaf 2:48
kloptquote:Op zondag 10 november 2013 17:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel een goeie kick hoor[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |