Ik eet ook in de winter ijsquote:
Weet ik niet. Meisje met muts ofzo.quote:
Verder niet gewond? Keihard, deze 4bb.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wauw, die hard, deze Krioro.
Ik viel op vloerbedekking, deed alsnog zeer
Mensen die dat niet doen.quote:
Zal jou eens een muts opzetten.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet ik niet. Meisje met muts ofzo.
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je mee?
Alleen al het lengteverschil tussen ons is hilarisch
Meisjes zonder mutsquote:Op maandag 24 juni 2013 11:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet ik niet. Meisje met muts ofzo.
Lief.quote:
Warme kaneelappeltjes met suiker en vanilleroomijs.quote:
bahquote:Op maandag 24 juni 2013 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lief.
[..]
Warme kaneelappeltjes met suiker en vanilleroomijs.
Oh.quote:
4bbquote:Op maandag 24 juni 2013 11:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Verder niet gewond? Keihard, deze 4bb.
Echt hequote:Op maandag 24 juni 2013 11:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mensen die dat niet doen.Pussy's.
quote:
Ja, in restaurantsquote:
In de winter eigenlijk niet thuisquote:
quote:
quote:
Jouw kaneelappeltjes.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lief.
[..]
Warme kaneelappeltjes met suiker en vanilleroomijs.
Haal even een kapsalon voor me bij de Turk om de hoekquote:
gvdquote:
Kk.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Haal even een kapsalon voor me bij de Turk om de hoek.
Wil jij het bruidsmeisje zijn op de bruiloft van mij en 4EBEquote:
ik ben wel kok danquote:Op maandag 24 juni 2013 11:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wil jij het bruidsmeisje zijn op de bruiloft van mij en 4EBE?
Dat deed ik dan ookquote:
Alsof sis mij daar uberhaupt niet voor zou vragenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wil jij het bruidsmeisje zijn op de bruiloft van mij en 4EBE?
Wat zijn caffia's, een combinatie van kaffers en cavia's?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat deed ik dan ook
[..]
Alsof sis mij daar uberhaupt niet voor zou vragen
Ik en haar caffiaroedel
Gorz, kom kapsalon eten met ons (dead srs)! Ik heb les tot half 2 ofzo maar daarna hebben we allebei tijd. En dit is wss de eerste en de laatste keer dat Panzer te bewonderen is in Alkmaarquote:Op maandag 24 juni 2013 11:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Haal even een kapsalon voor me bij de Turk om de hoek.
Teveel eer.. Toch bedanktquote:
Iets in die richting, ja :$.. Ik verwijs u door naar 4ebe voor een bevredigender antwoordquote:Op maandag 24 juni 2013 11:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wat zijn caffia's, een combinatie van kaffers en cavia's?
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gorz, kom kapsalon eten met ons (dead srs)! Ik heb les tot half 2 ofzo maar daarna hebben we allebei tijd. En dit is wss de eerste en de laatste keer dat Panzer te bewonderen is in Alkmaar
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gorz, kom kapsalon eten met ons (dead srs)! Ik heb les tot half 2 ofzo maar daarna hebben we allebei tijd. En dit is wss de eerste en de laatste keer dat Panzer te bewonderen is in Alkmaar
Jaaaaaaaaquote:
Beter leg je wise dan wel vast in de keuken.. Vertrouw die jongen voor geen meterquote:Op maandag 24 juni 2013 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
Maar wel meer dan een kwart ciabatta hoor
De Panz die 2k aan dode calorieën naar binnen werkt, zie je het al voor je?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
gefrituurde cavia pootjesquote:Op maandag 24 juni 2013 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
Maar wel meer dan een kwart ciabatta hoor
Aan den ketting, met zo'n koeienbelquote:Op maandag 24 juni 2013 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beter leg je wise dan wel vast in de keuken.. Vertrouw die jongen voor geen meter
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:59 schreef Vaseline_ het volgende:
-kak verkeerde topic verkeerde post verkeerde quote-
Lijkt me veiligquote:Op maandag 24 juni 2013 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aan den ketting, met zo'n koeienbeldan hoor ik hem aankomen
Je moet m gewoon even tegen z'n scharminkel-scheentjes aanschoppenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |