dan ben ik eigenlijk meer benieuwd naar een omschrijving van betreffende vagina's dan naar een cijferquote:Op maandag 24 juni 2013 12:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dit lijstje is gebaseerd op een accurate inschatting van het uiterlijk van hun vagina's, niet op algehele looks.
Ja, misschien alleen maar beter.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij weet niet wat hij mist, dat scheelt
omgquote:Op maandag 24 juni 2013 12:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
CY heeft een van de mooiste pussies die ik benaderd heb. Top 2 sowieso.
En moest hardop lachen om 4EBE daar.Waar zijn Robo en Chai?
żquote:Op maandag 24 juni 2013 13:01 schreef Panzermaus het volgende:
HAHA Zosk met zo'n roze horizontale puddingvanger.
En dan L0t die haar pussy compleet destroyed is door l0t.jr. bij 8/9quote:Op maandag 24 juni 2013 12:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dit lijstje is gebaseerd op een accurate inschatting van het uiterlijk van hun vagina's, niet op algehele looks.
Ik ben bang dat jouw vagina een beetje toegetakeld is na twee bevallingen en een lange levensloopquote:Op maandag 24 juni 2013 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan ben ik eigenlijk meer benieuwd naar een omschrijving van betreffende vagina's dan naar een cijfer
*** heeft een wijde vagina met luberende hanglippenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan ben ik eigenlijk meer benieuwd naar een omschrijving van betreffende vagina's dan naar een cijfer
Gezien zijn smaak, ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat hij haar wel vrij hoog zou inschalen
Ik moet eerlijk bekennen dat ik haar op basis van pre-zwangerschap heb beoordeeldquote:Op maandag 24 juni 2013 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan L0t die haar pussy compleet destroyed is door l0t.jr. bij 8/9
dat snap ik, maar hoe ziet hij eruit dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jouw vagina een beetje toegetakeld is na twee bevallingen en een lange levensloop.
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:04 schreef wise het volgende:
[..]
*** heeft een wijde vagina met luberende hanglippen
[ afbeelding ]
Daar stond ik met koninginnedag nog te shinen op verscheidene technobeats.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:04 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens Gorz, ik doe me tegoed aan een grote hamkaascroissant op een bankje aan de Paardenmarkt. Heb met chocolademelk "I'LL BE BACK" op de ramen van de Jumbo gekalkt.
wat denken jullie eigenlijk dat een bevalling met een vagina doet?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan L0t die haar pussy compleet destroyed is door l0t.jr. bij 8/9
Vandaar deze immense foutquote:Op maandag 24 juni 2013 13:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik haar op basis van pre-zwangerschap heb beoordeeld.
die rekt zich uit om na de bevalling weer te herstellenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat denken jullie eigenlijk dat een bevalling met een vagina doet?
http://9maand.be/forum/archief/reactions/52827quote:Op maandag 24 juni 2013 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ken je die film Tremors? dat zo'n worm word opgeblazen.. beetje zoiets.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je weet dat dat niet altijd gebeurt?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
http://9maand.be/forum/archief/reactions/52827
nou ja, er zijn natuurlijk wel dingen die niet herstellen, je bekken bv gaat 'open' staan en dat gaat nooit meer terug in de normale stand, maar het is idd niet zo dat je ineens schaamlippen van een halve meter hebt na een bevallingquote:Op maandag 24 juni 2013 13:08 schreef wise het volgende:
[..]
die rekt zich uit om na de bevalling weer te herstellen.
allemaal broekies hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |