enigzins gelijk, maar hoeft niet als je een vriendin hebt die aardig is maar onaantrekkelijk.quote:
ik bedoel dan meer, dat je goed met haar opkan schieten terwijl je haar niet aantrekkelijk vindquote:Op maandag 24 juni 2013 12:32 schreef wise het volgende:
[..]
enigzins gelijk, maar hoeft niet als je een vriendin hebt die aardig is maar onaantrekkelijk.
Onwaar. 'Altijd' moet je vervangen met 'meestal'.quote:
Of de een is (te) onaantrekkelijk, of te zwak. Maar inderdaad, naief.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:27 schreef Gorzalka het volgende:
Mensen die geloven in vriendschappen tussen mannen en vrouwen zonder dat de man/vrouw gay is.
Ja maar dan krijg ik een banquote:Op maandag 24 juni 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
BETER GA JE NOG EENS LUISTERENDIT LIJKT NERGENS OP
Die wil jou.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:32 schreef wise het volgende:
[..]
enigzins gelijk, maar hoeft niet als je een vriendin hebt die aardig is maar onaantrekkelijk.
Ze wil je, nootjes.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onwaar. 'Altijd' moet je vervangen met 'meestal'.
Zou je hem - puur esthetisch gezien - doen?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:38 schreef Chloroform het volgende:
Ik ken dat jong al bijna 10 jaar, ik ben de zus die hij nooit heeft gehad. Het is niet onmogelijk.
Ben je niet beledigd dat hij je klaarblijkelijk niet aantrekkelijk vindt?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:38 schreef Chloroform het volgende:
Ik ken dat jong al bijna 10 jaar, ik ben de zus die hij nooit heeft gehad. Het is niet onmogelijk.
Nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou je hem - puur esthetisch gezien - doen?
Nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ben je niet beledigd dat hij je klaarblijkelijk niet aantrekkelijk vindt?
Nice save.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:34 schreef Panzermaus het volgende:
Of de een is (te) onaantrekkelijk, of te zwak. Maar inderdaad, naief. Ik heb ze ook niet. Als ik een female aantrekkelijk + leuk vind, dan wil ik haar gewoon doen.
Behalve wanneer verliefd op een ander.
Wil je dat filmen ? Die rare dingen dusquote:Op maandag 24 juni 2013 12:41 schreef Gorzalka het volgende:
Als iDeal over een kwartier nog steeds down is ga ik rare dingen doen.
Wordt wel een privéfilmpje voor jou danquote:Op maandag 24 juni 2013 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je dat filmen ? Die rare dingen dus
Kan niet want ik zou meer willen.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:42 schreef Gridlok het volgende:
ik zou ook wel chloroforms bro willen zijn.
Oh ik heb dat niet, kan dat nietquote:
Accepteer nou maar gewoon dat je op een jonge Johnny Depp lijkt en dat alle vrouwen seks met je willen.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
jeeeeezussss waarom mijn vriendschap niet waarderen, alles draait om sex sjeeeeesuzss
Seks? Ik wil gewoon knuffelen op de bank en beetje voelen.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
jeeeeezussss waarom mijn vriendschap niet waarderen, alles draait om sex sjeeeeesuzss
Ik heb geen vriendinnenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:45 schreef Ugjerke het volgende:
Ik zou de overgrote meerderheid van mijn vriendinnen doen, als ik de kans kreeg en er geen consequenties aan zouden hangen.
Dat loopt altijd uit op sex.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Seks? Ik wil gewoon knuffelen op de bank en beetje voelen.
STAWP IT :$$$quote:Op maandag 24 juni 2013 12:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Accepteer nou maar gewoon dat je op een jonge Johnny Depp lijkt en dat alle vrouwen seks met je willen.
Mja, daar zou ik de meesten ook in kunnen stoppen. Vrienden, kennissen, het zijn dunne grenzen.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendinnen. Ik beschouw ze meer als "kennissen".
Ik hoor bij 10 hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 12:52 schreef Gorzalka het volgende:
Gorzalka's KLB SC esthetische vaginalijstje
10
Breathtaking
VeerEli
wolvendagen
8/9
L0t
Fascination
6/7
Allure
CristinaYang
Dqod
ntm
tliciouz
Onvoldoende
4EBE
Ambipur
Chloroform
JaniesBrownie
Vaseline
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:52 schreef Gorzalka het volgende:
10
Breathtaking
VeerEli
wolvendagen
8/9
L0t
Fascination
6/7
Allure
CristinaYang
Dqod
ntm
tliciouz
Onvoldoende
4EBE
Ambipur
Chloroform
JaniesBrownie
Vaseline
Waarom geen Robophatt?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:52 schreef Gorzalka het volgende:
10
Breathtaking
VeerEli
wolvendagen
8/9
L0t
Fascination
6/7
Allure
CristinaYang
Dqod
ntm
tliciouz
Onvoldoende
4EBE
Ambipur
Chloroform
JaniesBrownie
Vaseline
Gebaseerd op objectief wetenschappelijk onderzoek, maar een foto zou natuurlijk enorm kunnen helpenquote:
klopt geen ruk van.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:52 schreef Gorzalka het volgende:
10
Breathtaking
VeerEli
wolvendagen
8/9
L0t
Fascination
6/7
Allure
CristinaYang
Dqod
ntm
tliciouz
Onvoldoende
4EBE
Ambipur
Chloroform
JaniesBrownie
Vaseline
Wat heeft dat dan met Robophatt te maken?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het lijstje kan geen negatieve waarden bevatten
Nooit een foto van gezienquote:
Bron?quote:
Haterquote:Op maandag 24 juni 2013 12:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gebaseerd op objectief wetenschappelijk onderzoek, maar een foto zou natuurlijk enorm kunnen helpen.
Mijn naam is Augurkje en ik sta achter deze boodschap.quote:
persoonlijke smaakquote:
Chai buitencategorie?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:52 schreef Gorzalka het volgende:
10
Breathtaking
VeerEli
wolvendagen
8/9
L0t
Fascination
6/7
Allure
CristinaYang
Dqod
ntm
tliciouz
Onvoldoende
4EBE
Ambipur
Chloroform
JaniesBrownie
Vaseline
CY heeft een van de mooiste pussies die ik benaderd heb. Top 2 sowieso.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:52 schreef Gorzalka het volgende:
10
Breathtaking
VeerEli
wolvendagen
8/9
L0t
Fascination
6/7
Allure
CristinaYang
Dqod
ntm
tliciouz
Onvoldoende
4EBE
Ambipur
Chloroform
JaniesBrownie
Vaseline
hij is meer racist dan ik...Ik bedoel, vasquote:Op maandag 24 juni 2013 12:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij is racist.. zegt ie alleen maar omdat je anti bent!
Dit lijstje is gebaseerd op een accurate inschatting van het uiterlijk van hun vagina's, niet op algehele looksquote:
veer en fas daarbovenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
CY heeft een van de mooiste pussies die ik benaderd heb. Top 2 sowieso.
En moest hardop lachen om 4EBE daar.
waarom zou je denken aan vagina's van de vrouwelijke users in hierquote:Op maandag 24 juni 2013 12:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dit lijstje is gebaseerd op een accurate inschatting van het uiterlijk van hun vagina's, niet op algehele looks.
kan je beter naar US verhuizenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:57 schreef wise het volgende:
[..]
waarom zou je denken aan vagina's van de vrouwelijke users in hier[ afbeelding ]
quote:
Chai toegevoegd. Al twijfel ik nog enigszins aan een degradatie, maar alles in overweging genomen denk ik dat ze wel een voldoende ass to vagina ratio heeft. Mijn inbox staat open voor een foto van Roboquote:Op maandag 24 juni 2013 12:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En moest hardop lachen om 4EBE daar.Waar zijn Robo en Chai?
Zonde.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nooit een foto van gezien.
[..]
Bron?
dan ben ik eigenlijk meer benieuwd naar een omschrijving van betreffende vagina's dan naar een cijferquote:Op maandag 24 juni 2013 12:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dit lijstje is gebaseerd op een accurate inschatting van het uiterlijk van hun vagina's, niet op algehele looks.
Ja, misschien alleen maar beter.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij weet niet wat hij mist, dat scheelt
omgquote:Op maandag 24 juni 2013 12:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En moest hardop lachen om 4EBE daar.Waar zijn Robo en Chai?
¿quote:Op maandag 24 juni 2013 13:01 schreef Panzermaus het volgende:
HAHA Zosk met zo'n roze horizontale puddingvanger.
En dan L0t die haar pussy compleet destroyed is door l0t.jr. bij 8/9quote:Op maandag 24 juni 2013 12:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jouw vagina een beetje toegetakeld is na twee bevallingen en een lange levensloopquote:Op maandag 24 juni 2013 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan ben ik eigenlijk meer benieuwd naar een omschrijving van betreffende vagina's dan naar een cijfer
*** heeft een wijde vagina met luberende hanglippenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan ben ik eigenlijk meer benieuwd naar een omschrijving van betreffende vagina's dan naar een cijfer
Gezien zijn smaak, ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat hij haar wel vrij hoog zou inschalen
Ik moet eerlijk bekennen dat ik haar op basis van pre-zwangerschap heb beoordeeldquote:Op maandag 24 juni 2013 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan L0t die haar pussy compleet destroyed is door l0t.jr. bij 8/9
dat snap ik, maar hoe ziet hij eruit dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jouw vagina een beetje toegetakeld is na twee bevallingen en een lange levensloop.
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:04 schreef wise het volgende:
[..]
*** heeft een wijde vagina met luberende hanglippen
[ afbeelding ]
Daar stond ik met koninginnedag nog te shinen op verscheidene technobeats.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:04 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens Gorz, ik doe me tegoed aan een grote hamkaascroissant op een bankje aan de Paardenmarkt. Heb met chocolademelk "I'LL BE BACK" op de ramen van de Jumbo gekalkt.
wat denken jullie eigenlijk dat een bevalling met een vagina doet?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan L0t die haar pussy compleet destroyed is door l0t.jr. bij 8/9
Vandaar deze immense foutquote:Op maandag 24 juni 2013 13:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik haar op basis van pre-zwangerschap heb beoordeeld.
die rekt zich uit om na de bevalling weer te herstellenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat denken jullie eigenlijk dat een bevalling met een vagina doet?
http://9maand.be/forum/archief/reactions/52827quote:Op maandag 24 juni 2013 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ken je die film Tremors? dat zo'n worm word opgeblazen.. beetje zoiets.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je weet dat dat niet altijd gebeurt?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
http://9maand.be/forum/archief/reactions/52827
nou ja, er zijn natuurlijk wel dingen die niet herstellen, je bekken bv gaat 'open' staan en dat gaat nooit meer terug in de normale stand, maar het is idd niet zo dat je ineens schaamlippen van een halve meter hebt na een bevallingquote:Op maandag 24 juni 2013 13:08 schreef wise het volgende:
[..]
die rekt zich uit om na de bevalling weer te herstellen.
allemaal broekies hier.
Kan je muziek maken als je springt zonder broekje aan :$quote:Op maandag 24 juni 2013 13:10 schreef Dqod het volgende:
Ik hoor bij onvoldoende hoor, heb flaplipjes
kk op met je 'ons linne'quote:Bij ons Linne had ik ook een scheurtje in mijn schaamlip
shitquote:Op maandag 24 juni 2013 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken je die film Tremors? dat zo'n worm word opgeblazen.. beetje zoiets.
je liegt.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:10 schreef Dqod het volgende:
Ik hoor bij onvoldoende hoor, heb flaplipjes
Wil jij ook eens horen hoe mijn cymbalen klinken? :$quote:Op maandag 24 juni 2013 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je muziek maken als je springt zonder broekje aan :$
Ik ben gewoon bescheidenquote:
Hehehequote:
waarom sta ik er niet bij.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:52 schreef Gorzalka het volgende:
10
Breathtaking
VeerEli
wolvendagen
8/9
L0t
Fascination
6/7
Allure
Chai
CristinaYang
Dqod
ntm
tliciouz
Onvoldoende
4EBE
Ambipur
Chloroform
JaniesBrownie
Vaseline
Haha nice, een man doet hier een enorme sigaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Daar stond ik met koninginnedag nog te shinen op verscheidene technobeats.
Loop even richting Waagplein en vanuit daar door de hoerenstraat.
Jouw moeder is anders ook al 50 jaar geleden ofzo uit het ziekenhuis gekomen gvd.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij komt niet vers uit het ziekenhuis.
Die is thuis geboren, ik ook.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw moeder is anders ook al 50 jaar geleden ofzo uit het ziekenhuis gekomen gvd.
of brabants?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:22 schreef Dqod het volgende:
Ik ben ook thuis geboren, ben ik nu degelijk?
Ik heb wel een persoonlijkheidsstoornis.. Daarvan is er wel eentje Brabantsquote:
gezelligquote:Op maandag 24 juni 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb wel een persoonlijkheidsstoornis.. Daarvan is er wel eentje Brabants
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |